|
|
| Pagina 244 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 242 243 244 245 246 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: de Dendertopic
Ivm Leonard op back-links, dat was ook direkt mijn eerste reactie
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jan 2008, 11:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K hoor het Boskamp nog zeggen: de belgische jeugd zal zien dat ze bij dender hun kans krijgen
. En wa halen ze: deflandre, van der biest, ... Op teletekst stond dat ze Wapenaar willen halen als vervanger voor de geblesseerde Lemmens. Dat is nog zo een "jeugdig" talent van een jaar of 37 . |
| 19 Jan 2008, 14:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
STVV heeft zicht trouwens enorm versterkt deze winterstop. Die hebben echt wel een serieuze kwaliteitsinjectie gehad en ik denk wel (hoop) dat ze nog de degradatie kunnen afwenden.
KV Mechelen zie ik ook niet degraderen... Brussels lijkt mij een vogel voor de kat, en Bergen maakt nog een kans want die hebben toch ook serieus wat deftige spelers lopen .. Dender, tja ... Als ze elke week gaan voetballen zoals ze tegen ons deden gaan ze het nog moeilijk krijgen.. |
| 19 Jan 2008, 14:12 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Ik moet zeggen dat ik ook op mijn gat viel toen ik dat nieuws van Deflandre hoorde. Ik dacht nochthans dat het de bedoeling was van zich te "versterken" tijdens de winterstop. Jongens, jongens, jongens toch, leve het mooie voetbal en de toekomst van de jeugd ...
|
| 19 Jan 2008, 14:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Deflandre zal wel beter zijn als Omouri, maar ook 5 keer zoveel kosten..
|
| 19 Jan 2008, 14:45 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Als ge bij Brussels al te licht bevonden wordt, moet het wel al gralijk slecht zijn!
Waarschijnlijk wil Bossie eerst een ploeg vol met vaderfiguren uitbouwen voor die kaart van de jeugd die hij ging trekken _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Jan 2008, 14:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Ik dacht dat hij Deflandre voor die ''nerds ploeg'' had binnen gehaald.
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 19 Jan 2008, 16:01 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Jeroen schreef: Deflandre zal wel beter zijn als Omouri, maar ook 5 keer zoveel kosten.. Dat van die prijs, daar zal wel waarheid in zitten maar beter? Waarom? Omdat hij Deflandre noemt en 10 jaar geleden in de nationale ploeg stond? Deflandre is een speler die het in zijn beste tijd vooral van zijn fysiek moest hebben. Een fijne voetballer is het nooit geweest. Hij is een beetje zoals Vreven. Typisch voor dergelijke spelers is dat die geen chic meer waard zijn op het moment dat ze wat ouder worden en de fysieke kwaliteiten "een beetje" beginnen af te botten. Dan blijft er immers niet te veel meer over ... En inderdaad, als ze bij een ploeg die nog een paar plaatsen lager staat als Dender al niet bijster veel moeite doen om hem te houden, dan wil dat ook wel al het één en het ander zeggen. Vermeersch is misschien zo zot als een achterdeur, maar hij kent wel een goeie uit een slechte, zenne. Daar moet ge niet aan twijfelen. Als ge natuurlijk zélf op uw eentje een hele ploeg moet betalen ... Oumouri is verre van een goeie eersteklasser, maar geef Deflandre twee maand (in het begin zal hij vanzelfsprekend wel spelen; een nieuwe mag nu eenmaal veel meer dan eentje die er al was) en Oumouri staat "van armoei" weer in de ploeg ... |
