de Dendertopic - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Freak

allé jong,het grote fcdeh kon hem niet betalen. :roll: :roll:

06 Jan 2007, 19:10
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
mja da wetek ook zenne placietjen ik zou zelf vr troch en arnold kieze omdak weet da die ook nog veel mogelijkheden emme
mss minder dan steve ma let op ze:p
ik vroeg ook ni vn em nr aalst trug te ale medak weet da da ni mogelijk is vr ons vr de moment tenzij dawen 2 toppers late gaan fzo

06 Jan 2007, 19:24
Rode kaart
Rode kaart

waly 2 schreef:
allé jong,het grote fcdeh kon hem niet betalen. :roll: :roll:

correctie: wou, en terecht, ondanks het talent van De Ridder. Ik zie het nut niet van in om het Arteveldestadion van Gent mee te sponsoren, bij Hamme is de nood om versterking gewoon véél groter gezien hun weinig benijdenswaardige positie. Jammer, maar we laten ons niet afzetten door Gent.

06 Jan 2007, 20:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
nekeer op dat gastenboek gaan lezen bij Hamme zég, wat een bende nekken zitten daar bijeen :shock:

Ze spelen het beste voetbal van de reeks, zou je niet zeggen als ge het klassement bekijkt anders. Ja maar zeggen ze dat is omdat we geen afwerkers hebben....

Ik denk dat iemand die jongens eens moet uitleggen dat 1 goede spits evenveel kost dan 3-4 goede andere veldspelers...
Op den duur zoude gaan zeggen dat die van Dender nog zo slecht niet zijn

07 Jan 2007, 14:01
Rode kaart
Rode kaart

Vandaag was het echt genieten in Gent, toch eens speciaal om als tweedeklasser je eens met eersteklassers te kunnen meten en dat is goed meegevallen. In de finale was de tank leeg, maar Beveren is de verdiende winnaar: toch een lust voor het oog om deze Ivorianen es hun techniek te zien showen. Ietwat grimmige sfeer tussen Beveren en de overige eersteklassers en vooral tussen hen en Gent, wat duidelijk werd in de finale, waar ze meer oog hadden voor elkaar dan voor de finale. Toch een leuke belevenis. :cheer:

07 Jan 2007, 23:55
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

En? geen geblesseerden bij Dender Marcel?

Trouwens: Kaj Knipping is vrijdag voorgesteld aan de supporters met de woorden (ik citeer de voorzitter): Kaj komt van FC Dender, dat bijna onze tegenstander was in de Beker van België!
(ter info: Opwijk verloor TOTAAL onverdiend in de laatste minuut tegen Dessel, dat in de vorige ronde tegen Anderlecht uitkwam).

08 Jan 2007, 0:06
Rode kaart
Rode kaart

Aangezien ge zelf op ons forum zit, zult ge het daar wel lezen zeker?

Thiebaut uit voorzorg aan de kant, voor de rest iedereen fit, maar kapot na een zware 2-daagse stage.

bijna onze tegenstander? diene mens had zeker al wat gedronken? Soit, we zullen de Kaj nog wel wat volgen en misschien es een match meepikken.

08 Jan 2007, 0:11
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

marcel schreef:
Aangezien ge zelf op ons forum zit, zult ge het daar wel lezen zeker?

Thiebaut uit voorzorg aan de kant, voor de rest iedereen fit, maar kapot na een zware 2-daagse stage.

bijna onze tegenstander? diene mens had zeker al wat gedronken? Soit, we zullen de Kaj nog wel wat volgen en misschien es een match meepikken.

Ja kheb al gevraagd hoe ik mijne nickname kan veranderen. Om misverstanden te vermijden. Ge moet zo kortaf niet reageren, ik mag dat toch vragen of niet?

Nee onze voorzitter vind dat plezant zo een dingen, omdat er in Opwijk veel Anderlecht supporters zitten.

08 Jan 2007, 0:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Benzouin en Aborah al weer weg bij Dender ?

ambras gisteren ?

08 Jan 2007, 11:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:

ambras gisteren ?

Vandaag staat in de krant dat ze waarschijnlijk zullen afzien van de aanwerving van Benzouien.

08 Jan 2007, 11:16
nieuw in de eerste ploeg

skou mannen die van denderleeuw :fluit:

08 Jan 2007, 12:10
Reserve

Sven KSK Opwijk schreef:
En? geen geblesseerden bij Dender Marcel?

Trouwens: Kaj Knipping is vrijdag voorgesteld aan de supporters met de woorden (ik citeer de voorzitter): Kaj komt van FC Dender, dat bijna onze tegenstander was in de Beker van België!
(ter info: Opwijk verloor TOTAAL onverdiend in de laatste minuut tegen Dessel, dat in de vorige ronde tegen Anderlecht uitkwam).

Geen blessures opgelopen tijdens het tornooi. Wel bleef thiebaut uit voorzorg een heel tornooi aan de kant. Hij had wat last van de enkel, maar zal er volgende week wel bij zijn.

08 Jan 2007, 12:11
Rode kaart
Rode kaart

placietjen schreef:

ambras gisteren ?

Benzouien is doorgestuurd: technisch wel aardig onderlegd, maar men vreest dat hij -vooral fysiek- te licht gaat uitvallen in 2de. Begrijp ik niet te best, want het moeten niet allemaal beren zijn, maar goed. Aboraah zou deze week nog es medisch gekeurd worden, er zijn twijfels rond z'n fysieke paraatheid. Verder komt er vooraan nog iets bij.

En wat dienen ambras betreft: wij hebben er geen last van gehad, maar die mannen van Beveren deden het ganse toernooi door erg vervelend. Eerst tegen SVZW, dan tegen Gent. Die van SVZW zaten dan weer op de kap van het handvol Roeselare-sups dat aanwezig was. 't Viel me vooral op dat die eersteklassers meer bezig waren met het uitschijten van elkaar, dan met het aanmoedigen van hun eigen ploeg.

08 Jan 2007, 12:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marcel schreef:
En wat dienen ambras betreft: wij hebben er geen last van gehad, maar die mannen van Beveren deden het ganse toernooi door erg vervelend. Eerst tegen SVZW, dan tegen Gent. Die van SVZW zaten dan weer op de kap van het handvol Roeselare-sups dat aanwezig was. 't Viel me vooral op dat die eersteklassers meer bezig waren met het uitschijten van elkaar, dan met het aanmoedigen van hun eigen ploeg.

Daar hadden wij zaterdag bij gebrek aan supporters van andere ploegen alvast geen last van :grijns: . Allé, behalve de supporters van OH Leuven die ons enkele minuten na aankomst al aan het uitdagen waren.

08 Jan 2007, 12:38
Rode kaart
Rode kaart

Mja, 'k vond dat er gisteren ook niet bepaald veel volk was.

Was er zaterdag wat volk?

08 Jan 2007, 12:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 711