Eerste klasse - Pagina 229 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 227 228 229 230 231 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 56
Bericht Re: Eerste klasse
.
borre31 schreef:
Jeroen schreef:
Hij speelt met Anderlecht hun voeten, hij is opzettelijk geblesseerd ofwat :lol:

tja ge hebt mannen die van het minste beetje pijn bij wijze van spreken "niet meer kunnen lopen"...

Met Frutos zijn ziekenhuis-kosten gedurende al die tijd, kon je die derde ring die er komt, in hun stadion ook al betaald hebben :D

26 Mar 2010, 17:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Mariner schreef:
Jeroen schreef:
Dienen Preud'homme blijft toch ne gefrustreerde clown zé, jongens toch...

dat is een levende karikatuur

Preud'Homme krijgt schorsingsvoorstel van 1 weekMichel Preud'Homme werd gisteren tijdens AA Gent - KV Mechelen naar de tribunes verwezen.

26 Mar 2010, 17:41
forumlegende

Diene Frutos hadden ze al lang van de hand moeten doen.

Is toch wel erg vaak gekwetst? Iemand die zoveel verzuimt op zijn werk, lag al lang buiten.

26 Mar 2010, 17:56
forumlegende

Leeftijd: 45
voor het werk naar Standard-Gent moeten gaan de zondag
der zat dus niets van vuur in Standard,ze kunnen hun blijkbaar alleen opladen voor Europese matchen

27 Mar 2010, 1:05
Vaste Waarde

acrid schreef:
voor het werk naar Standard-Gent moeten gaan de zondag
der zat dus niets van vuur in Standard,ze kunnen hun blijkbaar alleen opladen voor Europese matchen

Kvraag mij af of ze ni expres naar de play of 2 gemikt hebben om toch europees te halen :wadde:

27 Mar 2010, 20:26
Ancien

Leeftijd: 65
Zij die juichen over de competitehervorming:
STVV-Club 0-0...

Hoe lang gaat het duren eer alle spanning er (weer) uit is?
Ik stel voor dat ze de punten nog eens ne keer halveren, anders is Anderlecht toch rap kampioen.
Ik ben het voor één keer eens met wasproduct Jacobs in de krant (De Standaard) vandaag.

En dat idee dat Standard express op play off 2 mikte zoals dat hier ergens gepost werd..., wie weet, 't zou niet eens zo gek zijn in de situatie waarin ze terecht gekomen waren. Te meer daar ze toch de europa league gaan winnen... ;)

27 Mar 2010, 21:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dat is toch belachelijk zeker, precies of Standard heeft meer kans om europees te halen via die play-offs 2..

28 Mar 2010, 15:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
salvador schreef:
STVV-Club 0-0...

Ik stel voor dat ze de punten nog eens ne keer halveren, anders is Anderlecht toch rap kampioen.
Ik ben het voor één keer eens met wasproduct Jacobs in de krant (De Standaard) vandaag.

En dat idee dat Standard express op play off 2 mikte zoals dat hier ergens gepost werd..., wie weet, 't zou niet eens zo gek zijn in de situatie waarin ze terecht gekomen waren. Te meer daar ze toch de europa league gaan winnen... ;)

't Zal zo altijd wel iets zijn, hé zeg. Men heeft 10 of 15 jaar gezaagd dat Eerste Klasse naar 16 ploegen moest en dat de competitie moest worden hervormd. Nu is het eindelijk zo ver, nu zagen ze overal lustig verder ...
Elk systeem heeft zijn voor- en zijn nadelen, hé, maar geef het nu toch alsjeblief een keer een kans. Maar neen, één slechte match in de play-offs en ze staan allemaal al klaar om het systeem met de grond gelijk te maken ... :hmm:
Djeezes, zeg ... degene die het het beste weten staan altijd aan wal. Dat Jacobs dan zelf een keer zegt hoe hij het wil en dat hij het op de straatstenen met zijn collega's, die ongetwijfeld ook allemaal nog een keer hun eigen geniaal gedacht hebben, uitvecht!
Ge moet het eigenlijk niet ver zoeken, waarom Jacobs dit maar niks vindt. In een competitie zoals vroeger, was hij al weken geleden kampioen geweest. Nu moet hij toch wel nog anderhalve maand extra werken, zeker?
Het nieuwe systeem heeft in ieder geval hier al voor gezorgd: dat alle middenmoters tot op het einde van de competitie voluit zijn gegaan, omdat ze, in tegenstelling tot vorige jaren, wel degelijk nog iets te winnen of te verliezen hadden. Dat komt alleen maar het sportief correct verloop van de competitie ten goede. Als Anderlecht op het einde van de rit kampioen is, zal Jacobs het ongetwijfeld wel een heel goed systeem vinden ... En als hij er dan nog problemen mee heeft, dat hij dan een andere job zoekt!
Die roddel van Standard, dat is inderdaad te belachelijk voor woorden ...

