|
|
| Pagina 324 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 322 323 324 325 326 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Eerste klasse
De verdiende kampioen dit jaar! Proficiat Genk!
|
| 17 Mei 2011, 22:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ben blij dat de ploeg die verdiende kampioen te spelen dat ook gedaan heeft.
En schaf die klote play offs maar rap af |
| 17 Mei 2011, 22:34 |
|
|
Freak
gweninho schreef: De verdiende kampioen dit jaar! Proficiat Genk! hier sluit ik mij bij aan. ik heb toch maar weinig sympathie voor Standard |
| 17 Mei 2011, 22:36 |
|
|
Nationale Ploeg
chunga schreef: Ben blij dat de ploeg die verdiende kampioen te spelen dat ook gedaan heeft. En schaf die klote play offs maar rap af Net daarom moest Standard kampioen worden! Nu heeft de KBVB wat ze wouden, extra spanning en toch een kampioen, die het het hele jaar sterk heeft gedaan. Als Standard kampioen was geworden, dan hadden ze zich wel eens vragen gesteld. Standard speelde de laatste speeldagen van de reguliere competitie vrij laconiek, want ze gokten vooral op de beker en ook in het begin van de Play offs stelden ze zelfs hun sterkste team niet op. Als je dan nog kampioen kan spelen, dan kan het systeem met de Play offs weinig zinvol zijn. Genk verdient die titel wel, maar ik had het Standard om bovenvermelde reden meer gegund. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 17 Mei 2011, 22:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Genk de verdiende kampioen en weg met die dwaze playoffs!
|
| 17 Mei 2011, 22:49 |
|
|
Scholier
ajoin_bart schreef: DavidSeal schreef: Tja, Wasyl was een doetje he. Die Witsel heeft een arrogante uitstraling dat is zo, maar voor dat voorval met die "beenhouwer Wasyl" had hij toch niet echt de reputatie van een schopper te zijn he. En wat Wasyl zelf betreft, had hij blijven voortdoen zoals hij bezig was, was het wachten tot hij eens iemand zou verminken...ik vond de fout even erg als iedereen maar de reactie's waren erover toen.gij doet precies of wasyl verdiende die blessure aan uwen uitleg te horen.. maja, iedereen heeft zijn mening hé en ik respecteer die. ik gun het genk gewoon veel meer dan standard. standard heeft nog geen enkele speeldag op kop gestaan en dan omdat ze in vorm zijn de laatste matchen, worden ze zomaar kampioen. Bij den bond mogen ze toch ook eens beginnen nadenken ze. En wie zijn fout zou dat zijn?jaja de voorstanders voor de playoffs Anderlecht en AA.Gent,Gent niets en Anderlecht gewoon europees,spijtig da Standard geen kampioen is.Wel proficiat aanGenk want zij verdienen ook die titel.Wie moet er dan nadenken? |
| 17 Mei 2011, 22:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Mooie wedstrijd gezien op belgacom
met een verdiende kampioen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Mei 2011, 23:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Allé de kebab-smurfen zoin kampioen, proficiat.
Die mannen emmen wel oitzonderloik goei jonge spelers De Bruyn, Courtois pakt er Vossen oeik mor boi. Et probleem es da ze ze nie goan kennen aaven. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 18 Mei 2011, 7:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Een vijftigtal supporters van KRC Genk is rond 01.30u slaags geraakt met de politie in Genk.
