de Dendertopic - Pagina 331 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 329 330 331 332 333 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: de Dendertopic
Sjah, misschien zijn we dan wel met minder, maar we zullen toch nog altijd een klasse boven jullie spelen ;)

17 Mei 2009, 11:14
Vaste Waarde

sjneer_fcd schreef:
Sjah, misschien zijn we dan wel met minder, maar we zullen toch nog altijd een klasse boven jullie spelen ;)

en hoelang nog denk je jullie hebben genoeg gelachen met ons nu is het onze toer :kiss:

17 Mei 2009, 11:17
Scholier

10e in derde klasse en da komt lachen omda wij 15e eindigen in de jupiler league. Terwijl Moeskroen eigelijk al lang failliet moest zijn en zonder die klote hervorming waren we zeker al gered geweest.

Dus ja lach maar eens goed, want me den iendracht gaat het zo goed

17 Mei 2009, 11:25
Nationale Ploeg

Voor de toekomst van het denderproject zal het er nu toch van afhangen of de dender-bestuurders hun moed bijeen rapen of eerder 't kopke laten hangen.

17 Mei 2009, 11:32
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
sjneer_fcd schreef:
10e in derde klasse en da komt lachen omda wij 15e eindigen in de jupiler league. Terwijl Moeskroen eigelijk al lang failliet moest zijn en zonder die klote hervorming waren we zeker al gered geweest.

spot ik daar een lichte vorm opgekropte frustratie vantwege een teleurgestelde dendersupporter?? :D
toen dender won tegen ea in den beker stond gij zeker ook wel op de eerste rij om me onze kop te komen lachen......k zou er nie van verschieten!
ge moet hier nu nie afkomen me al die zaken op te moemen zoals hervormingen en zo,als denderr op die plek eindigd als ploeg is da een teken da ze nie beter verdienen dan die plaats........hiervoor heeft dender zelf een forum.....als ze het weer nie gesloten hebben ondertussen :plat:
k zou voor de verandering maar eens naar t forum van westerlo gaan zagen over hoeveel gulden sporen da ze gekregen hebben om tegen kortrijk te verliezen gisteren....

en t gaat toch goed me den eendracht?....we kunnen wij me ons eigen miserie ook lachen ze .... ik denk da de eendrachsupporters al wa meer en ergere zaken hebben meegemaakt dan een stomme eindronde te moeten spelen ze... stel u dit even voor: laat dender nu eens 5 jaar in eerste spartelen,dan failliet gaan,naar derde zakken,dan naar vierde,terug naar derde,net niet promoveren, 101 nieuwe bestuurders op 3 jaar tijd,en daarna een ploeg vol pseudo-vedetten en verdedigers da spelen gelijk janetten en nie kunnen sjotten me een 7 tal spitsen da op een half seizoen 2 goals maken samen....en me drie verschillende trainers waarvan de tweede trainer alle goeie spelers ambeteerd en weg wil en koppig aan een kutsysteem blijft vasthouden,ook al weten ze al 2 jaar dat dit systeem niks uitdoet en dan na elke strontmatch zegt da hij het beste voetbal vant seizoen heeft gezien,tot de tegengoal.....maar da seizoen toch begonnen zijn me de intentie om los kampioen te spelen :plat: :plat:

en nu gij weer....

17 Mei 2009, 12:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bomber schreef:
sjneer_fcd schreef:
Wa ni wil zeggen dat er hier enen ajuin moet komen lachen

Op ons forum lachen we zoveel met u als we willen man :wave:

Voor de rouwboek te tekenen,moet je op het Dender forum zijn hier is het :jepla :dancing:

17 Mei 2009, 13:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bakkie schreef:
Bomber schreef:
sjneer_fcd schreef:
Wa ni wil zeggen dat er hier enen ajuin moet komen lachen

Op ons forum lachen we zoveel met u als we willen man :wave:

Voor de rouwboek te tekenen,moet je op het Dender forum zijn hier is het :jepla :dancing:

inderdaad :banana: :jepla :duh:

17 Mei 2009, 13:37
Ancien

nonkel marcel schreef:
Bram schreef:
er is wel een verschil tussen niet gezond zijn en schulden hebben hé.

Just. Ik voel me momenteel ook niet echt gezond, maar daarom heb ik nog geen schulden. :D
Van ne mokerslag gesproken. Volgend seizoen naar Wetteren. :kots:

Waarom maken jullie geen kans om die eindronde te winnen? :wadde:
Jullie gaan er reeds van uit dat je volgend seizoen in tweede klasse zal spelen.
Maar je moet toch ook weten een eindronde verloopt niet altijd volgens de voorspellingen, kijk naar het verleden van onze club.
Men moet de trekking afwachten, stel je voor de eerste wedstrijd onmiddelijk tegen en op Lierse en je haalt daar een onverwachts goed resultaat en je wint ook je terugmatch.
Dan gaat de spelersgroep er onmiddelijk weer in geloven en is het behoud in eerste klasse weer mogelijk.
Het hangt allemaal van details af ,de mentale en fysieke frisheid van de ploeg en ook de factor geluk.
Misschien wil Boskamp bewust zich bij de degratie neerleggen om de druk bij de tegenstanders te leggen, om de favorietenrol in de schoenen van bv. Lierse te schuiven.
Wat ik wil zeggen, het is nog altijd niet gedaan, jullie hebben nog altijd een mogelijkheid om in eerste te blijven.
Bij ons was het spijtig genoeg een ander verhaal, met dank aan een zekere O...... :stom:

17 Mei 2009, 13:46
Rode kaart
Rode kaart

Bwa Hugo, peis dat het mentaal oplapwerk bij spelers en supporters te groot zal zijn. Sportief gezien is alles mogelijk, maar de spelers kunnen niet met de druk om eens ze het zelf kunnen afmaken. In de eindronde is het dan nog eens van moeten. Blijkbaar is vanmorgen dan de bom tussen onze trainers in alle hevigheid gebarsten, neen, ik geloof er niet meer in.