28 Mar 2010, 16:03
Ancien

Leeftijd: 65
Ik zeg al van voor speeldag één dat een competitie een competitie moet zijn, twee keer tegen elkaar spelen en de winnaar is kampioen. Al de rest is dikke zever. Kijk naar de competities die draaien en die zijn eenvoudig.
Allez, wat ze nu uitsteken met Harelbeke, 6 weken geen voetbal, dat tart toch elke verbeelding. Die spelers moeten inmiddels wel allemaal hun loon krijgen, hé. En ze willen de topploegen meer tegen elkaar laten spelen om hen te versterken voor in Europa. Hoera, Anderlecht en Club mogen tegen elkaar spelen en verder tegen Zulte-Waregem, Kortrijk en STVV en Gent (dat aan de beker denkt), en Standard tegen Racing Genk, GBA en Charleroi. Met alle respect maar uit die duels zullen ze nogal wat leren hé om het volgend jaar op te nemen tegen Sevilla, Tottenham Hotspur en Olympic Lyon, om nog maar van de echte top te zwijgen. En kijk dan naar de spreiding van die duels. Vanuit Kortrijk kunt ge bijna een steen werpen tot Waregem, en als ge een cirkel trekt met middelpunt in Tielt dan heb je 4 van de 6 play-off 1 ploegen op een afstand van hoogstens 25 kilometer.Commercieel ook zeer interessant...
En ik vraag me af of iederen tot het einde ervoor gegaan is, en we moeten nog heel hard afwachten of dat in de play offs zo zal zijn (Gent, Cercle, en die anderen die nu hebben wat ze wouden???)
Ik geef toe, ik ben zwaar ontgoochel. Remeber mijn voorspelling:
Citeer:
Ik voorspel een play off met Sint-Truiden, Cercle Brugge, Westerlo, Kortrijk, KV Mechelen en Moeskroen. 't Zal dan rap gedaan zijn...

Er zijn er maar 2 van de 6 bij, maar met Zulte-Waregem kan ik ook wel leven...

28 Mar 2010, 20:33
Freak

Leeftijd: 45
salvador schreef:
Ik zeg al van voor speeldag één dat een competitie een competitie moet zijn, twee keer tegen elkaar spelen en de winnaar is kampioen. Al de rest is dikke zever. Kijk naar de competities die draaien en die zijn eenvoudig.
Allez, wat ze nu uitsteken met Harelbeke, 6 weken geen voetbal, dat tart toch elke verbeelding. Die spelers moeten inmiddels wel allemaal hun loon krijgen, hé. En ze willen de topploegen meer tegen elkaar laten spelen om hen te versterken voor in Europa. Hoera, Anderlecht en Club mogen tegen elkaar spelen en verder tegen Zulte-Waregem, Kortrijk en STVV en Gent (dat aan de beker denkt), en Standard tegen Racing Genk, GBA en Charleroi. Met alle respect maar uit die duels zullen ze nogal wat leren hé om het volgend jaar op te nemen tegen Sevilla, Tottenham Hotspur en Olympic Lyon, om nog maar van de echte top te zwijgen. En kijk dan naar de spreiding van die duels. Vanuit Kortrijk kunt ge bijna een steen werpen tot Waregem, en als ge een cirkel trekt met middelpunt in Tielt dan heb je 4 van de 6 play-off 1 ploegen op een afstand van hoogstens 25 kilometer.Commercieel ook zeer interessant...
En ik vraag me af of iederen tot het einde ervoor gegaan is, en we moeten nog heel hard afwachten of dat in de play offs zo zal zijn (Gent, Cercle, en die anderen die nu hebben wat ze wouden???)
Ik geef toe, ik ben zwaar ontgoochel. Remeber mijn voorspelling:
Citeer:
Ik voorspel een play off met Sint-Truiden, Cercle Brugge, Westerlo, Kortrijk, KV Mechelen en Moeskroen. 't Zal dan rap gedaan zijn...

