|
|
| Pagina 316 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 314 315 316 317 318 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
Coosemans voor onbepaalde tijd uit met klierkoorts...
|
| 04 Mei 2011, 16:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Stijn schreef: panoleon schreef: vindt het eigenlijk wel opvallend, je mag zeggen wat je wil, maar Standard heeft in de playoffs de scheidsrechters niet echt tegen. Hun doelpunt tegen AA Gent bvb was een schoolvoorbeeld van een fout. Nfor houdt de verdediger af tot in zijn nek, waarna Tchité mag scoren. Anderlecht daarentegen, heeft ze dan weeral niet echt mee, zonder dat ze goed voetbal spelen, werden ze zondag een glaszuivere strafschop ontnomen, om te zwijgen van de strafschoppen tegen standard, tegen Brugge en het doelpunt van Lokeren dat er komt na een ingebeelde hoekschop. Zou Colin niks meer te zeggen hebben mss op de bond. Hopelijk wordt Genk kampioen, anders wordt er een serieuse bom onder de playoffs geplaatst.In dit systeem kan je trouwens het beste wachten tot net na nieuwjaar om een aantal sterke transfers te doen. Gewoon bij de eerste zes en dan vollen bak ertegen aan. Dit kan alleen in België ![]() Ik vond dat helemaal geen strafschop. En je vergeet bovendien te vermelden dat een terecht doelpunt van Club Brugge werd afgekeurd. Het begint serieus droef te worden hoe ze het op Anderlecht steeds weer op de scheidsrechter steken. Dat ze eerst eens kijken welke spelers er binnen de gekalkte lijnen staan, en zich daar eens vragen over stellen. nu zit stijnen ook hier al op het forum ![]() _________________ geer'n bè |
| 04 Mei 2011, 16:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Vandenbergh trekt naar Kv Mechelen,hij scoorde dit seizoen nog 9goals voor Eupen. Ook J Ruiz (westerlo) trekt naar Kv Mechelen. Dus ik denk niet dat die nog achter Moreels zullen komen.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Mei 2011, 21:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
bizarre transfers toch wel
als dat de stempel is die Brijs wilt drukken, versta ik wel direkt waarom hij geen interesse meer had in Moreels. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Mei 2011, 22:59 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Anderlecht ook uitgeschakeld voor de titel. En terecht.
Dit moet het zwakste Anderlecht zijn dat ik al heb gezien in tien jaar ofzo. Alleen Lukaku verdient een plaats als topspeler. Proto, Juhasz en Kljestan zijn goeie waterdragers. Maar de rest, huilen met de pet op. Soit, ik hoop dat ik Genk op het einde kampioen kan zien worden als het dan toch RSCA niet mag zijn. Standard liever niet _________________
|
| 07 Mei 2011, 3:06 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Vandenbergh trekt naar Kv Mechelen,hij scoorde dit seizoen nog 9goals voor Eupen. Ook J Ruiz (westerlo) trekt naar Kv Mechelen. Dus ik denk niet dat die nog achter Moreels zullen komen. Ik denk zelfs dat hij niet naar een eersteklasser zal gaan, er is een overschot aan spelers in eerste. |
| 07 Mei 2011, 8:03 |
|
|
Freak
Bram schreef: bizarre transfers toch wel als dat de stempel is die Brijs wilt drukken, versta ik wel direkt waarom hij geen interesse meer had in Moreels. Ruiz is inderdaad een gok, die gast speelde het laatste anderhalf jaar weinig tot niets. Maar je kan van Vandenbergh zeggen wat je wil, maar het is wel een garantie op goals natuurlijk. |
| 07 Mei 2011, 8:06 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
In mijn ogen niet echt een speler voor KVM.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mei 2011, 9:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bleitsmoel we zijn bepikt-Jacobs, die heeft écht geen schaamte he?! Ik heb lang gevonden dat hij nog best te pruimen was, maar de laatste weken (maanden) tjonge, jonge...
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Mei 2011, 10:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Anderlecht ook uitgeschakeld voor de titel. En terecht. Dit moet het zwakste Anderlecht zijn dat ik al heb gezien in tien jaar ofzo. Alleen Lukaku verdient een plaats als topspeler. Proto, Juhasz en Kljestan zijn goeie waterdragers. Maar de rest, huilen met de pet op. Soit, ik hoop dat ik Genk op het einde kampioen kan zien worden als het dan toch RSCA niet mag zijn. Standard liever niet Waar hebben jullie die Lecjaks gevonden zeg? Die geeft daar gisteren even de terugspeelbal van het jaar . |
| 07 Mei 2011, 10:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
DavidSeal schreef: Bleitsmoel we zijn bepikt-Jacobs, die heeft écht geen schaamte he?! Ik heb lang gevonden dat hij nog best te pruimen was, maar de laatste weken (maanden) tjonge, jonge... ![]() Inderdaad, ze mogen van geluk spreken dat ze in de eerste helft al niet met 10 staan want die fout van Proto op Buffel was toch wel rood. En als Jacobs een aangeschoten bal penalty vindt dan is het mss tijd om na dit seizoen te stoppen met coachen. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 07 Mei 2011, 10:28 |
|
|
Ancien
Zijne commentaar altijd, als, als,...als ons kat een koe was, dan konden we haar binnen melken voor de stoof.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Mei 2011, 10:33 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: Zijne commentaar altijd, als, als,...als ons kat een koe was, dan konden we haar binnen melken voor de stoof. ![]() |
| 07 Mei 2011, 11:29 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Anderlecht ook uitgeschakeld voor de titel. En terecht. Dit moet het zwakste Anderlecht zijn dat ik al heb gezien in tien jaar ofzo. Alleen Lukaku verdient een plaats als topspeler. Proto, Juhasz en Kljestan zijn goeie waterdragers. Maar de rest, huilen met de pet op. Soit, ik hoop dat ik Genk op het einde kampioen kan zien worden als het dan toch RSCA niet mag zijn. Standard liever niet Waar hebben jullie die Lecjaks gevonden zeg? Die geeft daar gisteren even de terugspeelbal van het jaar .Ik weet het niet. Maar die gast zou hoogstens eens back-up mogen zijn. Zoals hij is gehaald. Want die heeft echt al goede wedstrijden gespeeld ook hoor. Maar hij kan nog geen constante leggen Soit, na onze beste speler dit seizoen, Biglia, nu ook de tweede beste maanden uit. Proto heeft een voetbreuk opgelopen. _________________
|
| 07 Mei 2011, 11:33 |
|
|
Allé, Lecjaks is juist de enige constante in het spel van Anderlecht ?
De manager die zoiets aan de man weet te brengen is nen fermen commercant ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mei 2011, 11:47 |
|
| Pagina 316 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 314 315 316 317 318 … 500 Volgende |