Beker van Belgie - Pagina 31 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 703 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 47
 Beker van Belgie 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker van Belgie
Casual1919 schreef:
Inderdaad een triestige boel daar op den heizel.
Maar je kon zo zien aan de beelden dat het daar vergeven zat van 'aandachtstrekkers'
die 1x per jaar naar het voetbal komen. Dat is eens leuk om te zeggen " we waren met 22.000"
maar de slechte sfeer is daar een gevolg van. Veel teveel volk dat totaal geen benul heeft van
de clubliefde van de echte supporters.

Das just. Bij ons opt werk waren der ook een deel die gingen maar daar zaten nen helen hoop "supporters" bij die me moeite weten da ge meer goals moeten maken dan den tegenstander om te winnen, laat staan da ze iet over AA Gent weten. Mor wel volledig uitgedost en geschminkt nr Bxl....

16 Mei 2010, 10:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Anders krijgt ge den Heizel ook nooit vol hoor mannekes, zelfs niet alst Anderlecht - Brugge is :)

edit: ik bedoel, zeker niet als Anderlecht - Brugge is :D

16 Mei 2010, 10:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bram schreef:
Iendracht02 schreef:
Wie er daar wel met zijn lelijke kop en zijn sjaaltje in de eretribune zat, zag ik op TV: onze geliefde Peter Garré! Ik hoop dat ze een liter bier in zijn nek gegoten hebben! Meneer de bouwpromotor zijn broodje zal ongetwijfeld gebakken zijn, nu ze het Arteveldestadion gaan bouwen ...

Dat was serieus of wat ? Ik dacht dat El Corredor aant zeveren was :hmm:

Ik meen gisteravond zijn smoel toch duidelijk gezien te hebben pal in het midden van mijn TV-beeld. Ik wist zelfs niet dat er al iemand dat hier gepost had. Dus als twee mensen onafhankelijk van elkaar hem menen te hebben herkend, zal hij het dus wel geweest zijn. Hier in de binnenstad heb ik hem niet meer gezien achteraf. Anders zou ik dat bier persoonlijk in zijn nek gegoten hebben ... :fuck: :hmm:

16 Mei 2010, 10:14
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Verbechio schreef:
Casual1919 schreef:
Inderdaad een triestige boel daar op den heizel.
Maar je kon zo zien aan de beelden dat het daar vergeven zat van 'aandachtstrekkers'
die 1x per jaar naar het voetbal komen. Dat is eens leuk om te zeggen " we waren met 22.000"
maar de slechte sfeer is daar een gevolg van. Veel teveel volk dat totaal geen benul heeft van
de clubliefde van de echte supporters.

Das just. Bij ons opt werk waren der ook een deel die gingen maar daar zaten nen helen hoop "supporters" bij die me moeite weten da ge meer goals moeten maken dan den tegenstander om te winnen, laat staan da ze iet over AA Gent weten. Mor wel volledig uitgedost en geschminkt nr Bxl....

Tja, het fenomeen "successupporter" begint nu bij AA Gent ook te ontstaan natuurlijk ... :hmm:
Ik ben gisteravond hier nog met collega's de sfeer gaan opsnuiven en er waren ook een aantal "overtuigde supporters" bij die er letterlijk van overtuigd waren dat AA Gent nu Belgisch landskampioen is ... :lol:

Hetgeen wat ik bij de ontvangst op het St.-Pietersplein op zich wel het "pijnlijkst" vond (gelukkig voor hen trokken de Gent-supporters daar zich weinig van aan) was dat de Gentse presentator op het podium amper iemand kon vinden die Nederlands, laat staan Gents sprak en dat Leye onmiddellijk, in het kader van de "liefde" voor de club en de stad niet waar, als eerste en enige reactie in de micro begon te roepen "Louagie moet betalen! Louagie moet betalen!" ...
Nu goed, dat is de tol tegenwoordig zeker, als ge daar bovenaan staat en het weze hen, wat mij betreft, gegund, maar toch ...

