de Dendertopic - Pagina 264 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 262 263 264 265 266 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Bericht Re: de Dendertopic
Nochtans zijn er in 1ste klasse veel ploegen wiens kop achter één van de doelen zit en persoonlijk ben ik daar ook voorstander van. Langs de zijkant zijn er bij ons nog nauwelijks staanplaatsen. Ze willen ons in een van de nieuwe stukken duwen, in een hoekje van het stadion. :hmm: Zijn nog volop aan het discussiëren, maar wellicht zal om veiligheidsredenen die zittribune aan de bezoekers gegeven worden. Mooi vak idd.

23 Apr 2008, 10:46
Freak

nonkel marcel schreef:
Nochtans zijn er in 1ste klasse veel ploegen wiens kop achter één van de doelen zit en persoonlijk ben ik daar ook voorstander van. Langs de zijkant zijn er bij ons nog nauwelijks staanplaatsen. Ze willen ons in een van de nieuwe stukken duwen, in een hoekje van het stadion. :hmm: Zijn nog volop aan het discussiëren, maar wellicht zal om veiligheidsredenen die zittribune aan de bezoekers gegeven worden. Mooi vak idd.

Kijk eens naar Beerschot. Een grote zittribune langs de zijkant van het veld. Armata Viola (hun sfeergroep) helemaal in de hoek tegen de bezoekers en daar is de sfeer meestal schitterend. Als de sfeergroep iets in gang steekt gaat de hele tribune mee.

23 Apr 2008, 10:53
Rode kaart
Rode kaart

De constructie van de zittribune is daar anders dan wat het hier zal worden. En in den F (huidige overdekte staantribune wordt omgebouwd tot volledige zittribune) zijn we niet gewenst omdat we daar te veel zouden storen. Is me dat hier al een discussie geweest.
In een hoekske zitten in ons eigen stadion terwijl de bezoekers zo'n schoon vak krijgen, 't zal niet voor mij zijn. :hmm:

'k Zeg het: eerste klasse is anders qua beleving, maar gaat toch ten koste van een aantal andere zaken. In de lagere reeksen stonden we heel dicht bij de spelers en trainer (zeker met JP), das nu volledig verdwenen. Jammer.

23 Apr 2008, 10:59
Freak

Dat verschil is zelfs ietwat te voelen bij een overgang van 4de naar 3de vind ik.
Als ik eerste klasse bekijk en vergelijk met tweede klasse krijg ik al twijfels in welke reeks ik liever zou spelen. Een topper tegen RSCA of Brugge is natuurlijk iets uniek, maar naar mijn mening is eerste klasse veel van zijn aantrekkingkracht verloren.

Tweede klasse met Antwerp, Lierse, Kortrijk, Oostende, ... allemaal volkske clubs. Daarbij zou Aalst niet misstaan. Ook veel voordeliger dan eerste klasse. Schijnt dat het op Westerlo tegenwoordig 23euro is als bezoeker.

(Ik zeg dit nu niet omdat jullie in eerste spelen en wij niet. Ik zei dat vorig seizoen ook al ;) )

23 Apr 2008, 11:23
Nationale Ploeg

Casual1919 schreef:
Dat verschil is zelfs ietwat te voelen bij een overgang van 4de naar 3de vind ik.
Als ik eerste klasse bekijk en vergelijk met tweede klasse krijg ik al twijfels in welke reeks ik liever zou spelen. Een topper tegen RSCA of Brugge is natuurlijk iets uniek, maar naar mijn mening is eerste klasse veel van zijn aantrekkingkracht verloren.

Tweede klasse met Antwerp, Lierse, Kortrijk, Oostende, ... allemaal volkske clubs. Daarbij zou Aalst niet misstaan. Ook veel voordeliger dan eerste klasse. Schijnt dat het op Westerlo tegenwoordig 23euro is als bezoeker.

(Ik zeg dit nu niet omdat jullie in eerste spelen en wij niet. Ik zei dat vorig seizoen ook al ;) )

ik ben jaren geleden gestopt met naar 'n iendracht te komen kijken, toen ze in eerste speelden. Ik vond het toen gewoon niet plezant meer. Combi-verplichtingen, gezever voor en na de match, elk jaar duurder ... allemaal in de west-vlaanderen ginder meegemaakt. Daar is eigenlijk weinig plezier aan hoor.

