de Dendertopic - Pagina 335 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 333 334 335 336 337 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: de Dendertopic
Fillou schreef:
nonkel marcel schreef:
Constant? Een match of 3.
Wij hadden dit seizoen gemiddeld 5100 sups, ik vind dat niet slecht.

Boskamp ligt blijbaar buiten.

hij zou gebokst hebben met Asselman?

Moeilijk te begrijpen toch allemaal hoor. Zonder Boskamp zaten ze volgens mij vorig jaar al netjes terug in tweede. Het lijkt er toch op dat daar een beetje weinig respect voor is. Maar goed, ik ken niets van de interne keuken, dus misschien is het toch asselman die de grote man is en gaat bossie alleen maar met de pluimen lopen.

twas zeker doif me kroketten gisteren? :lol:

19 Mei 2009, 10:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Fredster schreef:
Dat van het aantal supporters en de sfeer begint dus danig mijn kloten uit te hangen.
Denderleeuw heeft 18000 inwoners, Aalst heeft er 78000. Als wij nu rond de 6000 bezoekers hebben tijdens de laatste match waar hier weer wordt op gemekkerd, hadden jullie er dan 26000???
Kwestie van nog eens een cliché boven te halen dat nergens op slaat.

19 Mei 2009, 11:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bram schreef:
Fredster schreef:
Dat van het aantal supporters en de sfeer begint dus danig mijn kloten uit te hangen.
Denderleeuw heeft 18000 inwoners, Aalst heeft er 78000. Als wij nu rond de 6000 bezoekers hebben tijdens de laatste match waar hier weer wordt op gemekkerd, hadden jullie er dan 26000???

Inderdaad, ik zat het ook te denken. Supporters komen uit een gans hinterland hé, uit een ganse regio, niet enkel uit uw stad (of dorp in geval van Denderleeuw :D ). En voetbal is nu eenmaal geen wiskunde ook, het is niet zo simpel om enkel naar de inwoners te kijken.

19 Mei 2009, 11:10

Website: http://www.iendracht.be
De mexicaanse griep zal ook niet stoppen bij de grens van Denderleeuw en Aalst newaar :-)

19 Mei 2009, 11:15
Rode kaart
Rode kaart

Bartos schreef:
Bram schreef:
Fredster schreef:

Inderdaad, ik zat het ook te denken. Supporters komen uit een gans hinterland hé, uit een ganse regio, niet enkel uit uw stad (of dorp in geval van Denderleeuw :D ). En voetbal is nu eenmaal geen wiskunde ook, het is niet zo simpel om enkel naar de inwoners te kijken.

Ge kunt toch moeilijk beweren dat dat geen rol speelt? Veel meer mogelijkheden om supporters te putten uit een stad die 4x zoveel inwoners heeft dan een gemeente, bovendien is Aalst erg sportminded. Ik vind dat wij met gemiddeld 5100 man niet mogen klagen.

19 Mei 2009, 11:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
nonkel marcel schreef:
Bartos schreef:
Bram schreef:

Ge kunt toch moeilijk beweren dat dat geen rol speelt? Veel meer mogelijkheden om supporters te putten uit een stad die 4x zoveel inwoners heeft dan een gemeente, bovendien is Aalst erg sportminded. Ik vind dat wij met gemiddeld 5100 man niet mogen klagen.

Veel heeft toch ook te maken met waar uw club speelt hé. Het zal in eerste klasse altijd veel gemakkelijker zijn om gelegenheidssupporters aan te spreken dan pakweg in derde klasse. Als jullie zouden degraderen naar tweede klasse schiet er sowieso maar een fractie over van die supportersaantallen. Hoeveel van die 6000 man die er zaterdag was, supportert voor Dender? Minder dan den helft alleszins, daar ben ik quasi zeker van.

