|
|
| Pagina 274 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 272 273 274 275 276 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Eerste klasse
voorbijganger schreef: Gilles schreef: Ik vind Van Damme toch maar nen hond eerlijk gezegd. Eerst niet willen spelen tegen Sivasspor omdat hij naar een club kon die CL speelde (Standard dus al). En als ze hem dan in een interview vragen waar hij zich nu het liefst zou zien spelen: 'Anderlecht' repliceren om dan vervolgend doodleuk bij de vijand te tekenen. Van Damme ziet enkel de centjes, zoals zovelen. Ben wel eens benieuwd hoeveel Standard er heeft voor moeten betalen. Hij zal zich daar amuseren als volgend jaar Defour, Witsel, Carcela en co vertrekken. ![]() Nen dikken bleiter. Na 2 weken Engeland begon hij al te klagen dat hij zich nie kon 'aanpassen'. Altijd voordoen als nen karaktermens da zich 100% geeft...kem mijn bedenkingen. Eerste wedstrijd na de winterstop: Anderlecht - Standard. Van Damme en Witsel die beiden terug komen naar het astridpark. Can't wait! _________________
|
| 29 Nov 2010, 20:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Van Damme naar Standard. heel goe nieuws, had geen zin om hem terug in een shirt van RSCA te zien. Vooral zalig voor al diegene die hem wel terug wilden, of die er al zo goed als zeker van waren. Ik ga morgen met veel plezier gaan werken! Jelle is a sporting boy!! |
| 29 Nov 2010, 21:15 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: Gilles schreef: Ik vind Van Damme toch maar nen hond eerlijk gezegd. Eerst niet willen spelen tegen Sivasspor omdat hij naar een club kon die CL speelde (Standard dus al). En als ze hem dan in een interview vragen waar hij zich nu het liefst zou zien spelen: 'Anderlecht' repliceren om dan vervolgend doodleuk bij de vijand te tekenen. Van Damme ziet enkel de centjes, zoals zovelen. Ben wel eens benieuwd hoeveel Standard er heeft voor moeten betalen. Hij zal zich daar amuseren als volgend jaar Defour, Witsel, Carcela en co vertrekken. ![]() Nen dikken bleiter. Na 2 weken Engeland begon hij al te klagen dat hij zich nie kon 'aanpassen'. Altijd voordoen als nen karaktermens da zich 100% geeft...kem mijn bedenkingen. Eerste wedstrijd na de winterstop: Anderlecht - Standard. Van Damme en Witsel die beiden terug komen naar het astridpark. Can't wait! en met wa chance kan Wasyl terug meedoen,tzal in orde zijn |
| 29 Nov 2010, 21:41 |
|
|
Scholier
Sven KSK Opwijk schreef: Van Damme naar Standard. heel goe nieuws, had geen zin om hem terug in een shirt van RSCA te zien. Wat zijn jullie kleine supporters ![]() |
| 29 Nov 2010, 21:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
baggio schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Van Damme naar Standard. heel goe nieuws, had geen zin om hem terug in een shirt van RSCA te zien. Wat zijn jullie kleine supporters ![]() |
| 29 Nov 2010, 22:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Stijn schreef: baggio schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Van Damme naar Standard. heel goe nieuws, had geen zin om hem terug in een shirt van RSCA te zien. Wat zijn jullie kleine supporters ![]() Jelle es ne klasbak die veeral oan volle zakken geldj peist.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 29 Nov 2010, 22:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Schepper schreef: Jelle es ne klasbak ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Nov 2010, 23:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De Boeck buiten... T'zal daar nu ook wel gaan ontploffen op den Beerschot
|
| 29 Nov 2010, 23:58 |
|
|
Nationale Ploeg
![]() |
| 30 Nov 2010, 0:06 |
|
|
Freak
Van Damme tekent voor vier jaar, voor wat het waard is uiteraard. Nen ongelooflijke geldhond die je na één goed seizoen opnieuw ziet vertrekken...
![]() |
| 30 Nov 2010, 0:14 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
baggio schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Van Damme naar Standard. heel goe nieuws, had geen zin om hem terug in een shirt van RSCA te zien. Wat zijn jullie kleine supporters ![]() Van Damme is een overroepen speler en als ge van mij een dingen terug kunt vinden waarin ik het anders laat blijken, be my guest. Heb hem nooit kunnen uitstaan. Kijk op het forum van RSCA maar eens goed. Er kunnen en konden er ni veel dien gast uitstaan. En hou u denigrerende opmerkingen maar voor iemand anders. Ik weet wat voor supporter dat ik ben van mijn club, dan hoeft er niemand mij te beoordelen. Dank u wel. _________________
|
| 30 Nov 2010, 0:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Jeroen schreef: De Boeck buiten... T'zal daar nu ook wel gaan ontploffen op den Beerschot en hij lag nog 2.5 jaar onder contract tzal een duur ontslag geweest zen zelle ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Nov 2010, 10:05 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
denk niet dat Van Damme veranderd voor het geld,hij zal in Engeland wel meer hebben zeker
tzal misschien de madam zijn dat dichter naar Limburg wilt gaan wonen |
| 30 Nov 2010, 10:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
acrid schreef: denk niet dat Van Damme veranderd voor het geld,hij zal in Engeland wel meer hebben zeker tzal misschien de madam zijn dat dichter naar Limburg wilt gaan wonen Ich wiel teruug, naaaar huiiiis!!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Nov 2010, 10:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
acrid schreef: denk niet dat Van Damme veranderd voor het geld,hij zal in Engeland wel meer hebben zeker tzal misschien de madam zijn dat dichter naar Limburg wilt gaan wonen zo stond het toch min of meer in hln "Jelle wou naar Club, maar zen finne oit de vraamiejsterstroat nor Standard" of zoiets ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Nov 2010, 10:45 |
|
| Pagina 274 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 272 273 274 275 276 … 500 Volgende |