|
|
| Pagina 24 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap
borre31 schreef: ma ze de ziel van een ploeg bijbrenge... meer respect vo e ploegske da 100 sups heeft die blijve komme ast mis gaat ze! Is omdat ik ben opgegroeid met een Anderlecht dat spelers had zoals Nilis, Degryse, Oliveira, ... dat ik weet waar Anderlecht voor staat, in tegenstelling tot vele iets jongere mede supporters. Heb me vandaag mateloos geërgerd, en deze keer niet alleen aan ons spel. Waren heel wat fans tevreden omdat Tchité in die laatste minuten een geniaal doelpunt maakte waardoor we wonnen. Ik heb van hele terugrit geen woord gezegd, was weeral te teleurgesteld. We spelen geen kans bij elkaar gedurende 90 minuten tegen Brussels. Wat ons de laatste 2 seizoenen overkomt durf ik gerust vergelijken met de periode met VDEycken, Neumann, etc ... Alleen bleven de resultaten ook uit, waardoor er massale reactie kwam. Nu blijft alles koek en ei, want we winnen. En dat stoort me mateloos. In het eerste seizoen dat ik frequent ging (was 6-7 jaar toen) wonnen we thuis van 5-1 tegen Standard en 5-1 tegen Brugge, met schitterend voetbal. Het is dat laatste wat ik wil zien, niet zo'n wedstrijden zoals we ze de laatste jaren te zien krijgen. Nu ja, idd veel successo's bij ons, maar ik blijf tegen beter weten in wel gaan, en hopen dat ik ooit nog het typische Anderlecht spel te zien krijg ... |
| 11 Dec 2006, 0:53 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 29 Jan 2007, 17:30 Berichten: 59 |
anderlecht mag momenteel content zijn dat zitka daar in de goal staat e
_________________ iendracht oilst is everything |
| 12 Feb 2007, 22:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
jean gabin schreef: anderlecht mag momenteel content zijn dat zitka daar in de goal staat e Doorveur stoat em er hé ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 12 Feb 2007, 22:54 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
WALDAN schreef: jean gabin schreef: anderlecht mag momenteel content zijn dat zitka daar in de goal staat e Doorveur stoat em er hé ![]() Hoeveel ploegen in eerste hebben tegen mij al niet gezegd: geef ons Zitka en we staan eerstes. Zelfs Genk-supporters (voor dit weekend dan _________________
|
| 12 Feb 2007, 22:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Idd en nog nie te lang gelejen
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 12 Feb 2007, 23:00 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Tja, ze móesten dit seizoen wel in Zitka geloven omdat ze niks beter hadden. En Zitka is pas super beginnen keepen wanneer hij geen concurrentie meer had.
Wanneer Proto terug volledig fit zal zijn, zal ie wel weer kak in de broek krijgen. MAAR: ik hoop uit de grond van m'n hart dat hij op dit niveau blijft keepen, want het is nie alleen ne schitterende keeper, ook ne schitterende mens! _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Feb 2007, 9:37 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
boris clitoris schreef: Tja, ze móesten dit seizoen wel in Zitka geloven omdat ze niks beter hadden. En Zitka is pas super beginnen keepen wanneer hij geen concurrentie meer had. Wanneer Proto terug volledig fit zal zijn, zal ie wel weer kak in de broek krijgen. MAAR: ik hoop uit de grond van m'n hart dat hij op dit niveau blijft keepen, want het is nie alleen ne schitterende keeper, ook ne schitterende mens! Dat is het dus hé! Is denk ik de sympathiekste mens uit de eerste klasse. _________________
|
| 13 Feb 2007, 15:09 |
|
|
boris clitoris schreef: Tja, ze móesten dit seizoen wel in Zitka geloven omdat ze niks beter hadden. En Zitka is pas super beginnen keepen wanneer hij geen concurrentie meer had. Wanneer Proto terug volledig fit zal zijn, zal ie wel weer kak in de broek krijgen. MAAR: ik hoop uit de grond van m'n hart dat hij op dit niveau blijft keepen, want het is nie alleen ne schitterende keeper, ook ne schitterende mens! Hoe die staat te kiepen wie gaat die uit de ploeg spelen ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 13 Feb 2007, 19:26 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
WALDAN schreef: boris clitoris schreef: Tja, ze móesten dit seizoen wel in Zitka geloven omdat ze niks beter hadden. En Zitka is pas super beginnen keepen wanneer hij geen concurrentie meer had. Wanneer Proto terug volledig fit zal zijn, zal ie wel weer kak in de broek krijgen. MAAR: ik hoop uit de grond van m'n hart dat hij op dit niveau blijft keepen, want het is nie alleen ne schitterende keeper, ook ne schitterende mens! Hoe die staat te kiepen wie gaat die uit de ploeg spelen ![]() Wat zeg ik nu net? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Feb 2007, 21:07 |
|
|
Liverpool-Barcelona, wat een sfeer, sjongejonge, daar kan toch werkelijk geen enkele ploeg in Europa tegenop!
