|
|
| Pagina 231 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 229 230 231 232 233 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: de Dendertopic
nonkel marcel schreef: s@té schreef: 'Kadavers' klinkt gewoon rotslecht. Niet meer of niet minder. Ik vraag mij trouwens af of jullie dat zelf niet horen dat dat rotslecht klinkt. Das gewoon de spot drijven met de tegenstander. Ja zover was ik nu ook al Maar ik persoonlijk vind het slecht klinken, maar uiteraard ieder zijn ding. ![]() |
| 24 Dec 2007, 18:43 |
|
|
Scholier
Als ge da filmpke ziet, dan ziet ge aan de gezichten dat we ons amuseren, we hebben daar 90 minuten lang gezongen en gesprongen. En ge moogt da dan allemaal nog zo marginaal als iets vinden, uiteindelijk gaget er toch om da wij ons amuseren.
|
| 24 Dec 2007, 18:48 |
|
|
forumlegende
Zie ze zweven die van Dender na de prima wedstrijden tegen Zulte Waregem, Racing Genk en AA Gent.
We zullen eens zien hoe ze voor de dag zullen komen als zij ZELF het spel moeten maken. Daar wringt juist het schoentje voor de degradanten. Dus de kansen blijven in mijn ogen 50/50. |
| 24 Dec 2007, 18:49 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
sjneer_fcd schreef: Als ge da filmpke ziet, dan ziet ge aan de gezichten dat we ons amuseren, we hebben daar 90 minuten lang gezongen en gesprongen. En ge moogt da dan allemaal nog zo marginaal als iets vinden, uiteindelijk gaget er toch om da wij ons amuseren. Voila, meer moet dat niet zijn. En als ze zich in Aalst amuseren, zoveel te beter: iedereen content. @Dani: wie zegt er dat wij het spel gaan maken? Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 24 Dec 2007, 18:52, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Dec 2007, 18:50 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ze hadden in Gent zelfs een grote vlag me in de aard van da ze naar Europa gaan
die punten stijgen rap naart bolleken_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Dec 2007, 18:51 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Verbechio schreef: Ze hadden in Gent zelfs een grote vlag me in de aard van da ze naar Europa gaan die punten stijgen rap naart bollekenEuhm, ik denk dat gij meer gezien hebt dan wij dan... Europa? 't Enige dat ik daar heb zien hangen, was ne spandoek van AA Gent waarop stond dat ze de beste ploeg van Oost-Vlaanderen zijn, al was die na de 0-2 rap weg. ![]() |
| 24 Dec 2007, 18:53 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ja ik was er dan ook ni, menne collega zal e stuk in zijn voeten gehad hebben zeker
![]() ma soit, waar ik mijnen tijd en energie insteek tamusement nog_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Dec 2007, 18:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkel marcel schreef: Tja, en zelf geraakt ge niet verder dan een gepikt arsenaal songs van KVM. En van wie hebben jullie Ajoinen gepikt? Standard? Gelezen op de website van Ronse? Dat ander "They think we're dead...", gepikt van Antwerp? Zwijgt dus astemblieft van geripte songs. En op 13 januari zullen we na een kwartier in de match juist nix meer horen uit het bezoekersvak, dus..haast jullie! ![]() Voila, efkes mijn Oscar-ambities nog wat kracht bijgezet! Tuurlijk, niemand heeft dat hier ook ontkent dat Bomber dat van "aux armes" van de franse ploegen heeft gehaald. Ik ben er echter wel zeker van dat we één van de enige nederlandstalige ploegen hier een plaatselijke versie van hebben gemaakt. Het valt echter wel op dat jullie nadat iets bij ons is ingeburgerd is het klakkeloos overnemen, dat kunt ge