|
|
| Pagina 336 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 334 335 336 337 338 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Bericht Re: de Dendertopic
Mariner schreef: Fredster schreef: Ik wil daarom niet letterlijk zeggen dat Aalst 4x meer supporters moet hebben als Dender maar het is een heel triestige zaak om daar altijd over te beginnen. Wat nog maar eens bevestigd dat de ajuinen neig gefrustreerd lopen ten opzichte van Dender. Tzijn genoeg personen van Denderleeuw die naar Aalst gaan kijken wat omgekeerd veel minder het geval is, maar tgebeurd dus effectief tot tegenstelling wat sommige hopen of denken. Soms pik ik met kameraden van Aalst een match mee op Aalst en dan zie ik het weekend daarop sommige ajuinen die de week er voor met ne wit-zwarte sjaal stonden te zwieren op Dender lopen. En als ge met 3-2 van Wielsbeke op u kloten krijgt is er denk geen enkele reden om met een ander te lachen! gast, bol het hier af De waarheid kwetst! Elvis de prikker schreef: Allé, Bossie heeft gekregen wat hij volgens mij al lang wou: een schone ontslagpremie Deze situatie is nu al zo lang aan de gang. Waarom werd hier niet vroeger ingegrepen??? Wie weet, hadden ze zich wel rechtstreeks kunnen redden, indien de spelers zich niet moesten bekommeren om twee ruziemakende trainers. En dieje Fredster, geeft em direct rood! Ik em 't der ook al mee aan de stok gehad. ![]() ![]() _________________ FC Dender |
| 19 Mei 2009, 13:50 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Mja, we moeten hier onze frustratie niet afreageren he, Fredster.
De voorzitter had al véél langer moeten ingrijpen of hij nu de juiste beslissing genomen heeft, durf ik zeer sterk te betwijfelen. Als supporter verwacht je op dit moment een krachtig signaal van de spelersgroep en bestuur, zitten ze doodleuk nog ewa gelijk klein kinders ambras te maken. Amateurisme ten top. |
| 19 Mei 2009, 13:56 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
nonkel marcel schreef: Mja, we moeten hier onze frustratie niet afreageren he, Fredster. De voorzitter had al véél langer moeten ingrijpen of hij nu de juiste beslissing genomen heeft, durf ik zeer sterk te betwijfelen. Als supporter verwacht je op dit moment een krachtig signaal van de spelersgroep en bestuur, zitten ze doodleuk nog ewa gelijk klein kinders ambras te maken. Amateurisme ten top. Ik weet het, maar een ploeg dat zelf sportief aan de grond zit moet ons de les niet spellen en kleineren over hun supporterkes. _________________ FC Dender |
| 19 Mei 2009, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
nonkel marcel schreef: Mja, we moeten hier onze frustratie niet afreageren he, Fredster. De voorzitter had al véél langer moeten ingrijpen of hij nu de juiste beslissing genomen heeft, durf ik zeer sterk te betwijfelen. Als supporter verwacht je op dit moment een krachtig signaal van de spelersgroep en bestuur, zitten ze doodleuk nog ewa gelijk klein kinders ambras te maken. Amateurisme ten top. Juist met de Flipo tesamen gezeten, die uiteraard Bossie zeer goed kent. Hij vindt het voor Dender een zeer slechte zaak, vertelt dat Asselman een potenzager is en dan weet je genoeg. Bijkomend probleem voor jullie is dat de betere spelers die in 1ste klasse wensen te blijven nu ergens anders gaan tekenen en eieren voor hun geld kiezen. De 1ste wedstrijd zal veel duidelijkheid brengen over de kansen om in 1ste te blijven. Jammer, want jullie hadden alles in eiegen handen, thuis tegen Bergen en thuis tegen Charleroi. 'k Heb den indruk dat Waalse ploegen jullie ook niet liggen, Joint the club _________________ geer'n bè |
