|
|
| Pagina 272 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 270 271 272 273 274 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bericht Re: de Dendertopic
waly 2 schreef: maar ja dat is om te lachen.dender heeft toch geen spionkop. ![]() maar wel stevig sanitair. 't Is inderdaad geen zicht, maar de toeleverancier van de stoeltjes is failliet gegaan, waardoor in allerijl nog een bestelling moest gedaan worden, met de gekende gevolgen. De deadline van vrijdag was nu eenmaal belangrijker dan de kleur van de zitjes. In principe worden ze na komend seizoen vervangen door blauwe, al kan het ook zijn dat na volgend seizoen de tribune weer mag worden afgebroken. In ieder geval is die nieuwe tribune achter doel voor ons en niet voor de bezoekers.Stadion is in orde, nu nog 't sportieve. ![]() |
| 01 Jul 2008, 11:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
nonkel marcel schreef: waly 2 schreef: maar ja dat is om te lachen.dender heeft toch geen spionkop. ![]() maar wel stevig sanitair. 't Is inderdaad geen zicht, maar de toeleverancier van de stoeltjes is failliet gegaan, waardoor in allerijl nog een bestelling moest gedaan worden, met de gekende gevolgen. De deadline van vrijdag was nu eenmaal belangrijker dan de kleur van de zitjes. In principe worden ze na komend seizoen vervangen door blauwe, al kan het ook zijn dat na volgend seizoen de tribune weer mag worden afgebroken. In ieder geval is die nieuwe tribune achter doel voor ons en niet voor de bezoekers.Stadion is in orde, nu nog 't sportieve. ![]() Hoe bedoel je ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Jul 2008, 11:27 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Wat ik bedoel?
Als we zakken, hebben we die tribune niet meer nodig. Daarmee dat ik zeg dat er sportief nog 't een en 't ander zal moeten bijkomen, of 't zijn kosten voor nix geweest. |
| 01 Jul 2008, 11:31 |
|
|
Ahzo.
Is het nog steeds de gemeente die grotendeels instaat voor de betaling van de werken aan het stadion ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Jul 2008, 11:34 |
|
|
Casual1919 schreef: Ahzo. Is het nog steeds de gemeente die grotendeels instaat voor de betaling van de werken aan het stadion ? Voor zover ik op de hoogte ben, hebben we een eenmalige investeringssubsidie gekregen en per bouwfase een lening, die tot de laatste eurocent moet worden terugbetaald. Feit is natuurlijk dat we zonder de gemeente zelfs niet aan 1ste klasse moesten begonnen zijn. Of jullie nu een hekel aan ons hebben of niet, er kan niet ontkend worden dat hier op zeer korte tijd toch uitstekend werk verricht is (zowel infrastructureel als sportief). |
| 01 Jul 2008, 11:47 |
|
|
In Ternat zijn ze met net dezelfde dingen bezig. Natuurlijk niet op het niveau van eerste klasse. Maar waar Ternat enkele seizoenen geleden nog een klein ploegje uit 2e provenciale was zijn ze nu een vierdeklasser met ambities. De werken aan een nieuw stadion zouden binnenkort beginnen, ze kunnen spelers aantrekken als Buelinckx enzo.
Ook hier brengt de gemeente veel geld in 't bakje ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Jul 2008, 12:06 |
|
|
Waar zou dat nieuw stadion van Ternat dan komen, ver van het huidige stadion (nu ja, stadion)? Geruchten gingen toch dat Vermeersch een meer dan gewone interesse toont in Ternat.
|
| 01 Jul 2008, 12:11 |
|
|
Dat stadion zou achter de sporthal/zwembad komen.
Vermeersch toonde inderdaad interesse in Ternat, een van zijn bedrijven ligt ook op de Assesteenweg in Ternat. Maar uiteindelijk hoor je er veel over spreken maar ik heb nog niks van voorbereidingen gezien. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Jul 2008, 12:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
nonkel marcel schreef: Of jullie nu een hekel aan ons hebben of niet, er kan niet ontkend worden dat hier op zeer korte tijd toch uitstekend werk verricht is (zowel infrastructureel als sportief). Dat is zeker het geval. En wat vorig jaar nog leek op een inderhaast samengesteld samenraapsel van tribunes, wordt precies een gezellig stadionnetje. Alleen lijkt de kern me op papier minder sterk dan die van vorig jaar. Als De Petter, Sylla en/of De Storme nog andere oorden zouden opzoeken, moet er wel nog wat bijkomen denk ik... |
| 01 Jul 2008, 12:48 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
van transfeeirs gesproeken : kan der moi ier iemand
van den (ex) eFCé zeggen of den STANDAARD al ewwa boigekogt eit ? |
| 01 Jul 2008, 12:56 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
jowwan schreef: van transfeeirs gesproeken : kan der moi ier iemand van den (ex) eFCé zeggen of den STANDAARD al ewwa boigekogt eit ? 5 nieuwe ballen naar't schijnt ![]() |
| 03 Jul 2008, 8:24 |
|
|
http://www.ricardwill.be/jv-foto/080708/target8.html
Ik moet eerlijk zijn, het ziet er niet slecht uit! Al sta ik liever in een staantribune. Maar gezien de hoge eisen waaraan de stadions tegenwoordig moeten voldoen zullen er binnen enkele jaren niet veel staantribunes meer overblijven in eerste en tweede klasse. Alleszins, het stadion (nu durf ik het eindelijk een te noemen) ziet er niet slecht uit. Geen overdreven groot spel en een leuke tribune achter de goal voor een sfeervak. Doet me denken aan die tribune van Gent. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Jul 2008, 9:15 |
|
|
De nieuwe tribune van waaruit de foto getrokken is, wordt onze nieuwe uitvalsbasis.
Ik vind dat het resultaat idd mag gezien worden. Perfect op maat van onze club en gezellig. Ik had ook liever een staantribune gehad, maar door de eis van minstens 5000 zitplaatsen kon het gewoonweg niet anders. We gaan trouwens gewoon staan. Als jullie ooit terug naar 1ste willen, zullen er ook werken moeten gebeuren aan jullie huidige staantribune. |
| 11 Jul 2008, 9:44 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
't schentj da dei roeie zetelkes vér den
standaard Lieje supps zen. Zeir kreigen 67 % kerting as ze eir lidkoart van denstandaard oan de guichetten toeinen. |
| 11 Jul 2008, 14:19 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 10 Dec 2007, 20:42 Berichten: 39 |
jowwan schreef: 't schentj da dei roeie zetelkes vér den standaard Lieje supps zen. Zeir kreigen 67 % kerting as ze eir lidkoart van denstandaard oan de guichetten toeinen. Proficiat, edde da allieen gevonnen. ![]() |
| 11 Jul 2008, 18:33 |
|
| Pagina 272 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 270 271 272 273 274 … 711 Volgende |