Er zijn er maar 2 van de 6 bij, maar met Zulte-Waregem kan ik ook wel leven...

:? :? :?

28 Mar 2010, 20:38
Vaste Waarde

salvador schreef:

Ik volg U toch niet helemaal: dat het (vooral financieel) erg is voor Roeselare, dat klopt. Alle profclubs hebben het plan echter samen goedgekeurd, dus ook alle ploegen die jaarlijks in aanmerking komen om bij die laatste twee te eindigen. Op zo een moment denkt natuurlijk niemand dat hij de "gelukkige" zal zijn en kijken al die ploegen ook alleen maar naar het extra TV-geld dat hen voor een dergelijke formule geboden wordt door de TV-wereld. Dan moet er nu echter ook niet geklaagd worden door diegenen die tegen de lamp gelopen zijn ...
Met alle respect trouwens gezegd, maar als ge voor het tweede jaar op rij in de eindronde van tweede terechtkomt, dan is dat, denk ik, ook wel een beetje een "signaal" dat het in een lagere reeks ook wel nog plezant(er) kan zijn voor uw club.
En er voor zorgen dat echt alle ploegen van de eerste tot de allerlaatste speeldag van de play-offs geïnteresseerd zijn, dat lukt natuurlijk nooit. Wat de degradatie betreft, is het nu wel al een héél stuk beter dan vroeger, toen ge vanaf januari of februari al ploegen had die er met hun klak begonnen naar te smijten tegen de laatsten uit de stand.
't Is dus trouwens vooral voor het TV-geld dat die nieuwe formule er moest komen, niet zozeer om de ploegen beter voor te bereiden op matchen tegen Lyon of Sevilla. Voor dat laatste zal er in eerste instantie veel meer geld moeten komen en veel meer aandacht voor de jeugdwerking. ik denk trouwens dat een match tegen Kortrijk op dit moment een betere voorbereiding is dan eentje tegen Standard of Genk. Ze staan niet voor niks in de tweede poule.

28 Mar 2010, 20:57

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
El Corredor schreef:

:? :? :?

zijn voorspelling enige tijd geleden.

28 Mar 2010, 21:30

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Iendracht02 schreef:
salvador schreef:
STVV-Club 0-0...

't Zal zo altijd wel iets zijn, hé zeg. Men heeft 10 of 15 jaar gezaagd dat Eerste Klasse naar 16 ploegen moest en dat de competitie moest worden hervormd. Nu is het eindelijk zo ver, nu zagen ze overal lustig verder ...
Elk systeem heeft zijn voor- en zijn nadelen, hé, maar geef het nu toch alsjeblief een keer een kans. Maar neen, één slechte match in de play-offs en ze staan allemaal al klaar om het systeem met de grond gelijk te maken ... :hmm:
Djeezes, zeg ... degene die het het beste weten staan altijd aan wal. Dat Jacobs dan zelf een keer zegt hoe hij het wil en dat hij het op de straatstenen met zijn collega's, die ongetwijfeld ook allemaal nog een keer hun eigen geniaal gedacht hebben, uitvecht!
Ge moet het eigenlijk niet ver zoeken, waarom Jacobs dit maar niks vindt. In een competitie zoals vroeger, was hij al weken geleden kampioen geweest. Nu moet hij toch wel nog anderhalve maand extra werken, zeker?
Het nieuwe systeem heeft in ieder geval hier al voor gezorgd: dat alle middenmoters tot op het einde van de competitie voluit zijn gegaan, omdat ze, in tegenstelling tot vorige jaren, wel degelijk nog iets te winnen of te verliezen hadden. Dat komt alleen maar het sportief correct verloop van de competitie ten goede. Als Anderlecht op het einde van de rit kampioen is, zal Jacobs het ongetwijfeld wel een heel goed systeem vinden ... En als hij er dan nog problemen mee heeft, dat hij dan een andere job zoekt!
Die roddel van Standard, dat is inderdaad te belachelijk voor woorden ...
Ipv 1000en voorstellen voor competitiehervorming in te dienen en de kont van Advocaat te zitten likken zouden ze beter eens hun regelementen uitkuisen (zie andere topic).
Komaan zeg, de clubs maken het de bond de laatste tijd misschien niet makkelijk met al die zaken bij de burgerrechtbank, maar het is ondertussen wel de enige manier om nog een beetje rechtvaardigheid te bekomen. Ze hebben het bij de bond zelf in de hand gewerkt en gaan binnen X aantal tijd zichzelf eens buiten spel zetten. Dat zal nog eerder gebeuren dan dat de bond bij de clubs eens de puntjes op de "i" zal gaan zetten zoals in die dagdroom die ge ergens in een andere topic uitsprak.

