|
|
| Pagina 281 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 279 280 281 282 283 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Eerste klasse
Het beste wat club heeft laten zien,was het sneeuwballen gooien naar Bous zijn toupetje
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Dec 2010, 16:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
de clerus schreef: In de eerste helft had Brugge het overwicht met een paar (halve) kansen. Maar tweede helft trok a'lecht toch het laken naar zich toe en verdiend gewonnen. Die 0-2 kwam er uiteraard omdat brugge uit hun kot moest eh @El Corredor: BRUGGE WAS EERSTE HELFT BETER ==> ni daze daarom goeie kansen hebben gehad, da's een ander verhaal want Anderlecht heeft op basis van tweede helft idd verdiend gewonne... Helaas _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Dec 2010, 16:37 |
|
|
Freak
Iendrachtzot schreef: de clerus schreef: In de eerste helft had Brugge het overwicht met een paar (halve) kansen. Maar tweede helft trok a'lecht toch het laken naar zich toe en verdiend gewonnen. Die 0-2 kwam er uiteraard omdat brugge uit hun kot moest eh @El Corredor: BRUGGE WAS EERSTE HELFT BETER ==> ni daze daarom goeie kansen hebben gehad, da's een ander verhaal want Anderlecht heeft op basis van tweede helft idd verdiend gewonne... Helaas uw quotes binnen het halfuur... dus over heel de match bekeken was gelijkspel meer dan terrecht Anderlecht heeft op basis van tweede helft idd verdiend gewonne ![]() |
| 19 Dec 2010, 16:39 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: de clerus schreef: In de eerste helft had Brugge het overwicht met een paar (halve) kansen. Maar tweede helft trok a'lecht toch het laken naar zich toe en verdiend gewonnen. Die 0-2 kwam er uiteraard omdat brugge uit hun kot moest eh @El Corredor: BRUGGE WAS EERSTE HELFT BETER ==> ni daze daarom goeie kansen hebben gehad, da's een ander verhaal want Anderlecht heeft op basis van tweede helft idd verdiend gewonne... Helaas uw quotes binnen het halfuur... dus over heel de match bekeken was gelijkspel meer dan terrecht Anderlecht heeft op basis van tweede helft idd verdiend gewonne ![]() als ge dan toch zo precies wilt zijn lees dan goed ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Dec 2010, 16:41 |
|
|
Junior
Voor de match in Brugge is P. Orlans in beeld gekomen ik denk met een wit-zwarte sjaal.
Iemand een idee hoe dat nu zou komen ? |
| 19 Dec 2010, 16:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
nonkel august schreef: Voor de match in Brugge is P. Orlans in beeld gekomen ik denk met een wit-zwarte sjaal. Iemand een idee hoe dat nu zou komen ? Twas ne blauw zwarte ze En das gewoon omdattem nu manager?is van brugge. |
| 19 Dec 2010, 16:49 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: Verbechio schreef: De kakkers emmen weer prijs nadat ze in Eupen en Lier stonden maar de match toch afgelast werd, ist in Sint-Truiden ook van da. Kakkers op post maar geen match ![]() Kom het maar tegen hé, nooit plezierig om ter plaatste de match nog afgelast te zien. De verste verplaatsing waar ik me kan herinneren dat er ter plaatse wegens mist de match afgelast werd was op Padro Eisen als mijn geheugen me niet in de steek laat. Wie helpt er dit te bevestigen of te ontkrachten ![]() juist op patro eisden,ik was daar ook bij onderkruiper,is lang geleden en was door de mist afgelast. |
| 19 Dec 2010, 16:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik erger mij echt aan dieje 'waar is da feesje, hier is da feesje'. Het niveau van spreekkoren ligt in eerste klasse toch ook wel enorm laag ze.
