|
|
| Pagina 30 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Bram schreef: Dat interview van Mertens daar na de match van gisteren... na het verschrikkelijke dialect neemt hij nu ook hun arrogantie al over Iemand link? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Feb 2012, 13:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
|
| 13 Feb 2012, 16:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bram schreef: Dat interview van Mertens daar na de match van gisteren... na het verschrikkelijke dialect neemt hij nu ook hun arrogantie al over "hun" arrogantie? Ik hoop dan toch dat je het over de Hollanders in het algemeen hebt en niet over PSV, want als er een club is die je geen arrogantie kunt verwijten is het PSV wel. Interview van Mertens was er inderdaad over en had gewoon moeten toegeven dat het schwalbe was. |
| 13 Feb 2012, 20:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ik bedoelde eigenlijk een link van zijn interview...
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Feb 2012, 2:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Volgens mij is het geen schwalbe, hij laat zich wel overduidelijk vallen.
Je moet niet letten op hoe hij springt maar wel hoe hij met de hand wordt tegengehouden. _________________
|
| 14 Feb 2012, 11:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Fanatix schreef: Volgens mij is het geen schwalbe, hij laat zich wel overduidelijk vallen. Je moet niet letten op hoe hij springt maar wel hoe hij met de hand wordt tegengehouden. Denk ik ook. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Feb 2012, 12:35 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Vercauteren ontslagen bij Al-Jazira
Franky Vercauteren is niet langer coach van Al-Jazira. Donderdag werd onze landgenoot ontslagen bij de club uit de Verenigde Arabische Emiraten. Vercauteren verliet in het begin van dit seizoen Racing Genk en werd er opgevolgd door Mario Been. Al-Jazira heeft ook meteen een opvolger van Vercauteren aangesteld. De Braziliaan Caio Junior neemt per direct de taken over van onze landgenoot. Het heeft ook lang geduurd. ![]() |
| 08 Mar 2012, 16:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Voor mijn bankrekening zou dat lang genoeg zijn
![]() |
| 08 Mar 2012, 17:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Dieter Van Tornhout scoorde vandaag de winning-goal in de Schotse League-Cup.
Velen zullen zich, net als ik, afvragen waar die tegenwoordig speelt. Bij Kilmarnock blijkbaar! Hij scoorde als invaller het enige doelpunt in de finale tegen Celtic. Die zijn naam is gemaakt in Schotland! _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 19 Mar 2012, 0:16 |
|
|
forumlegende
15 april terug naar Wembley, blijft altijd iets om naar uit te kijken.
|
| 01 Apr 2012, 13:13 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Jens Podevijn speelt hoogstwaarschijnlijk de thuiswedstrijd tegen Sittard van vanavond voor een uitverkocht stadion in Tilburg... 15.000 toeschouwers vermoed ik dan?
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Apr 2012, 9:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Zeker de moeite om eens een wedstrijd van Willem II bij te wonen. Heb dit enkele jaren geleden gedaan toen ze nog in de Eredivisie speelden (tegen Volendam). Mensen van de kaartverkoop zijn trouwens heel vriendelijk: had toen nog geen visakaart noch clubkaart en heb hun gemaild en mijn situatie uitgelegd (buitenlander, zou graag wedstrijd in Eredivisie bijwonen etc) en ze hielden aan de stadionkassa twee tickets apart voor mij die ik dan voor de aftrap mocht afrekenen met mijn gewone bankkaart en ze hebben mij bovendien een mooie plaats gegeven centraal in de lange zijde ter hoogte van de middellijn voor amper 20 euro.
|
| 06 Apr 2012, 13:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Driesje wint met PSV de Nederlandse Beker
Scoort 2e doelpunt maar mist twee stukjes van zijn tanden na botsing met keeper ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Apr 2012, 22:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
http://uk.eurosport.yahoo.com/08042012/ ... ports.html
Sun, 08 Apr 19:45:00 2012 Poland coach Franciszek Smuda has dropped Slawomir Peszko and Marcin Wasilewski from his Euro 2012 squad, media reported on Sunday, citing heavy partying in Germany over the weekend. Cologne midfielder Peszko and Anderlecht defender Wasilewski, viewed as near-certainties for the tournament, got drunk and quarrelled with a taxi driver who drove to a police station, according to Polish media. "I will not turn a blind eye to this situation. I omit both of them from the Euro 2012 finals. There is no chance they could make it into the 23-strong squad," interia.pl web portal quoted Smuda as saying on Sunday. "Are they not ashamed? Poles again get negative publicity in Germany, they are spoken of again in the context of alcohol and fights." Poland team spokesman Tomasz Rzasa declined to comment on the interia.pl report but said Smuda was going to Germany next week to watch a Borussia Dortmund-Bayern Munich game. "This will be their chance to talk, until then we won't have any other comment," he told Reuters on Sunday. Smuda, who started his coaching career in Germany, is known for his zero-tolerance policy on alcohol and misbehaviour. |
| 08 Apr 2012, 23:25 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 21 Mar 2012, 16:36 Berichten: 214 Leeftijd: 48 Locatie: Eppegem |
Celtic reeds kampioen,mooi zo.Mijn andere favorieten in t buitenland staan er ook ni slecht voor(Juventus,Man U.,Bayern,PSG,Feyenoord).Hoop dees seizoen met play-offs nog ns in de kuip te geraken.
|
| 10 Apr 2012, 6:55 |
|
| Pagina 30 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 48 Volgende |