Eerste klasse - Pagina 237 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 235 236 237 238 239 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: Eerste klasse
Bram schreef:
Wie zegt dat die blijven ?

Mja, ik zou ze niet missen maar Standard wel.

13 Mei 2010, 11:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Sven KSK Opwijk schreef:
De Jean schreef:
Berrier naar Standard.

Zouden onze Luikse vrienden dus toch hun verstand (en portemonnee) gebruiken dit jaar?

Is toch geen speler voor de top in België denk ik. Of je moet, zoals Zulte-Waregem, helemaal in zijn dienst spelen. Maar met Defour en Witsel op dat middenveld, die zoveel meer klasse hebben, is dat onmogelijk volgens mij.

Ieder zijn mening uiteraard, maar ik vind berrier één van de smaakmakers van de eerste klasse en een van de beste middenvelders van onze competitie, een goede aanwinst voor de rouches

Mijn hart is wit en zwart !

13 Mei 2010, 11:23
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
De_steve schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
De Jean schreef:
Berrier naar Standard.

Zouden onze Luikse vrienden dus toch hun verstand (en portemonnee) gebruiken dit jaar?

Is toch geen speler voor de top in België denk ik. Of je moet, zoals Zulte-Waregem, helemaal in zijn dienst spelen. Maar met Defour en Witsel op dat middenveld, die zoveel meer klasse hebben, is dat onmogelijk volgens mij.

Ieder zijn mening uiteraard, maar ik vind berrier één van de smaakmakers van de eerste klasse en een van de beste middenvelders van onze competitie, een goede aanwinst voor de rouches

We zullen volgend jaar wel zien zeker?

13 Mei 2010, 12:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Jelle Van Damme naar WolverhamptonDe kogel is door de kerk: Jelle Van Damme ruilt Anderlecht voor de Premier League. Hij trekt naar Wolverhampton Wandereres.
"Zo'n kans kan ik niet laten liggen", zegt Van Damme in HLN. "Ik heb allang contact met Wolves. Vooral manager Mick McCarthy drong fel aan."

"Ik heb de stad en de club al bezocht. Ik heb een goed gevoel. Binnenkort zoeken we een huis. De club heeft ambitie en wil investeren. Dat bewijst dat ze drie miljoen euro voor mij willen betalen."

Anderlecht had Van Damme nog een contractverlenging en een loonsverhoging geboden, maar dat mocht niet baten. De linkspoot tekende een contract voor vier seizoenen. Het wordt zijn tweede Engelse avontuur. Eerder speelde hij voor Southampton.

Bij Wolves ontmoet hij ex-Charleroispeler Adlène Guédioura.

14 Mei 2010, 12:38
Freak

Leeftijd: 35
Chevalier speler van zulte waregem raakte deze morgen zwaarverbrand aan beide benen,nadat hij zelf zijn autobrand wou blussen.

14 Mei 2010, 14:49
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:
Club Brugge heeft Patrick Orlans aangetrokken als vervanger van algemeen manager Filips Dhondt. Orlans verlaat Lokeren, waar hij sinds 2000 aan de slag was.

Bron: sporza.be

De fusie-onderhandelingen met Anderlecht zijn al begonnen...

16 Mei 2010, 17:41
Ancien

Leeftijd: 65
http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.7420 ... 125941.jpg
Let op de achtergrond...

16 Mei 2010, 17:43
Nationale Ploeg

salvador schreef:
Citeer:
Club Brugge heeft Patrick Orlans aangetrokken als vervanger van algemeen manager Filips Dhondt. Orlans verlaat Lokeren, waar hij sinds 2000 aan de slag was.

Bron: sporza.be

Amai, amai, amai !!!
:wow: :wow: :wow:

16 Mei 2010, 19:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
:wow: Ze zijn zeker zot geworden in Brugge :crazy:

Alhoewel, misschien kan die daar commercieel wel nog iets bijbrengen.

