|
|
| Pagina 30 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bericht Re: Beker van Belgie
Timoilsjt schreef: Aalstenaar schreef: Ik sta in het Cerclevak mè ne maat van mij die supporter is, dus hopen da zij winnen ---> feeste ---> naar huis strompelen ---> slapen ---> eten ---> DEN A12 OP NAAR BOOM!!! Daarnet op de mert van Oilsjt nen bus cercle-supporters tegen gekomen die aan de Cognac aan 't feesten waren. Toffe, sympathieke gasten. Ver mij mag Cercle vanoaved winnen!!! Van mij ook, veel liever dan die marginalen van Gent. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 15 Mei 2010, 18:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Komoan Cercle! Vanavond supporter ik voor ene keer voor de bruggelingen
|
| 15 Mei 2010, 18:49 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Te sebiet is er hier aan mijn werk in BXL ne pompier gepasseerdmet alles op en aan qua muziekboxen en zo... Heb ni goe kunnen zien wie of wa juist. Zijn die op weg naar den Heysel?
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 15 Mei 2010, 19:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Geen van beide clubs waar ik echt fan van ben.
Als ik moet kiezen tussen de supportersclans dan toch maar die mannen van Cercle. Hun 'ultras' zijn uit protest tegen de playoffs gewoon nooit komen opdagen , respect. Veel beloven maar toch je woord houden. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Mei 2010, 20:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
gweninho schreef: Komoan Cercle! Vanavond supporter ik voor ene keer voor de bruggelingen Oppassen, hé, er is hier één die een attack gaat krijgen als ge dat hier te luid zegt... Want in 1968, awel, hé... ![]() |
| 15 Mei 2010, 20:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
salvador schreef: gweninho schreef: Komoan Cercle! Vanavond supporter ik voor ene keer voor de bruggelingen Oppassen, hé, er is hier één die een attack gaat krijgen als ge dat hier te luid zegt... Want in 1968, awel, hé... ![]() Hier in wetteren is het ook vollen bak,buffalo buffalo aa gent ik heb hier nog niet anders gehoord. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Mei 2010, 20:25 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Heideherrie zal uk al stekezot lopen
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Mei 2010, 20:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
salvador schreef: gweninho schreef: Komoan Cercle! Vanavond supporter ik voor ene keer voor de bruggelingen Oppassen, hé, er is hier één die een attack gaat krijgen als ge dat hier te luid zegt... Want in 1968, awel, hé... ![]() De Jowman zit zen staling oit te mesten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Mei 2010, 21:06 |
|
|
Freak
iemand Garré zien zitten met zijne sjaal van AA Gent aan?
|
| 15 Mei 2010, 21:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Triestig sfeertje na de wedstrijd
dat zou bij ons een ander feestje zijn,ze kunnen nog iets leren van ons _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Mei 2010, 23:06 |
|
|
Gio schreef: Te sebiet is er hier aan mijn werk in BXL ne pompier gepasseerdmet alles op en aan qua muziekboxen en zo... Heb ni goe kunnen zien wie of wa juist. Zijn die op weg naar den Heysel? Belgian Pride Parade ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Mei 2010, 23:09 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59 Berichten: 194 Leeftijd: 39 Locatie: Koningslo (Vilvoorde) |
Bakkie schreef: Triestig sfeertje na de wedstrijd dat zou bij ons een ander feestje zijn,ze kunnen nog iets leren van ons 'k ging het hier ook juist zegge... Die van Gent waren wel met veel, maar er kwam niks van geluid uit, alleen na een goal, waagden ze zich soms aan collectief gezang. Het feestje van Cercel voor de match was wel TOP! _________________ Eendracht Aalst, the road to the cup! See you in May |
| 16 Mei 2010, 8:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Inderdaad een triestige boel daar op den heizel.
Maar je kon zo zien aan de beelden dat het daar vergeven zat van 'aandachtstrekkers' die 1x per jaar naar het voetbal komen. Dat is eens leuk om te zeggen " we waren met 22.000" maar de slechte sfeer is daar een gevolg van. Veel teveel volk dat totaal geen benul heeft van de clubliefde van de echte supporters. Als club zou je eigenlijk de vaste supportersclubs elk een 100tal kaarten moeten geven en deze mensen bij elkaar steken in een sfeervak. Zo kan je echt sfeer maken, de rest zal dan wel volgen. Als moet je er wel bijzeggen dat Gent in het algemeen een dikke nul is op gebied van sfeer, kijk maar in de competitie. Die van Cercle zijn nooit met veel maar de acties van hun 'Ultras Briggia' mogen gezien worden! Ploegen als GBA, KVM, ... in het verleden konden daar wel het kot doen ontploffen. Eendracht zou dat volgens mij zeker ook kunnen. Misschien ooit ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mei 2010, 9:14 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Casual1919 schreef: Ploegen als GBA, KVM, ... in het verleden konden daar wel het kot doen ontploffen. Eendracht zou dat volgens mij zeker ook kunnen. Misschien ooit ![]() Dat zou inderdaad nog eens wat zijn en op avonden zoals gisteravond hoopt ge toch stiekem dat we dat ooit eens meemaken ... Maar alé, we zullen maar beginnen met de eindronde deze namiddag ... ![]() Al vind ik dat toch mag gezegd worden dat Gent een mooie winnaar is ... Ik woon in Gent en ook al ben ik in de verste verte geen supporter: het mag gezged worden dat het enthousiasme vooraf en het feestje hier vannacht mocht gezien worden. Ik denk niet dat men dat bij Cercle zou geëvenaard hebben ... Wie er daar wel met zijn lelijke kop en zijn sjaaltje in de eretribune zat, zag ik op TV: onze geliefde Peter Garré! Ik hoop dat ze een liter bier in zijn nek gegoten hebben! Meneer de bouwpromotor zijn broodje zal ongetwijfeld gebakken zijn, nu ze het Arteveldestadion gaan bouwen ... |
| 16 Mei 2010, 9:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Iendracht02 schreef: Wie er daar wel met zijn lelijke kop en zijn sjaaltje in de eretribune zat, zag ik op TV: onze geliefde Peter Garré! Ik hoop dat ze een liter bier in zijn nek gegoten hebben! Meneer de bouwpromotor zijn broodje zal ongetwijfeld gebakken zijn, nu ze het Arteveldestadion gaan bouwen ... Dat was serieus of wat ? Ik dacht dat El Corredor aant zeveren was ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2010, 9:59 |
|
| Pagina 30 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 47 Volgende |