De jongeren speelden een kat-en-muisspelletje met de ordehandhavers in het centrum van de stad. Ze bekogelden de politie met stenen en flessen, en richtten een ravage aan met vuilnis en planten van openbare voorzieningen. De oproerkraaiers, bijna allen met bedekt aangezicht, waren duidelijk boven hun theewater na de viering van de nieuwe landskampioen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mei 2011, 8:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Een vijftigtal supporters van KRC Genk is rond 01.30u slaags geraakt met de politie in Genk. De jongeren speelden een kat-en-muisspelletje met de ordehandhavers in het centrum van de stad. Ze bekogelden de politie met stenen en flessen, en richtten een ravage aan met vuilnis en planten van openbare voorzieningen. De oproerkraaiers, bijna allen met bedekt aangezicht, waren duidelijk boven hun theewater na de viering van de nieuwe landskampioen. Ik weet van iemand ter plaatse dat het vooral om nieuwe Belgen ging, zat geen enkele echte Genk supporter tussen. |
| 18 Mei 2011, 8:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zienaa schreef: Bakkie schreef: Een vijftigtal supporters van KRC Genk is rond 01.30u slaags geraakt met de politie in Genk. De jongeren speelden een kat-en-muisspelletje met de ordehandhavers in het centrum van de stad. Ze bekogelden de politie met stenen en flessen, en richtten een ravage aan met vuilnis en planten van openbare voorzieningen. De oproerkraaiers, bijna allen met bedekt aangezicht, waren duidelijk boven hun theewater na de viering van de nieuwe landskampioen. Ik weet van iemand ter plaatse dat het vooral om nieuwe Belgen ging, zat geen enkele echte Genk supporter tussen. Als ge da soort eens bekeek dat daar het plein bestormde, daar zaten anders ook niet veel geboren en getogen Belgen tussen precies. Soit, niet dat het veel uitmaakt, ik vond het vooral triest dat het hun spelers blijkbaar niet gegund was om ook hun titel te vieren. Ze hadden die mannen beter eens de beelden opgestuurd van onze titelviering, dat was tenminste een voorbeeld van hoe het moet. |
| 18 Mei 2011, 8:52 |
|
|
Bartos schreef: Zienaa schreef: Bakkie schreef: Een vijftigtal supporters van KRC Genk is rond 01.30u slaags geraakt met de politie in Genk. De jongeren speelden een kat-en-muisspelletje met de ordehandhavers in het centrum van de stad. Ze bekogelden de politie met stenen en flessen, en richtten een ravage aan met vuilnis en planten van openbare voorzieningen. De oproerkraaiers, bijna allen met bedekt aangezicht, waren duidelijk boven hun theewater na de viering van de nieuwe landskampioen. Ik weet van iemand ter plaatse dat het vooral om nieuwe Belgen ging, zat geen enkele echte Genk supporter tussen. Als ge da soort eens bekeek dat daar het plein bestormde, daar zaten anders ook niet veel geboren en getogen Belgen tussen precies. Soit, niet dat het veel uitmaakt, ik vond het vooral triest dat het hun spelers blijkbaar niet gegund was om ook hun titel te vieren. Ze hadden die mannen beter eens de beelden opgestuurd van onze titelviering, dat was tenminste een voorbeeld van hoe het moet. Ik dacht gisteren net hetzelfde,triestig als je zag dat sommige spelers zich echt kwaad maakten,omdat ze zelfs geen plaats hadden om te ademen. Ik denk toch dat dit ook een beetje de fout van hun bestuur was,dat podium in het midden van da plein en daar een smalle gang in waar de spelers met moeite doorkonden,ze hadden het beter tegen de tribune gezet.Hier bij ons hebben de spelers echt kunnen genieten van de viering,wat ginder zeker het geval niet was _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mei 2011, 9:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bakkie schreef: Ik dacht gisteren net hetzelfde,triestig als je zag dat sommige spelers zich echt kwaad maakten,omdat ze zelfs geen plaats hadden om te ademen. Ik denk toch dat dit ook een beetje de fout van hun bestuur was,dat podium in het midden van da plein en daar een smalle gang in waar de spelers met moeite doorkonden,ze hadden het beter tegen de tribune gezet.Hier bij ons hebben de spelers echt kunnen genieten van de viering,wat ginder zeker het geval niet was Als ge dan leest dat Buffel de matchbal meegenomen heeft, maar zich moeten verweren heeft tegen ne supporter die hem wou afpakken. Echt triestig hoe weinig respect sommige mensen hebben. Het is alleszins inderdaad zo dat onze spelers echt kunnen genieten hebben door in mekaars armen te vallen, een ereronde te kunnen maken, met de nodige ademruimte de titel te kunnen vieren, op hun gemak de champagne bovenhalen. Maar de supporters van Genk hebben hun spelers bedankt door hen van dit alles niets te gunnen. Integendeel, die jongens moesten vluchten of ze werden daar zowat ter plaatse vertrappeld. |
| 18 Mei 2011, 9:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Klopt volledig... Die veldbestorming tot daar aan toe, maar als ze zoals ze op Standard deden (een podium aan de dugout en daar hekkens & stewards rond), dan kon je het nog een beetje organiseren.
|
| 18 Mei 2011, 10:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Vond het ook maar stom dat de supporters van Genk allemaal samentroepten aan de cornervlag waar de standardsupps zaten. Als mijn ploeg kampioen speelt, dan kan de tegenstander mij gestolen worden ze na het fluitsignaal. Nee, we gaan allemaal die eens gaan jennen en dan hopen dat die niet op het plein geraken, anders krijgen we nog slaag ook... Op zo'n moment zou ik mijn eigen club/spelers toch eerder bejubelen dan de andere supps te provoceren, ma bon, 't ligt aan mij zeker?
En Carcela, brr, dat zag er vies uit! En aan de gezichten van sommige Standardspelers te zien, was het een vreselijk zicht. Maar het zou nu allemaal nog meevallen, lees ik. Een chance voor hem, al vrees ik dat zijn verlof al annulé is... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 18 Mei 2011, 11:03 |
|
| Pagina 324 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 322 323 324 325 326 … 500 Volgende |