23 Apr 2008, 11:28
Rode kaart
Rode kaart

In Westerlo hebben we 20 EUR betaald, de toppers zullen er wel nog een stuk meer betalen. De prijzen in 1ste lopen op heel wat plaatsen (ook bij ons) de spuigaten uit, en dan zie je nauwelijks nog voetbal. Voor een gezin wordt het onbetaalbaar. Naar Genk zaterdag geweest met mijn vrouw: 22 EUR entree en 7 EUR bus per persoon, en dan heb je nog niets gedronken of gegeten. Om dan nog es geen reet te zien. :hmm:

Qua beleving is 1ste anders (je speelt tegen de toppers, meer volk, andere sfeer, meer mediabelangstelling), maar ik vond het in de lagere reeksen toch gezelliger. En inderdaad, als ik zie wie er volgend seizoen allemaal in 2de zal zitten: zware, maar aantrekkelijke reeks. Als we elk seizoen onderaan gaan bengelen in 1ste, zal de fun ook rap over zijn. Maar 't zal moeten lukken dat we het met die hervorming in zicht nog lang gaan trekken in 1ste, we zitten er trouwens niet op onze plaats, ben daar eerlijk in. Toch chapeau voor ons bestuur!

23 Apr 2008, 11:31
Nationale Ploeg

en chapeau voor uw eerlijke visie.

Als Sylla en/of Munyaneza verkocht worden, wordt het volgend seizoen voor jullie extra moeilijk.

Sjieke tribune trouwens :)

23 Apr 2008, 13:08
Rode kaart
Rode kaart

De Jean schreef:
en chapeau voor uw eerlijke visie.

Als Sylla en/of Munyaneza verkocht worden, wordt het volgend seizoen voor jullie extra moeilijk.

Sjieke tribune trouwens :)

Er moet sowieso stevige versterking bijkomen, of ze nu blijven of niet.

Henri zou ik graag zien blijven, Sylla daarentegen is nen dikke luierik en heeft dit seizoen slechts een paar matchen ietwat op niveau gespeeld. Er zou buitenlandse interesse zijn, verkopen die handel.

23 Apr 2008, 14:10
Vaste Waarde

WLM: [email protected]
kem gehoord dat de rendacboys ambas gemaakt hebben in genk :?

23 Apr 2008, 16:31
Rode kaart
Rode kaart

OPC059 schreef:
kem gehoord dat de rendacboys ambas gemaakt hebben in genk :?

Helemaal niets gebeurd.

23 Apr 2008, 16:44
Ancien

Leeftijd: 65
waly 2 schreef:
het is wel duidelijk dat dender de zwakste ploeg uit 1e heeft.hadden ze met geluk enkele matchen niet gewonnen stonden ze zeker laatste. :p

Sorry, maar op een seizoen vlakken de onterecht gewonnen punten doorgaans de onterecht verloren punten uit, misschien niet tot het laatste puntje, maar Dender redt zich ook niet met één puntje verschil, hé.
Als Dender zich redt is dat verdiend. Of dat nu op basis van de eigen sterkte is of op basis van de zwakte van de rest, dat laat ik in het midden... Maar ge redt u nu éénmaal als je 2 ploegen achter u laat.

23 Apr 2008, 16:58
Nationale Ploeg

Fillou schreef:
Casual1919 schreef:

ik ben jaren geleden gestopt met naar 'n iendracht te komen kijken, toen ze in eerste speelden. Ik vond het toen gewoon niet plezant meer. Combi-verplichtingen, gezever voor en na de match, elk jaar duurder ... allemaal in de west-vlaanderen ginder meegemaakt. Daar is eigenlijk weinig plezier aan hoor.

24 Apr 2008, 12:41
Rode kaart
Rode kaart

:banana: :banana: :banana:

We blijven erin, wat gezien onze talrijke beperkingen (in vgl met de overige 1steklassers) en de striemende kritiek aan het begin van het seizoen toch wel een groot succes is! :cool:

27 Apr 2008, 11:36
Freak

Geheel het tegenovergestelde van wat ik graag had gezien maar toch, proficiat.
Uiteindelijk had ik een club als STVV er veel liever zien inblijven maar sportief gezien verdienen ze dat niet. Dender was voetballend beter, punt.

27 Apr 2008, 11:58
forumlegende

(y) oan de denjer ploegen vér eir goe seisoen :
den EsKA en doggen oit eremboedegem
den Standaard en denjer oit Lieje
('k had den standaard wel ietsken hoiger verwacht)
Nog afwagten of de Liejekes eir gonj redden.
'n Iendracht ziennek stoigen via d 'oindronne.
'k gon voesj want em nog weirk op men land.

27 Apr 2008, 13:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 262 263 264 265 266 711