UEFA-Cup - Pagina 34 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 48
 UEFA-Cup 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: UEFA-Cup
Dani schreef:
Er wordt veel geroepen over Defour en Witsel maar ik wil die wel eerst eens zien slagen in het buitenland ... en dat is al een heel ander paar mouwen. Bij de nationale ploeg zijn ze toch nog een niveau'tje lager dan een Dembele ... en deze laatste speelt nog altijd bij ... AZ.

Fellaini is de enige die echt op weg is om te slagen in het buitenland.
Bij de nationale ploeg (de echte) heb ik Dembélé anders ook nog niet zien schitteren ze.
Dembélé is inderdaad wel een ander niveau, maar bij de nationale ploeg hebben we het nog niet mogen bewonderen.
Ik lees hier trouwens ook Martens, komaan die heeft nog zeker niets meer bewezen dan gelijk wie van Standard. Van als het wedstrijden op niveau zijn valt hij door de mand.

Witsel zie ik wel slagen in het buitenland hoor, Defour hangt veel af van welk soort ploeg denk ik.

Laatst gewijzigd door Bram op 28 Nov 2008, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Nov 2008, 19:47

Website: http://www.iendracht.be
Dries schreef:
die IS dan ook al geslaagd in het buitenland...(en wordt dan nog in een vergelijking gebruikt...)

Hoewel ik Dembélé ook wel hoger in schat dan Witsel en zeker als Defour vraag ik mij wel af wat hij dan al wel meer bewezen heeft ?

Het is niet dat AZ te vergelijken valt met Everton, Man City, HSV, Marseille ...
AZ is vergelijkbaar met Anderlecht, en Nederland is nu ook niet "echt" buitenland newaar.

28 Nov 2008, 19:49
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bram schreef:
Dries schreef:
die IS dan ook al geslaagd in het buitenland...(en wordt dan nog in een vergelijking gebruikt...)

Hoewel ik Dembélé ook wel hoger in schat dan Witsel en zeker als Defour vraag ik mij wel af wat hij dan al wel meer bewezen heeft ?

Het is niet dat AZ te vergelijken valt met Everton, Man City, HSV, Marseille ...
AZ is vergelijkbaar met Anderlecht, en Nederland is nu ook niet "echt" buitenland newaar.

Das waar maar ik ging gewoon voort op de post van Dani
Persoonlijk vind ik wel dat Dembélé wel al meer bewezen aangezien ik de nederlandse competitie van een hoger niveau vind dan die van belgië en ze daar ook geregelder tegen sterkere tegenstanders spelen dan pakweg tubeke...

28 Nov 2008, 20:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Zienaa schreef:
Ik vind dat Barda toch vaak vergeten en onderschat wordt.

Voor mij zou de top 8 voor de Gouden Schoen gewoon moeten bestaan uit Witsel, Defour, Jovanovic, Mbokani, Dante, Marcos, Sarr en Onyewu. Dan pas kunt ge beginnen klappen over mannen als Barda en Polak. Maar ik weet ook wel dat dit natuurlijk niet kan, want ze gaan veel punten van mekaar afpakken en bovendien zal voor de eerste stemronde Fellaini ook nog met een pak punten gaan lopen.

Onderschat toch een Barda, De Smet,... niet. Die spelen in een véél slechtere ploeg en hebben dit jaar al heel wat laten zien. In een goed draaiend geheel is het altijd gemakkelijker om u te tonen hé. Zet bijvoorbeeld een Marcos bij Club Brugge en hij zal ook niet zo in de schijnwerpers staan (al blijft het wel een steengoede verdediger).

Witsel, Mbokani en dan Jovanovic. Dat is volgens mij de terechte top 3 voor de gouden schoen (Mbokani verdient eigenlijk ook wel plaats nr 1).

28 Nov 2008, 20:57

Bram schreef:
Dani schreef:
Er wordt veel geroepen over Defour en Witsel maar ik wil die wel eerst eens zien slagen in het buitenland ... en dat is al een heel ander paar mouwen. Bij de nationale ploeg zijn ze toch nog een niveau'tje lager dan een Dembele ... en deze laatste speelt nog altijd bij ... AZ.

Bij de nationale ploeg (de echte) heb ik Dembélé anders ook nog niet zien schitteren ze.
Dembélé is inderdaad wel een ander niveau, maar bij de nationale ploeg hebben we het nog niet mogen bewonderen.
Ik lees hier trouwens ook Martens, komaan die heeft nog zeker niets meer bewezen dan gelijk wie van Standard. Van als het wedstrijden op niveau zijn valt hij door de mand.

Witsel zie ik wel slagen in het buitenland hoor, Defour hangt veel af van welk soort ploeg denk ik.

hebt gij vorig weekend gekeken naar az-ajax? dan zou ge u mening wel is kunnen herzien over martens ze...

29 Nov 2008, 2:46
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Bartos schreef:
Zienaa schreef:
Ik vind dat Barda toch vaak vergeten en onderschat wordt.

