Derde Klasse B - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
poipeplekker schreef:
Het is gewoonweg belachelijk om primo, jullie frustratie omwille van het slechte presteren van Aalst op ons af te reageren en secundo, om te beweren dat wij het forum voor een stuk kapotmaken, want een aantal onder jullie creëren gewoon zelf een negatief klimaat en sleuren de rest mee in dat negativisme. Het valt trouwens op dat er hier totaal geen probleem es tussen een overgroot deel van de Aalst -en FCD-sups, maar dat een paar enkelingen steeds opnieuw puur de man spelen om discussie uit te lokken. Er komen op ons forum heel wat Aalst-sups, zonder enig probleem, dus ik zie totaal geen reden waarom wij hier niet zouden kunnen zitten. Kan je daar niet tegen, lees de topic dan gewoon niet.

't Is verdekke volgende week derby: ewa leute kan geen kwaad, of gaan we in een hoekje blijven zitten bleiten en nog ewa ons zelfbeklag doen. :hmm:

ook al sprekte u zelf om de haverklap tegen... gij hebt gij altijd wel uwen uitleg klaar gij, peist'er gij voor mijn part van wat da ge wilt manneken... btw dieje fameuzen derby da's voor mij een match gelijk alle andere zenne, maakt u vooral geen illusies

21 Nov 2005, 23:47
Ene van Zele zal dan ook nooit het Dendergevoel en de spankracht van de derby kennen, point final. Van enen die z'n ploeg in de steek laat als het slecht gaat, heb ik trouwens geen lessen te krijgen.

21 Nov 2005, 23:48
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Dendergevoel??? Is er iemand dat dat heeft? Ik woon ook in de geburen van den dender. Maar een dendergevoel  :zot:

21 Nov 2005, 23:53
Gaskonijn schreef:
Dendergevoel??? Is er iemand dat dat heeft? Ik woon ook in de geburen van den dender. Maar een dendergevoel :zot:

Ik bedoel daarmee dat de derby in de Denderstreek toch nog iets losmaakt en bepaalde gevoelens, spankracht met zich meebrengt. Misschien dat die iets opgeblazen wordt en aan sportieve waarde verloren heeft door het feit dat we beide in 3de verzeild geraakt zijn, maar kom mij niet vertellen dat dit een match is gelijk een ander. Als apathie het al haalt van emotie, dan kunnen we evengoed allemaal thuisblijven.

21 Nov 2005, 23:55
Rendac-supporter

Bomber schreef:
poipeplekker schreef:
Gaskonijn schreef:
Dendergevoel??? Is er iemand dat dat heeft? Ik woon ook in de geburen van den dender. Maar een dendergevoel :zot:

Ik bedoel daarmee dat de derby in de Denderstreek toch nog iets losmaakt en bepaalde gevoelens, spankracht met zich meebrengt. Misschien dat die iets opgeblazen wordt en aan sportieve waarde verloren heeft door het feit dat we beide in 3de verzeild geraakt zijn, maar kom mij niet vertellen dat dit een match is gelijk een ander. Als apathie het al haalt van emotie, dan kunnen we evengoed allemaal thuisblijven.

Kmoen de poip hier gelijk geven...ver mij is da oek een speciool match...da komt mss veral omdanek ated moen terugpeizen on dei bekermatchen in den tijd...
alhoewel da na da gevoel wel zoe steirk nimmer es as vroeger...tis tenslotte nimmer denjerlieje mor een fusieploegsken ;)

Voor vele van ex-FCD sups blijft het steeds blauw-zwart en FCD.