| 19 Mei 2009, 14:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: Mja, we moeten hier onze frustratie niet afreageren he, Fredster. De voorzitter had al véél langer moeten ingrijpen of hij nu de juiste beslissing genomen heeft, durf ik zeer sterk te betwijfelen. Als supporter verwacht je op dit moment een krachtig signaal van de spelersgroep en bestuur, zitten ze doodleuk nog ewa gelijk klein kinders ambras te maken. Amateurisme ten top. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Mei 2009, 14:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
nonkel marcel schreef: Mja, we moeten hier onze frustratie niet afreageren he, Fredster. De voorzitter had al véél langer moeten ingrijpen of hij nu de juiste beslissing genomen heeft, durf ik zeer sterk te betwijfelen. Als supporter verwacht je op dit moment een krachtig signaal van de spelersgroep en bestuur, zitten ze doodleuk nog ewa gelijk klein kinders ambras te maken. Amateurisme ten top. amateurisme alleen is maar een klein woord......t was te peizen da ze bossie zouden buitenwippen he,hij hield zich nie in om tegen nen asselman zijn gedacht te zeggen,en da hebben ze daar bij dender nie zo graag da ze 't zoontje van de godfatherfamilie van fvc dender maar een beetje durven tegen te spreken he.... ze mogen content zijn da ze bossie hadden e jaar of 2 geleden,of t was al langer over en out geweest me fc kadaverland |
| 19 Mei 2009, 14:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Fredster schreef: nonkel marcel schreef: Mja, we moeten hier onze frustratie niet afreageren he, Fredster. De voorzitter had al véél langer moeten ingrijpen of hij nu de juiste beslissing genomen heeft, durf ik zeer sterk te betwijfelen. Als supporter verwacht je op dit moment een krachtig signaal van de spelersgroep en bestuur, zitten ze doodleuk nog ewa gelijk klein kinders ambras te maken. Amateurisme ten top. Ik weet het, maar een ploeg dat zelf sportief aan de grond zit moet ons de les niet spellen en kleineren over hun supporterkes. Ge zit hier anders wel zelf op het forum van die ploeg die zelf sportief aan de grond zit hé .Trouwens, ik zie echt niet in waarom wij zouden gefrustreerd moeten zijn tegenover jullie, zoals je hier eerder zegt. Met den beste wil van de wereld kan ik echt geen enkele reden bedenken waarom wij jaloers of gefrustreerd tegenover jullie zouden zijn. Maar dan ook echt niet hé. De allerlaatste club in de wereld waar ik nu jaloers op zou zijn, is wel Dender. |
| 19 Mei 2009, 14:13 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bram schreef: nonkel marcel schreef: Mja, we moeten hier onze frustratie niet afreageren he, Fredster. De voorzitter had al véél langer moeten ingrijpen of hij nu de juiste beslissing genomen heeft, durf ik zeer sterk te betwijfelen. Als supporter verwacht je op dit moment een krachtig signaal van de spelersgroep en bestuur, zitten ze doodleuk nog ewa gelijk klein kinders ambras te maken. Amateurisme ten top. ![]() Voor en na een match moet er plaats zijn voor discussie, tijdens de match moet je de spelers aanmoedigen ipv 90 minuten uit te schijten. Zou me sterk verbazen mocht dit nog goedkomen. In ambras maken en amateurisme zijn we de kampioen van België, ge moet in iets den beste zijn. ![]() |
| 19 Mei 2009, 14:41 |
|
|