|
| 19 Dec 2010, 18:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Schepper schreef: El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: en DROMelu Lukaku brengt paars-wit onverdiend op voorsprong onverdiend? Brugge supporter vermoed ik... Blauwzwart eerste helft één kans, en tweede helft? Heel veel goede wil, maar eigenlijk een rampploeg. Van achteruit geen opbouw, een overroepen Odjidja en Perisic en vooraan twee bananenplukkers die nog geen niveabal kunnen raken. En Anderlecht, ik vind Legear een ongelooflijke blaas, maar Van Der Heyden heeft alle kleuren van de regenboog gezien met hem... Volgens Sporza radio oververdiende voorsprong voor Anderlecht.... Verdoken Anderlechtsupporter. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Dec 2010, 18:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
[quote="El Corredor"]ganse match gezien hoor, op Sportklub Russian
eerste helft Anderlecht nergens. Buiten die kans voor Geraerts één minuut voor de rust, heeft Brugge dus kansen bij de vleet gehad en Anderlecht weggetikt? Nu zijt ge er wel mee aan t lachen ja. Verdiende overwinning voor Anderlecht, niet meer niet minder. Brugge supporters zien soms wel meer dingen die er niet zijn (net zoals de andere G3)[/quote In eerste minuut kon het al 1-0 zijn geweest, das juist. Eerste helft gelijk opgaand, met licht overwicht van Brugge in eerste 20min, daarna Anderlecht evenwicht wat hersteld mèt nog kansen voor beide ploegen. Tweede helft Brugge nergens meer, mochten zelfs blij zijn dat Lejààr vandaag wat knullig was met z'n voorzetten. Op basis van 2de helft terechte overwinning van Anderlecht. Alles gevolgd via radio, en heb nochtans symphatie voor Brugge, maar eerlijk is eerlijk. Wat ik wel weet is dat scheids en z'n maats regelmatig blunderden in hun beslissingen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Dec 2010, 18:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: Schepper schreef: El Corredor schreef: onverdiend? Brugge supporter vermoed ik... Blauwzwart eerste helft één kans, en tweede helft? Heel veel goede wil, maar eigenlijk een rampploeg. Van achteruit geen opbouw, een overroepen Odjidja en Perisic en vooraan twee bananenplukkers die nog geen niveabal kunnen raken. En Anderlecht, ik vind Legear een ongelooflijke blaas, maar Van Der Heyden heeft alle kleuren van de regenboog gezien met hem... Volgens Sporza radio oververdiende voorsprong voor Anderlecht.... Verdoken Anderlechtsupporter. ![]() Iets miejr sympathie vér Anderlecht as vér bruhhe, da's woar. Mor wit en zwert es en bloift mèn nummer 1!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 19 Dec 2010, 19:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gba-gent na 10minuten stilgelegd en afgelast wegens sneeuwval
|
| 19 Dec 2010, 19:35 |
|
|
Vaste Waarde
Zienaa schreef: Ik erger mij echt aan dieje 'waar is da feesje, hier is da feesje'. Het niveau van spreekkoren ligt in eerste klasse toch ook wel enorm laag ze. Just. Enkel bij KVM komt daar nog vaak een grappige noot uit. Ik was aantal weken terug op STVV. Shit zeg, welgeteld 3 liedjes hebben ze gezongen, waarvan 2 liedjes gewoon nen naam waren van trainer of speler. Droef. Echt droef. |
| 19 Dec 2010, 21:43 |
|
|
voorbijganger schreef: Zienaa schreef: Ik erger mij echt aan dieje 'waar is da feesje, hier is da feesje'. Het niveau van spreekkoren ligt in eerste klasse toch ook wel enorm laag ze. Just. Enkel bij KVM komt daar nog vaak een grappige noot uit. Ik was aantal weken terug op STVV. Shit zeg, welgeteld 3 liedjes hebben ze gezongen, waarvan 2 liedjes gewoon nen naam waren van trainer of speler. Droef. Echt droef. ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Dec 2010, 21:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De afgelaste match Charleroi- Cercle wordt 0-5 forfait. Charleroi gaat natuurlijk in beroep.
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 21 Dec 2010, 17:54 |
|
| Pagina 281 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 279 280 281 282 283 … 500 Volgende |