|
|
| Pagina 291 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 289 290 291 292 293 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
DavidSeal schreef: El Corredor schreef: Bram schreef: herhaaldelijke grove fout dan hé. Wat maakt het uit, diene ligt buiten en ze willen (en zullen) er geen euro voor betalen. daar ben ik toch zo zeker niet van hoor. Pas op he, als ze hem aanwrijven dat hij de club en medewerkers in een slecht daglicht wou brengen...en zo de club een slecht imago bezorgt, als ze willen, vinden ze wel IETS. Ik ken iemand uit familie die ook een paar jaar geleden ontslag kreeg wegens dringende reden. Ontslag kwam pas een maand na de feiten. Werkgever dacht te ontsnappen aan de ontslagvergoeding van 4 maand + 12 maand omdat dat zo in contract stond. zaak werd behandeld voor Arbeidsrechtbank in Dendermonde en nadien in beroep in Gent. Heeft 3 jaar geduurd en de werknemer werd in GELIJK geteld. Gevolg werkgever heeft 4500 Euro interesten + 4000 Euro rechtsplegingvergoeding extra moeten betalen. Natuurlijk had familielid ook voor 8000 Euro onkosten moeten doen om zijn gelijk te halen _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 21 Feb 2011, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Feb 2011, 20:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: daar ben ik toch zo zeker niet van hoor. Ik veronderstel dat ze zeer snel een akkoord zullen bereiken en het zover niet komt. Maar moest Stijnen het onderste uit de kan willen halen vrees ik toch dat hij bedrogen kan uitkomen.... qua werknemerbescherming zitten we nu niet meteen in de beste periode. Het verhaal van den Onderkroiper mag dan misschien zeer hartverwarmend klinken maar het is eerder de uitzondering dan de regel. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Feb 2011, 20:15 |
|
|
Freak
Bram schreef: El Corredor schreef: daar ben ik toch zo zeker niet van hoor. Ik veronderstel dat ze zeer snel een akkoord zullen bereiken en het zover niet komt. Maar moest Stijnen het onderste uit de kan willen halen vrees ik toch dat hij bedrogen kan uitkomen.... qua werknemerbescherming zitten we nu niet meteen in de beste periode. Het verhaal van den Onderkroiper mag dan misschien zeer hartverwarmend klinken maar het is eerder de uitzondering dan de regel. SS heeft nog contract van vier jaar, ik vermoed dat ze elkaar zullen tegemoetkomen en dat ze hem 2 jaar zullen uitbetalen en hij vrij mag vertrekken. |
| 21 Feb 2011, 20:21 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
![]() GEZOND VERSTAND ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Feb 2011, 20:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
![]() |
| 21 Feb 2011, 20:35 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bram schreef: dat waren de posts van zijn broer hé. die van hem zijn wel "iets" genuanceerder. Ik weet niet wat ik er moet van denken. Spelers (en vooral entourage) zouden beter moeten weten, maar als bestuur van Club Brugge hadden ze dat toch ook anders kunnen aanpakken. Denk dat ze een stok zochten om een zwaar contract mee buiten te slaan... Ik gun hem natuurlijk wel een transfer naar een ver afgelegen oostblokland waar ze hopelijke geen televisie hebben zodat we zijn kop nooit meer op tv hoeven te zien. Dat van Sterchele was wel degelijk van 'piop' afkomstig. En dus van hemzelf. _________________
|
| 21 Feb 2011, 21:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Dani schreef: Ik geloof zeker dat Stijnen hierachter zit. De schuldbekentenis van zijn vriendin en van zijn broer is een laatste stuiptrekking om een ontslag wegens dringende reden te vermijden. Klopt, achteraf afkomen met zo'n uitvlucht, vind ik nog lager dan zelf te bekennen. Ik heb het eerlijk gezegd nooit zo voor Stijnen gehad, niettemin hij geen slechte keeper was, maar ik vind dat een goede keeper meer moet hebben, dan alleen wat goede reflexen. Ik vind het nog belangrijker dat een keeper rust uitstraalt, dat is ook nodig voor het vertrouwen van zijn verdediging te krijgen. Stijnen daarentegen, acteerde dikwijls als een onbezonnen driftkikker. Zowel in zijn uitkomen als in het verbaal uithalen naar zijn ploegmaats tijdens een wedstrijd. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 21 Feb 2011, 23:11 |
|
|
forumlegende |
Club Brugge beëindigt samenwerking met Stijn Stijnen
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Feb 2011, 23:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
salvador schreef: Als ge familie van zijt, komt ge daar op een forum beter eerlijk voor uit, lijkt mij... Maar ik heb gemakkelijk zeggen, ik ben geen familie van één van de spelers. Bij deze,kwestie van geen priveberichten meer te krijgen. Nee ik ben geen familie van ken. |
| 22 Feb 2011, 12:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: Club Brugge beëindigt samenwerking met Stijn Stijnen Alé dan kan gans belgie weer normaal gaan doen hopelijk. |
| 22 Feb 2011, 12:41 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: salvador schreef: Als ge familie van zijt, komt ge daar op een forum beter eerlijk voor uit, lijkt mij... Maar ik heb gemakkelijk zeggen, ik ben geen familie van één van de spelers. Bij deze,kwestie van geen priveberichten meer te krijgen. Nee ik ben geen familie van ken. 'I'm not sure, we are watching you! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Feb 2011, 12:48 |
|
|
Stijnen zou zich in de zomer van 2008 ook aangeboden hebben op Heerenveen (toen met Sollied als trainer) via hun forum
Ik hoop dat dit verhaal toch nog een paar sequels krijgt, te grappig gewoon _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Feb 2011, 13:34 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Iendrachter90 schreef: Dries schreef: Club Brugge beëindigt samenwerking met Stijn Stijnen Alé dan kan gans belgie weer normaal gaan doen hopelijk. Nu Stijnen nog! _________________
|
| 22 Feb 2011, 13:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: salvador schreef: Als ge familie van zijt, komt ge daar op een forum beter eerlijk voor uit, lijkt mij... Maar ik heb gemakkelijk zeggen, ik ben geen familie van één van de spelers. Bij deze,kwestie van geen priveberichten meer te krijgen. Nee ik ben geen familie van ken. 'I'm not sure, we are watching you! ![]() Bwa, datem familie is emek nooit gepeisd, mor wel datem er een oogsken op hé ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 22 Feb 2011, 14:52 |
|
|
Gaskonijn schreef: Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Bij deze,kwestie van geen priveberichten meer te krijgen. Nee ik ben geen familie van ken. 'I'm not sure, we are watching you! ![]() Bwa, datem familie is emek nooit gepeisd, mor wel datem er een oogsken op hé ![]() Gij moet zwijgen ![]() Btw,zeg wa gaan we hier nog krijgen é eerst wassek zen broer,dan wask gewoon famille,dan attem mij geadopteerd en nu emmek er al een oogske op.Toch veel fantasie hier optforum ze ![]() |
| 22 Feb 2011, 14:55 |
|
| Pagina 291 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 289 290 291 292 293 … 500 Volgende |