19 Mei 2009, 11:52
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 41
Ik wil daarom niet letterlijk zeggen dat Aalst 4x meer supporters moet hebben als Dender maar het is een heel triestige zaak om daar altijd over te beginnen. Wat nog maar eens bevestigd dat de ajuinen neig gefrustreerd lopen ten opzichte van Dender. Tzijn genoeg personen van Denderleeuw die naar Aalst gaan kijken wat omgekeerd veel minder het geval is, maar tgebeurd dus effectief tot tegenstelling wat sommige hopen of denken.
Soms pik ik met kameraden van Aalst een match mee op Aalst en dan zie ik het weekend daarop sommige ajuinen die de week er voor met ne wit-zwarte sjaal stonden te zwieren op Dender lopen.

En als ge met 3-2 van Wielsbeke op u kloten krijgt is er denk geen enkele reden om met een ander te lachen!

19 Mei 2009, 11:59

Leeftijd: 11
Fredster schreef:
Ik wil daarom niet letterlijk zeggen dat Aalst 4x meer supporters moet hebben als Dender maar het is een heel triestige zaak om daar altijd over te beginnen. Wat nog maar eens bevestigd dat de ajuinen neig gefrustreerd lopen ten opzichte van Dender. Tzijn genoeg personen van Denderleeuw die naar Aalst gaan kijken wat omgekeerd veel minder het geval is, maar tgebeurd dus effectief tot tegenstelling wat sommige hopen of denken.
Soms pik ik met kameraden van Aalst een match mee op Aalst en dan zie ik het weekend daarop sommige ajuinen die de week er voor met ne wit-zwarte sjaal stonden te zwieren op Dender lopen.

En als ge met 3-2 van Wielsbeke op u kloten krijgt is er denk geen enkele reden om met een ander te lachen!

gast, bol het hier af

19 Mei 2009, 12:08

Leeftijd: 68
Bakkie schreef:
Onderkroiper schreef:
Jeroen schreef:

Gaat naar Dender zien hé in't vervolg. :kots:

De enige echte reden dat ik mee met de collaga's naar FC Dender ben geweest was ............

Een lekkere entrecôte à la poivre in restaurant " Het pleintje ".
De rest was een must maar "who cares" ?
Ik ben die match al vergeten, maar ik kom er nog voor uit dat ik geweest ben en dan nog op uitnodiging.
Ik heb daar meerdere Oilsjteneers gezien die hier niet piepen !!!! :whistle:
In feite doet iedereen toch wat hij wilt. :wadde:
Ik kreeg zelfs een aanbod voor een gratis kaart om naarfinale van de beker van België te gaan .
Voor wie moest ik dan supporteren ? Heb dit aanbod afgewezen ;)

Echte reden : zet jullie schrap .....waarschijnlijk eerstdaags een nieuwe oogoperatie in UZ Gent.
Morgenvroeg op dringende controle bij de professor. Ik heb mijn lang geplande reis met zes andere collega's naar Normandië morgen moeten afzeggen, wegens hoogdringendheid van het oogonderzoek.

En maar mekkeren op het forum wat men wel of niet zo mogen doen. :whistle:

Ikzelf zie er tegen op om morgen naar dit onderzoek te gaan. Ik voel het van ver afkomen dat een nieuwe vitrectomieoperatie zich aankondigd. Dat zijn pas problemen want ik hoop mijn oog niet door blindheid te moeten verliezen. Een matchken op Dender bijwonen samen met vrienden is mijn inziens een peulschil in een mensenleven.

Veel sterke morgen he,hopelijk krijg je goed nieuws morgen van de dokter

Inderdaad goed nieuws vandaag . Operatie voorlopig afgewimpeld, doch morgen moet ik naar dagkliniek van UZ Gent, om onder plaatselijke verdoving een spuit cortisone te krijgen rechtstreeks in de oogbal .

Wie neemt er mijn plaats in ? :wadde: ;)

Hopelijk zal het daarmee verholpen zijn en eventueel later nog een tweede behandeling.

19 Mei 2009, 12:17
Duivelke

juist gelezen op sporza boskamp buiten :oooh: :oooh:

19 Mei 2009, 12:33
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
AlostanA schreef:
nonkel marcel schreef:
AlostanA schreef:
Dat is logisch he, het is gewoon geen club. Het is allemaal erg kunstmatig, zeker wat supporters betreft, wat echter niet wegneemt dat ze commercieel en sportief goed werk hebben geleverd.

