|
|
| Pagina 304 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 302 303 304 305 306 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: de Dendertopic
Urzua schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Georges Arts bevoorbeeld, die heeft later nog gescoord in de gewonnen bekerfinale als aanvoerder met La Louvière... Inderdaad, Arts maakte pas op 29-jarige leeftijd de overstap van derde klasse naar den Eendracht en daar hebben we toch een fantastische aanwinst aan gehad hé. Om van zijn lekkere dochter opt SMI nog te zwijgen! Zo één waar je graag van artsken mee speelt wat is het verschil tussen artsken en dokterken ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Dec 2008, 16:04 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Urzua schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Georges Arts bevoorbeeld, die heeft later nog gescoord in de gewonnen bekerfinale als aanvoerder met La Louvière... Inderdaad, Arts maakte pas op 29-jarige leeftijd de overstap van derde klasse naar den Eendracht en daar hebben we toch een fantastische aanwinst aan gehad hé. Om van zijn lekkere dochter opt SMI nog te zwijgen! Zo één waar je graag van artsken mee speelt Gelijk wa, zolang het maar naakt is met veel interactie ![]() _________________
|
| 11 Dec 2008, 16:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dender speelt gelijk tegen Lokeren 1-1 dan moeten wij morgen beter doen zeker ?
Toch niet slecht tegen de FC Brugge killers ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Dec 2008, 23:11 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Onderkroiper schreef: Dender speelt gelijk tegen Lokeren 1-1 dan moeten wij morgen beter doen zeker ? Toch niet slecht tegen de FC Brugge killers ![]() Mja, met een puntje schieten we niet veel op, maar de inzet en vechtersmentaliteit was er. Ge ziet, we zijn al rap content. |
| 15 Dec 2008, 13:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
nonkel marcel schreef: Onderkroiper schreef: Dender speelt gelijk tegen Lokeren 1-1 dan moeten wij morgen beter doen zeker ? Toch niet slecht tegen de FC Brugge killers ![]() Mja, met een puntje schieten we niet veel op, maar de inzet en vechtersmentaliteit was er. Ge ziet, we zijn al rap content. ![]() |
| 16 Dec 2008, 12:12 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik ruik opnieuw okselfris.
![]() |
| 16 Dec 2008, 12:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
nonkel marcel schreef: the_red_ant69 schreef: als een seminck of een dessaer maar niet in blauw/zwarte uitrusting het plein opkomen geeft het niet voor mij Bedoeling is dat er met Nieuwjaar bij ons versterking bijkomt, maak je dus geen zorgen. Alhoewel, een hond met een hoed op die achter den bal loopt, zou nog versterking zijn. De geruchten zijn er alleszins al. ![]() Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 17 Dec 2008, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Dec 2008, 18:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Das al meer den twee jaar dezelfde zever. Niks van aantrekken, veel kunt ge der toch nie aan doen.
|
| 17 Dec 2008, 18:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachter90 schreef: nonkel marcel schreef: the_red_ant69 schreef: als een seminck of een dessaer maar niet in blauw/zwarte uitrusting het plein opkomen geeft het niet voor mij Bedoeling is dat er met Nieuwjaar bij ons versterking bijkomt, maak je dus geen zorgen. Alhoewel, een hond met een hoed op die achter den bal loopt, zou nog versterking zijn. De geruchten zijn er alleszins al. ![]() Keert Persoons weer? _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Dec 2008, 9:48 |
|
|
Reserve
hot news vanuit het kadavedorp:
het gerucht gaat er (inderdaad, het is en blijft een gerucht) dat fc denderfusiebrol het faillissement zou aanvragen bij een eventuele degradatie. De kosten en schulden zouden te hoog oplopen bij een verblijf in 2de klasse en de inkomsten dalen serieus. Wat geen gerucht is maar wel een feit dat alle bestuursmensen zich borg moesten stellen bij het opnemen van hun (bestuurders)mandaat. Die mensen hebben wel wat boven hun hoofd hangen. Het water staan hun nu al aan de lippen aangezien er geen enkele versterking gepland is en ze alleen "overtollige" (lees Filipo, degroote en co) spelers van de hand doen. Dender zou zich financieel en sportief laten zakken tot 3de klasse en verder spelen met jeugd en amateurs Ik weet nu niet wat hiervan correct is maar ik denk wel dat ze toch 2x zullen slikken als de club zakt naar 2de klasse. |
| 04 Jan 2009, 12:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mja, als ze degraderen gaan ze het hééééél moeilijk krijgen. Als ze dan failliet gaan, kunnen sommige Dendersupporters hier beter wegblijven. Want failliet gaan, dat was toch wel een ongelofelijke schande ! Als Wittesaele naar ons trekt laten ze toch weer drie spelers van hun A Kern vertrekken die geregeld meespeelden (Filipovic was zelf basisspeler). Dat lijkt mij sterk op de kosten drukken ipv nog iets proberen te forceren om de degradatie te vermijden.
Trouwens, met jan en alleman fusioneren, twee jaar vanachter hangen in eerste en dan failliet gaan. Ik kom echt waar niet meer bij van't lachen dan ![]() |
| 04 Jan 2009, 12:41 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Wij mogen niemand iets wensen , maar voor Dender zou ik toch geen traan laten zij hebben ons genoeg uitgelachen als wij in de miserie zaten .En zij vlogen als gieren rond om onze jeugd in te pikken . En als het zo ver zou komen dan komt loontje om zijn boontje.
|
| 04 Jan 2009, 12:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Dat ze het heel zwaar gaan hebben mits degradatie is bekend, en eigenlijk ook begrijpelijk want elke club zou het dan moeilijk hebben. Zeker omdat ze vanuit het niets uitgroeiden tot eerste klasser. Roeselare zou denk ik net hetzelfde voorhebben bij degradatie. Of het effectief tot een faillissement zou komen kan je evenwel niet echt zeggen, dat valt af te wachten.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Jan 2009, 13:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bij Dender staat er wel nog een volledig nieuw stadion dat afbetaald moet worden, Roeselare heeft gewoon een prefab tribune achter de goal opgetrokken...
Feit is dat tweede klasse gewoon een heel mooie reeks is vanaf volgend jaar. Misschien kunnen ze die ook inkrimpen tot 16 ploegen en dan maakt het voor mij niet echt uit als het eerste of tweede is hoor.. |
| 04 Jan 2009, 13:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Allemoal bloaskes volgens moi oever da faillisement van Lieje.
Kém oeik al hoeiren vertellen da onzen iéndracht oeik weer in slechte papieren zitj. En as ge tein ziet da ze toch twieje versteirkingen ( tot iertoe) oantrekken die nie vér niks zellen spelen kejje al peizen hé. Elke ploeg in België eeget volgens moi nie briéd. Of ge moetj Standard noemen, nieje nie Wetteren. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 04 Jan 2009, 13:50 |
|
| Pagina 304 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 302 303 304 305 306 … 711 Volgende |