|
|
| Pagina 237 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 235 236 237 238 239 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: de Dendertopic
FCD 4-life schreef: Vandaag wordt de overeenkomst tussen FC en Alex Da Silva definitief afgerond. Hij is een offensieve middenvelder die bekend staat om zijn uitstekende dribbel. Alex, °15/08/1983 - 1m78 - 70kg, begon zijn voetbalcarrière bij Mirassol en speelde nadien nog voor Santos en Marilia, allen in zijn thuisland Brazilië. Hij wordt tot het seizoenseinde gehuurd van RC Genk. Ook de overgang van de 22-jarige rechtsachter Junior Ntame Ntame, UR Namur, wordt vandaag afgehandeld. Deze speelde reeds één wedstrijd bij de beloften waarin hij tweemaal scoorde. En waarom in godsnaam voelt gij u geroepen om dat op ONS forum te komen zetten? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 02 Jan 2008, 20:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Junior Nentammen Nentammen_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 02 Jan 2008, 20:25 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 10 Dec 2007, 20:42 Berichten: 39 |
boris clitoris schreef: FCD 4-life schreef: Vandaag wordt de overeenkomst tussen FC en Alex Da Silva definitief afgerond. Hij is een offensieve middenvelder die bekend staat om zijn uitstekende dribbel. Alex, °15/08/1983 - 1m78 - 70kg, begon zijn voetbalcarrière bij Mirassol en speelde nadien nog voor Santos en Marilia, allen in zijn thuisland Brazilië. Hij wordt tot het seizoenseinde gehuurd van RC Genk. Ook de overgang van de 22-jarige rechtsachter Junior Ntame Ntame, UR Namur, wordt vandaag afgehandeld. Deze speelde reeds één wedstrijd bij de beloften waarin hij tweemaal scoorde. En waarom in godsnaam voelt gij u geroepen om dat op ONS forum te komen zetten? ![]() Om te stoefen. ![]() |
| 02 Jan 2008, 20:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
FCD 4-life schreef: boris clitoris schreef: FCD 4-life schreef: Vandaag wordt de overeenkomst tussen FC en Alex Da Silva definitief afgerond. Hij is een offensieve middenvelder die bekend staat om zijn uitstekende dribbel. Alex, °15/08/1983 - 1m78 - 70kg, begon zijn voetbalcarrière bij Mirassol en speelde nadien nog voor Santos en Marilia, allen in zijn thuisland Brazilië. Hij wordt tot het seizoenseinde gehuurd van RC Genk. Ook de overgang van de 22-jarige rechtsachter Junior Ntame Ntame, UR Namur, wordt vandaag afgehandeld. Deze speelde reeds één wedstrijd bij de beloften waarin hij tweemaal scoorde. En waarom in godsnaam voelt gij u geroepen om dat op ONS forum te komen zetten? ![]() Om te stoefen. ![]() Veel stoef op kameroad ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 02 Jan 2008, 20:43 |
|
|
Dirk schreef: FCD 4-life schreef: boris clitoris schreef: FCD 4-life schreef: Vandaag wordt de overeenkomst tussen FC en Alex Da Silva definitief afgerond. Hij is een offensieve middenvelder die bekend staat om zijn uitstekende dribbel. Alex, °15/08/1983 - 1m78 - 70kg, begon zijn voetbalcarrière bij Mirassol en speelde nadien nog voor Santos en Marilia, allen in zijn thuisland Brazilië. Hij wordt tot het seizoenseinde gehuurd van RC Genk. Ook de overgang van de 22-jarige rechtsachter Junior Ntame Ntame, UR Namur, wordt vandaag afgehandeld. Deze speelde reeds één wedstrijd bij de beloften waarin hij tweemaal scoorde. En waarom in godsnaam voelt gij u geroepen om dat op ONS forum te komen zetten? ![]() Om te stoefen. ![]() Veel stoef op kameroad ![]() Always he venteke. ![]() |
| 02 Jan 2008, 20:48 |
|
|
MMMMMMM venteken zeit em zeg !!!
Lekker ding Maggek mé nevest a kommen zetten, kzal een sjalleken oan emmen in't wit en zwert. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 02 Jan 2008, 20:52 |
|
|
Dirk schreef: MMMMMMM venteken zeit em zeg !!! Lekker ding Maggek mé nevest a kommen zetten, kzal een sjalleken oan emmen in't wit en zwert. hola, ik dacht dat ik op een voetbalforum zat. Nu beginnen ze al "avances" te maken. Precies een bende janetten. |
| 02 Jan 2008, 21:02 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
FCD 4-life schreef: Dirk schreef: MMMMMMM venteken zeit em zeg !!! Lekker ding Maggek mé nevest a kommen zetten, kzal een sjalleken oan emmen in't wit en zwert. hola, ik dacht dat ik op een voetbalforum zat. Nu beginnen ze al "avances" te maken. Precies een bende janetten. En als 't carnaval is komen ze vanin Lieje allemool nor Oilsjt om hun als jeannet te verkliejen! _________________ es da ier e fistjen... |
| 02 Jan 2008, 21:12 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
hier op't forum paretten komen maken omdat hun eigen forum (conform de clubà zo dood is als ne pier........ voor mijn part ammel een rode kaart en bollet af
|
| 02 Jan 2008, 21:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Dat ze een forum hebben wist ik. Maar hebben ze ook sfeer ?
