|
|
| Pagina 309 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 307 308 309 310 311 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: de Dendertopic
nonkel marcel schreef: Op m'n tannen wel nog. Hoe ist nog met den hond Zakki, Onderkroiper? Ik vraag het in deze topic omdat de link tussen Zakki en de Rendac rap gelegd is. ![]() Ik em een nievejoarsbriefken gekreigen van de Zakki en da bisjken es doar neigcontent boi dienen pompier in Eiremboedegem . Ast em zenne kees toenept binnen en poar joar, meigt ge doar in Rendac da cadaver verweirken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Jan 2009, 16:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Kent er hier iemand van de dendersupporters (of misschien de andere) een zekere Anthony Cabeke? Die naam zegt mij iets en die wordt in verband gebracht met Opwijk maar ik ken ze niet...
| 06 Jan 2009, 17:28 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 11 Dec 2008, 16:23 Berichten: 25 |
|
| 06 Jan 2009, 17:31 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Sven KSK Opwijk schreef: Kent er hier iemand van de dendersupporters (of misschien de andere) een zekere Anthony Cabeke? Die naam zegt mij iets en die wordt in verband gebracht met Opwijk maar ik ken ze niet... Vorig seizoen samen met De Pever en Servaes overgekomen van Brussels. Zat hoofdzakelijk bij de beloften, denk dat em aan het eind van vorig seizoen es ingevallen is. FC wou geen opleidingsvergoeding voor hem aan Brussels betalen en hij is teruggekeerd. Zag hem een aantal keer bij de beloften aan het werk: vinnig, snel bazeke met een actie. Wel tenger en klein. Moet in 4de kunnen openbloeien. |
| 06 Jan 2009, 17:39 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
nonkel marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Kent er hier iemand van de dendersupporters (of misschien de andere) een zekere Anthony Cabeke? Die naam zegt mij iets en die wordt in verband gebracht met Opwijk maar ik ken ze niet... Vorig seizoen samen met De Pever en Servaes overgekomen van Brussels. Zat hoofdzakelijk bij de beloften, denk dat em aan het eind van vorig seizoen es ingevallen is. FC wou geen opleidingsvergoeding voor hem aan Brussels betalen en hij is teruggekeerd. Zag hem een aantal keer bij de beloften aan het werk: vinnig, snel bazeke met een actie. Wel tenger en klein. Moet in 4de kunnen openbloeien. Zijn broer zou misschien meekomen. Hopelijk kunnen ze iets. Maar daarmee hebben we nog altijd geen scorende spits... _________________
|
| 06 Jan 2009, 17:45 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Wij hebben anders nog Copel, Vandeneede en Wittesaele in de etalage staan. Ge gaat u wel moeten haasten want Aalst heeft ook interesse in ons slachtafval.
![]() |
| 06 Jan 2009, 17:48 |
|
|
nonkel marcel schreef: Wij hebben anders nog Copel, Vandeneede en Wittesaele in de etalage staan. Ge gaat u wel moeten haasten want Aalst heeft ook interesse in ons slachtafval. ![]() Met Desert, Delahaye, Vandroogenbroeck, een tribune en in het verleden Knipping zijn we al meer als content van Dender ![]() _________________
|
| 06 Jan 2009, 17:50 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Wij hebben anders nog Copel, Vandeneede en Wittesaele in de etalage staan. Ge gaat u wel moeten haasten want Aalst heeft ook interesse in ons slachtafval. ![]() Met Desert, Delahaye, Vandroogenbroeck, een tribune en in het verleden Knipping zijn we al meer als content van Dender ![]() Staat die tribune nu bij jullie? Na dit seizoen krijgen jullie misschien gans ons stadion. ![]() |
| 06 Jan 2009, 17:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
nonkel marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Wij hebben anders nog Copel, Vandeneede en Wittesaele in de etalage staan. Ge gaat u wel moeten haasten want Aalst heeft ook interesse in ons slachtafval. ![]() Met Desert, Delahaye, Vandroogenbroeck, een tribune en in het verleden Knipping zijn we al meer als content van Dender ![]() Staat die tribune nu bij jullie? Na dit seizoen krijgen jullie misschien gans ons stadion. ![]() Wel opletten met de lichtinstallatie, ze valt nogal is uit.... ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 06 Jan 2009, 17:58 |
|
|
nonkel marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Wij hebben anders nog Copel, Vandeneede en Wittesaele in de etalage staan. Ge gaat u wel moeten haasten want Aalst heeft ook interesse in ons slachtafval. ![]() Met Desert, Delahaye, Vandroogenbroeck, een tribune en in het verleden Knipping zijn we al meer als content van Dender ![]() Staat die tribune nu bij jullie? Na dit seizoen krijgen jullie misschien gans ons stadion. ![]() Nope, het kwam op gang voor het stadion en daar ging de tribune staan. Maar nu is er weer een nieuwe schepen van Sport dus het is weer afwachten. Die staat opgeslagen in een loods ![]() _________________
|
| 06 Jan 2009, 18:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Allez vooruit Denjer heeft em precies nen spits gevonden: Admir Aganovic nen bosniër.
Aganovic komt over van Cukaricki Belgrado ![]() _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 09 Jan 2009, 11:04 |
|
|
Freak
aganovic en wittesaele in de spits, dat gaat lappen geven.
![]() |
| 09 Jan 2009, 11:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Da's die dat tegen ons tester was. Eerlijk gezegd: zo'n verpletterende indruk gaf die toch niet ? Als dat die "gerichte versterkingen" zijn.
|
| 09 Jan 2009, 11:46 |
|
|
Al goed dat België volloopt met spelers die een verpletterende indruk maken.
De omstandigheden waren zondag dan ook heel ondankbaar om te testen, we stonden begot met een halve reserveploeg en met spurtbommen Van Hoywegen en Mvemba in de ploeg. Met een Destorme, Sanchez, Smajic,...erbij, zal hij wel beter aangespeeld worden. En ja, jammer voor Wittesaele, maar bij ons zal em niet meer aan de bak komen. Zeker nu Sylla ook blijft en cafébaas Vandeneede weer fit is. |
| 09 Jan 2009, 12:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Ge kunt natuurlijk niemand beoordelen op één match maar om hem op basis van zondag aan te werven... Ik hoop voor dender dat ze hem al in een andere match bezig gezien hebben ook.
|
| 09 Jan 2009, 12:13 |
|
| Pagina 309 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 307 308 309 310 311 … 711 Volgende |