28 Mar 2010, 21:33
Vaste Waarde

Bram schreef:
Ipv 1000en voorstellen voor competitiehervorming in te dienen en de kont van Advocaat te zitten likken zouden ze beter eens hun regelementen uitkuisen (zie andere topic).
Komaan zeg, de clubs maken het de bond de laatste tijd misschien niet makkelijk met al die zaken bij de burgerrechtbank, maar het is ondertussen wel de enige manier om nog een beetje rechtvaardigheid te bekomen. Ze hebben het bij de bond zelf in de hand gewerkt en gaan binnen X aantal tijd zichzelf eens buiten spel zetten. Dat zal nog eerder gebeuren dan dat de bond bij de clubs eens de puntjes op de "i" zal gaan zetten zoals in die dagdroom die ge ergens in een andere topic uitsprak.

Rustig jongen, rustig ...

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ge goed weet hoe de structuur van de KBVB juist in elkaar zit, want ge haalt hier een aantal dingen door elkaar ...
Ik vermoed dat ge met "Den bond," zoals dat wel eens gemeenzaam genoemd wordt, Francois en zijn handlangers van het Uitvoerend Comité bedoeld. Zij hebben echter die competitiehervorming niet uitgedokterd of niet opgelegd, evenmin als hun voorgangers. De competitiehervorming is uitgetekend en goedgekeurd door de Profliga, zijnde de vergadering van alle vertegenwoordigers van Profclubs, in beperkte samenspraak met de Nationale Voetballiga oftewel de vergadering van alle vetegenwoordigers van tweedklasseclubs. 't Is namelijk de Profliga die instaat voor de organisatie van de competitie in eerste klasse en niet de KBVB (Uitvoerend Comité en Bondsvoorzitter). De eersteklassers hebben met andere woorden de competitiehervorming zelf uitgedacht, zonder dat "Den Bond" zich daar veel heeft mee gemoeid. Die duizenden voorstellen die er ooit geweest zijn, kwamen dan ook van mensen als De Witte, Wijnants, Vandenstock, Orlans zelfs nog, dacht ik ... maar niet van de KBVB zelf.
't Is niet omdat Francois een keer lelijk zijn boek te buiten is gegaan door te "bemiddelen" in heel dat gedoe rond Charleroi, dat "Den Bond" verantwoordelijk is voor de organisatie, laat staan de hervorming van de competitie in eerste klasse.
Ik droom ten andere van niks. Ik heb bij mijn weten in een andere topic enkel eens gezegd dat er al heel lang in het bondsreglement staat dat ge als club kunt geschrapt worden als ge de KBVB voor de rechter daagt, nadat een ander Forumlid had geschreven dat het misschien nog niet slecht zou zijn dat men dat eens in het KBVB-reglement zou zetten. Ik heb er toen ook aan toegevoegd dat er in 't reglement van de UEFA staat dat de Belgische clubs kunnen uitgesloten worden uit de Europese competities als er processen van clubs tegen de KBVB lopen ... Ik heb die reglementen echter niet zelf geschreven en het kan mij eerlijk gezegd niet schelen of ze nu al dan niet clubs schrappen, zolang het de onze maar niet is ...
En toe zeg, "rechtvaardigheid" ... als ge al naar de rechtbank stapt omdat ge eerst op verplaatsing moet spelen in plaats van thuis, waar gaan we dan naartoe? Hoe moet ge dan in godsnaam dan nog iets van competitie gaan organiseren, met een dergelijke groep kleuters?
Om dan nog maar te zwijgen van die ploegen die enkele jaren terug heel de competitie van tweede hebben ontsticht, omdat ze geen licentie kregen: ze mochten dan toch dankzij de rechtbank, die de "onrechtvaardige" KBVB terugfloot, starten in tweede. We zijn nu enkele jaren verder: Geel is failliet en Namen speelt terug in derde, en heeft ook al geen nagel meer om aan zijn gat te krabben ... Wat was de KBVB toch onrechtvaardig toen!

Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 28 Mar 2010, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Mar 2010, 22:16

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Anderlecht 6-0 Zulte Waregem :wow:

28 Mar 2010, 22:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 227 228 229 230 231 500