|
|
| Pagina 222 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 220 221 222 223 224 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rendac-supporter
Bericht Re: de Dendertopic
Dirk schreef: Piwi genietj ervan. Weir emmen in den toid oeik zoe gepeist, et kan rap kiéren zelle. Mor bé ons was da hoogheidswaanzin, be eir gewoein de foiten zeker hein. As ge op't enje van't sezoen 4de oindigt en europees speljt, tein kejje mss al isj vergeloiken. Zoelank dat da nie et geval es ejje geir gién bién vér op te stoan. das een feit. we zullen wel zien wat den toekomst brengt he. Ik heb er alvast vertrouwen in. Maar het behoud blijft voor mij dit seizoen primeren. Dan kunnen we verder opbouwen naar de toekomst. en ondertussen genieten we van ons verblijf in 1ste klas, wa toch maar normaal is zeker, jullie zouden exact hetzelfde doen. |
| 10 Dec 2007, 21:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
piwi from FCD schreef: Dirk schreef: Piwi genietj ervan. Weir emmen in den toid oeik zoe gepeist, et kan rap kiéren zelle. Mor bé ons was da hoogheidswaanzin, be eir gewoein de foiten zeker hein. As ge op't enje van't sezoen 4de oindigt en europees speljt, tein kejje mss al isj vergeloiken. Zoelank dat da nie et geval es ejje geir gién bién vér op te stoan. das een feit. we zullen wel zien wat den toekomst brengt he. Ik heb er alvast vertrouwen in. Maar het behoud blijft voor mij dit seizoen primeren. Dan kunnen we verder opbouwen naar de toekomst. en ondertussen genieten we van ons verblijf in 1ste klas, wa toch maar normaal is zeker, jullie zouden exact hetzelfde doen. Inderdaad, maar met respect voor traditieclubs, clubs met een verleden en een supportersclan die groter is als de onze. Ik zie ons niet uit de hoogte doen tegen Antwerp, Union, Luik, ... Iets wat jullie wel doen zonder ook maar ooit iets bewezen te hebben. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Dec 2007, 22:03 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
piwi from FCD schreef: Maar het behoud blijft voor mij dit seizoen primeren. Tuurlijk dat het behoud blijft primeren. Al zijt ge waarschijnlijk één van de weinigen die na de fantastische spectaculaire nooit geziene 6 op 6 enkel en alleen aan het behoud blijft denken. Eerst hoort ge ze in weken/maanden niet (alle weken verliezen), en nu winnen ze 2 keer en 't is weer gelijk Hollanders met hunne caravan: ze zijn overal! _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Dec 2007, 22:04 |
|
|
Rendac-supporter
Casual1919 schreef: piwi from FCD schreef: Dirk schreef: Piwi genietj ervan. Weir emmen in den toid oeik zoe gepeist, et kan rap kiéren zelle. Mor bé ons was da hoogheidswaanzin, be eir gewoein de foiten zeker hein. As ge op't enje van't sezoen 4de oindigt en europees speljt, tein kejje mss al isj vergeloiken. Zoelank dat da nie et geval es ejje geir gién bién vér op te stoan. das een feit. we zullen wel zien wat den toekomst brengt he. Ik heb er alvast vertrouwen in. Maar het behoud blijft voor mij dit seizoen primeren. Dan kunnen we verder opbouwen naar de toekomst. en ondertussen genieten we van ons verblijf in 1ste klas, wa toch maar normaal is zeker, jullie zouden exact hetzelfde doen. Inderdaad, maar met respect voor traditieclubs, clubs met een verleden en een supportersclan die groter is als de onze. Ik zie ons niet uit de hoogte doen tegen Antwerp, Union, Luik, ... Iets wat jullie wel doen zonder ook maar ooit iets bewezen te hebben. ik denk dat je niet moet veralgemenen hoor. Maar waarom is er geen respect meer vanuit denderleeuw voor aalst kan je je dan ook eens afvragen he. Na onze vorige confrontatie van belang zit het inderdaad bij velen diep. Verwonderlijk, da denk ik niet he. soit, we gaan geen oude koeien uit de gracht halen. 13 januari is het te doen. Da is de toekomst en we zullen wel zien wat die brengt he |
| 10 Dec 2007, 22:06 |
|
|
Vaste Waarde