Heb zaterdag nochtans van familieleden van verschillende van jullie ex-spelers gehoord dat jullie dé krakken zijn in het afbreken van de eigen supporters, geklaag en gezaag van minuut 1 tot 90. Zegt genoeg. En er hing een heel goede sfeer in het stadion tot uiteraard de 1-3 in Westerlo viel en wij 0-2 achter kwamen. En dan nog was er nauwelijks gezaag, bij jullie waren ze tot op het bot afgebroken en uitgescheten. Kunstmatig? Elke club wordt gedragen door supporters met een hart voor de club, ge moet u dus vooral geen betere supporter voelen. Wellicht steekt ge nog geen fractie aan tijd in uw club dan ik in de mijne en onze supportersclub.

Awel, ik voel me wel degelijk een 'betere supporter'. Ik stond er in eerste klasse in absolute topwedstrijden. Ik stond er ook toen de club de dieperik inging. ik zag tientallen absolute rotmatchen in dorpen waar ik anders nooit zou komen. Geen enkele supporter in België heeft zoveel meegemaakt als nen Iendrachter, positief en negatief, van Europees voetbal tot verliezen in Bommelskonten. Dus ik moet geen les krijgen van een projectclub waar een paar honderd jonge supporters even rap zullen weg zijn als ze gekomen zijn.
De fans zijn de enige constante op den Iendracht, en ja, dat handvol denderleeuw die-hards verdient ook respect, alhoewel ze de fusies toch maar braafjes hebben geslikt. Ik geloof dat uw inzet voor dender groot is, maar het valt gewoon niet te vergelijken.

ik kan u al van enkele mensen die ik ken die voor dender "supporteren" zeggen dat ze volgend seizoen al niet meer gaan zien

19 Mei 2009, 12:49

Leeftijd: 68
Afbeelding
Johan Boskamp is niet langer trainer van Dender. Beide partijen gaan in onderling overleg uit elkaar omdat de situatie niet meer houdbaar was. Op de maandagtraining was het tot een nieuwe aanvaring gekomen tussen Boskamp en assistent-coach Patrick Asselman. Beiden gingen reeds eerder dit seizoen meermaals met elkaar in de clinch. De botsing van gisteren bleek de druppel te veel: Boskamp mag ophoepelen bij Dender, dat zondag de eindronde aanvat. (lpb)

19 Mei 2009, 12:55
Ancien

Leeftijd: 45
Allé, Bossie heeft gekregen wat hij volgens mij al lang wou: een schone ontslagpremie

Deze situatie is nu al zo lang aan de gang. Waarom werd hier niet vroeger ingegrepen???
Wie weet, hadden ze zich wel rechtstreeks kunnen redden, indien de spelers zich niet moesten bekommeren om twee ruziemakende trainers.

En dieje Fredster, geeft em direct rood! Ik em 't der ook al mee aan de stok gehad. :D

19 Mei 2009, 13:13
Iendracht.be - beheer

WLM: [email protected]
Boris schreef:
Allé, Bossie heeft gekregen wat hij volgens mij al lang wou: een schone ontslagpremie

Deze situatie is nu al zo lang aan de gang. Waarom werd hier niet vroeger ingegrepen???
Wie weet, hadden ze zich wel rechtstreeks kunnen redden, indien de spelers zich niet moesten bekommeren om twee ruziemakende trainers.

En dieje Fredster, geeft em direct rood! Ik em 't der ook al mee aan de stok gehad. :D

Ik denk dat bossie de reden is dat ze nog zolang hoop hebben gehad... Je moet de punten eens optellen die ze gehaald hebben onder asselman...

19 Mei 2009, 13:24
Ancien

Leeftijd: 45
Los van het feit of het al dan niet beter zou geweest zijn onder Asselman, vind ik toch dat ze dit veeeeeeeel te lang lieten aanslepen. Ipv gelijk kleine kindjes te blijven ontkennen, moest het probleem meteen opgelost worden.

Ze hadden toch niet gedacht dat nen eigenzinnige gelijk Boskamp en ne platten boer gelijk Asselman van hun eigen terug vriendjes gingen worden...

19 Mei 2009, 13:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 333 334 335 336 337 711