Nog niks van gezien/gehoord ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Jan 2008, 0:45 |
|
|
Zo nu en dan kom ik hier eens de commentaren lezen... Eigenlijk is dat heen en weer gescheld wel grappig, en het hoort er wellicht ook bij. Persoonlijk heb ik nooit een afkeer gehad van eender welke voetbalploeg, dus ook niet voor EA. Jullie staan terecht op de leiderspositie in 3e klasse en ik gun jullie team van ganser harte de promotie naar 2e klasse. Ik ben er van overtuigd dat elke club sowieso zijn uiterste best doet om zo goed mogelijk te scoren. Dit impliceert ook dat elke supporter van eender welke club voor 100% achter zijn favoriete ploeg staat. Dit neemt echter niet weg dat respect voor een ander team ook best mag aanwezig zijn. Uitspraken van supporters, spelers, bestuurslui zijn er vaak over maar ook dit zal wel deel uitmaken van het psychologische steekspel vooraf veronderstel ik ? En inderdaad de ene is al wat tactvoller dan de andere in zijn uitspraken, dat lees je niet alleen hier maar op alle forums...
In elk geval reken ik op een sfeervolle pot voetbal waarbij hopelijk de beste mogen winnen... UIteraard zal ik als Dender-supporter mijn ploeg aanmoedigen maar mocht EA de betere zijn, zal ik daar weinig moeite mee hebben om dit na afloop ook grif toe te geven. Alvast oprecht veel succes en voetbalvreugde gewenst op 13 januari en de rest van het seizoen! |
| 03 Jan 2008, 0:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
kristoff schreef: Zo nu en dan kom ik hier eens de commentaren lezen... Eigenlijk is dat heen en weer gescheld wel grappig, en het hoort er wellicht ook bij. Persoonlijk heb ik nooit een afkeer gehad van eender welke voetbalploeg, dus ook niet voor EA. Jullie staan terecht op de leiderspositie in 3e klasse en ik gun jullie team van ganser harte de promotie naar 2e klasse. Ik ben er van overtuigd dat elke club sowieso zijn uiterste best doet om zo goed mogelijk te scoren. Dit impliceert ook dat elke supporter van eender welke club voor 100% achter zijn favoriete ploeg staat. Dit neemt echter niet weg dat respect voor een ander team ook best mag aanwezig zijn. Uitspraken van supporters, spelers, bestuurslui zijn er vaak over maar ook dit zal wel deel uitmaken van het psychologische steekspel vooraf veronderstel ik ? En inderdaad de ene is al wat tactvoller dan de andere in zijn uitspraken, dat lees je niet alleen hier maar op alle forums... In elk geval reken ik op een sfeervolle pot voetbal waarbij hopelijk de beste mogen winnen... UIteraard zal ik als Dender-supporter mijn ploeg aanmoedigen maar mocht EA de betere zijn, zal ik daar weinig moeite mee hebben om dit na afloop ook grif toe te geven. Alvast oprecht veel succes en voetbalvreugde gewenst op 13 januari en de rest van het seizoen! schoon gezegd man _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 03 Jan 2008, 1:54 |
|
|
forumlegende |
moeste ze zo allemaal zijn...
zou er maar weinig sfeer meer zijn maar kben blij da er blijkbaar toch nog enkele mensen me verstand daar zitten... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 03 Jan 2008, 10:12 |
|
|
forumlegende
Maar het is toch een FCV DENDER EH - supporter :
![]() |
| 03 Jan 2008, 11:21 |
|
|
kristoff schreef: Zo nu en dan kom ik hier eens de commentaren lezen... Eigenlijk is dat heen en weer gescheld wel grappig, en het hoort er wellicht ook bij. Persoonlijk heb ik nooit een afkeer gehad van eender welke voetbalploeg, dus ook niet voor EA. Jullie staan terecht op de leiderspositie in 3e klasse en ik gun jullie team van ganser harte de promotie naar 2e klasse. Ik ben er van overtuigd dat elke club sowieso zijn uiterste best doet om zo goed mogelijk te scoren. Dit impliceert ook dat elke supporter van eender welke club voor 100% achter zijn favoriete ploeg staat. Dit neemt echter niet weg dat respect voor een ander team ook best mag aanwezig zijn. Uitspraken van supporters, spelers, bestuurslui zijn er vaak over maar ook dit zal wel deel uitmaken van het psychologische steekspel vooraf veronderstel ik ? En inderdaad de ene is al wat tactvoller dan de andere in zijn uitspraken, dat lees je niet alleen hier maar op alle forums... In elk geval reken ik op een sfeervolle pot voetbal waarbij hopelijk de beste mogen winnen... UIteraard zal ik als Dender-supporter mijn ploeg aanmoedigen maar mocht EA de betere zijn, zal ik daar weinig moeite mee hebben om dit na afloop ook grif toe te geven. Alvast oprecht veel succes en voetbalvreugde gewenst op 13 januari en de rest van het seizoen! Mooie reactie op al die commotie rond die match. Ikzelf als fcd-supporter hoop ook op een sportieve match en dat de beste mogen winnen. Zo simpel is het. ![]() |
| 03 Jan 2008, 18:55 |
|
| Pagina 237 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 235 236 237 238 239 … 711 Volgende |