Bartos schreef: Fredster schreef: nonkel marcel schreef: Mja, we moeten hier onze frustratie niet afreageren he, Fredster. De voorzitter had al véél langer moeten ingrijpen of hij nu de juiste beslissing genomen heeft, durf ik zeer sterk te betwijfelen. Als supporter verwacht je op dit moment een krachtig signaal van de spelersgroep en bestuur, zitten ze doodleuk nog ewa gelijk klein kinders ambras te maken. Amateurisme ten top. Ik weet het, maar een ploeg dat zelf sportief aan de grond zit moet ons de les niet spellen en kleineren over hun supporterkes. Ge zit hier anders wel zelf op het forum van die ploeg die zelf sportief aan de grond zit hé .Trouwens, ik zie echt niet in waarom wij zouden gefrustreerd moeten zijn tegenover jullie, zoals je hier eerder zegt. Met den beste wil van de wereld kan ik echt geen enkele reden bedenken waarom wij jaloers of gefrustreerd tegenover jullie zouden zijn. Maar dan ook echt niet hé. De allerlaatste club in de wereld waar ik nu jaloers op zou zijn, is wel Dender. Kheb het niet op u persoonlijk, want dat gij met een serieuze afwijking zit weet ik al veel langer dan vandaag Wat doen die snotneuzen uit Aalst dan in het bezoekersvak van Dender met de match tegen Roeselare om dan een hele match 'we hate Dender' te zingen? Das niet uit jaloezie of frustratie? Terwijl hier boven of de vorige pagina het verwijt naar ons werd gemaakt dat het hier vol rond loopt met snotneuzen (wat ook waar is) terwijl het daar geen haar beter is. Toen we 3 seizoenen geleden in de competitie tegen elkaar hadden gespeeld op Dender waren het wel ni anders als snotneuzen van Aalst dat over den draad kwamen hangen om uit te pakken. Had er daar toen enen over den draad gesukkeld was hij nu nog aant lispelen ![]() _________________ FC Dender |
| 19 Mei 2009, 15:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Fredster schreef: Wat doen die snotneuzen uit Aalst dan in het bezoekersvak van Dender met de match tegen Roeselare om dan een hele match 'we hate Dender' te zingen? Das niet uit jaloezie of frustratie? Terwijl hier boven of de vorige pagina het verwijt naar ons werd gemaakt dat het hier vol rond loopt met snotneuzen (wat ook waar is) terwijl het daar geen haar beter is. Toen we 3 seizoenen geleden in de competitie tegen elkaar hadden gespeeld op Dender waren het wel ni anders als snotneuzen van Aalst dat over den draad kwamen hangen om uit te pakken. Had er daar toen enen over den draar gesukkeld was hij nu nog aant lispelen ![]() Toen wij drie jaar geleden de eindronde in Doornik tegen Péruwelz speelden, waren dienen hoop supporters van Dender daar waarschijnlijk uit gemeende sympathie voor Péruwelz . |
| 19 Mei 2009, 15:04 |
|
|
Fredster, wereldgozer, jaag je zo niet op, man.
In Peruwelz zaten er toen 3 FC-supporters, ze hadden er familie wonen. ![]() |
| 19 Mei 2009, 15:07 |
|
|
nonkel marcel schreef: Fredster, wereldgozer, jaag je zo niet op, man. In Peruwelz zaten er toen 3 FC-supporters, ze hadden er familie wonen. ![]() Ja, Koen de Kakker zag deruit alsof hij ginder met familie een rustig voetbalavondje wou beleven . |
| 19 Mei 2009, 15:16 |
|
|
Ja, in z'n jonge jaren was dat nogal een pateeken zenne.
Zaterdag trouwens de Jeti gezien, hij kwam nog es uit z'n beerput gekropen. ![]() |
| 19 Mei 2009, 15:20 |
|
|
nonkel marcel schreef: Ja, in z'n jonge jaren was dat nogal een pateeken zenne. Zaterdag trouwens de Jeti gezien, hij kwam nog es uit z'n beerput gekropen. ![]() Ge moogt er fier op zijn dat ge zo nog eens aan 6000 man geraakt . |
| 19 Mei 2009, 15:21 |
|
|
Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Fredster, wereldgozer, jaag je zo niet op, man. In Peruwelz zaten er toen 3 FC-supporters, ze hadden er familie wonen. ![]() Ja, Koen de Kakker zag deruit alsof hij ginder met familie een rustig voetbalavondje wou beleven .Ge pakt gij soms u broer (Elvis de prikker) toch ook mee naar de voetbal _________________ FC Dender |
| 19 Mei 2009, 15:26 |
|
| Pagina 336 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 334 335 336 337 338 … 711 Volgende |