UEFA-Cup - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 48
 UEFA-Cup 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: UEFA-Cup
WOehoew, 13 Maart naar Bayern Munchen. We maken normaal gezien geen kans maar gewoon al in de achtste finales is al een succes na zo een rotseizoen...

22 Feb 2008, 16:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik moet wel zeggen dat ik me serieus afvraag waar ze zich bij Anderlecht in godsnaam op baseren als ze zeggen dat ze nog voor den titel gaan hoor. Is het daar dan nu zoveel beter? In de competitie speelden ze eerst gelijk tegen Lokeren, om vervolgens met 1-0 te winnen door ne lichte penalty tegen Dender, 2-4 te winnen van een Brussels waar momenteel werkelijk elke ploeg over walst en een nipte 2-1 tegen een Moeskroen dat al eveneens tegen niemand meer punten pakt. En ja, ze hebben zich inderdaad gekwalificeerd tegen de reserven van Bordeaux. Maar tis precies alsof ze ginder plots de weergaloze prestaties aan mekaar rijgen. Ik versta dat ze ginder nog niet verwend geweest zijn, maar ik vind dat ze dan toch wel heel rap content zijn.

22 Feb 2008, 16:37
Rode kaart
Rode kaart

Ik ben nu geen Anderlecht-supporter, verre van zelfs, maar het huidige Anderlecht is voor mij toch de ploeg die het meeste indruk op me maakte tot dusver (en ik zag alle matchen van FCD). Ik vind dat ze uitstekend gekocht hebben met de winterstop en het vrij eenvoudige inloopprogramma tegen de zwakkere ploegen (ook wij waren bijzonder zwak tegen hen, 2x zelfs) zal hen veel vertrouwen gegeven hebben.

22 Feb 2008, 16:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Sven KSK Opwijk schreef:
WOehoew, 13 Maart naar Bayern Munchen. We maken normaal gezien geen kans maar gewoon al in de achtste finales is al een succes na zo een rotseizoen...

Ik heb totaal geenen band met anderlecht maar ik zen anti-bayern tot in de kist, dus geef ze ginder maar op hun doos

22 Feb 2008, 17:01
Ancien

Leeftijd: 38
Ik vond Anderlecht gisteren ook wel goed voetballen hoor. Ze hebben in het begin onder druk gestaan maar hebben daarna een perfecte wedstrijd gespeeld denk ik.

22 Feb 2008, 17:26
Freak

Leeftijd: 42
s@té schreef:
Ik vond Anderlecht gisteren ook wel goed voetballen hoor. Ze hebben in het begin onder druk gestaan maar hebben daarna een perfecte wedstrijd gespeeld denk ik.

gezien het wedstrijdverloop hebben ze idd een goei match gespeeld. ma als ge ziet hoe zwaar het was die eerste 15 a 20min. het tempo lag gewoon veel te hoog voor Anderlecht. Het enige wa ze konden doen was de bal wegtrappen en de volgende aanval proberen overleven. Voetballend kwamen ze ni ver. De slechte passes van oa Van Damme waren niet te tellen. Feit is wel da ge haast nix weggeeft achterin.

Natuurlijk wete da, als ge die eerste golf overleeft, ge in de match komt. Het tempo zakt en op fysiek kunde dan beginnen meevoetballen. Dan komt ge nog voor ook en dan krijgt ge zeker ruimte om te counteren.

Wa mij ook opviel was het zwakke coachen van Blanc. Ge zag diene haast nix bijsturen, ook ni toen ge zag dat er een aantal van zen spelers de pedalen kwijtwaren en zo goed als zeker op weg waren naar rood.

Nuja, tis alleszins ni slecht voor het Belgische voetbal. Nu tegen Bayern, schoon affiche da zeker. Ze zullent moeten op de zelfde manier proberen wss al denkek da Bayern den druk veel langer kan aanhouden dan Bordeaux + daar nog wa stevigere spitsen bij.

