de Dendertopic - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Freak

marcel schreef:
Mja, 'k vond dat er gisteren ook niet bepaald veel volk was.

Was er zaterdag wat volk?

Van ons het meeste ik schat ergens een 200man, van Leuven iets van een 70 man denk ik.
Deinze had wat mee maar niet de moeite.

Heb ook gezien gisteren dat er inderdaad niet echt veel volk was, zelfs niet van Gent.

08 Jan 2007, 13:29
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
ones fan, always fan schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
En? geen geblesseerden bij Dender Marcel?

Trouwens: Kaj Knipping is vrijdag voorgesteld aan de supporters met de woorden (ik citeer de voorzitter): Kaj komt van FC Dender, dat bijna onze tegenstander was in de Beker van België!
(ter info: Opwijk verloor TOTAAL onverdiend in de laatste minuut tegen Dessel, dat in de vorige ronde tegen Anderlecht uitkwam).

Geen blessures opgelopen tijdens het tornooi. Wel bleef thiebaut uit voorzorg een heel tornooi aan de kant. Hij had wat last van de enkel, maar zal er volgende week wel bij zijn.

Ja dat heb ik gezien dat hij daar zat in zijn training. Speelt Dender altijd aanvallend? Of gaan ze zich ingraven denk je?

08 Jan 2007, 14:07
Rode kaart
Rode kaart

'k Heb ons nog maar 1x weten aanpassen, en dat was op KV Mechelen. Ten onrechte. Voor de rest spelen we altijd aanvallend voetbal.

Wat voor zin heeft het trouwens om je te gaan ingraven op Anderlecht. Ik hoop op een spectakelmatch, waar we ons steentje aan zullen bijdragen.

08 Jan 2007, 14:14
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

marcel schreef:
'k Heb ons nog maar 1x weten aanpassen, en dat was op KV Mechelen. Voor de rest spelen we altijd aanvallend voetbal.

Wat voor zin heeft het trouwens om je te gaan ingraven op Anderlecht. Ik hoop op een spectakelmatch, waar we ons steentje aan zullen bijdragen.

Ja langs de ene kant kan je doen zoals Geel en Dessel. Geel haalde er zijn succes mee en won in de penalty's. Dessel daarentegen kreeg een afstraffing omdat hun muur toch niet zo stevig bleek te zijn.

Maar aanvallend spelen houd ook risico's in. We zullen wel zien. Hopelijk zien de RSCA-supporters ook wat jonge gasten, type Lamah en Vadis, aan het werk.

08 Jan 2007, 14:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
marcel schreef:
'k Heb ons nog maar 1x weten aanpassen, en dat was op KV Mechelen. Ten onrechte. Voor de rest spelen we altijd aanvallend voetbal.

In zo een bekermatch hoef je je ni in te graven.Speel je verdedigend tegen anderlecht geraak je ni onder de druk uit met alle gevolgen van dien.De beste verdediging voor jullie is daar gewoon je kans gaan!Anderlecht heeft in die match veel te verliezen,jullie daarentegen niets. Maar als Aalst suporter zou ik toch graag Anderlecht zien winnen ze :eh: (sorry marcel)

08 Jan 2007, 19:00
Vaste Waarde

man man just vo den eerste keer gaan zien naar de site van dender
http://www.fcd-fans.be/videos/06-07/3.kvo-fcd.wmv vo maar e voorbeeld van de sfeer enz te geve allemaal goe en wel ma ten nog in hun filmke zette "fans singing" :fluit: :zot: hebben jullie geen zelfrespect :huh: :zwaai: :kots:

08 Jan 2007, 19:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
borre31 schreef:
man man just vo den eerste keer gaan zien naar de site van dender
http://www.fcd-fans.be/videos/06-07/3.kvo-fcd.wmv vo maar e voorbeeld van de sfeer enz te geve allemaal goe en wel ma ten nog in hun filmke zette "fans singing" :fluit: :zot: hebben jullie geen zelfrespect :huh: :zwaai: :kots:

wahahaha :grijns:

dit slaat alles :zot:

08 Jan 2007, 21:31
Nationale Ploeg

man man man
fans singing!! :mrgreen:
hahaha bende zeveraars, diene dikke kloeit staat er ook weeral tussen :boks:

08 Jan 2007, 21:48
Freak

borre31 schreef:
"fans singing"

Fans Dying leek me een beter opschrift te zijn geweest. :zot:

08 Jan 2007, 22:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Kweet nie mor as ge da op ane site moe zetten ten est eirg zelle :zot: :zot: :zot:

08 Jan 2007, 22:37
Vaste Waarde

hela en das ni ene keer van eir zinge zenne(ge kunt ze dan ook nog op 2 handen telle die da zinge maar alle) al dei ander filmkes oeik man man :roll:

08 Jan 2007, 23:26
Miniem

Triest filmken...
Is da na de moeite om dor e filmken van te moken...

09 Jan 2007, 11:30
Rode kaart
Rode kaart

Van wa moeten we tein een filmpke maken? Van onze laatste 4 onderlinge duels? Die zijn pas hilarisch!

Mannekes, elk amuseert zich op zijn manier en wij moeten niet met 50.000 man zijn om ons te amuseren. We doen dat op onze manier en vooral: zonder geweld. Iets waar jullie zelfs nog niet in slagen op een indoor soccertoernooi. Het is trouwens altijd gemakkelijker om te spotten met kleinere clubs met minder supporters, neem es een voorbeeld aan grotere clubs zoals bv KV Mechelen: als ik jullie filmpkes vergelijk met die van hen, dan lach ik mij ook een breuk zenne. Nog iet, de voorbije 2 seizoenen waren er hier geen sfeerfilmpkes te vinden: rara, hoe zou het komen.

Belachelijke discussie, maar ik begrijp dat wel: als het over het sportieve gaat, zijn we rap uitgeklapt, nietwaar.

09 Jan 2007, 12:40
Freak

marcel schreef:
Nog iet, de voorbije 2 seizoenen waren er hier geen sfeerfilmpkes te vinden: rara, hoe zou het komen.

Kijk eens goed, jongen.
Die staan er zeker bij.
En KVM, allemaal goed en wel, maar zover als wij zijn ze nog niet gezakt. Ik ben zeker dat moesten ze in vierde spelen een heel deel zou afhaken. Dat ze altijd een pak volk en een schitterende sfeer hebben geef ik graag toe. Maar soms is het overroepen.

09 Jan 2007, 12:51
Rode kaart
Rode kaart

Net zoals het overal soms al es zwaar overroepen is.

Zolang iedereen zich amuseert (op zijn manier), is er toch geen probleem? :eh: Ik weet dat wij ons elke week goed amuseren en dat is voor mij het voornaamste.

09 Jan 2007, 12:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 711