16 Mei 2010, 10:17
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Aalstenaar schreef:
Bakkie schreef:
Triestig sfeertje na de wedstrijd :cry: dat zou bij ons een ander feestje zijn,ze kunnen nog iets leren van ons :)

'k ging het hier ook juist zegge... Die van Gent waren wel met veel, maar er kwam niks van geluid uit, alleen na een goal, waagden ze zich soms aan collectief gezang.

Het feestje van Cercel voor de match was wel TOP! (y)

efkes ter informatie... die mannen van Gent hoort ge eigenlijk nooit behalve als ze thuisspelen voor de match met da stukske daze dan allemaal roepen
voor de rest ook maar een zielige ploeg...

16 Mei 2010, 10:52
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
Iendracht02 schreef:
Wie er daar wel met zijn lelijke kop en zijn sjaaltje in de eretribune zat, zag ik op TV: onze geliefde Peter Garré! Ik hoop dat ze een liter bier in zijn nek gegoten hebben! Meneer de bouwpromotor zijn broodje zal ongetwijfeld gebakken zijn, nu ze het Arteveldestadion gaan bouwen ...

Dat was serieus of wat ? Ik dacht dat El Corredor aant zeveren was :hmm:

Garré was duidelijk in beeld met ne sjaal van AA Gent rond zijnen nek...

16 Mei 2010, 12:21
Ancien

Leeftijd: 65
Je zal op zo een bekerfinales altijd mensen hebben die meegaan omwille van het evenement, en dat is goed. Dat zou bij ons net zo goed zo zijn. Toen ik naar de thuismatch tegen Sofia kwam kijken was er ook één bij die zo lang ik hem ken 3 keer naar het voetbal is geweest, en in die fameuze match op Anderlecht in de tijd was mijn nicht mee, die is ook maar 2 keer geweest.
Ik vind niet dat je daar minachtend over kunt doen. Die mensen hebben recht om is een keer naar het voetbal te gaan, zoals er zijn die één keer in hun leven naar de opera gaan, of wat dan ook. En misschien raken een aantal van die mensen aangestoken door het virus en gaan ze later meer naar het voetbal, en hoe meer mensen er naar het voetbal gaan hoe beter voor het voetbal in het algemeen...

En inderdaad, door die gelegenheidssupporters heb je een effect van verdunning, en dat maakt het moeilijker om sfeer te maken. Diem ensen kennen de liedjes niet, zijn ook zeer onder de indruk van het gebeuren en vallen dan snel stil...
Maar dit alles gezegd zijnde ben ik ervan overtuigd dat wij inderdaad een veel betere sfeer zouden maken, hoeveel gelegenheidssupporters er ook zouden zijn...
't Is toch een droom, hé, zo eens op de Heizel zijn. Het is 2 keer heel dichtbij geweest, weet je nog...

16 Mei 2010, 15:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Aalstenaar schreef:
Bakkie schreef:
Triestig sfeertje na de wedstrijd :cry: dat zou bij ons een ander feestje zijn,ze kunnen nog iets leren van ons :)

'k ging het hier ook juist zegge... Die van Gent waren wel met veel, maar er kwam niks van geluid uit, alleen na een goal, waagden ze zich soms aan collectief gezang.

Het feestje van Cercel voor de match was wel TOP! (y)

Voor de match aan het atomium was het beste vd dag, de match zelf was saai en vervelend. en dat niemand mij ooit komt zeggen dat Gent veel sfeer maakt, want het was een dikke zero

20 Mei 2010, 9:00
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
salvador schreef:
Je zal op zo een bekerfinales altijd mensen hebben die meegaan omwille van het evenement, en dat is goed. Dat zou bij ons net zo goed zo zijn. Toen ik naar de thuismatch tegen Sofia kwam kijken was er ook één bij die zo lang ik hem ken 3 keer naar het voetbal is geweest, en in die fameuze match op Anderlecht in de tijd was mijn nicht mee, die is ook maar 2 keer geweest.
Ik vind niet dat je daar minachtend over kunt doen. Die mensen hebben recht om is een keer naar het voetbal te gaan, zoals er zijn die één keer in hun leven naar de opera gaan, of wat dan ook. En misschien raken een aantal van die mensen aangestoken door het virus en gaan ze later meer naar het voetbal, en hoe meer mensen er naar het voetbal gaan hoe beter voor het voetbal in het algemeen...

