|
|
| Pagina 224 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: de Dendertopic
Kunnen de verantwoordelijken van deze site de debielen van Dender voor eens en altijd weren?
Sommigen denken echt dat ze de wijsheid in pacht hebben. ![]() |
| 11 Dec 2007, 11:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Fillou schreef: Zatte Jempi heeft het moeilijk, heb ik gisteren op Studio één gezien. De arme man is toch een beetje over-emotioneel he. Hij stond daar op 't einde te huilen, of 't scheelde niet veel. Kom op Jempi, een beetje sterker worden hé. Neem je nog ne goeien druppel! kemmet ook gezien, hij was egt veir aant blijte zeker assem begon, ja asge nu naar de resultaten kijkt, zou ge beginnen denken: mischien lag het dan toch aan de mens VDV? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Dec 2007, 12:29 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Als de fusieploeg Hadji aantrekt om rust te brengen in de ploeg, hadden ze dan niet beter gewoon iemand uit de tribune kunnen halen? Als ik die mensen bezig "hoor" zit dat daar vol rustbrengers.
![]() |
| 11 Dec 2007, 16:32 |
|
|
Nationale Ploeg
hansken schreef: Fillou schreef: Zatte Jempi heeft het moeilijk, heb ik gisteren op Studio één gezien. De arme man is toch een beetje over-emotioneel he. Hij stond daar op 't einde te huilen, of 't scheelde niet veel. Kom op Jempi, een beetje sterker worden hé. Neem je nog ne goeien druppel! kemmet ook gezien, hij was egt veir aant blijte zeker assem begon, ja asge nu naar de resultaten kijkt, zou ge beginnen denken: mischien lag het dan toch aan de mens VDV? ![]() "dender-standard? nee daar kan ek ik ni gaa naa kijke. Azo twee ploegen waar da ge mé gans u, alle u ziel gewerkt ept, daar kan ik ni gaa ... "*slikt een kikker weg* edit: ik vind vooral dat schrijn in zijn living knap. Foto's van de ploegen waarmee hij gewerkt heeft, krantenartikels en zo. Misschien was zatte jempi niet altijd zat waardoor hij wartaal uitsloeg, maar zit in die bovenkamer één en ander los.... |
| 11 Dec 2007, 18:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Als hij niet naar Dender-Standard gaat kijken, zou hij dan van 't weekend.... ????
Allez, 't zou toch goed zijn voor den omzet in de kantine, hé... |
| 11 Dec 2007, 20:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
piwi from FCD schreef: Casual1919 schreef: piwi from FCD schreef: Dirk schreef: Piwi genietj ervan. Weir emmen in den toid oeik zoe gepeist, et kan rap kiéren zelle. Mor bé ons was da hoogheidswaanzin, be eir gewoein de foiten zeker hein. As ge op't enje van't sezoen 4de oindigt en europees speljt, tein kejje mss al isj vergeloiken. Zoelank dat da nie et geval es ejje geir gién bién vér op te stoan. das een feit. we zullen wel zien wat den toekomst brengt he. Ik heb er alvast vertrouwen in. Maar het behoud blijft voor mij dit seizoen primeren. Dan kunnen we verder opbouwen naar de toekomst. en ondertussen genieten we van ons verblijf in 1ste klas, wa toch maar normaal is zeker, jullie zouden exact hetzelfde doen. Inderdaad, maar met respect voor traditieclubs, clubs met een verleden en een supportersclan die groter is als de onze. Ik zie ons niet uit de hoogte doen tegen Antwerp, Union, Luik, ... Iets wat jullie wel doen zonder ook maar ooit iets bewezen te hebben. ik denk dat je niet moet veralgemenen hoor. Maar waarom is er geen respect meer vanuit denderleeuw voor aalst kan je je dan ook eens afvragen he. Na onze vorige confrontatie van belang zit het inderdaad bij velen diep. Verwonderlijk, da denk ik niet he. soit, we gaan geen oude koeien uit de gracht halen. 13 januari is het te doen. Da is de toekomst en we zullen wel zien wat die brengt he En wie est er mee begonnen in den toid ? ik weet nog as den Iéndracht in iérste speljde en geir in derde of wast twiejde kwil der vanaf zoin, dak nog regelmoatig isj gink zien nor onze " sympathieke" buren. Mor no da bekertreffen, woar da ge eirzelven in de iérste match oeik oevertroffen etj, est spelleken begonnen. Den FC was in iéne kiér de ploeg van de denjerstreek, just omda ge et ons een betjen moeiloik gemokt etj in die match. Tegen tein was ons koei vér gemolken deer boer Orlans en ejje geir, FCD, van de situausje geprofiteerd om spelers, sponsors en bestuursleden oever te pakken. Weir gingen tein in vereffening, nen hoeigdag vér elken FCD supporter want ze kennen der nog altoid nie van zwoigen. Mor we zoin der weer, of da ge et na geiren etj of nie. Terboi zegt mé ne kiér worrom da Lieje aal die fusies achter de rigge eet ? Omda Hekelgem of Atom et moeiloik adden ? Nieje, omda Lieje et moeiloik ad en mé die fusies emmen ze eir vel geredj. Ziet nor moine post ierboeven en as ge da berekt etj tein kennen we isj klappen, ge meegt na oeik nog tien joar tegen de degradausje vechten in iérste, zoelank da ge nie van den Europacup kennen proeven etj zoin we oitgeklapt wa da moi betreft. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 11 Dec 2007, 20:20 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 10 Dec 2007, 20:42 Berichten: 39 |
boris clitoris schreef: FCD 4-life schreef: Ondertussen weten ze ook al wat het is om in derde te spelen. Het is niet meer zo gemakkelijk als in vierde. Maar dat wisten ze "natuurlijk" al. Ja want we doen het heel slecht hé... Man man man, nog nooit gezien hoeveel debielen daar bij elkaar zitten. Ik kan me voorstellen dat Marcel (den enigen Denderleeuwnaar met internet die de Nederlandse taal machtig is) zich enorm kan ergeren aan zijn mede-supporters. En nu ben ik blijkbaar al grof wild op het debielenforum? Niet dat ik er ooit geregistreerd was ofzo... Ne mens blijft dan weg om geen onrust te stoken, dan hebt ge het toch nog aan uw been sèg. Straf! Ik ga alleszins niet komen kijken den 13den, kwestie van niet in mijn broek te moeten pissen... :zzz: van de schrik zekers. ![]() |
| 11 Dec 2007, 20:26 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 10 Dec 2007, 20:42 Berichten: 39 |
Wordt het niet een beetje tijd dat we stoppen met diene ziever om op mekanders kap te zitten. tis alleen maar kinderspel vanj wederskanten. Waarom niet op een gewone manier spreken over voetbal ? In ieder geval, doe jullie best in derde en zie maar dat je der rap uitgeraakt. Jullie doen het tot dusver goed, spijtig dan den Arnold voor enkele maanden out is. Die zal je toch moeten opvangen want Van den Brande is toch niet echt nen spits, of vergis ik mij.
|
| 11 Dec 2007, 20:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
nonkel marcel schreef: Bartos schreef: Ik moet eerlijk zeggen, Nuri, dat ik nog nooit problemen met u gehad heb, dat weet ge zelf ook, maar hier maakt ge u nu toch wel meer dan enorm belachelijk hé .Kan gebeuren he man. mja, maar dan toch den achterlijksten eerst. Ge moet nu zelf eens goed nalezen wat ge hebt uigestoken. Echt waar man, zielig ze. Zielig. |
| 11 Dec 2007, 20:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik ga hier eens een voorspelling doen. Indien we 13 januari zouden winnen, komt dat enkel en alleen omdat Dender juist een zware stage achter de rug heeft. De spelers waren nog vermoeid en zo.
Bij winst haal ik 13 januari mijn quote nog eens terug . |
| 11 Dec 2007, 20:41 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
FCD 4-life schreef: boris clitoris schreef: Ik ga alleszins niet komen kijken den 13den, kwestie van niet in mijn broek te moeten pissen... :zzz: van de schrik zekers. ![]() Nieje, 'k em prostaat! Natuurlijk van de schrik. Sjongejonge de grootste debielen iejrst zelle in Lieje... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 11 Dec 2007, 21:08 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Jul 2007, 16:20 Berichten: 207 Leeftijd: 33 Locatie: Dendermonde WLM: [email protected] |
Hoeveel man kan er in het stadion van dender ? nu met die nieuwe tribune
_________________ Veni, Vidi, Vici .. |
| 11 Dec 2007, 21:56 |
|
|
Vaste Waarde
8000 karkassen dacht ik
_________________ Broer van ja |
| 11 Dec 2007, 22:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
nieven ajoin schreef: 8000 karkassen dacht ik Boris krijgt zware concurrentie... ![]() |
| 11 Dec 2007, 22:08 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Jul 2007, 16:20 Berichten: 207 Leeftijd: 33 Locatie: Dendermonde WLM: [email protected] |
Op den 13e is dus al zeker 1/4 van het F. Beeckmanstadion voor den Iendracht
![]() _________________ Veni, Vidi, Vici .. |
| 11 Dec 2007, 22:11 |
|
| Pagina 224 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 711 Volgende |