Eerste klasse - Pagina 334 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 332 333 334 335 336 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: Eerste klasse
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Euhm, als Lukaku weg gaat vind ik Mbokani toch wel een mooie opvolger.

Ah, ik dacht dat gij zei (ergens nadat Mbokani voor de tweede opeenvolgende keer Standard eigenhandig de titel had bezorgd ten koste van Standard) dat Anderlecht een goeie zaak gedaan had door hem weg te doen omdat hij zo een moeilijk karakter had. Al heeft hij zich dit seizoen wel herpakt, want hij is maar bij twee verschillende clubs uit de kern gesmeten ... allé, dat is als ge er zijn levenslange ban voor Congo niet bijtelt :D .

1. Ik denk dat ge bedoelt ten koste van Anderlecht :D
2. Ik heb dat denk ik in het begin gezegd, voor hij bij Standard potten brak. Al kan dat ook wel de jaloezie van het moment geweest zijn :D

08 Jun 2011, 0:08

El Corredor schreef:
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ah, ik dacht dat gij zei (ergens nadat Mbokani voor de tweede opeenvolgende keer Standard eigenhandig de titel had bezorgd ten koste van Standard) dat Anderlecht een goeie zaak gedaan had door hem weg te doen omdat hij zo een moeilijk karakter had. Al heeft hij zich dit seizoen wel herpakt, want hij is maar bij twee verschillende clubs uit de kern gesmeten ... allé, dat is als ge er zijn levenslange ban voor Congo niet bijtelt :D .

BBQ @ appartement Mbokani :banana: :banana:

Dat verhaal heb ik hier inderdaad ook vertelt :D

08 Jun 2011, 0:09

Is dus een bericht van 6 september 2007, toen Mbokani juist bij Standard zat:

Sven KSK Opwijk schreef:
Mariner schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Jongens jongens, laat het aub uit. Mendoza, Amoroso, Kuzba,... Daarmee gaat ge het niet redden ze... Ze gaan nog spijt hebben dat ze Roland Lamah hebben uitgeleend.

Zonder die mannen zal het ook nie lukken vrees ik, hoe dom en hautain om Mbokani te laten gaan :dom:
Tis daar triestig in de spits

De fout die velen maken:
Mbokani was GEEN eigendom van Anderlecht. Er was een prijs afgesproken als hij moest komen. Die bedroeg 1 miljoen, na al zijn doelpunten de laatste 5 matchen was het 2,5 miljoen. Die prijs telde enkel voor Anderlecht, andere clubs konden hem goedkoper kopen. Verplaats je in het hoofd van de bestuursleden: je hebt een spits die 20 doelpunten maakt (Tchité), eentje van 15 goals die uiterst belangrijk is maar wel veel geblesseerd is (Frutos) en dan heb je nog Mbo, Boussoufa en Serhat achter de hand. Sorry, ik versta hun op dat moment.

Achteraf is het natuurlijk praat voor de vaak, van mij mochten ze hem ook halen. Hij was gewoon ook een rotkarakter. Hij loopt te verkondigen dat hij weg moest omdat hij uit zijn appartement was gezet omdat er een nieuwe speler in moest komen. Neenee, hij moest eruit van de huisbaas omdat hij had zitten barbequen IN zijn LIVING!!! Dat ge dan op uw vingers gaat getikt worden door uw club is toch normaal, niet?

08 Jun 2011, 0:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik zal me binnenkort eens bezig houden met ook wat quotes te zoeken, want ik ben er echt wel zeker van dat ge het nog altijd een goeie zaak vond dat hij weg was toen hij wel al potten gebroken had :D .

08 Jun 2011, 9:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Standard strikt Braziliaanse middenvelder Edenilson

Standard heeft zich versterkt met Edenilson Bergonsi, een middenvelder die overkomt van tweedeklasser FC Brussels. Dat melden de Rouches op de clubwebsite.
De 23-jarige Braziliaanse spelmaker tekende op Sclessin een contract voor een jaar, met optie op een bijkomend seizoen.

Edenilson (1m85, 70kg) is de derde aanwinst van Standard na Mujangi Bia (Wolverhampton) en Guy Dufour (Lommel United).

08 Jun 2011, 11:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ah, ik dacht dat gij zei (ergens nadat Mbokani voor de tweede opeenvolgende keer Standard eigenhandig de titel had bezorgd ten koste van Anderlecht) dat Anderlecht een goeie zaak gedaan had door hem weg te doen omdat hij zo een moeilijk karakter had. Al heeft hij zich dit seizoen wel herpakt, want hij is maar bij twee verschillende clubs uit de kern gesmeten ... allé, dat is als ge er zijn levenslange ban voor Congo niet bijtelt :D .

