|
|
| Pagina 34 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Deschacht ség, diene zegt het hier tenminste nekeer gelijk het was. Diene zeveraar van een Vandamme wou het nog steken op de afwerking en bla bla dat het verschil maakte. Deschacht gewoon zonder er doekjes om te winden: de plat voor de CL.
Ajax ligt er ook uit ten koste van een ploeg uit Oost europa... 't zal er de komende jaren niet makkelijker op worden als je dat allemaal bekijkt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Aug 2007, 22:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
de eerste tegengoal doet hun natuurlijk dood, maar een excuus om zo zwak te spelen is dat toch niet.
Hassan... dat de supporters die niet uitfluiten begrijp ik niet. Die kost stukken van mensen en toont gewoon niks. 0,0. Doe lacht die supporters toch uit? Tchité ook niks. Boussoufa, die is heel gemotiveerd, doet heel hard zijn best... maar op CL niveau spijtig genoeg veel te weinig. Biglia was de enige die een hoog niveau haalde. |
| 29 Aug 2007, 22:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Vandamme, Wasilewski, Juhasz, Pareja, De Man, zelfs dieje Polak, allemaal hopeloos op hoger niveau.
|
| 29 Aug 2007, 22:45 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
't was weer eens gene vetten gisteren op tv ... anderlecht, jawatte, ik begin te verstaan waarom die zelfs tegen dender nie kunnen winnen.
wa een bende makke lammetjes, en slécht, slécht dat het was... als je op dat niveau nog geen pas over 5 a 10 meter kan versturen dan ist beter da je'r gewoon niet aan begint, en dit tegen een tegenstander die geen enkele pot gaat breken in de champions league... het wordt nog eens pijnlijk duidelijk dat wij zowat het klein duimpke van europa aan 't worden zijn op voetbalvlak.... de achterstand, en gelijk de concurrentie met oostblok en kleine voetballanden is zo groot geworden, dat we op termijn al blij gaan mogen zijn dat we nog europees mogen beginnen. ok, dat is nu eenmaal zoals het moest zijn, en da's een realiteit die geldt voor elke belgische ploeg, ook genk, standard en club brugge gaan in europa niet echt veel beter doen. maar wat me bij anderlecht stoort is die onnoemelijk grote janetterij...die verwijfde voetballerkes hebben nog meer streken dan 11 tanja dexters'en samen. en dan die Jelle van Damme met zijn diadeempje, wat een voetbalhomo zeg! de nieuwste rage is blijkbaar om een tatoe in je nek te hebben, wat was dat bij Théreau? de naam van zijn favoriete meeneemchinees? ik vraag me echt af wat het volgende gaat zijn... misschien moeten ze hun rugnummer maar eens door hun oor laten schieten, zoals bij de koeien. en dan te bedenken dat al die "would-be-beckhams" nog niet eens IETS kunnen klaarmaken op een voetbalveld. Mocht ik Van Holsbeek zijn: ofwel opende ik een kuuroord voor homo's ofwel smeet ik die seuten allemaal tegelijk buiten, en ik kocht echte voetballers... sorry mochten homo's zich hierdoor beledigd voelen, ik heb helemaal niks tegen die mensen. |
| 30 Aug 2007, 8:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
jaja, was weer zo boeiend(en vooral spannend *GEBAAR*) dat ik spontaan ben overgeschakeld naar Praag - Ajax, hier zat tenminste spanning in tot de laatste minuten
![]() |
| 30 Aug 2007, 8:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gijzegem Vaneigest schreef: jaja, was weer zo boeiend(en vooral spannend *GEBAAR*) dat ik spontaan ben overgeschakeld naar Praag - Ajax, hier zat tenminste spanning in tot de laatste minuten ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Aug 2007, 10:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
placietjen schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: jaja, was weer zo boeiend(en vooral spannend *GEBAAR*) dat ik spontaan ben overgeschakeld naar Praag - Ajax, hier zat tenminste spanning in tot de laatste minuten ![]() Als ge eens ziet wie daar bij Ajax mag meedoen zeg, Laurent Delorge stond zelfs aan den aftrap, die zijn toch ook diep gevallen zenne. Al beschikken ze met Huntelaar wel over ne kanjer van ne spits natuurlijk, en ook diene Suarez die dernaast staat, is ne goeien. En Anderlecht, ik dacht dat zij over een hecht blok beschikken, terwijl Fenerbahce enkel over individuen beschikt, niet veel van gezien precies. Ze zouden beter wa bescheidener zijn bij Anderlecht ipv eerst ne groten bek op te zetten tegen uwen tegenstander om u vervolgens belachelijk te maken. Als ge dan Hassan en Boussoufa bezig ziet en ge vergelijkt dat met diene schitterende Alex van Fenerbahce, wat een verschil zeg. |
| 30 Aug 2007, 10:15 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Hassan... van een scheet in een fles gesproken!