17 Mei 2009, 13:53
Ancien

nonkel marcel schreef:
Bwa Hugo, peis dat het mentaal oplapwerk bij spelers en supporters te groot zal zijn. Sportief gezien is alles mogelijk, maar de spelers kunnen niet met de druk om eens ze het zelf kunnen afmaken. In de eindronde is het dan nog eens van moeten. Blijkbaar is vanmorgen dan de bom tussen onze trainers in alle hevigheid gebarsten, neen, ik geloof er niet meer in.

Daar heb je een punt, want ik spreek over de periode Fazekas, die volgens de oud-spelers een kei was om de spelers mentaal en sportief klaar te stomen voor een eindronde.
Een keer met gelijke punten niet mogen promoveren en de tweede keer was het bingo.
En hen zodanig kon oppeppen dat de spelersgroep een hoger niveau haalde.
Normaal gezien moet Johan Boskamp daartoe ook in staat zijn.
Wat het geval van jullie trainers betreft, moest het bestuur al lang een keuze gemaakt hebben en één van beiden ontslagen hebben, er kan maar enen baas zijn nietwaar?
Ik denk ook dat er deze week koppen zullen rollen in het Denderhuishouden of zie ik het verkeerd?

17 Mei 2009, 14:08
Ancien

Bomber schreef:
Hugo schreef:
[.
Normaal gezien moet Johan Boskamp daartoe ook in staat zijn.

Hij ziet het zelf al niet meer zitten

Ja, ik heb ook naar zijn reactie geluisterd en het zou mij niet verwonderen dat Asselman in de eindronde als hoofdcoach de ploeg zal leiden.
Lukt het des te beter en anders is het al een zet voor het volgende seizoen, de invloed van de familie Asselman zal waarschijnlijk te groot zijn om hem aan de kant te zettten.
Een moeilijke beslissing voor het bestuur in ieder geval, maar het is een feit dat ze de eindronde met één van beiden moeten aanvatten of het is een verloren zaak.

17 Mei 2009, 14:25
Nationale Ploeg

Ik denk dat Dender een stabiele club in tweede klasse kan worden. Volgend seizoen (als ze dus zakken) is het kwestie van ni te panikeren en rustig na te denken over de toekomst van de club. Als ge gaat proberen om direct terug te promoveren, wa schulden begint te maken enzo, kan het alleen maar bergaf gaan.

Ik denk dat het voor Dender, net als voor den Iendracht, een gezonde ambitie kan zijn om in de linkerkolom van tweede te spelen. Met of zonder supporters ;)

17 Mei 2009, 14:56
Freak

Leeftijd: 45
Hugo schreef:
nonkel marcel schreef:
Bram schreef:
er is wel een verschil tussen niet gezond zijn en schulden hebben hé.

Just. Ik voel me momenteel ook niet echt gezond, maar daarom heb ik nog geen schulden. :D
Van ne mokerslag gesproken. Volgend seizoen naar Wetteren. :kots:

Waarom maken jullie geen kans om die eindronde te winnen? :wadde:
Jullie gaan er reeds van uit dat je volgend seizoen in tweede klasse zal spelen.
Maar je moet toch ook weten een eindronde verloopt niet altijd volgens de voorspellingen, kijk naar het verleden van onze club.
Men moet de trekking afwachten, stel je voor de eerste wedstrijd onmiddelijk tegen en op Lierse en je haalt daar een onverwachts goed resultaat en je wint ook je terugmatch.Dan gaat de spelersgroep er onmiddelijk weer in geloven en is het behoud in eerste klasse weer mogelijk.
Het hangt allemaal van details af ,de mentale en fysieke frisheid van de ploeg en ook de factor geluk.
Misschien wil Boskamp bewust zich bij de degratie neerleggen om de druk bij de tegenstanders te leggen, om de favorietenrol in de schoenen van bv. Lierse te schuiven.
Wat ik wil zeggen, het is nog altijd niet gedaan, jullie hebben nog altijd een mogelijkheid om in eerste te blijven.
Bij ons was het spijtig genoeg een ander verhaal, met dank aan een zekere O...... :stom:

eindronde met 4 ploegen en 6 matchen onderling...winnaar gaat naar of blijft in eerste

17 Mei 2009, 15:35
forumlegende

T es toch né slim van Bossie op den tévé
al van "degradatie" te spreken : oe kieje a
spelers nog motieveren ?
Misschien best da Zmajic, Aganovic, Saintinie, Berthelin,Mvemba,
Sylla(cht), Vukazzzzovic en Penaltievic gén Vloms verstoan of ze doen
rechtstonds in eir broek van schomte

17 Mei 2009, 16:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
sjneer_fcd schreef:

ge kintj dei klacht van Kortroik oeverpakken hein... ;)

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

17 Mei 2009, 18:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 329 330 331 332 333 711