toch moeilijk ontkennen ? (en neen wij hebben hier zeker geen patent op). Om een voorbeeld te geven: onze spelers gaan toch ook niet als clowns doen dat ze afgeschoten worden na een overwinning ? Tis stom om er over te beginnen, maar als ge steeds beweert zoveel groter en beter te zijn dan onze "krapuulsupporters", dan vind ik het frappant dat er zoveel van wordt overgenomen. "sjolololo stot er hoar op" wordt bijvoorbeeld NIET overal in België gezongen ... Voor de rest ne prettige kerst en nieuwjaar aan de dendersupporters ![]() |
| 24 Dec 2007, 19:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkel marcel schreef: sjneer_fcd schreef: Als ge da filmpke ziet, dan ziet ge aan de gezichten dat we ons amuseren, we hebben daar 90 minuten lang gezongen en gesprongen. En ge moogt da dan allemaal nog zo marginaal als iets vinden, uiteindelijk gaget er toch om da wij ons amuseren. Voila, meer moet dat niet zijn. En als ze zich in Aalst amuseren, zoveel te beter: iedereen content. @Dani: wie zegt er dat wij het spel gaan maken? De laatste weken heb ik ook minder en minder problemen met de Dendersupporters. Nu ze winnen zijn ze blijkbaar content en gaan ze toch minder uit de hoogte doen tegen ons. Dat is juist het probleem: nadat ze 2 jaar geleden voor het eerst ooit sportief succesvoller zijn als ons gaan ze beginnen met "de club van de denderstreek" en allerhande steken geven naar Aalst. Na gisteren is het mij nogmaals duidelijk geworden, wij ondervinden écht geen concurrentie aan Dender. In eerste klasse vind ge natuurlijk grotere sponsors, maar wij zijn nog steeds één van de aantrekkelijkste ploegen in de lagere klassen en ik zie het echt niet als dat we nu in de schaduw van dender spelen. Dan haal je thuis geen 4000 thuis-supporters (een cijfer dat Dender dus zelfs niet haalt hé soms thuis...) Ik vind het één van de plezantste tijden die ik op EA al heb meegemaakt. Sinds 1995 is dat dus .. |
| 24 Dec 2007, 19:09 |
|
|
Jeroen schreef: Tuurlijk, niemand heeft dat hier ook ontkent dat Bomber dat van "aux armes" van de franse ploegen heeft gehaald. Ik ben er echter wel zeker van dat we één van de enige nederlandstalige ploegen hier een plaatselijke versie van hebben gemaakt. Ik denk dat er geen plaatselijkere en toepasselijkere versie als de onze bestaat, ik vind het trouwens goed gevonden. Voor de rest zingt iedereen wattem wil, ik trek me dat niet aan, maar altijd dat gelul over geripte songs. Er wordt hier tenminste nog gezongen, iets wat op 3/4de van de rest van 1ste niet eens het geval meer is...'t Enige waar tot dusver sfeer gemaakt werd, was Charleroi, al de rest heeft me fel ontgoocheld. Dat ge terug opleeft, is een feit, maar gisteren werd er in de streek nergens meer gespeeld en kon ge de periode winnen. 4000 blijft een schoon aantal, maar alles zat gisteren ook mee. En voor de rest interesseert mij persoonlijk de titel "ploeg van de DDstreek" geen bal. Voor mijn part is dat Standard Denderleeuw, Doggen of weet ik veel wie. |
| 24 Dec 2007, 19:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkel marcel schreef: Jeroen schreef: Tuurlijk, niemand heeft dat hier ook ontkent dat Bomber dat van "aux armes" van de franse ploegen heeft gehaald. Ik ben er echter wel zeker van dat we één van de enige nederlandstalige ploegen hier een plaatselijke versie van hebben gemaakt. Ik denk dat er geen plaatselijkere en toepasselijkere versie als de onze bestaat, ik vind het trouwens goed gevonden. Voor de rest zingt iedereen wattem wil, ik trek me dat niet aan, maar altijd dat gelul over geripte songs. Er wordt hier tenminste nog gezongen, iets wat op 3/4de van de rest van 1ste niet eens het geval meer is...'t Enige waar tot dusver sfeer gemaakt werd, was Charleroi, al de rest heeft me fel ontgoocheld. Dat ge terug opleeft, is een feit, maar gisteren werd er in de streek nergens meer gespeeld en kon ge de periode winnen. 