Derde Klasse B - Pagina 31 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Sl3fferke schreef:
poipeplekker schreef:
s@té schreef:
ons buren hebben ook op un kloten gekregen

racing waregem - dender 2-1

de fusieperikelen hebben blijkbaar wel voor onrust gezorgd

Onzin, onze spelers hebben uitstekend gespeeld en goed gereageerd op de fusieperikelen. Alleen misten we te veel kansen, oa een penalty in de 2de minuut.
Jammer dat zo'n ploeg als Waregem 1ste staat: da's de bal naar voor stampen en hopen dat hij goed valt, en dat voor de volle 80 man. :lachen:

Enfin, dat ze maar es goed feesten.
Ik ben content van de reactie van de spelers, want er verdiende maar 1 ploeg te winnen.

Vandaag was Diegem ook een fantastisch voorbeeld ... Eén kans ... 1-0. Een niet gefloten strafschop voor onze roodgelen. Een richtlijn van de trainer van Diegem na de 1-0: "De lange bal!!!!" En ze deden al niks anders ... En die ene spits maar lopen achter elke bal, die naar voren werd gekeild. En da sta in de subtop :lachen:

Der zijn veel ploegen die op kop staan me zo e soort voetbal (int algemeen dan), gewoon op inzet en karakter elke week ervoor gaan. Tis dan mss ni schone voetbal maar wel efficiënt

20 Nov 2005, 23:31
Heel efficiënt, maar met zo'n voetbal jaag je de sups gewoon het stadion uit. Gewoon zielig dat ge na een goal geen kat hoort, buiten "komaan FC". Da's gewoon niet leefbaar op termijn, een ploeg als Waregem is zich sportief en financieel gewoon aan het opblazen. Niet dat dat onze rekening maakt.

20 Nov 2005, 23:39
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
poipeplekker schreef:
Heel efficiënt, maar met zo'n voetbal jaag je de sups gewoon het stadion uit. Gewoon zielig dat ge na een goal geen kat hoort, buiten "komaan FC". Da's gewoon niet leefbaar op termijn, een ploeg als Waregem is zich sportief en financieel gewoon aan het opblazen. Niet dat dat onze rekening maakt.

da's waar ze hadden jullie moeten laten winnen

20 Nov 2005, 23:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
poipeplekker schreef:

Nee maar ik wil maar zeggen op sommige plaatsen denken ze nog altijd dat ze 11 voetballers moeten hebben die veel trukskes kunnen maar as die ni as ploeg spelen me overtuiging en inzet dan verliezen die tegen ploegen ala waregem

21 Nov 2005, 0:01
Misschien dat er iets te veel voetballers en iets te weinig knokkers in mijn ploegske zitten, maar qua inzet en engagement kan ik niemand iets verwijten. We moesten onze kansen en penalty maar benut hebben. Voetbal is nu eenmaal scoren.

21 Nov 2005, 0:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
poipeplekker schreef:
Misschien dat er iets te veel voetballers en iets te weinig knokkers in mijn ploegske zitten, maar qua inzet en engagement kan ik niemand iets verwijten. We moesten onze kansen en penalty maar benut hebben. Voetbal is nu eenmaal scoren.

ale gij!?  :grijns:  :grijns:

21 Nov 2005, 0:35
Rendac-supporter

Ik heb gehoord dat de "oude" Jef Vijverman op aalst was samen met de kiekenboer van Meldert. Klopt dit?

Jan Vijverman was op de match Waregem -FCD

tzou nog een rare historie kunnen worden het voetbal in de denderstreek.

Al hoop ik dat er nooit een fusie aalst - denderleeuw komt. Ik denk dat de aalst sups het hierover wel zullen eens zijn.

21 Nov 2005, 10:30
Een fusie tussen Aalst en Denderleeuw is afgewend, en ik heb gehoord vandaag dat de mensen van Denderhoutem naar Aalst zouden trekken. De onderhandelingen naar volgend seizoen toe zouden na Nieuwjaar opgestart worden, Atom zou alles overnemen.

Enfin, voor wat er van klopt. Weinig geloofwaardig volgens mij.

Laatst gewijzigd door poipeplekker op 21 Nov 2005, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

21 Nov 2005, 10:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
piwi from FCD schreef:
Al hoop ik dat er nooit een fusie aalst - denderleeuw komt. Ik denk dat de aalst sups het hierover wel zullen eens zijn.

Daar ben ik het zeer zeker mee eens en ik denk ook dat er na het mislukken van jullie fusie ook compleet geen sprake meer zal zijn van een fusie tussen Aalst en Denderleeuw hoor. Ik kan me niet voorstellen nu Denderhoutem het afstapt bij jullie dat een fusie tussen ons en jullie nog aan de orde is, gelukkig maar zeker.

