|
|
| Pagina 30 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Diejen Dedecker weet toch op voorhand dat zijn onnozele ideeën niet haalbaar zijn? Da maakt ge mij nie wijs dat diejen daar zelf in gelooft!
Eigenlijk nen idealen om in de oppositie te zitten... groten bek opzetten tot hij in de échte realiteit komt... dan is 't niks meer _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Jun 2007, 23:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
boris clitoris schreef: Diejen Dedecker weet toch op voorhand dat zijn onnozele ideeën niet haalbaar zijn? Da maakt ge mij nie wijs dat diejen daar zelf in gelooft! Eigenlijk nen idealen om in de oppositie te zitten... groten bek opzetten tot hij in de échte realiteit komt... dan is 't niks meer Ondertussen geeft hij ook weer een startschot tot iets nieuws..... en zoals ge ziet er zal over gesproken worden. Dat laatste zal vooral zijn bedoeling geweest zijn ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jun 2007, 23:44 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
placietjen schreef: boris clitoris schreef: Diejen Dedecker weet toch op voorhand dat zijn onnozele ideeën niet haalbaar zijn? Da maakt ge mij nie wijs dat diejen daar zelf in gelooft! Eigenlijk nen idealen om in de oppositie te zitten... groten bek opzetten tot hij in de échte realiteit komt... dan is 't niks meer Ondertussen geeft hij ook weer een startschot tot iets nieuws..... en zoals ge ziet er zal over gesproken worden. Dat laatste zal vooral zijn bedoeling geweest zijn ![]() Tja, hij geeft alleen maar voorstellen waar over gesproken wordt, BEWUST... Maar hij geeft nooit realistische, haalbare voorstellen... Zo kan iedereen het natuurlijk _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Jun 2007, 0:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
placietjen schreef: Bomber schreef: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_497352.html en zo heeft hij er nog wel al enkele gehad. al moet ge er zijn idiote bakkes en arrogantie bij nemen. Volgens mij moet ge aan heeeeel straf spul zitten vooraleer ge zo een voorstel kunt doen zenne. |
| 20 Jun 2007, 8:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Voor mij is dit terug een belachelijk voorstel van de J-M (soms heeft hij nog iet of wa interessante ideëen maar daar valt dit voorstel toch niet onder ze).
Moest het ingevoerd worden, dan oefent ge idd wel automatismen in maar de echt grote talenten op die leeftijd droppen in de "hoogstaande Wel chapeau om zoiets te bedenken, daarvoor moet ge al ne specialen zijn. En hij heeft zijn doel weer bereikt: int nieuws komen. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 20 Jun 2007, 12:48 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Dju toch, Jonge Duivels onterecht de boot in tegen een superefficiënt Servië. Jammer, want zat zeker meer in. Dag en nacht verschil als je dat vergelijkt met de A-ploeg. Deze jonge lichting is één blok op het veld, is zelfzeker en kan een aardig stukje voetballen.
|
| 20 Jun 2007, 22:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Man man, wa scheelde het... Fellaini alleen voor de goal, kopbal vlak naast, in den tweede minuut al een feitelijk dubbele reuzekans... Verdomme toch.
En zo ne sfeer. Spijt dat ik niet gaan kijken ben, ondanks het verlies. Die Serven verdienden het absoluut niet meer dan ons, integendeel. En wa een kinders zijn da zeg, al na 10 minuten voor een scheet tien minuten blijven liggen... Van mij mochten er op het laatste een paar duivels een extra kaart gepakt hebben door die mannen daar ne keer goe tegen de grond te kappen. |
| 20 Jun 2007, 22:54 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Blondel gaf alvast het goede voorbeeld!
|
| 20 Jun 2007, 22:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
nonkel marcel schreef: Blondel gaf alvast het goede voorbeeld! aan die jongen zit volgens mij toch ne steek los zelle ... das niet meer gezond agressief volgens mij ![]() |
| 20 Jun 2007, 22:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
nonkel marcel schreef: Blondel gaf alvast het goede voorbeeld! dat was het beste dat hij gedaan had in de ganse match. Aleja, hij heeft niet slecht gespeeld, maar ik denk in de eerste helft alleen al zeven of acht fouten... Ik had ze ook al zitten tellen toen Filip Joos het zei. Dan moogt ge nog goe spelen, zeven dat zijn er toch teveel... ge moet ne keer nen bal kunnen recupereren zonder fouten te begaan ook. |
| 20 Jun 2007, 23:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Gewoon pech bij de afwerking, of gebrek aan een degelijke spits die de kansen kan afmaken! Anders had Servië nie gewonnen, want die waren zwakker dan de Belgen.
Maar ja....helaas |
| 20 Jun 2007, 23:24 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Superblij dat ik ben geweest. Enkel spijtig van de alcoholvrije Carlsberg
We moesten alles van Jupiler van onze houden krabben enzo, wel nog lachen. De match dan, Fellaini speelt een goede match, maar door de gemist 3 (DRIE!!!) kans toch een beetje de anti-held. De Mul was voor mij de slechtste man op het veld (is ook wel normaal op links) en Lombaerts de beste. Hier zit toekomst in, hopelijk blijven ze zich zo goed ontwikkelen. _________________
|
| 21 Jun 2007, 2:10 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
frustrerend als ge na zo een match, met nen hoop open kansen toch met 1-0 verliest. (typisch Belgisch)
maar het moge duidelijk zijn dat er in die ploeg heel wat talent zit! Lombaerts speelt een schitterend tornooi, Mirallas, Vertonghen en het moet gezegd worden Van den Borre. Wat hij in die matchen en vooral gisteren weer liet zien. Kheb het ni zo direct voor VDB maar wat die laat zien als hij ervoor wilt gaan! Echte klasse _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Jun 2007, 8:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Verbechio schreef: frustrerend als ge na zo een match, met nen hoop open kansen toch met 1-0 verliest. (typisch Belgisch) maar het moge duidelijk zijn dat er in die ploeg heel wat talent zit! Lombaerts speelt een schitterend tornooi, Mirallas, Vertonghen en het moet gezegd worden Van den Borre. Wat hij in die matchen en vooral gisteren weer liet zien. Kheb het ni zo direct voor VDB maar wat die laat zien als hij ervoor wilt gaan! Echte klasse Twas 2-0
Bij een paar akties was het toch echt zwaar genieten, mooie combinaties. Stom dat we zo vroeg al achterkomen of twas héél anders geweest. _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Jun 2007, 8:38 |
|
|
Khad die 2-0 van Mrdja al verdrongen
Ma alleszins een zeer sterke prestatie. Ge begint de match eigenlijk met 1-0 achterstand en dan tegen zo nen tegenstander toch nog open kansen uitspelen is knap _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Jun 2007, 9:57 |
|
| Pagina 30 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 242 Volgende |