|
|
| Pagina 225 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 223 224 225 226 227 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: de Dendertopic
janos schreef: nieven ajoin schreef: 8000 karkassen dacht ik Boris krijgt zware concurrentie... ![]() De Stef... hij heeft altijd al naar mij opgekeken. Nu doet hij enkele wanhoopspogingen om mij te evenaren... maar 't zal nie pakken zè vriend! Ik en enkel ik mag vernoemd worden op het forum van Verbroedering Hekelgem als de grootste marginaal van Marginoilsjt! Als den topic terug opengaat tenminste... _________________ es da ier e fistjen... |
| 12 Dec 2007, 1:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
boris clitoris schreef: De Stef... hij heeft altijd al naar mij opgekeken. Nu doet hij enkele wanhoopspogingen om mij te evenaren... maar 't zal nie pakken zè vriend! Ik en enkel ik mag vernoemd worden op het forum van Verbroedering Hekelgem als de grootste marginaal van Marginoilsjt! Als den topic terug opengaat tenminste... Ik denk dat ze gewoon allemaal jaloers op jou zijn, Boris. ![]() |
| 12 Dec 2007, 2:16 |
|
|
Vaste Waarde
boris clitoris schreef: janos schreef: nieven ajoin schreef: 8000 karkassen dacht ik Boris krijgt zware concurrentie... ![]() De Stef... hij heeft altijd al naar mij opgekeken. Nu doet hij enkele wanhoopspogingen om mij te evenaren... maar 't zal nie pakken zè vriend! Ik en enkel ik mag vernoemd worden op het forum van Verbroedering Hekelgem als de grootste marginaal van Marginoilsjt! Als den topic terug opengaat tenminste... Sorry Boris, wou je zeker niet in verlegenheid brengen. Alleen jij bent de allergrootste !! ![]() _________________ Broer van ja |
| 12 Dec 2007, 8:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jongens, hou het hier wat rustig hé ... ik zou niet willen dat jullie onder mijn duiven schieten als arrogantste Eendracht-supporter in de ogen van de mannen van Dender
. Het zal niet pakken . |
| 12 Dec 2007, 9:58 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bartos schreef: Jongens, hou het hier wat rustig hé ... ik zou niet willen dat jullie onder mijn duiven schieten als arrogantste Eendracht-supporter in de ogen van de mannen van Dender . Het zal niet pakken .Maar gij zijt daar geregistreerd. Azo is 't gemakkelijk hé... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 12 Dec 2007, 10:01 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bartos schreef: Ondanks het feit dat hij uit volle borst "al wie da nie springt is nen ajoin" aan het meezingen is .Ja, als de rest aan het springen is, kan ik toch moeilijk blijven staan he. 't Zou nogal geloofwaardig overkomen. Die match interesseert me idd nauwelijks, en dat heeft niet zozeer met het sportieve te maken. Proficiat, boris! Al denk ik dat FCD tot in de kist zich van broer vergist heeft. ![]() Wat die topics op ons forum betreft: toch ergens normaal dat, als er in 3 verschillende topics over hetzelfde gezeverd wordt, er een paar gesloten worden? De "EA-topic" is trouwens gewoon open. ![]() |
| 12 Dec 2007, 10:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Al denk ik dat FCD tot in de kist zich van broer vergist heeft. ![]() Volgens mij moet diene mens ergens slechte ervaringen meegemaakt hebben met onze familie, want hij heeft precies trauma's van mij en boris .nonkel marcel schreef: De "EA-topic" is trouwens gewoon open. ![]() Hij is terug open bedoel je . |
| 12 Dec 2007, 11:57 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Een trauma opgelopen van boris zenne clitoris.
Topic is hooguit een kwartier gesloten geweest voor intern overleg. |
| 12 Dec 2007, 12:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: Volgens mij moet diene mens ergens slechte ervaringen meegemaakt hebben met onze familie, want hij heeft precies trauma's van mij en boris. Heb ik hier in een andere topic niet gelezen,dat Boris nogal graag verkrachtertje speelt,dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn van al die ellende ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Dec 2007, 12:04 |
|
|
Bakkie schreef: Bartos schreef: Volgens mij moet diene mens ergens slechte ervaringen meegemaakt hebben met onze familie, want hij heeft precies trauma's van mij en boris. Heb ik hier in een andere topic niet gelezen,dat Boris nogal graag verkrachtertje speelt,dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn van al die ellende ![]() Ik kan er inkomen dat diene mens der niet mee kan lachen dat boris zijn vrouw al eens tegen het lijf gelopen is, maar wat kan ik daar aan doen ? |
| 12 Dec 2007, 12:09 |
|
|
Vaste Waarde
nonkel marcel schreef: Bartos schreef: Ondanks het feit dat hij uit volle borst "al wie da nie springt is nen ajoin" aan het meezingen is .Ja, als de rest aan het springen is, kan ik toch moeilijk blijven staan he. 't Zou nogal geloofwaardig overkomen. Die match interesseert me idd nauwelijks, en dat heeft niet zozeer met het sportieve te maken. Proficiat, boris! Al denk ik dat FCD tot in de kist zich van broer vergist heeft. ![]() Wat die topics op ons forum betreft: toch ergens normaal dat, als er in 3 verschillende topics over hetzelfde gezeverd wordt, er een paar gesloten worden? De "EA-topic" is trouwens gewoon open. ![]() 2 koeien, 3 stieren en een karkas . . . (sorry kan het ni laten )_________________ Broer van ja |
| 12 Dec 2007, 19:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dender speelt 0-0 gelijk tegen Standard. De meeste kansen waren voor Standard en als er één ploeg verdiende te winnen was het Standard toch wel, als speelden ze echt niet goed.
In de laatste minuut zuiver handsbal niet gefloten voor standard waardoor de frustratie bij defour en co hoog opliep. Nu ja, ze halen wel 7 op 9 en tegen Genk, SVZW en Standard is dat een super resultaat. |
| 15 Dec 2007, 23:01 |
|
|
Scholier
Wa sjans gad, ma da ka mij geen reet skiln!
Come on FC!!! |
| 16 Dec 2007, 4:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Knappe resultaten de laatste weken van FC VERBROEDERING DENDER EENDRACHT HEKELGEM
maar STVV speelde ook 0-0 gelijk tegen Standard en ge weet wat er met die kanaries gebeurd is he ![]() |
| 16 Dec 2007, 8:17 |
|
|
Amai, zonet het verslag gezien... hoerechance noemen ze da zeker? En die hands... ja hallo
Ik denk dat er een complot is tegen Standard... Wat zou JP dervan peizen? Uiteindelijk nog altijd maar 2 puntjes boven de voorlaatste plaats. 't Kan onderaan snel veranderen. Ik zie Brussels eigenlijk nog laatste eindigen. Die zijn echt abominabel slecht! _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Dec 2007, 8:30 |
|
| Pagina 225 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 223 224 225 226 227 … 711 Volgende |