|
|
| Pagina 263 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 261 262 263 264 265 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: Eerste klasse
DavidSeal schreef: Bart De Roover( Zulte Waregem) ook ontslagen ondertussen. EN ER GAAN ER NOG VOLGEN VOLGENDE WEEK ??? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 24 Okt 2010, 11:36 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: Bart De Roover( Zulte Waregem) ook ontslagen ondertussen. ik gok op Hugo Broos |
| 24 Okt 2010, 13:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Dienen De Petter, dat is toch ook krapuul ze.
|
| 24 Okt 2010, 23:31 |
|
|
forumlegende |
iemand zin om eventjes de beelden van de zidane-beweging+goal van wouter moreels door te sturen naar filip joos?
zijne commentaar na die actie van carcela " maak hem belg, maak hem gewoon belg" ... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Okt 2010, 23:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
kan iemand Dirar es van een plein shotten aub? Gaat daar efkes met gestrekt been door en gebaart dan van krommen haas... Degoutant ventje!!!
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 25 Okt 2010, 15:01 |
|
|
forumlegende |
Vicky schreef: kan iemand Dirar es van een plein shotten aub? Gaat daar efkes met gestrekt been door en gebaart dan van krommen haas... Degoutant ventje!!! dacht ik er ook meteen van toen ik da zag... en tis al nimeer den eersten of den 2de keer, tis echt al de 5de keer ofzo da hij een smerige fout(daarom ni me gestrekt been) maakt en dan doet alsof hij niets gedaan heeft ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Okt 2010, 15:21 |
|
|
Freak
Vicky schreef: kan iemand Dirar es van een plein shotten aub? Gaat daar efkes met gestrekt been door en gebaart dan van krommen haas... Degoutant ventje!!! waarom die kritiek op Dirar? Had ge nu iets anders verwacht van enen die met ganse dagen met een Louis Vuitton sjakosj rond zijnen nek loopt? Bah nee toch? Ronduit crapuleuze overtreding. En het ergste van al is dat ze hem niet meer kunnen schorsen. Voor hetzelfde geld is die Tiko zijn been in twee. En dan die Odjidja, nog enen met een sjakosj. ![]() en als ik de volgende keer De Petter in den osbroek nog eens tegenkom, nijp ik mijn gelleken uit in zijn haar! ![]() |
| 25 Okt 2010, 18:47 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: Vicky schreef: kan iemand Dirar es van een plein shotten aub? Gaat daar efkes met gestrekt been door en gebaart dan van krommen haas... Degoutant ventje!!! waarom die kritiek op Dirar? Had ge nu iets anders verwacht van enen die met ganse dagen met een Louis Vuitton sjakosj rond zijnen nek loopt? Bah nee toch? Ronduit crapuleuze overtreding. En het ergste van al is dat ze hem niet meer kunnen schorsen. Voor hetzelfde geld is die Tiko zijn been in twee. En dan die Odjidja, nog enen met een sjakosj. ![]() en als ik de volgende keer De Petter in den osbroek nog eens tegenkom, nijp ik mijn gelleken uit in zijn haar! ![]() Dat ze hem nu hiervoor niet meer kunnen schorsen vind ik nog het ergste,nog niet zo lang geleden stond de voetbalwereld in rep en roer na de tackle van Witsel op Wasil awel deze fout van Dirar is even erg,gelukkig voor speler van Lokeren zonder gevolgen.Die mannen van Brugge hebben er dit seizoen wat van weg met zulke smerige tackles, Blondel al vergeten in Villareal ?Schorsen op basis van beelden moeten ze doen. |
| 25 Okt 2010, 21:17 |
|
|
forumlegende
Die Kenny Thompson tackelde er anders ook niet naast...
|
| 26 Okt 2010, 10:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Gisteren in extra Time, een vraag aan Steven Defour:
'Speel je volgend jaar nog bij standard?' *lange stilte* Defour: 'neen'. Tot zover het interessante deel van het programma. |
| 26 Okt 2010, 12:22 |
|
|
Vaste Waarde
De Jean schreef: Gisteren in extra Time, een vraag aan Steven Defour: 'Speel je volgend jaar nog bij standard?' *lange stilte* Defour: 'neen'. Tot zover het interessante deel van het programma. zo een hatelijk programma dat da geworden is. wa zit filip joos daar nu te doen? is da nu nen presentator of nie? en als ge 4 man uitnodigt, laat ze dan allemaal is aan het woord. en altijd die analyses over hoe het niet moet met hun pijlkes enzo. Echt MOTD kopieren. |
| 26 Okt 2010, 12:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
voorbijganger schreef: zo een hatelijk programma dat da geworden is. wa zit filip joos daar nu te doen? is da nu nen presentator of nie? en als ge 4 man uitnodigt, laat ze dan allemaal is aan het woord. en altijd die analyses over hoe het niet moet met hun pijlkes enzo. Echt MOTD kopieren. Joos is wel degelijk nog presentator, maar zit naast Raes omdat ze op die manier makkelijker oogcontact hebben. Iedereen komt toch steeds aan het woord? Ik vind het wel een tof programma om te bekijken, al hangt het er serieus van af wie de studiogasten zijn. Zoals gisteren 'Marc Degryse analyseert Club Brugge', dat vind ik er toch wat over. Ginder zelf zo zwaar mislukken en dan nu eens gaan zeggen hoe het moet. Dan veel liever Peter Vandenbempt, maar die zit er niet alle weken. |
| 26 Okt 2010, 12:34 |
|
|
Nationale Ploeg
voorbijganger schreef: Echt MOTD kopieren. Neenee, proberen te kopiëren. Ik heb het hier al eerder gezegd, maar ze kunnen bij de VRT zelfs nog veel leren van hun Waalste tegenhanger. Om van MOTD nog maar te zwijgen natuurlijk. |
| 26 Okt 2010, 12:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
De Jean schreef: voorbijganger schreef: Echt MOTD kopieren. Neenee, proberen te kopiëren. Ik heb het hier al eerder gezegd, maar ze kunnen bij de VRT zelfs nog veel leren van hun Waalste tegenhanger. Om van MOTD nog maar te zwijgen natuurlijk. Door de besparingen bij de VRT is er kans dat ze niet bieden op de volgende uitzendrechten voor het Belgische voetbal. Stel dat het dan weer VTM wordt, dan ga je pas weer wat zien. Al zijn er bij VRT op dit moment ook wel zaken voor verbetering vatbaar. Bijvoorbeeld het aanvangsuur van studio1 op zaterdag- en zondagavond. Dat begint bijna consequent minstens 20 minuten na het aangekondigde uur. |
| 26 Okt 2010, 12:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik zie toch maar af en toe eens flarden van eerste klasse, dat interesseert mij nu echt geen fluit meer.
Staat Genk nog altijd op kop ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Okt 2010, 12:43 |
|
| Pagina 263 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 261 262 263 264 265 … 500 Volgende |