Ik weet niet wat Anderlecht van plan is, maar ze zwieren er wel dik met hun klak naar.
Het is allemaal met de moed der wanhoop. Vroeger ging iedereen altijd op zoek naar de talenten bij Anderlecht. Nu moet Anderlecht met het schaamrood op de wangen hun spelers proberen terug te halen.
Ook bieden ze nu op alles wat beweegt. Mertens, De Bruyne, Vargas...allemaal om hun 'Bous' te vervangen.
Na de Witsel-affaire, was de Wasyl voor altijd van Anderlecht. Iedereen in het Astridpark hoopte dat hij snel weer mocht voetballen. De media stond er vol van. Nu stond hij nog geen half jaar op het plein en hij moet vertrekken langs een achterdeur...
Op dat gebied heeft Club Brugge hun zwaar voorbij gestoken. Volledig aant professionaliseren (zo ziet het er toch naar uit) en met gerichte aankopen en weten wat ze willen.

08 Jun 2011, 12:10

voorbijganger schreef:
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ah, ik dacht dat gij zei (ergens nadat Mbokani voor de tweede opeenvolgende keer Standard eigenhandig de titel had bezorgd ten koste van Anderlecht) dat Anderlecht een goeie zaak gedaan had door hem weg te doen omdat hij zo een moeilijk karakter had. Al heeft hij zich dit seizoen wel herpakt, want hij is maar bij twee verschillende clubs uit de kern gesmeten ... allé, dat is als ge er zijn levenslange ban voor Congo niet bijtelt :D .

Ik weet niet wat Anderlecht van plan is, maar ze zwieren er wel dik met hun klak naar.
Het is allemaal met de moed der wanhoop. Vroeger ging iedereen altijd op zoek naar de talenten bij Anderlecht. Nu moet Anderlecht met het schaamrood op de wangen hun spelers proberen terug te halen.
Ook bieden ze nu op alles wat beweegt. Mertens, De Bruyne, Vargas...allemaal om hun 'Bous' te vervangen.
Na de Witsel-affaire, was de Wasyl voor altijd van Anderlecht. Iedereen in het Astridpark hoopte dat hij snel weer mocht voetballen. De media stond er vol van. Nu stond hij nog geen half jaar op het plein en hij moet vertrekken langs een achterdeur...
Op dat gebied heeft Club Brugge hun zwaar voorbij gestoken. Volledig aant professionaliseren (zo ziet het er toch naar uit) en met gerichte aankopen en weten wat ze willen.

Bieden op alles wat beweegt? Als die bewegende mannen Vargas, De Bruyne en Mertens noemen en niet Barrios, Kanu en Losada, trek ik mij dat allemaal niet aan hoor. Ik ben juist eens blij dat ze voor toppers gaan. En niet voor onbekenden.

Wasyl mocht nooit voor RSCA gespeeld hebben. Niet voor en niet na zijn blessure.

Zwaar voorbij gestoken? Altijd nog afwachten hé. Ze zijn goe bezig, geef ik eerlijk toe. Maar hoeveel keer zijn ze daar al niet van stijl verandert. En gerichte aankopen... Valt allemaal nog af te wachten ook. Stenman is de tweede linksback van Zweden. Safari (gekocht door RSCA) de eerste linksback van Zweden.

Vleminckx maakte er 23 in Holland maar komaan, Bulykin ook 21 dus dan is dat ook al naar de vuilbak :D

Vazquez is wel in orde. Al een paar keer bezig gezien op internet. Dikke speler volgens mij. Net als Zimling.

Bartos schreef:
Ik zal me binnenkort eens bezig houden met ook wat quotes te zoeken, want ik ben er echt wel zeker van dat ge het nog altijd een goeie zaak vond dat hij weg was toen hij wel al potten gebroken had :D .

Ik ben ook bezig (bij mij thuis). Ik zit aan blz 170 van deze topic :D . Wat ge trouwens allemaal leest op deze moment. Hier zijn door iedereen wat kemels geschoten ze :D

08 Jun 2011, 12:45
Nationale Ploeg

voorbijganger schreef:
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Op zijn Orlans zeker :p

08 Jun 2011, 16:00
Freak

Leeftijd: 42
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... lsea.dhtml

Em zou wel is rap weer kunnen zijn in Belgie :D een Van Dammeken doen :D

08 Jun 2011, 21:09
Scholier

Leeftijd: 31
Club Brugge strikt Zweedse verdediger Michael Almebäck

Club Brugge blijft bijzonder actief op de transfermarkt. Blauw-zwart versterkte zich immers met de 23-jarige Zweed Michael Almebäck, een centrale verdediger die van het Zweedse Örebrö overkomt en een contract voor vier seizoenen ondertekende. Viervoudig Zweeds international Almebäck, die ook in de belangstelling stond van onder meer Heerenveen, AZ en Feyenoord, had bij het huidige nummer vijf uit de Zweedse competitie een contract tot eind 2011

