de Dendertopic - Pagina 226 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 224 225 226 227 228 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Bericht Re: de Dendertopic
zwawi schreef:
Knappe resultaten de laatste weken van FC VERBROEDERING DENDER EENDRACHT HEKELGEM :lol: maar STVV speelde ook 0-0 gelijk tegen Standard en ge weet wat er met die kanaries gebeurd is he :boks:

En STVV ook gewonnen van Zulte-Waregem. De geschiedenis herhaalt zich. :angel:

16 Dec 2007, 11:14
Rode kaart
Rode kaart

twas me sjans en ni me sjans e

as standard un kanse ni kan afmaken dan hebben zij een probleem, niet wij

kdenk da wij uiteindelijk de beste mogelijkheid hebben gehad me de majonais, at espinoza maar een keeper geweest me minder reflexen e.

kom kom mensjen van oilsjt, ge kunt ni zegge dame slecht bezig zen e, 7/9, 4 matche ni verlore.

17 Dec 2007, 20:14
Freak

Sterker nog, ik hoop dat jullie alles nog winnen tot de 13de januari.
Indien jullie ons tegen dan onderschatten komt dat voor ons heel goed uit.

17 Dec 2007, 20:18
Scholier

Mja da ist gevaar natuurlijk, ma kpijs ni dazze un daar zullen aan late vangen. We moeten nu ni te hoog van den toren blazen. En kdenk ni dazze de oefenmatch van voort seizoen al vergete zijn. Ma bon, we blijve favoriet natuurlijk.

17 Dec 2007, 20:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
sjneer_fcd schreef:
Mja da ist gevaar natuurlijk, ma kpijs ni dazze un daar zullen aan late vangen. We moeten nu ni te hoog van den toren blazen. En kdenk ni dazze de oefenmatch van voort seizoen al vergete zijn. Ma bon, we blijve favoriet natuurlijk.

Ik hoorde her en der ook dat we pech hadden dat STVV juist een maand voor ons van trainer veranderde en weer begon te winnen... :D

Een trainerswissel heef trouwens meestal effect de eerste weken. Dan hervalt men dikwijls al vlug in oude gewoonten...

Conclusie: tis allemaal gezever vooraf. Dender is overduidelijk de favoriet, maar we zijn zeker niet kansloos.

17 Dec 2007, 20:29
Miniem

Jeroen schreef:
Dender speelt 0-0 gelijk tegen Standard. De meeste kansen waren voor Standard en als er één ploeg verdiende te winnen was het Standard toch wel, als speelden ze echt niet goed.

In de laatste minuut zuiver handsbal niet gefloten voor standard waardoor de frustratie bij defour en co hoog opliep.

Nu ja, ze halen wel 7 op 9 en tegen Genk, SVZW en Standard is dat een super resultaat.

Akkoord, Standard had de meeste kansen. Maar ze werken niet af. Om te winnen moet je scoren, dat is nu éénmaal de voetballogica. En diene handsbal, Derijck doet duidelijk geen beweging naar de bal.

Wat ons resultaat betreft, dat overtreft mijn stoutse verwachtingen. Ik was al tevreden met 4 op negen en we hebben nu 3 punten meer, dus....ben ik een tevreden man.

17 Dec 2007, 21:08
Miniem

Heeft niemand van de Dender supporters enige opschudding gezien? Juist na het laatste fluitsignaal.
I.v.m. enkele Aalst supporters die tussen julie "spionkop" stonden, en ongezouten hun mening gaven? ( En natuurlijk ook enkele Iendracht-hits zongen). :angel:

17 Dec 2007, 22:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

honour since 1919 schreef:
Heeft niemand van de Dender supporters enige opschudding gezien? Juist na het laatste fluitsignaal.
I.v.m. enkele Aalst supporters die tussen julie "spionkop" stonden, en ongezouten hun mening gaven? ( En natuurlijk ook enkele Iendracht-hits zongen). :angel:

hehe, tis onderling opgelost toen ;)

17 Dec 2007, 22:42
Iendracht.be - beheer

Goeie zotten zijn't als ze hun geld aan Dender uitgeven :crazy:

17 Dec 2007, 22:46
Rode kaart
Rode kaart

honour since 1919 schreef:

Jammer genoeg niet gehoord. But then again: who cares? :lol:

Felbevochten gelijkspel tegen intrinsiek ongetwijfeld de beste ploeg van België. Eigenlijk hebben we Standard met hun eigen wapens bekampt: gezond agressief, harde duels op de grens van het toelaatbare. En natuurlijk dat tikkeltje geluk. Het eerste kwartier, 20 minuten van de 2de helft zijn we toch wel serieus overpowerd geweest, heb ik nog geen een ploeg tegen ons zien doen.

18 Dec 2007, 0:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Thiebaut wint Gouden Schoen
18-12-2007

Gunter Thiebaut is maandagavond op een gala in Roermond uitgeroepen tot Limburgs Voetballer van het Jaar. De spits kreeg dan ook de bijhorende Gouden Schoen overhandigd.

Thiebaut keek al een tijdje naar de uitreiking uit omdat hij zichzelf één van de kanshebbers vond. Hij noemde Marcel Meeuwis van Roda JC zijn grootste concurrent en die eindigde dan ook op een tweede plaats. Edwin Linssen van VV Venlo vervolledigde het podium.

Thiebaut, die eerder ook al werd uitgeroepen tot MVV-Speler van het Jaar, speelt nog maar sinds deze zomer in Nederlands Limburg, maar maakte er al snel naam en faam. Dit omdat de aanvaller al 16 maal scoorde in 21 competitiewedstrijden. Hij voert dan ook al maanden de topschuttersranglijst in de Jupiler League aan en werd binnen de ploeg al gebombardeerd tot vice-kapitein.

18 Dec 2007, 13:43
Nationale Ploeg

Bakkie schreef:
Thiebaut wint Gouden Schoen
18-12-2007

Gunter Thiebaut is maandagavond op een gala in Roermond uitgeroepen tot Limburgs Voetballer van het Jaar. De spits kreeg dan ook de bijhorende Gouden Schoen overhandigd.

Thiebaut keek al een tijdje naar de uitreiking uit omdat hij zichzelf één van de kanshebbers vond. Hij noemde Marcel Meeuwis van Roda JC zijn grootste concurrent en die eindigde dan ook op een tweede plaats. Edwin Linssen van VV Venlo vervolledigde het podium.

Thiebaut, die eerder ook al werd uitgeroepen tot MVV-Speler van het Jaar, speelt nog maar sinds deze zomer in Nederlands Limburg, maar maakte er al snel naam en faam. Dit omdat de aanvaller al 16 maal scoorde in 21 competitiewedstrijden. Hij voert dan ook al maanden de topschuttersranglijst in de Jupiler League aan en werd binnen de ploeg al gebombardeerd tot vice-kapitein.

Ik kan helemaal verkeerd zijn, maar ik denk het niet ... volgens mij zat thiebaut zondag in de tribune op Aalst. Heimwee?

18 Dec 2007, 15:05
forumlegende

Zou het dan die grote verrassing zijn waarover Bakkie het steevast heeft?

18 Dec 2007, 15:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:

Het heeft uiteindelijk nog lang geduurd voor zijne naam hier viel, maar Thiebaut was er inderdaad zondag, als supporter welteverstaan.

18 Dec 2007, 15:53
Rode kaart
Rode kaart

Dani schreef:

Tja, Thiebaut zit elke thuismatch in onze tribunes en zou maar al te graag terugkomen.

18 Dec 2007, 16:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 224 225 226 227 228 711