|
|
| Pagina 290 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 288 289 290 291 292 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bericht Re: Eerste klasse
waly 2 schreef: Broer en vriendin Stijnen nemen schuld op zichVeerle Schreurs en Steven Stijnen, de vriendin en broer van Stijn Stijnen, hebben in een mededeling aan Sporza verklaard dat ze verantwoordelijk zijn voor het internetincident rond de doelman. 20/02/2011 20:09 | 123 reacties | 4566x gelezen De vriendin en en broer van Stijnen vertellen aan Sporza dat zij verantwoordelijk zijn voor het posten van de schadelijke berichten. 'We hebben dat gedaan omdat de kritiek op Stijn te hevig werd', klinkt het. In de mededeling beroepen zij zich op het recht van vrije meningsuiting en bieden hun excuses aan bij Stijn, die nu de volle laag over zich heen krijgt. ![]() |
| 21 Feb 2011, 10:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Kgeloof nooit dat stijnen hem daar mee gaat bezighouden,het verhaal van de familieleden is geloofwaardiger zo hebt ge er op elk forum wel.
|
| 21 Feb 2011, 17:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb die posts bekeken op hln.be, en ik kan mij toch ook ni inbeelden dat Stijnen die dingen online heeft gezet.
Ik ben in de verste verte geen fan van Stijnen, en ik denk dat zijn iq lekker laag ligt, maar zò schtoem is hij nu ook weer ni. |
| 21 Feb 2011, 17:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
dat waren de posts van zijn broer hé.
die van hem zijn wel "iets" genuanceerder. Ik weet niet wat ik er moet van denken. Spelers (en vooral entourage) zouden beter moeten weten, maar als bestuur van Club Brugge hadden ze dat toch ook anders kunnen aanpakken. Denk dat ze een stok zochten om een zwaar contract mee buiten te slaan... Ik gun hem natuurlijk wel een transfer naar een ver afgelegen oostblokland waar ze hopelijke geen televisie hebben zodat we zijn kop nooit meer op tv hoeven te zien. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Feb 2011, 17:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Kgeloof nooit dat stijnen hem daar mee gaat bezighouden,het verhaal van de familieleden is geloofwaardiger zo hebt ge er op elk forum wel. Waar heb ik dat nog eens gelezen ? Ik ben familie van ..... ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Feb 2011, 17:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Kgeloof nooit dat stijnen hem daar mee gaat bezighouden,het verhaal van de familieleden is geloofwaardiger zo hebt ge er op elk forum wel. Waar heb ik dat nog eens gelezen ? Ik ben familie van ..... ![]() Kgeloofde da ook nooit van a ze Iendracher ![]() |
| 21 Feb 2011, 17:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Als ge familie van zijt, komt ge daar op een forum beter eerlijk voor uit, lijkt mij...
Maar ik heb gemakkelijk zeggen, ik ben geen familie van één van de spelers. |
| 21 Feb 2011, 18:34 |
|
|
forumlegende
Ik geloof zeker dat Stijnen hierachter zit.
De schuldbekentenis van zijn vriendin en van zijn broer is een laatste stuiptrekking om een ontslag wegens dringende reden te vermijden. |
| 21 Feb 2011, 18:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dani schreef: Ik geloof zeker dat Stijnen hierachter zit. De schuldbekentenis van zijn vriendin en van zijn broer is een laatste stuiptrekking om een ontslag wegens dringende reden te vermijden. Kan enkel toegepast worden 72 uren na de feiten !!!!!!!!! Indien deze post ouder zijn dan kan dit niet ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Feb 2011, 18:53 |
|
|
Freak
Al die heisa rond Stijnen is weer het peper en zout voor de media natuurlijk.