En inderdaad, door die gelegenheidssupporters heb je een effect van verdunning, en dat maakt het moeilijker om sfeer te maken. Diem ensen kennen de liedjes niet, zijn ook zeer onder de indruk van het gebeuren en vallen dan snel stil...
Maar dit alles gezegd zijnde ben ik ervan overtuigd dat wij inderdaad een veel betere sfeer zouden maken, hoeveel gelegenheidssupporters er ook zouden zijn...
't Is toch een droom, hé, zo eens op de Heizel zijn. Het is 2 keer heel dichtbij geweest, weet je nog...

Ik denk dat het ook uit die gelegenheidssupporters is dat uiteindelijk die hard fans voortkomen. Uiteindelijk kunt ge toch pas echt gebeten worden van een club als ge er naar gaat zien hé, dus is er niemand die direct begint als fanatieke fan.
Ik herinner me nog hoe ik in 1995 ook als gelegenheidssupporter naar de thuismatch tegen Club Brugge ging zien, die waar De Bilde die wereldgoal maakte. De sfeer was zo zinderend dat ik direct verslaafd was aan die prachtige club en in de 15 jaar die erop volgden nauwelijks nog matchen gemankeerd heb. Ik bedoel maar, als ge der fanatieke fans wilt bijkrijgen, is der genen betere reclame dan de sfeer in het stadion hé. Allé, alleszins toch dan de sfeer in ons eigen Pierre Cornelisstadion natuurlijk :) .

20 Mei 2010, 9:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Ik peis dak ik mé ne wit-zwerten sjals geboeren ben, moine pa eet mé van klenjsafoan moine kop zotgemokt van den iéndracht en op mén 8 joar mochtek oindelék isj meegoan ( match tegen Racing Mechelen 3-1 winsjt). Hetzelfde gebeert na mé moin twieje dochters, alletwieje stekezot van den iéndracht.

:EA:

20 Mei 2010, 9:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dirk schreef:
Ik peis dak ik mé ne wit-zwerten sjals geboeren ben, moine pa eet mé van klenjsafoan moine kop zotgemokt van den iéndracht en op mén 8 joar mochtek oindelék isj meegoan ( match tegen Racing Mechelen 3-1 winsjt). Hetzelfde gebeert na mé moin twieje dochters, alletwieje stekezot van den iéndracht.

:EA:

Ja, degenen die het van vader op zoon meegekregen hebben, zullen inderdaad de uitzonderingen zijn, zo groeit ge der mee op. Maar de mensen waar het niet in de familie zit of zat, geraken der soms pas door gebeten nadat ze toch eens in het stadion beland zijn.
De constante is alleszins dat eens ge den Eendracht in uw hart hebt het voor altijd is :) .

20 Mei 2010, 9:18
forumlegende

altijd leuk ook als het blijkbaar al van bij u overgrootvader in de familie zit :D

20 Mei 2010, 13:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Dries schreef:
altijd leuk ook als het blijkbaar al van bij u overgrootvader in de familie zit :D

Snotnees :D :)

20 Mei 2010, 13:54
forumlegende

Dirk schreef:
Dries schreef:

Snotnees :D :)

kan der ook ni aan doen e :lol:

20 Mei 2010, 14:04
forumlegende

Leeftijd: 45
via mijn pa ingerold
1 van de 1ste matchen was eindronde tegen toen nog Sportkring Sint Niklaas
3/4 van hun stadion zat gewoon vol met EA supps
direct onder den indruk gekomen en 18 jaar later kan ik het nog nie missen

27 Jun 2010, 1:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 703 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 47