piwi from FCD schreef: Dirk schreef: Piwi genietj ervan. Weir emmen in den toid oeik zoe gepeist, et kan rap kiéren zelle. Mor bé ons was da hoogheidswaanzin, be eir gewoein de foiten zeker hein. As ge op't enje van't sezoen 4de oindigt en europees speljt, tein kejje mss al isj vergeloiken. Zoelank dat da nie et geval es ejje geir gién bién vér op te stoan. das een feit. we zullen wel zien wat den toekomst brengt he. Ik heb er alvast vertrouwen in. Maar het behoud blijft voor mij dit seizoen primeren. Dan kunnen we verder opbouwen naar de toekomst. en ondertussen genieten we van ons verblijf in 1ste klas, wa toch maar normaal is zeker, jullie zouden exact hetzelfde doen. Ieder geniet op zijn niveau he vriend. Wij met 1000 a 1500 man op verplaatsing, jullie met 3 man en een karkas. Wat is dan genieten he. Omdat je wint op zulte waregem? Als je van de hel van staaien, de hel van aalst kan maken, DAN geniet je... En dat jullie de 13e gaan winnen, dat zit er dik in, maar naast het plein zal er 1 legioen baas zijn, en dat is het zwart witte. Net zoals in Sint Truiden gaan we daar ff 90 minuten de boel overnemen, en daar doen wij het tenslotte voor. We hebben reeds bewezen dat we terug zijn, zonder te moeten fusioneren! En nu is het genieten. Wij kunnen enkel iets winnen, jullie enkel iets verliezen... ![]() _________________ Broer van ja |
| 10 Dec 2007, 22:07 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Woehaha, en de zorro mor proberen te posten op het oude forum...
Citeer: op het forum van aalst kan ik geen berichtjes meer maken.er staat overal loked op.wil dat zeggen dat ik daar afgesmeten ben?ik heb daar nogthans niks miszegd. leg nu eens uit in het vlaams wat er daar misgelopen is. _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Dec 2007, 22:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
boris clitoris schreef: Woehaha, en de zorro mor proberen te posten op het oude forum... Citeer: op het forum van aalst kan ik geen berichtjes meer maken.er staat overal loked op.wil dat zeggen dat ik daar afgesmeten ben?ik heb daar nogthans niks miszegd. leg nu eens uit in het vlaams wat er daar misgelopen is. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Dec 2007, 22:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Je mag niet lachen met de Zorro,hij is juist van zijn paard gevallen en is nog herstellende
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Dec 2007, 22:19 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Tis dan nog loked ook
en dan moogde er ni mee lachen ... ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 10 Dec 2007, 22:20 |
|
|
Vaste Waarde |
Bakkie schreef: Je mag niet lachen met de Zorro,hij is juist van zijn paard gevallen en is nog herstellende ![]() wast gene ezel ![]() _________________
|
| 10 Dec 2007, 22:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Nog op het denderforum gevonden:
Citeer: Da van (t'was men madam...) 't was a madam en ze mokt van eern tamtam wa goje gij nor Oilsjt gon zien, dij kinnen der nix van Twas beste dak nor hois ging, d'ajoinesoep es kleir hoe langer dak wacht, oe miejer dat stinkt no beir.... Nederlandse versie, (om het toch wat minder plat te maken) Twas mijn mevrouw en ze maakt van haar scheepstouw, wat gade jgij naar Aalst gaan zien, daar in diene kou? Het best was da 'k naar huis ging de uiensoep is klaar En als ik dan thuiskwam, rook het een beetje raar... Er moet daar echt iets in de lucht zitten, want dit is niet meer normaal. Als ik niet beter zou weten zou ik er mee blijven lachen, maar het wordt een triestige zaak ze jongens . |
| 10 Dec 2007, 23:16 |
|
|
Nog nooit zo'n marginaliteit gezien! Zelfs op den iendracht nie!
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Dec 2007, 23:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
man man man man, moeten we de staatsveiligheid ofzo niet op de hoogte brengen ? Dit wordt toch stilletjes aan een bedreiging voor onze maatschappij denk ik ?
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2007, 23:53 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Jul 2007, 16:20 Berichten: 207 Leeftijd: 33 Locatie: Dendermonde WLM: [email protected] |
![]() _________________ Veni, Vidi, Vici .. |
| 10 Dec 2007, 23:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Nuri, nu gaan we overtuigd raken dat de Fusiefans niet meer wakker liggen van ons, de komende weken zullen er geen posts meer komen over EA op jullie forum!
(aangezien alleman daar bijna begon te freaken met hun belachelijke liedjes en gebrabbel over aalst , heeft hij eigenhandig beslist om de topic daar te sluiten) Wat een belachelijke hypocriet ben je toch ![]() |
| 11 Dec 2007, 0:14 |
|
| Pagina 222 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 220 221 222 223 224 … 711 Volgende |