"De afgelopen twee seizoenen ontpopte de centrale verdediger zich tot één van de sterkhouders van het team, wat hem de bijnaam 'Iron Mike' opleverde", klinkt het bij Club. "In 2009 kreeg hij bij Örebrö de titel 'Speler van het Seizoen'. Nationaal werd hij genomineerd als 'Nieuwkomer van het Jaar'."

In 2010 pakte hij zijn eerste A-selectie voor de Zweedse nationale ploeg, in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Syrië. Zijn jongste interland speelde hij op 29 maart tegen Moldavië.

Zevende versterking
Club blijft zich zo roeren op de transfermarkt. Almebäck is al de zevende versterking voor de Bruggelingen, die eerder al de aanvallers Björn Vleminckx (NEC) en Thomas Meunier (Virton), middenvelders Victor Vazquez (Barcelona) en Niki Zimling (NEC/Udinese), verdediger Fredrik Stenman (Groningen) en doelman Vladan Kujovic (Willem II) vastlegden voor het seizoen 2011-2012. (belga/svm)

08 Jun 2011, 23:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik heb aan 2ploegen een allergie en das aan club brugge en dat ploegsken van hier wat verder, van wie ik de juiste naam moet schuldig blijven want dat veranderd nogal regelmatig.

Maar Ik moet wel zeggen dat brugge goed bezig is. Op korte tijd een volledig nieuwe structuur op poten gezet met ondermeer een uitgebreide scoutingcel. Bovendien het verstand gehad hun trainer te behouden en eerder de rotte appels bij de spelers eruit gebonjourd. Denk dat ze er volgend seizoen niet ver gaan af zijn. Contrast met RSCA is groot.

09 Jun 2011, 9:23
nieuw in de eerste ploeg

Verbechio schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1276172/2011/06/08/Lukaku-nu-heel-dicht-bij-Chelsea.dhtml

Em zou wel is rap weer kunnen zijn in Belgie :D een Van Dammeken doen :D

Lukaku is wel van een andere orde dan Van Damme, maar inderdaad, als je ziet dat spelers als Kakuta of Sturridge moeten uitgeleend worden omdat ze amper speelkansen krijgen, dan zie ik niet in waarom Lukaku naar Chelsea zou gaan. Akkoord, Drogba en Anelka worden er ook niet jonger op, maar het zal nog enkele jaren duren voor Lukaku hen uit de ploeg zal kunnen spelen. Eerder liet hij al verstaan dat hij niet wil uitgeleend worden, maar ik weet niet of er een andere optie zou zijn in zijn eerste seizoen bij Chelsea. Hij zal zich ook enorm mogen aanpassen aan het spel bij Chelsea. Het gaat daar drie keer zo snel als bij Anderlecht en ook al is hij een beer van een vent, hij zal toch heel wat meer loopvermogen moeten krijgen, wil hij bij de omschakelingen kunnen volgen. Ook gaat hij moeten meevoetballen en niet diep in de spits op een eiland staan. Ook al zegt hij wel dat hij dit bij Anderlecht graag doet (naast Veselinovic in de spits), het is toch nog iets anders dan dit bij Chelsea te gaan doen. Persoonlijk had ik hem liever bij een ploeg als Aston Villa of Tottenham zien tekenen, maar ik zou toch ook niet neen zeggen bij zo'n aanbod. Voor hem is het een droom die uitkomt natuurlijk.

09 Jun 2011, 10:42

Sorry Bartos, ik heb de hele topic gelezen. Niets gevonden over Mbokani, buiten hetgene wat ik hier al getypt heb. Misschien in levende lijve is :wadde: Dan kan het wel zijn dat ik dat nemeer weet :D :drank:

10 Jun 2011, 13:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
Misschien in levende lijve is :wadde: Dan kan het wel zijn dat ik dat nemeer weet :D :drank:

Logisch gezien zou ik het dan ook niet meer weten natuurlijk :D .

10 Jun 2011, 13:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
De Pro League krijgt de komende drie seizoen telkens 55,2 miljoen euro voor de uitzendrechten van het eersteklassevoetbal. Telenet zal elke speeldag de drie belangrijkste wedstrijden uitzenden, VTM heeft de rechten voor de samenvattingen.

10 Jun 2011, 16:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 332 333 334 335 336 500