| 19 Jan 2008, 19:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendracht02 schreef: Jeroen schreef: Deflandre zal wel beter zijn als Omouri, maar ook 5 keer zoveel kosten.. Waarom? Omdat hij Deflandre noemt en 10 jaar geleden in de nationale ploeg stond? Deflandre is een speler die het in zijn beste tijd vooral van zijn fysiek moest hebben. Een fijne voetballer is het nooit geweest. Hij is een beetje zoals Vreven. Typisch voor dergelijke spelers is dat die geen chic meer waard zijn op het moment dat ze wat ouder worden en de fysieke kwaliteiten "een beetje" beginnen af te botten. Dan blijft er immers niet te veel meer over ... En inderdaad, als ze bij een ploeg die nog een paar plaatsen lager staat als Dender al niet bijster veel moeite doen om hem te houden, dan wil dat ook wel al het één en het ander zeggen. Vermeersch is misschien zo zot als een achterdeur, maar hij kent wel een goeie uit een slechte, zenne. Daar moet ge niet aan twijfelen. Als ge natuurlijk zélf op uw eentje een hele ploeg moet betalen ... Oumouri is verre van een goeie eersteklasser, maar geef Deflandre twee maand (in het begin zal hij vanzelfsprekend wel spelen; een nieuwe mag nu eenmaal veel meer dan eentje die er al was) en Oumouri staat "van armoei" weer in de ploeg ... Op basis van de enkele matchen van Brussels die ik op Belgacom TV heb gezien ... Hij is oud, maar versleten voor in de jupiler league te spelen zou ik niet durven zeggen... Iedereen is er hier precies al rotsvast van overtuigd dat die gaat floppen.. Tis MAAR bij nen degradatiekandidaat in België hé.. Dat niveau in de eerste klasse ligt écht niet zo hoog hoor als de meeste hier denken. Ik vind het ook een domme transfer (Als ge iet of wat scout vindt ge jonger en evenwaardig materiaal, aan een betere prijs) maar op dit moment kan hij volgens mij wel een versterking betekenen voor Dender. Beter spelen dan de Oumouri van vorige zondag is dan ook niet echt een prestatie te noemen. |
| 19 Jan 2008, 19:58 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
puur voetballend kan Deflandre zeker nog mee in 1ste klasse ze.
Maarja... dat is niet alles hé Tot zolang het goed gaat moeten ze er daar trouwens van profiteren. 't is trouwens terug in het 1ste deel van de terugronde dat ze het moeten doen (en daar liggen dan net die 2 extra matchen tegen Anderlecht ook). Deze keer gaan ze op het einde van het seizoen niet moeten rekenen op Genk of Standard die hun zal onderschatten. Zijt maar zeker dat in die laatste matchen Brussels met meer punten zal gaan lopen dan Dender .En Stvv dat gaat het Stvv van de heenronde niet zijn zenne. Bergen bezig gezien tegen Brugge en dat lijkt mij ook verre van een vogel voor de kat. Mechelen is één van de degradanten denk ik. Dender hangt af het effect Boskamp als hij die ego' kan blijven temmen (en ze blijven winnen ook) gaan ze er zonder probleem nog inblijven.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jan 2008, 22:28 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 05 Mar 2007, 18:31 Berichten: 40 Locatie: Denderleeuw Website: http://www.fcvdendereh.be WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Als ge bij Brussels al te licht bevonden wordt, moet het wel al gralijk slecht zijn! Waarschijnlijk wil Bossie eerst een ploeg vol met vaderfiguren uitbouwen voor die kaart van de jeugd die hij ging trekken _________________ FC Dender dé ploeg van de denderstreek!!!! |
| 19 Jan 2008, 23:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
placietjen schreef: puur voetballend kan Deflandre zeker nog mee in 1ste klasse ze. Maarja... dat is niet alles hé Tot zolang het goed gaat moeten ze er daar trouwens van profiteren. 't is trouwens terug in het 1ste deel van de terugronde dat ze het moeten doen (en daar liggen dan net die 2 extra matchen tegen Anderlecht ook). Deze keer gaan ze op het einde van het seizoen niet moeten rekenen op Genk of Standard die hun zal onderschatten. Zijt maar zeker dat in die laatste matchen Brussels met meer punten zal gaan lopen dan Dender .En Stvv dat gaat het Stvv van de heenronde niet zijn zenne. Bergen bezig gezien tegen Brugge en dat lijkt mij ook verre van een vogel voor de kat. Mechelen is één van de degradanten denk ik. Dender hangt af het effect Boskamp als hij die ego' kan blijven temmen (en ze blijven winnen ook) gaan ze er zonder probleem nog inblijven.... Mechelen één van de degradanten ? Op basis van wat dan ? Voetballend zijn die zeker niet slecht, ze gaan daar gewoon nog moeten investeren in een topspits ... En Brussels vandaag Das voor te lachen hoor, die hebben echt wel de meeste kans om te degraderen. Hopelijk zijn Vermeersch zijn ogen opengegaan en doet hij alsnog drastische veranderingen. |