Voor mij zou de top 8 voor de Gouden Schoen gewoon moeten bestaan uit Witsel, Defour, Jovanovic, Mbokani, Dante, Marcos, Sarr en Onyewu. Dan pas kunt ge beginnen klappen over mannen als Barda en Polak. Maar ik weet ook wel dat dit natuurlijk niet kan, want ze gaan veel punten van mekaar afpakken en bovendien zal voor de eerste stemronde Fellaini ook nog met een pak punten gaan lopen.

Onderschat toch een Barda, De Smet,... niet. Die spelen in een véél slechtere ploeg en hebben dit jaar al heel wat laten zien. In een goed draaiend geheel is het altijd gemakkelijker om u te tonen hé. Zet bijvoorbeeld een Marcos bij Club Brugge en hij zal ook niet zo in de schijnwerpers staan (al blijft het wel een steengoede verdediger).

Witsel, Mbokani en dan Jovanovic. Dat is volgens mij de terechte top 3 voor de gouden schoen (Mbokani verdient eigenlijk ook wel plaats nr 1).

Voila, je moet er eens op letten hoe vaak Barda iemand vrijspeelt of een perfect pass of voorzet geeft. Maar als er niemand klaar staat om de bal te vangen gaan dit soort prestaties natuurlijk verloren en kom je ook niet in de schijnwerpers te staan.

Plaats zo iemand in een goed draaiende ploeg en die speelt zeker mee voor de gouden schoen.

29 Nov 2008, 17:53
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Die Gouden schoen trouwens: Heel de ploeg van Standard kan die toch praktisch winnen? Bij de andere clubs zie ik alleen maar Wesley Sonck, Joseph Akpala, Jan Polak en Jelle Van Damme meedingen...

Akpala de Gouden Schoen :lol: :lol: :lol: ??? Als da gebeurt, start ik een petitie om hem af te schaffen verdomme. Zelfs 1 punt voor Akpala zou gewoon een pure schande zijn.

Tis inderdaad zo dat de enige kandidaten bijna de ganse ploeg van Standard zijn. Zowel Witsel, Defour opnieuw, Jovanovic als Mbokani zouden hem allemaal wel verdienen, maar ook die ganse defensie met Marcos, Dante, Sarr en Onyewu (wat een verdediging :love: ) zou hem eigenlijk wel verdienen. Met kop en schouders de vier beste verdedigers uit onze competitie.

Die gaat sowieso veel punten hebben ze Akpala. Niet vergeten, hoe kortzichtig het ook is, die is vorig jaar topschutter geworden en ik vind dat gewoon een sterke spits.

Standard gaat teveel punten van elkaar afpakken. Al heb ik over laatst is de Gouden Schoen van twee jaar geleden gezien en dat waren ook 6 spelers van Anderlecht in de top 10 (1. Boussoufa, 2, Tchité, 3. Frutos, 4. Biglia, 6. Zitka en 8. Zetterberg) dus het is wel mogelijk en het betekent gewoon dat je een hele sterke ploeg hebt.

Bij Anderlecht zou alleen Polak hem verdienen, bij Genk was Barda was vorig jaar wel sterker dan nu natuurlijk...

30 Nov 2008, 22:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dries schreef:
Bartos schreef:
Dries schreef:
hansken schreef:
Dani schreef:

kompany, verthongen, martens,... ?

hij bedoelt dan ook mensen die in aanmerking komen voor de gouden schoen he en aangezien fellaini nog voor het eerste deel van de gouden schoen meegerekend wordt...

Daarmee dat hij het ook over Dembele heeft waarschijnlijk.

en als ge goe leest van mensen die nog moeten slagen (en mogelijks ook kunnen slagen) in het buitenland zijn het allemaal wel HEEL toevallig spelers die nog in aanmerking komen voor de gouden schoen e ;)
ma soit alsget ni begrijpt wak bedoel ga ek er ook geen woorden meer aan vuil make :p

Dezen uitleg is inderdaad te hoog gegrepen voor mij om te verstaan :D . Dit is zelfs Oscar-materiaal :lol: .

01 Dec 2008, 9:36
forumlegende

jeplaaa NOG een nominatie :D
nee ma tkan natuurlijk zijn da ik het ofwel verkeerd versta of da ik mezelf gwn verkeerd uitdruk en daj me dus verkeerd begrijpt

01 Dec 2008, 13:35
Ancien

Leeftijd: 42
Das idd nen onbegrijpelijken uitleg :lol:

01 Dec 2008, 14:36

Leeftijd: 68
Jan schreef:
Das idd nen onbegrijpelijken uitleg :lol:

Ik had dat in één oogblik gezien wat hij wou zeggen..........en ik verstond het niet :D

01 Dec 2008, 15:08
forumlegende

jaja tis nu goed ge zijt braaf allemaal :D :p

01 Dec 2008, 19:48
Ancien

Leeftijd: 45
Standard staat weeral voor.
Sampdoria komt er nie aan te pas!

03 Dec 2008, 22:09
Iendracht.be - beheer

2-0, oververdiend !!!

03 Dec 2008, 22:21
Ancien

Leeftijd: 45
... en 3-0! SCHITTEREND!
Wat ne heerlijke pass van Goreux! Perfecte pass!

03 Dec 2008, 22:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 708 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 48