Eerste klasse - Pagina 331 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 329 330 331 332 333 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eerste klasse
Als hij echt bij club wil blijven zet hij even papa opzij en tekent dat contract hé :hmm: hij wil hij ook gewoon het onderste uit de kan, en dat hij iemand anders kan laten opdraven om dat vuile werk op te knappen is nog handig meegenomen ook voor hem.

Ze zouden hem beter laten gaan, want een normale speler <-> bestuur relatie kan je daar toch nooit meer mee hebben? ze hebben hem al 37keer naar de b-kern gestuurd. Hoeveel 2de kansen wil je iemand geven? :?

26 Mei 2011, 12:40
Nationale Ploeg

Gaskonijn schreef:
Als hij echt bij club wil blijven zet hij even papa opzij en tekent dat contract hé :hmm: hij wil hij ook gewoon het onderste uit de kan, en dat hij iemand anders kan laten opdraven om dat vuile werk op te knappen is nog handig meegenomen ook voor hem.

Ze zouden hem beter laten gaan, want een normale speler <-> bestuur relatie kan je daar toch nooit meer mee hebben? ze hebben hem al 37keer naar de b-kern gestuurd. Hoeveel 2de kansen wil je iemand geven? :?

Was dat Dirar niet?

26 Mei 2011, 12:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
eene pot nat! :whistle: :shy1:

26 Mei 2011, 12:42
nieuw in de eerste ploeg

Gaskonijn schreef:

ik veronderstel dat je het bij die 37x b-kern over Dirar hebt en niet over Vargas? Ik dacht vorige week ergens gelezen te hebben dat Dirar op vakantie is vertrokken naar Marokko en dat hij daar een dezer dagen gaat trouwen, want de barrageduels waren normaal ook voor deze week en hij zei toen in een interview dat hoopte dat die niet meer moesten gespeeld worden omdat hij dan al vakantie had :?

26 Mei 2011, 12:43
Scholier

Leeftijd: 31
Bakkie schreef:
Nabil Dirar daagt niet op in Brugge

Eind vorige week stuurde Nabil Dirar zijn kat naar de fysieke tests die Club Brugge op het programma had staan. Het is niet duidelijk of het om een vergetelheid gaat of de Marokkaan is hervallen in zijn oude gewoontes.
Dirar is niet gelukkig dat hij tijdens het afgelopen seizoen enkele keren naar de B-kern werd verwezen. Begin deze maand liet zijn manager Mogi Bayat nog weten dat hij graag wil vertrekken.
Er zouden al gesprekken aan de gang zijn met enkele buitenlandse clubs. Dirar heeft bij Club nog een contract tot 2014. Hij kan Club nog een aardige stuiver opleveren bij een eventuele transfer.

Blijkbaar mag een mens al niet meer zijn trouw rustig regelen...Het was al bekend tijdens de play offs dat hij na het einde van de play offs naar Marokko ging voor zijn trouw te regelen. ;)
@Jules Destrooper: Correct. :)

26 Mei 2011, 13:49
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Wa da ge hier elken dag leest over Flut Brugge...
Een triestige soap daar ze :hmm: . Het ging daar dik in orde komen me da bestuur. Veel gejammer en gebleit is het enige wa er al is van voort gekomen
Het enige da ze daar al deftig beslist hebben(das dan mijn persoonlijke mening), is da ze A3 der ni buitengesmeten hebben en hun inkomende transfers.

26 Mei 2011, 14:30
Ancien

Leeftijd: 56
Tom_1919 schreef:
Wa da ge hier elken dag leest over Flut Brugge...
Een triestige soap daar ze :hmm: . Het ging daar dik in orde komen me da bestuur. Veel gejammer en gebleit is het enige wa er al is van voort gekomen
Het enige da ze daar al deftig beslist hebben(das dan mijn persoonlijke mening), is da ze A3 der ni buitengesmeten hebben en hun inkomende transfers.

Tja...

26 Mei 2011, 15:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Eupen krijgt gelijk van Luikse rechter

De soap rond Eupen is toe aan een nieuw hoofdstuk. Het Hof van Beroep in Luik heeft de Duitstalige club gelijk gegeven in zijn geschil met de Belgische Voetbalbond

26 Mei 2011, 20:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Stijnen gaat in Turkije voetballen

Stijn Stijnen zet zijn carrière verder in Turkije. De voormalige doelman van Club Brugge staat op het punt om een contract te tekenen bij Bursaspor.

26 Mei 2011, 21:06
nieuw in de eerste ploeg

Bakkie schreef:

Stijn Stijnen zet zijn carrière verder in Turkije. De voormalige doelman van Club Brugge staat op het punt om een contract te tekenen bij Bursaspor.

Frigo naar het warme Turkije om af te koelen :banana:

26 Mei 2011, 21:31
nieuw in de eerste ploeg

Dirar verlengt contract tot 2016 bij Club Brugge.
Ragnar Sigurdsson komt niet.

27 Mei 2011, 18:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Bakkie schreef:

Die mannen hebben uit voorzorg hun forum offline gehaald :lol:

Mijn hart is wit en zwart !

27 Mei 2011, 20:54
Scholier

Leeftijd: 31
Club Brugge versterkt zich met de Deense middenvelder Niki Zimling. Die was afgelopen seizoen ploegmaat van die andere nieuweling van NEC, Bjorn Vleminckx. Zimling tekende een contract voor vier jaar.

Na Thomas Meunier (Virton), Bjorn Vleminckx (NEC), Frederik Stenman (Groningen), Vladan Kujovic (Willem II) en Victor Vazquez (Barcelona) is de Deen al de zesde nieuwkomer bij Club Brugge.

De 26-jarige Zimling werd in 2006 uitgeroepen tot Talent van het Jaar in Denemarken. Van 2005 tot 2009 speelde hij voor Esbjerg in eigen land, daarna trok hij naar Udinese in Italië. Hij speelde er maar vijf wedstrijden. Vorig seizoen leende Udinese hem uit aan NEC. In 21 wedstrijden scoorde hij daar 4 doelpunten. Hij debuteerde in 2008 voor de nationale elf.

Oefenkamp

'Ik beleefde een hectische dag vandaag', vertelt Zimling op de site van Club Brugge. 'Vanmorgen was ik nog aan het trainen met het Deense nationale team, vanmiddag vloog ik over naar België en nu zit ik hier te stralen als nieuwe speler van Club Brugge. Ik koos voor Club omdat het even ambitieus is als mezelf. We delen dezelfde honger om prijzen te winnen. Van Björn Vleminckx hoorde ik trouwens dat Club een schitterend publiek heeft. Dat heb ik met mijn eigen ogen gezien toen ik voor de match Club-Gent in het stadion zat. We zullen proberen dit publiek bijzonder veel terug te geven.'

28 Mei 2011, 1:36
Ancien

Leeftijd: 42
Ben benieuwd voor Brugge volgend seizoen, zal alvast helemaal anders zijn... Ik ben wel niet echt een fan van Koster. Hopelijk halen ze volgend seizoen betere resultaten.

28 Mei 2011, 8:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Jeplaa! Wat es 't volgende?? :crazy:

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... l_17_clubs

28 Mei 2011, 10:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 329 330 331 332 333 500