Buiten het feit dat het “not done” is wat stijnen deed, blijf ik het een steengoede doelman vinden. Loyaal was hij blijkbaar niet, maar waar gaan die posts om: - hij vond Junior Diaz nen miskoop - hoefkens en donk dramatische centrale verdedigers - en vind De Vlieger passé of op zijne retour en ik kan hem niet eens ongelijk geven. Over De Vlieger heeft hij toch ook gelijk zeker. Een degelijke doelman, zeker en vast, maar ook niet meer dan dat toch! Heeft naar zijn capaciteiten een wel heel (te) mooie carrière uitgebouwd. En ik zou ze niet allemaal willen eten geven diegene die nog nooit iets slechts over een collega hebben gezegd, hetzij op fora, hetzij in het openbaar. ik meen mij hier ook eens "de broer van" te herinneren... |
| 21 Feb 2011, 18:54 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Al die heisa rond Stijnen is weer het peper en zout voor de media natuurlijk. Buiten het feit dat het “not done” is wat stijnen deed, blijf ik het een steengoede doelman vinden. Loyaal was hij blijkbaar niet, maar waar gaan die posts om: - hij vond Junior Diaz nen miskoop - hoefkens en donk dramatische centrale verdedigers - en vind De Vlieger passé of op zijne retour en ik kan hem niet eens ongelijk geven. Over De Vlieger heeft hij toch ook gelijk zeker. Een degelijke doelman, zeker en vast, maar ook niet meer dan dat toch! Heeft naar zijn capaciteiten een wel heel (te) mooie carrière uitgebouwd. En ik zou ze niet allemaal willen eten geven diegene die nog nooit iets slechts over een collega hebben gezegd, hetzij op fora, hetzij in het openbaar. ik meen mij hier ook eens "de broer van" te herinneren... Hij heeft wel gelijk over de spelers, maar de manier waarop hij het zegt, is wel om van te bleiten natuurlijk. Hij was zogezegd de kapitein, Club Brugge speler door dik en dun. Hij kon het dan gewoon in de bestuurskamer of kleedkamer zeggen, maar niet onder de naam 'frigo' |
| 21 Feb 2011, 19:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Onderkroiper schreef: Dani schreef: Ik geloof zeker dat Stijnen hierachter zit. De schuldbekentenis van zijn vriendin en van zijn broer is een laatste stuiptrekking om een ontslag wegens dringende reden te vermijden. Kan enkel toegepast worden 72 uren na de feiten !!!!!!!!! Indien deze post ouder zijn dan kan dit niet ![]() herhaaldelijke grove fout dan hé. Wat maakt het uit, diene ligt buiten en ze willen (en zullen) er geen euro voor betalen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Feb 2011, 19:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Onderkroiper schreef: Dani schreef: Ik geloof zeker dat Stijnen hierachter zit. De schuldbekentenis van zijn vriendin en van zijn broer is een laatste stuiptrekking om een ontslag wegens dringende reden te vermijden. Kan enkel toegepast worden 72 uren na de feiten !!!!!!!!! Indien deze post ouder zijn dan kan dit niet ![]() Ik denk 72 uur nadat de feiten uitkomen. Als die posts ouder zijn kan het wel, maar als Stijnen kan bewijzen dat ze het al lang wisten, dan kan het niet. |
| 21 Feb 2011, 19:22 |
|
|
Freak
Bram schreef: Onderkroiper schreef: Dani schreef: Ik geloof zeker dat Stijnen hierachter zit. De schuldbekentenis van zijn vriendin en van zijn broer is een laatste stuiptrekking om een ontslag wegens dringende reden te vermijden. Kan enkel toegepast worden 72 uren na de feiten !!!!!!!!! Indien deze post ouder zijn dan kan dit niet ![]() herhaaldelijke grove fout dan hé. Wat maakt het uit, diene ligt buiten en ze willen (en zullen) er geen euro voor betalen. daar ben ik toch zo zeker niet van hoor. |
| 21 Feb 2011, 19:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: Bram schreef: Onderkroiper schreef: Kan enkel toegepast worden 72 uren na de feiten !!!!!!!!! Indien deze post ouder zijn dan kan dit niet ![]() herhaaldelijke grove fout dan hé. Wat maakt het uit, diene ligt buiten en ze willen (en zullen) er geen euro voor betalen. daar ben ik toch zo zeker niet van hoor. Pas op he, als ze hem aanwrijven dat hij de club en medewerkers in een slecht daglicht wou brengen...en zo de club een slecht imago bezorgt, als ze willen, vinden ze wel IETS. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Feb 2011, 19:53 |
|
| Pagina 290 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 288 289 290 291 292 … 500 Volgende |