|
|
| Pagina 27 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Premier League
Hugo schreef: Juist zondag in de derby tegen Gent-zeehaven is er de gelegenheid voor onze twaalfde man om het stadium te doen daveren op zijn grondvesten. ![]() Hugo, tes na nie vér tién of tander mor in welk stadium zitje goi ? ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 28 Okt 2008, 20:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Boris schreef: Hugo schreef: Juist zondag in de derby tegen Gent-zeehaven is er de gelegenheid voor onze twaalfde man om het stadium te doen daveren op zijn grondvesten. ![]() Goh ja, derby... tegenwoordig spreekt men precies al rap van nen derby. Allez, dat is hier vlakbij, ik kan daar te voet naartoe gaan, als dat geen derby is... (ik woon wel in Heusden...) ![]() |
| 28 Okt 2008, 21:19 |
|
|
Ancien
salvador schreef: Boris schreef: Hugo schreef: Juist zondag in de derby tegen Gent-zeehaven is er de gelegenheid voor onze twaalfde man om het stadium te doen daveren op zijn grondvesten. ![]() Goh ja, derby... tegenwoordig spreekt men precies al rap van nen derby. Allez, dat is hier vlakbij, ik kan daar te voet naartoe gaan, als dat geen derby is... (ik woon wel in Heusden...) ![]() Enfin ne slimmen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2008, 21:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
De Reds hebben weer geen overschot. Voorkomen met een penalty een kwartier voor tijd...
Ze zouden toch eens een paar matchen rustig moeten kunnen uitspelen maar dat is er toch nog niet bij geweest van 't jaar. Ik vrees dat dit veel energie kost en dat zich dat op 't einde gaat wreken. |
| 29 Okt 2008, 23:37 |
|
|
Ancien
Yes, 't is weer (nipt) binnen...
![]() |
| 29 Okt 2008, 23:55 |
|
|
Ancien
En Everton gewonnen met een doelpunt in blessuretijd van... Fellaini.
't Zal hem deugd doen... Arsenal die in de slotfase een 4-2 voorsprong thuis tegen Tottenham uit handen geeft! |
| 29 Okt 2008, 23:58 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
The Premier League... you gotta love it!
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 30 Okt 2008, 0:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
[quote="salvador"]En Everton gewonnen met een doelpunt in blessuretijd van... Fellaini.
't Zal hem deugd doen... Arsenal die in de slotfase een 4-2 voorsprong thuis tegen Tottenham uit handen geeft![/quote] Maar wat een wereldgoal van bentley http://www.youtube.com/watch?v=dCv9GDEi9sc _________________ www.spionkoplede.com |
| 30 Okt 2008, 10:10 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Mariner schreef: Dieje commentaar... Nuja, zo'n goal, ge zou van minder op Allah beginnen roepen hé... _________________ es da ier e fistjen... |
| 30 Okt 2008, 10:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Newcastle ook nog eens gewonnen, na een 2 op 21. Het was meer dan vandoen zenne. Want ik kan toch bijna niet geloven dat Tottenham met zo een ploeg daar gaat blijven staan op de laatste plaats.
|
| 30 Okt 2008, 11:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Boris schreef: Mariner schreef: Dieje commentaar... Nuja, zo'n goal, ge zou van minder op Allah beginnen roepen hé... Ge zou ook van minder uw afstandsbediening door den tv smijten ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Okt 2008, 11:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
In Tottenham ziet het ernaar uit dat de trainerswissel wél zijn effect heeft. Idd vorige week eerste thuiswinst en vandeweek een spectaculaire 4-4 bij rivaal Arsenal.
Vandaag opnieuw straffe koek. Kunnen wij Liverpool het eerste verlies toedienen? Zou mega zijn. Den eerste tegen de laatste Zit hier ondertussen zwaar te twijfelen om opnieuw Prime-sport te nemen. Dat Engels voetbal is en blijft uniek! Nog es met tvraake moeten overleggen ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Nov 2008, 13:09 |
|
|
forumlegende
BVW schreef: In Tottenham ziet het ernaar uit dat de trainerswissel wél zijn effect heeft. Idd vorige week eerste thuiswinst en vandeweek een spectaculaire 4-4 bij rivaal Arsenal. Vandaag opnieuw straffe koek. Kunnen wij Liverpool het eerste verlies toedienen? Zou mega zijn. Den eerste tegen de laatste Zit hier ondertussen zwaar te twijfelen om opnieuw Prime-sport te nemen. Dat Engels voetbal is en blijft uniek! Nog es met tvraake moeten overleggen ![]() Ik ben toch content van Prime zulle, zie heel veel premier league.(vooral Chelsea) |
| 01 Nov 2008, 13:37 |
|
|
Uiteindelijk kunt ge zaterdagavond EN zondagavond wel gratis en voor niks alle samenvattingen bekijken op BBC.
OK, is niet 't zelfde als een live-match maar Match of the Day blijft toch HET voetbalprogramma! _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Nov 2008, 14:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik heb nu via telenet twee weken gratis Prime, maar verlengen ga ik het toch niet doen.
- De live-wedstrijden zijn wel leuk en uniek, maar op die momenten ben ik meestal zelden thuis. (zelf voetballen, of EA). De wedstrijd enkele dagen later volledig bekijken interesseert me niet echt. - De samenvattingen die ze op Prime geven (kick & Rush) vind ik maar aan de flauwe kant. In de meeste gevallen tonen ze gewoon de goals, schoten op paal en rode kaarten. Een verslag mag toch iets meer zijn. Dan ben je veel beter af met Match Of the Day op BBC. - Het voorbeschouwingsprogramma vind ik nog redelijk. Ik denk dat ze dit overkopen van Skysports. Ik opteer dus ook voor het wekelijkse Match Of The Day. |
| 01 Nov 2008, 17:12 |
|
| Pagina 27 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 87 Volgende |