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Mar 2007, 0:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
Valencia - Inter 0-0
Na de match beginnen de spelers daar een beetje te 'rellen' tegen elkaar _________________ Honour and Loyalty
|
| 07 Mar 2007, 0:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Liverpool-Barcelona, wat een sfeer, sjongejonge, daar kan toch werkelijk geen enkele ploeg in Europa tegenop! ![]() ja tza wel, gwn super asge daar moest tussen staan ![]() _________________ Honour and Loyalty
|
| 07 Mar 2007, 0:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zuzuby schreef: Valencia - Inter 0-0 Na de match beginnen de spelers daar een beetje te 'rellen' tegen elkaar Amai niet zeg, die sloegen der daar niet naast. Ze filmden nog mee in de catacomben, ge zag daar in de verte iedereen nog op mekaar vliegen. Daar zal wel nog een staartje aan komen, denk ik. Trouwens, toeval of niet, maar ik zag dat al de Argentijnen van Inter (Inter speelt met een karrevracht Argentijnen in de ploeg) der daar weer nauw bij betrokken waren. Die toonden op het WK tegen de Duitsers (ok, ik kan nu wel niet afkeuren dat ge op nen Duitser klopt ) ook al hoe zij een uitschakeling verwerken, want toen gingen ze ook aan het kloppen. |
| 07 Mar 2007, 11:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
boris clitoris schreef: Liverpool-Barcelona, wat een sfeer, sjongejonge, daar kan toch werkelijk geen enkele ploeg in Europa tegenop! ![]() Schitterende sfeer idd, Celtic vind ik echter nog machtiger ![]() |
| 07 Mar 2007, 11:07 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bartos schreef: zuzuby schreef: Valencia - Inter 0-0 Na de match beginnen de spelers daar een beetje te 'rellen' tegen elkaar Amai niet zeg, die sloegen der daar niet naast. Ze filmden nog mee in de catacomben, ge zag daar in de verte iedereen nog op mekaar vliegen. Daar zal wel nog een staartje aan komen, denk ik. Trouwens, toeval of niet, maar ik zag dat al de Argentijnen van Inter (Inter speelt met een karrevracht Argentijnen in de ploeg) der daar weer nauw bij betrokken waren. Die toonden op het WK tegen de Duitsers (ok, ik kan nu wel niet afkeuren dat ge op nen Duitser klopt ) ook al hoe zij een uitschakeling verwerken, want toen gingen ze ook aan het kloppen.Burdisso houdt er ne gebroken neus aan over, dankzij Navarro. Daar zal zeker een staartje aan komen. ze hebben bij den UEFA veel werk. alle lappen een nieuwe zaak tegen een club ivm rellen en nu tees weer ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 07 Mar 2007, 13:06 |
|
| Pagina 24 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 161 Volgende |