|
|
| Pagina 34 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
Ja ja, hoe lang loopt Cordierke z'n contract nog bij jullie eh? Blijkbaar is er wel interesse...
|
| 12 Okt 2005, 12:33 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Ja ja, hoe lang loopt Cordierke z'n contract nog bij jullie eh? Blijkbaar is er wel interesse... Gaje hem kopen Poipeplekker :grijns: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 12 Okt 2005, 12:39 |
|
|
|
Ik niet, ik geef geen geld aan voil Iejndrachters. :grijns:
|
| 12 Okt 2005, 12:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Ik niet, ik geef geen geld aan voil Iejndrachters. ![]() En ff serieus: heeft Dender interesse miss? En ff onserieus: Naar het schijnt voel je da niet heb ik horen zeggen :zot: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 12 Okt 2005, 12:43 |
|
|
|
Gisteren gehoord dat ze hem op het oog hebben: polyvalent, snel en aan het verkommeren. De interesse dateert trouwens al van veel vroeger.
|
| 12 Okt 2005, 12:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Stel u voor, publiekslieveling Cordier naar de buren uit Lieje. Zou dit eindelijk de druppel kunnen zijn ?
Hoewel in Oilsjt ister een gat in den iemer peizek, want hoe meer druppels erbij komen hoe dieper het water zakt :hmm: _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 12 Okt 2005, 12:50 |
|
|
|
En zeggen dat Sas normaal gezien bij ons op het veld zou gelopen hebben...
Ja ze, 'k heb dat gisteren opgevangen tijdens de match FCVD-beloften Anderlecht. Hij wordt gevolgd, maar daar kan het evengoed bij blijven. |
| 12 Okt 2005, 12:53 |
|
|
poipeplekker schreef: Gisteren gehoord dat ze hem op het oog hebben: polyvalent, snel en aan het verkommeren. De interesse dateert trouwens al van veel vroeger. idd polyvalent, snel maar aan het verkommeren zou ik nie zeggen, heeft geen slechte match gespeeld zondag op den back! Maar 1 probleem heeft hij wel, hij kan alleen maar ne man voorbij op snelheid... Maar ik denk niet dat hij bij jullie zal tekenen ... _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 12 Okt 2005, 12:59 |
|
|
En zijn contract loopt af op het einde van dit seizoen!! Maar hij zal wel bijtekenen :zat:
_________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 12 Okt 2005, 13:02 |
|
|
|
Engeland schreef: idd polyvalent, snel maar aan het verkommeren zou ik nie zeggen, heeft geen slechte match gespeeld zondag op den back! Maar 1 probleem heeft hij wel, hij kan alleen maar ne man voorbij op snelheid... Maar ik denk niet dat hij bij jullie zal tekenen ... Met verkommeren wordt wellicht bedoeld dat hij bij jullie nog nauwelijks progressie maakt. Van mij moet hij niet tekenen zenne, hier volstaat alleen snelheid niet. :fluit: En nu die megazware sponsor van Aalst weer een topclub zal maken, zal hij zeker niet meer wegwillen! :love: :grijns: |
| 12 Okt 2005, 13:07 |
|
|
poipeplekker schreef: Engeland schreef: idd polyvalent, snel maar aan het verkommeren zou ik nie zeggen, heeft geen slechte match gespeeld zondag op den back! Maar 1 probleem heeft hij wel, hij kan alleen maar ne man voorbij op snelheid... Maar ik denk niet dat hij bij jullie zal tekenen ... Met verkommeren wordt wellicht bedoeld dat hij bij jullie nog nauwelijks progressie maakt. Van mij moet hij niet tekenen zenne, hier volstaat alleen snelheid niet. En nu die megazware sponsor van Aalst weer een topclub zal maken, zal hij zeker niet meer wegwillen! ![]() Eerst zien en dan geloven :fluit: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 12 Okt 2005, 13:11 |
|
|
|
Alé alé altijd zo achterdochtig....
Maak jullie maar al op voor Champions League-voetbal! :lachen: |
| 12 Okt 2005, 13:11 |
|
|
poipeplekker schreef: Alé alé altijd zo achterdochtig.... Maak jullie maar al op voor Champions League-voetbal! ![]() Na bijna de finale gehaald te hebben in de uefa-cup is dat het minste wat je kan verwachten é. :grijns: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 12 Okt 2005, 13:13 |
|
|
forumlegende
Tja, anderen krijgen ne sponsor bij het vernietigen van een andere club...
|
| 12 Okt 2005, 13:24 |
|
|
|
tympanum2 schreef: Tja, anderen krijgen ne sponsor bij het vernietigen van een andere club... correctie: als die sponsor ZELF tekent om in de fusie te stappen, maken wij m.i. een andere club niet kapot. 't Is niet dat er iemand met een geweer tegen z'n slaap stond en hem gedwongen heeft om te tekenen. trouwens, laat die mensen nu toch es met hun geld doen wat te willen... ge zou zelf maar al te graag vijverman binnengerijfd hebben, maar naar het schijnt vergaat hij in het niets in vergelijking met jullie nieuwe sponsor... ![]() |
| 12 Okt 2005, 13:27 |
|
| Pagina 34 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 126 Volgende |