4000 blijft een schoon aantal, maar alles zat gisteren ook mee. En voor de rest interesseert mij persoonlijk de titel "ploeg van de DDstreek" geen bal. Voor mijn part is dat Standard Denderleeuw, Doggen of weet ik veel wie. Als ik mij niet vergis speelt Dender elke zaterdagavond als er nergens in de streek voetbal is... ![]() |
| 24 Dec 2007, 19:27 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
belgianiron schreef: http://www.fcd-fans.be/site/index1024.html de filmkes verbeteren erop grote bek ja niveau ![]() Moest den iendracht ooit stoppen te bestaan, ik ben zeker dat voor de Rendac-boys de fun der af is en dat ze stoppen met liedjes 'maken'. Mij maakt da eerlijk gezegd niet uit dat er liedjes overgenomen worden, maar kom dan alsjeblieft niet doen alsof we 't vuil van 't straat zijn, marginaal zijn, helemaal niet zijn wat jullie wensen te zijn, ... Jullie zijn gewoon verliefd op ons, geobsedeerd door ons! _________________ es da ier e fistjen... |
| 25 Dec 2007, 12:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Toevallig op deze quote van Marcel gestoten in de topic van de oefenmatch van begin dit jaar:
nonkel marcel schreef: Smetje schreef: En over Dender: Triestig publiek :dom: Kijk, ik ga daar niet te veel over zeggen, maar ik doe mijne mond dan liever niet open dan me compleet belachelijk te maken met nen hoop gepikte liekes van KV Mechelen. Zoals ik al zei, hier ligt niemand wakker van die match. 4 augustus is 't enige dat telt. Dan neem ik aan dat ge op AA Gent wel heel stil waart ? ![]() |
| 25 Dec 2007, 13:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: Jeroen schreef: Tuurlijk, niemand heeft dat hier ook ontkent dat Bomber dat van "aux armes" van de franse ploegen heeft gehaald. Ik ben er echter wel zeker van dat we één van de enige nederlandstalige ploegen hier een plaatselijke versie van hebben gemaakt. Ik denk dat er geen plaatselijkere en toepasselijkere versie als de onze bestaat, ik vind het trouwens goed gevonden. Voor de rest zingt iedereen wattem wil, ik trek me dat niet aan, maar altijd dat gelul over geripte songs. Er wordt hier tenminste nog gezongen, iets wat op 3/4de van de rest van 1ste niet eens het geval meer is...'t Enige waar tot dusver sfeer gemaakt werd, was Charleroi, al de rest heeft me fel ontgoocheld. Dat ge terug opleeft, is een feit, maar gisteren werd er in de streek nergens meer gespeeld en kon ge de periode winnen. 4000 blijft een schoon aantal, maar alles zat gisteren ook mee. En voor de rest interesseert mij persoonlijk de titel "ploeg van de DDstreek" geen bal. Voor mijn part is dat Standard Denderleeuw, Doggen of weet ik veel wie. Tenzij wij natuurlijk eens een liedje overpakken van Mechelen. Dan zijt gij den eerste om te zeggen dat het gepikt is hé ? Ge kunt uw eigen niet blijven in bochten wringen zonder uw vast te rijden hé man ! Enfin, na uw uitspraken van de laatste tijd zou ik mij eigenlijk de moeite kunnen besparen van te reageren op uw berichten.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Dec 2007, 13:04 |
|
|
![]() Zalig Kerstfeest! |
| 25 Dec 2007, 13:11 |
|
| Pagina 231 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 229 230 231 232 233 … 711 Volgende |