Zolang hij zijn eigen maar geweldig vindt hé... _________________ es da ier e fistjen... |
| 30 Aug 2007, 10:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: Hassan... van een scheet in een fles gesproken! Zolang hij zijn eigen maar geweldig vindt hé... Das zo typisch één van die mannen die nog geeneens zullen juichen als Anderlecht een goal maakt waarin ze zelf niet betrokken waren. Die speelt echt volledig voor zichzelf. Bij Boussoufa is het tenminste nog van gewoon niet mee te kunnen . En laten we wel wezen, Anderlecht komt hier verschillende maten tekort tegen een ploeg die ook van geen kanten Europese top is hoor. |
| 30 Aug 2007, 10:27 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: Hassan... van een scheet in een fles gesproken! Zolang hij zijn eigen maar geweldig vindt hé... Das zo typisch één van die mannen die nog geeneens zullen juichen als Anderlecht een goal maakt waarin ze zelf niet betrokken waren. Die speelt echt volledig voor zichzelf. Bij Boussoufa is het tenminste nog van gewoon niet mee te kunnen . En laten we wel wezen, Anderlecht komt hier verschillende maten tekort tegen een ploeg die ook van geen kanten Europese top is hoor.Als ge dan bedenkt dat mannen gelijk Biglia, Polak en Frutos enkel en alleen naar Anderlecht komen om die C.L. te kunnen spelen... die komen ook lelijk bedrogen uit ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 30 Aug 2007, 10:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
placietjen schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: jaja, was weer zo boeiend(en vooral spannend *GEBAAR*) dat ik spontaan ben overgeschakeld naar Praag - Ajax, hier zat tenminste spanning in tot de laatste minuten ![]() Psies de match niet gezien ? in tegenstelling tot Anderlecht kreeg Ajax tot 15 minuten voor tijd diverse mogelijkheden om de 1-2 te maken, enkele uitstekende reddingen van de thuiskeeper waren nodig om Praag te redden van de uitschakeling... |
| 30 Aug 2007, 10:53 |
|
|
forumlegende
Ik ben niet akkoord met uw bewering dat die Alex absolute top is.
Gisteren hebben we hem gewoonweg niet gezien. Oké, hij maakt die tweede goal maar met alle respect: die trap ik er ook in hoor. Zo'n zee van ruimte en een zee van tijd. Ook de heenmatch onzichtbaar maar maakt wel de goal na een kanjer van een dekkingsfout. Conclusie : een belangrijke speler maar absoluut geen wereldtop. Over Anderlecht wil ik het geeneens hebben. Tchité raakte al geen bal in de wedstrijd tegen Dender ... dan weet je het wel zeker? |
| 30 Aug 2007, 10:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: Hassan... van een scheet in een fles gesproken! Zolang hij zijn eigen maar geweldig vindt hé... Das zo typisch één van die mannen die nog geeneens zullen juichen als Anderlecht een goal maakt waarin ze zelf niet betrokken waren. Die speelt echt volledig voor zichzelf. Bij Boussoufa is het tenminste nog van gewoon niet mee te kunnen . En laten we wel wezen, Anderlecht komt hier verschillende maten tekort tegen een ploeg die ook van geen kanten Europese top is hoor.ik zou ni zeggen da fener europese top is, maar ze zullen in europa alleszins veel verder staan als anderlecht, en dat tegen deze ploeg der uit liggen vind ik geen schande. want kijk is wat namen er bij die ploeg spelen. ok roberto calors is fin de carriere, maar ij kan toch nog voetballen ze. het budget van fener ligt mss wel 3x hoger as da van anderlecht; is het dan zo onlogisch dage verliest van zo'n ploeg? ik denk het niet. en @superjuin; uw post getuigt oek ni veel respect over een ploeg, as ge zo spreekt over elke ploeg waar ge ni moe van weten ten zeje goe bezig. ik vind dat trouwens zulke post zeker en vast niet thuishoren op een forum, da iedereen ier zen gedacht zegt daar kan ik mij in vinden, en dat da na een uitschakeling ni altijd positief is, daar kank mij ook vinden, maar gewoon verwijten op een forum gooien is al lang geen gedacht meer zeggen. _________________
|
| 30 Aug 2007, 10:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Dani schreef: Oké, hij maakt die tweede goal maar met alle respect: die trap ik er ook in hoor. Zo'n zee van ruimte en een zee van tijd. Chapeau! Kunt ge u niet aansluiten bij den Iendracht? |
| 30 Aug 2007, 11:04 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Zelfs voor hun -wellicht- belangrijkste match van het seizoen, kon een groot deel van de spelersgroep zich nog niet opladen, plus dat ze fysiek en technisch tekort kwamen tegen een ploeg die zelf in de CL geen potten zal breken. En dan zou het onze fout nog zijn...
|
| 30 Aug 2007, 11:07 |
|
| Pagina 34 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 161 Volgende |