Eerste klasse - Pagina 335 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 333 334 335 336 337 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Eerste klasse
Zond Belgacom eigenlijk alle wedstrijden uit elke speeldag?

10 Jun 2011, 16:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
gweninho schreef:
De Pro League krijgt de komende drie seizoen telkens 55,2 miljoen euro voor de uitzendrechten van het eersteklassevoetbal. Telenet zal elke speeldag de drie belangrijkste wedstrijden uitzenden, VTM heeft de rechten voor de samenvattingen.

:banana: :banana: :banana: :banana:

10 Jun 2011, 16:32
Nationale Ploeg

En als Bergen nu bijvoorbeeld ineens top 5 speelt voor de winter en Gent ook, dan is Gent - Bergen ook een topmatch die op Telenet gaat uitgezonden worden? Maar als het op dat ogenblik ook juist Genk - STVV is en Anderlecht - Club Brugge en Standard - KV Mechelen (die op dat ogenblik 3e staan).

Welke matchen gaan dan waar worden uitgezonden?

10 Jun 2011, 16:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Zienaa schreef:
En als Bergen nu bijvoorbeeld ineens top 5 speelt voor de winter en Gent ook, dan is Gent - Bergen ook een topmatch die op Telenet gaat uitgezonden worden? Maar als het op dat ogenblik ook juist Genk - STVV is en Anderlecht - Club Brugge en Standard - KV Mechelen (die op dat ogenblik 3e staan).

Welke matchen gaan dan waar worden uitgezonden?

telenet zal zijn 3 top matchen mogen kiezen zeker

10 Jun 2011, 16:50
Freak

Leeftijd: 35
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... on-wachten
En tzal de spelers hun fout nog zijn ook volgens dieje vannoppen.

10 Jun 2011, 16:56
Freak

Leeftijd: 45
Wordt de voetbalsupporter de dupe?
De trouwe voetbalsupporter zal wellicht het grootste slachtoffer worden van de gesplitste live-uitzendingen. Zo is het niet ondenkbaar dat een wedstrijd van Lokeren bijvoorbeeld de ene week op Telenet wordt uitgezonden en de andere week op Belgacom. Tenzij die voetbalsupporter een abonnement bij Telenet én een bij Belgacom in huis haalt.

De voetbalclubs doen wel een goeie zaak met dit akkoord over het tv-contract. Voor het vorige contract kreeg de Pro League 44,7 miljoen euro per seizoen. Nu ontvangen de clubs dus jaarlijks meer dan 10 miljoen extra. In totaal zal het tv-contract over drie seizoenen 165,8 miljoen euro opleveren
bron: sporza

ik kan mij niet direct een ander land voor de geest halen waar ze de gewone voetbalsupporters zo te kakken zetten zeg.
Die De Witte, jongens toch, de clubs zijn de grote winnaars. Aan die fans denkt hij weer niet.... :stom: :kots:

10 Jun 2011, 18:48
Nationale Ploeg

Wie van een bepaalde ploeg alle matchen wil zien zal beiden moeten in huis halen.

10 Jun 2011, 20:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Zienaa schreef:
Wie van een bepaalde ploeg alle matchen wil zien zal beiden moeten in huis halen.

Of doen zoals zo velen hier... Naar het stadion gaan en mee met den bus op verplaatsing tiens. Snap die heisa niet echt.

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

11 Jun 2011, 0:54
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Ik snap de heisa wel... Of het nu Telenet, Belgacom of Ketnet is van mijn part maakt niet uit, maar het zou wel bij 1 moeten blijven he. Al eens naar de prijzen van voetbal gekeken in eerste klasse? Dan begrijp ik dat maar al te goed dat er mensen zijn die bv. alleen naar thuismatchen gaan en zich voor de rest een Belgacom/Telenet abonnement aanschaffen zodat ze ook de uitmatchen kunnen zien, zonder gepluimd thuis te komen. Die mensen worden nu de dupe. Wat een idee trouwens? Wat is 't volgende? De eerste helft van een match op Belgacom en de tweede op Telenet? :crazy:

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

11 Jun 2011, 10:54
nieuw in de eerste ploeg

Vicky schreef:
Ik snap de heisa wel... Of het nu Telenet, Belgacom of Ketnet is van mijn part maakt niet uit, maar het zou wel bij 1 moeten blijven he. Al eens naar de prijzen van voetbal gekeken in eerste klasse? Dan begrijp ik dat maar al te goed dat er mensen zijn die bv. alleen naar thuismatchen gaan en zich voor de rest een Belgacom/Telenet abonnement aanschaffen zodat ze ook de uitmatchen kunnen zien, zonder gepluimd thuis te komen. Die mensen worden nu de dupe. Wat een idee trouwens? Wat is 't volgende? De eerste helft van een match op Belgacom en de tweede op Telenet? :crazy:

Het is inderdaad verre van ideaal, maar in de tijd van Canal+ kregen we elk weekend gewoon de vrijdag- en zondagmatch te zien en de rest was in samenvatting op VTM en toen klaagde er niemand over.

11 Jun 2011, 11:00
Nationale Ploeg

Jules Destrooper schreef:
Vicky schreef:

Het is inderdaad verre van ideaal, maar in de tijd van Canal+ kregen we elk weekend gewoon de vrijdag- en zondagmatch te zien en de rest was in samenvatting op VTM en toen klaagde er niemand over.

Toen wisten we niet beter é en waren we content dat we toch matchen konden zien. Nu is het gewoon een stap terug.

11 Jun 2011, 11:05
forumlegende

raar systeem maar ze hebben er in tijden van "crisis" toch maar schoon 25% meer uitgehaald

11 Jun 2011, 11:08
nieuw in de eerste ploeg

acrid schreef:
raar systeem maar ze hebben er in tijden van "crisis" toch maar schoon 25% meer uitgehaald

Het rare systeem is er gekomen door onze rechtbank: Telenet mocht niet exclusief de rechten bezitten.

http://sport.be.msn.com/nl/jupilerprole ... medium=rss

11 Jun 2011, 11:10
Freak

acrid schreef:

Het rare systeem is er gekomen door onze rechtbank: Telenet mocht niet exclusief de rechten bezitten.

telenet mocht niet op ieder lot bieden, maar wel op de loten voor de 3 en 5 matchen, dus wat ge zegt klopt niet.

11 Jun 2011, 12:24
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
acrid schreef:

telenet mocht niet op ieder lot bieden, maar wel op de loten voor de 3 en 5 matchen, dus wat ge zegt klopt niet.

Lot 1: belangrijke match 1 en 3
Lot 2: belangrijke match 2
Lot 3: overige 5 matchen
Lot 4: magazine op tv
Lot 5: samenvattingen

Lot 4 en 5 moeten verplicht op een openbare zender komen, dus was het ofwel de overige 3 loten op Belgacom exclusief ofwel 2 van de 3 loten op Telenet.

Dat is toch wat ik eruit begrepen heb althans :wadde:

11 Jun 2011, 12:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 333 334 335 336 337 500