| 19 Jan 2008, 23:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
fc denderboy schreef: boris clitoris schreef: Als ge bij Brussels al te licht bevonden wordt, moet het wel al gralijk slecht zijn! Waarschijnlijk wil Bossie eerst een ploeg vol met vaderfiguren uitbouwen voor die kaart van de jeugd die hij ging trekken Terwijl Boskamp met eigen jeugd ging werken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Jan 2008, 23:16 |
|
|
Jeroen schreef: placietjen schreef: puur voetballend kan Deflandre zeker nog mee in 1ste klasse ze. Maarja... dat is niet alles hé Tot zolang het goed gaat moeten ze er daar trouwens van profiteren. 't is trouwens terug in het 1ste deel van de terugronde dat ze het moeten doen (en daar liggen dan net die 2 extra matchen tegen Anderlecht ook). Deze keer gaan ze op het einde van het seizoen niet moeten rekenen op Genk of Standard die hun zal onderschatten. Zijt maar zeker dat in die laatste matchen Brussels met meer punten zal gaan lopen dan Dender .En Stvv dat gaat het Stvv van de heenronde niet zijn zenne. Bergen bezig gezien tegen Brugge en dat lijkt mij ook verre van een vogel voor de kat. Mechelen is één van de degradanten denk ik. Dender hangt af het effect Boskamp als hij die ego' kan blijven temmen (en ze blijven winnen ook) gaan ze er zonder probleem nog inblijven.... Mechelen één van de degradanten ? Op basis van wat dan ? Voetballend zijn die zeker niet slecht, ze gaan daar gewoon nog moeten investeren in een topspits ... En Brussels vandaag Das voor te lachen hoor, die hebben echt wel de meeste kans om te degraderen. Hopelijk zijn Vermeersch zijn ogen opengegaan en doet hij alsnog drastische veranderingen.En Brussels ja, inderdaad normaal voetballend gezien zouden die ook bij de 2 degradanten zijn, maar dat is zo een club die er hem jaar na jaar van tussen weet te muizen. 't zou wel eens lang spannend kunnen blijven. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jan 2008, 23:49 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jeroen schreef: placietjen schreef: puur voetballend kan Deflandre zeker nog mee in 1ste klasse ze. Maarja... dat is niet alles hé Tot zolang het goed gaat moeten ze er daar trouwens van profiteren. 't is trouwens terug in het 1ste deel van de terugronde dat ze het moeten doen (en daar liggen dan net die 2 extra matchen tegen Anderlecht ook). Deze keer gaan ze op het einde van het seizoen niet moeten rekenen op Genk of Standard die hun zal onderschatten. Zijt maar zeker dat in die laatste matchen Brussels met meer punten zal gaan lopen dan Dender .En Stvv dat gaat het Stvv van de heenronde niet zijn zenne. Bergen bezig gezien tegen Brugge en dat lijkt mij ook verre van een vogel voor de kat. Mechelen is één van de degradanten denk ik. Dender hangt af het effect Boskamp als hij die ego' kan blijven temmen (en ze blijven winnen ook) gaan ze er zonder probleem nog inblijven.... Mechelen één van de degradanten ? Op basis van wat dan ? Voetballend zijn die zeker niet slecht, ze gaan daar gewoon nog moeten investeren in een topspits ... En Brussels vandaag Das voor te lachen hoor, die hebben echt wel de meeste kans om te degraderen. Hopelijk zijn Vermeersch zijn ogen opengegaan en doet hij alsnog drastische veranderingen.Tja, wie wil er nu niet investeren in een topspits? Maar als ge hem nie vindt, ge hebt er al zeker geen geld voor en ge voetbalt geen enkele kans bij elkaar om die topspits te bedienen... Dan scheelt er toch iets meer vrees ik. Brussels, da's werkelijk belachelijk aan 't worden. En Vermeersch, die doet al gans zijn leven elk jaar een gans seizoen lang drastische veranderingen. De match van Dender tegen Beerschot zou ook wel eens een keerpunt voor onze buren kunnen zijn. Laat ons hopen! STVV heeft precies wel redelijk goed gekocht, verdienden ook van te winnen gisteren. Het kan nog zeer spannend worden onderin (behalve voor Brussels) _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Jan 2008, 9:38 |
|
| Pagina 244 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 242 243 244 245 246 … 711 Volgende |