21 Nov 2005, 10:45
Bepaalde mensen zagen het gewoon te groot, en hadden onrealistische ambities. Dat ze ons nu verwijten van sportieve naïviteit en een gebrek aan ambitie, kan me geen bal schelen. Als ze een topclub in de Denderstreek willen uitbouwen, dat ze dan naar Aalst trekken. :wink:

21 Nov 2005, 10:47
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Een fusie tussen Aalst en Denderleeuw is afgewend, en ik heb gehoord vandaag dat de mensen van Denderhoutem naar Aalst zouden trekken. De onderhandelingen naar volgend seizoen toe zouden na Nieuwjaar opgestart worden, Atom zou alles overnemen.

Vandaag staat in de krant dat de naam van Vijverman geciteerd wordt bij Lebeke-Aalst, waar ze zo ook hun terreinprobleem voor volgend seizoen zouden oplossen. Maar er staat dat hij bovendien ook bij Eendracht Aalst genoemd wordt. Al denk ik dat ze in de gazet eerder de logica volgen dan dat ze daar echt een bron over hebben.

Alleszins nogmaals, als ze van onze naam en kleuren afblijven, zijn die mannen van Atom meer dan welkom wat mij betreft hoor. Liever dat een competent iemand alles voor het zeggen heeft dan een incompetent iemand hé.

21 Nov 2005, 10:49
Rendac-supporter

poipeplekker schreef:

Idd poip, de zotste geruchten zullen nu de ronde doen.
Soit liever een FCD dat een FCD is (al is het dan eventueel op termijn in een lagere afdeling) dan een flauw fusievervangprodukt.
Wij blijven alvast onze ploeg en trainer steunen.
Leve blauw-zwart.
Aan de mannen van aalst op naar 4 december zou ik zeggen derby aalst - FCD. Hopelijk een sportieve en sfeervolle derby waar de beste mogen winnen.

21 Nov 2005, 10:49
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Bepaalde mensen zagen het gewoon te groot, en hadden onrealistische ambities. Dat ze ons nu verwijten van sportieve naïviteit en een gebrek aan ambitie, kan me geen bal schelen. Als ze een topclub in de Denderstreek willen uitbouwen, dat ze dan naar Aalst trekken. :wink:

Herman Stijlemans zegt vandaag in het Nieuwsblad dat hij een zuinig beleid wou voeren, maar dat de mannen van FC Denderleeuw daar niet mee akkoord gingen en dat er veel verkwisting was. Enfin ja, de waarheid zal sowieso wel ergens tussen die van Denderleeuw en Denderhoutem in liggen zeker.
Bovendien zou Stijlemans ook lijnrecht tegenover trainer Vandevelde gestaan hebben, terwijl De Doncker die wel nog door dik en dun steunde.

21 Nov 2005, 10:52
Rendac-supporter

Bartos schreef:
poipeplekker schreef:

Vandaag staat in de krant dat de naam van Vijverman geciteerd wordt bij Lebeke-Aalst, waar ze zo ook hun terreinprobleem voor volgend seizoen zouden oplossen. Maar er staat dat hij bovendien ook bij Eendracht Aalst genoemd wordt. Al denk ik dat ze in de gazet eerder de logica volgen dan dat ze daar echt een bron over hebben.

Alleszins nogmaals, als ze van onze naam en kleuren afblijven, zijn die mannen van Atom meer dan welkom wat mij betreft hoor. Liever dat een competent iemand alles voor het zeggen heeft dan een incompetent iemand hé.

Daar kan ik jullie geval wel inkomen na de laatste jaren. Jullie voorzitter is ook niet het toonbeeld van voetbalkennis he.
Maar tja wat kan een gewone sup daar aan veranderen he. Niks en dat is overal het geval he.
We zien wel wat de toekomst brengt he.
Laat ons nu maar rustig naar 4 december toeleven . Derby aalst -FCD.
Dat we een schoon, toffe en sfeervolle match mogen zien.
Da peis ik eraf he

21 Nov 2005, 10:53
Bartos schreef:

Ik hoop dat je zo naïf niet bent om dat te geloven. Als ge liever hebt dat alles in handen komt van het voormalige Denderhoutem, be my guest! Als ge zijn geld wil, zult ge al de rest er mogen bijpakken :wink:

Samenwerken met Lebeke-Aalst is idd ook een mogelijkheid, hun terreinen aan den Deysel liggen er immers ook nog en voor de Liëbeek zou dat ideaal zijn. En bovendien krijgen ze bij ATOM een surrogaat voor hun ploegje, dat ze weer als eenmanszaak kunnen besturen.

21 Nov 2005, 10:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 103