16 Mei 2010, 20:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Voor al degenen die Club den dieperik in willen , is het moment gekomen

17 Mei 2010, 20:16
Nationale Ploeg

Orlans heeft duidelijk weer euro's geroken... Niet te geloven... (n)

17 Mei 2010, 20:21
Nationale Ploeg

Ik denk wel dat hij in Brugge niet zoveel vrijheid zal krijgen zoals hier of in lokeren. Maar toch, de vos verliest zijn haren maar niet...

17 Mei 2010, 23:18
Nationale Ploeg

Lambrecht 'zou' een overeenkomst hebben met o.a. Van Lysebeth voor een grote Wase fusie,
donderdag zouden er verklaringen volgen.
Het Orlans-Brugge verhaal heeft dus een reukje.
Het zou mij niet verwonderen dat Lambrecht simpelweg de ambitieuze Orlans niet meer wou en dat bibi met een paar sponsors in zijn achterzak gaan solliciteren is in Brugge.

18 Mei 2010, 0:22
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
orlans en fusies.... :hmm:

hier niet gelukt , daar in lokeren waarschijnlijk ook een ideetje om te fuseren met gans oost vlaanderen of zo....misschien met eupen ook,wie weet ... :D

allesinds een tof vooruitzicht voor orlans om club in de toekomst te proberen samensmelten met cercle , kortrijk , zulte-waregem , oostende , of misschien zelfs anderlecht , de schalkse rakker !

ofwel volgend seizoen lokeren rechtstreeks den dieperik in ? en de grote ziener is ondertussen al gaan lopen... we zien wel , want de waarheden komen zeker nog wel eens bovendrijven waarom hij daar 'echt' vertrokken is...

waarom is hij eigenlijk niet naar fcvdenderuiop getrokken??
daar fuseren ze toch ook zo graag met alles en iedereen? moet zelfs geen voetbalclub zijn , een dans- of balletschool zou hij ook wel al zien zitten....
k zie het daar in brugge al gebeuren binnenkort....en nu beste supporters " de orlans singers met het orlanslied en de orlansdancers met de orlancedance"!
kom op iedereen,"doe de blue orlance dance"!!! :plat:

om toch nog een positief woordje te doen....proficiat aan brugge om diene gangster binnen te halen!

18 Mei 2010, 10:42
Nationale Ploeg

Na de transfer van Franck Berrier richt Standard zijn pijlen op Denis Odoi (21), een van de revelaties van het seizoen bij STVV.

Odoi speelde vorig seizoen nog in de tweede klasse bij OH Leuven en trok daarna naar STVV. Hij ontpopte zich er als linksback (hij is wel rechtsvoetig, red) tot een van de revelaties van het seizoen.

"Odoi is een interessante oplossing voor de rechtsachterpositie", zegt directeur Pierre François in Het Nieuwsblad. "We hebben gewacht tot het einde van de barrages om contact op te nemen met hem en STVV."

Odoi, een goede vriend van Standard-aanvoerder Steven Defour, heeft bij STVV nog een contract tot 2012, maar legde onlangs nog een contractverlenging naast zich neer.

Zouden ze dan toch hun verstand gebruiken dit seizoen? (bis) :D

Sarr kijkt uit naar een andere club
Nog bij Standard vertrekt Mohamed Sarr wellicht. Volgens sommige bronnen moet de Senegalese verdediger weg. "Dat klopt niet", weerlegt zijn manager in La Dernière Heure.

"Ik heb met Luciano D'Onofrio en Pierre François gesproken. Ze moeten een nieuwe ploeg kneden, met veel jongeren, want ze spelen toch geen Europees. We zijn tot de conclusie gekomen dat een vertrek voor beide partijen de beste oplossing zou zijn."

Interesse voor Sarr is er wel, Palermo en Panathinaikos worden al genoemd. "Maar er is nog geen concreet bod gekomen", zegt Sarrs manager.

"Geld is niet belangrijk, wel het sportieve plan. Hij wil naar een club waar hij hetzelfde kan bereiken als bij Standard: progressie, titels en respect."

Zouden ze dan toch hun v... :lol:

18 Mei 2010, 12:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 235 236 237 238 239 500