22 Feb 2008, 18:24

Bartos schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik me serieus afvraag waar ze zich bij Anderlecht in godsnaam op baseren als ze zeggen dat ze nog voor den titel gaan hoor. Is het daar dan nu zoveel beter? In de competitie speelden ze eerst gelijk tegen Lokeren, om vervolgens met 1-0 te winnen door ne lichte penalty tegen Dender, 2-4 te winnen van een Brussels waar momenteel werkelijk elke ploeg over walst en een nipte 2-1 tegen een Moeskroen dat al eveneens tegen niemand meer punten pakt. En ja, ze hebben zich inderdaad gekwalificeerd tegen de reserven van Bordeaux. Maar tis precies alsof ze ginder plots de weergaloze prestaties aan mekaar rijgen. Ik versta dat ze ginder nog niet verwend geweest zijn, maar ik vind dat ze dan toch wel heel rap content zijn.

Maar dat zijn wel matchen waar ze voor de winterstop punten hadden gelaten, dat is al een opsteker.

Tegen de reserven van Bordeaux... Die mannen die in Micoud, Cavenaghi en Wendel hun plaats speelden zouden in veel clubs ook spelen en ze hebben ze toch ook twee matchen ingebracht maar toen hebben ze toch ook niet echt potten gebroken.

Neenee, de anderlecht-tegenstanders zijn altijd zeeeeer talrijk, maar over de twee matchen bekeken is RSCA zeer verdiend door gegaan en ik ben normaal ZEER kritisch voor Anderlecht. Ze hebben met ons nog niet gedaan in België. Europees is het nu normaal gedaan maar elke match moet gespeeld worden...

22 Feb 2008, 20:56
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:
Ik ben nu geen Anderlecht-supporter, verre van zelfs, maar het huidige Anderlecht is voor mij toch de ploeg die het meeste indruk op me maakte tot dusver (en ik zag alle matchen van FCD). Ik vind dat ze uitstekend gekocht hebben met de winterstop en het vrij eenvoudige inloopprogramma tegen de zwakkere ploegen (ook wij waren bijzonder zwak tegen hen, 2x zelfs) zal hen veel vertrouwen gegeven hebben.

Ik zeg het niet graag tegen een rendac-boy, maar wat je hier zegt slaat volgens mij de nagel op de kop. Gillet en Chatelle zijn de laatste wedstrijden de uitblinkers, en Vlcek en Pieroni kunnen toch ook tegen een balleke shotten ze.

Als ge dan kijkt wie er nog op de bank en in de ziekanboeg zitten... 't Is toch geen slechte ploeg ze.

23 Feb 2008, 15:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
Ze hebben met ons nog niet gedaan in België.

Nu zullen ze toch ongeveer met jullie gaan gedaan hebben in België veronderstel ik zeker :D .

25 Feb 2008, 9:38

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ze hebben met ons nog niet gedaan in België.

Nu zullen ze toch ongeveer met jullie gaan gedaan hebben in België veronderstel ik zeker :D .

Voila, ze hadden toch wel de volle drie dagen met ons nog niet gedaan in België :-P

25 Feb 2008, 12:25
forumlegende

Leeftijd: 45
0-2 tzal nie voor deze ronde zijn
ze waren nochtans in de match aan het komen

06 Mar 2008, 20:46
Scholier

Leeftijd: 41
WLM: [email protected]
0-3 over and out.
Hopelijk kunnen ze volgend jaar weer zo'n campagne op de mat brengen.

http://www.flemishreds.be

06 Mar 2008, 21:20
Ancien

Leeftijd: 38
0-4. het zal nog een afstraffing worden.

06 Mar 2008, 21:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
s@té schreef:
0-4. het zal nog een afstraffing worden.

Is het dat al niet ? :D

06 Mar 2008, 21:39
nieuw in de eerste ploeg

Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
0-5

Nog een bij..

Wel nen dikken vrijen trap van ribéry

06 Mar 2008, 21:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 48