Ik hoop 1 ding dat we de 4 den december ne sportieve en sfeervolle derby krijgen. Dat de beste mogen winnen (wie dat die dag ook is).
En ik denk ook dikwijls terug aan die legendarische bekermatchen (al verloren we dan ook, de sfeer was steeds schitterend zowel bij oilsjt als bij ons).
Hopelijk krijgen we dat gevoel de 4den december nog is terug.
Alvast veel succes

22 Nov 2005, 9:47
Aangezien de Atom-groep collectief ontslag genomen heeft, kan je nog moeilijk van een "fusieploegske" spreken he, Bomber. :wink: Als wij ons vragen stellen rond de toekomst van de club, dan vraag ik me af hoe de ex-Atomsups zich moeten voelen. In HLN van vandaag stond letterlijk dat Atom dood is. 'k Vind dat wel erg voor de gewone supporter. Voor de rest: er zitten hier een aantal die zich zitten op te winden over het gespeculeer, maar ik raad die mensen aan om vandaag de kranten es te lezen: ze slaan er ook ne serieuze slag in.

Enfin, volgende week zondag derby.
Ondanks alle miserie toch proberen om er een mooie dag van te maken.

22 Nov 2005, 9:52
forumlegende

Doet ane pardessie on en doet die 15 meter neker!! :grijns:  :grijns:

22 Nov 2005, 10:22
Ze voeden gewoon ewa de geruchtenstroom in HLN, nl. dat Lebeke-Aalst in Denderhoutem zou gaan spelen en dat hun bestuur zou samengaan met de sterke mannen van Denderhoutem. Daarnaast ook dat Stijlemans op de laatste 2 matchen van Aalst aanwezig was en wel oren heeft naar een overstap naar Aalst. De journalist in kwestie oppert evenwel dat Jan Vijverman er genoeg zou van hebben en zich uitsluitend zou concentreren op z'n commerce.

Voor de rest moeten er "onthutsende artikels" in Het Nieuwsblad staan ivm de fusiebreuk, maar die heb ik nog niet kunnen lezen.

22 Nov 2005, 10:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Zo onthutsend zijn die toch niet hoor. Bart Gies zegt gewoon dat de kleuren, naam en stamnummer voorlopig behouden worden en dat de goede werking van de club niet in het gedrang komt en ook dat Jan Vijverman nog altijd welkom blijft. Ook staat er dat Sesay een grote rol in den ambras speelde, Stijlemans zou hem altijd gesteund hebben.

Daarnaast staat er ook te lezen dat Stijlemans zich aangeboden heeft bij Eendracht Aalst als sportief manager.

Het enige opmerkelijke is eigenlijk dat in het Nieuwsblad de kritiek op Jan Vijverman nogal snoeihard is. Men laat er duidelijk uitschijnen dat hij zijn vader een serieus mes in de rug geplant heeft. Zo staat er o.a. dat Vijverman eerst Verbroedering verplichtte tot een fusie om zes maanden later de handdoek te gooien en dat Jef Vijverman na drie decennia van successen veel beter verdiende dan dit. Men heeft het ook over de ontheemde Atomse fans en dat de kwatongen die beweerden dat Jan nooit het levenswerk van zijn vader zou voortzetten gelijk gekregen hebben.

Maar uiteindelijk niks nieuws of onthutsends te lezen toch.

22 Nov 2005, 10:55
Rendac-supporter

Voor wat er allemaal van waar is he. Want waar sommige gazetten hun info halen is mij soms een vraagteken.

Soit in die perikelen wind ik me niet meer op. Kun je als gewone sup toch niks aan doen.

Voor 100 % achter spelers en trainer staan en hopelijk op 4 december ne toffe derby. Das hetgeen wat ik wil.

Die aan den top doen toch steeds hun zin (en da is overal hezelfde van 1ste klasse tot 4 de provinciaal)

22 Nov 2005, 11:00
Merci voor de info, Bartos. :wink:

22 Nov 2005, 11:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
poipeplekker schreef:
Aangezien de Atom-groep collectief ontslag genomen heeft, kan je nog moeilijk van een "fusieploegske" spreken he, Bomber. :wink:

den EH is er nog altijd, dus nog steeds fusieploeg, NEH ;)

22 Nov 2005, 11:29
Rode kaart
Rode kaart

Spees schreef:
poipeplekker schreef:
Aangezien de Atom-groep collectief ontslag genomen heeft, kan je nog moeilijk van een "fusieploegske" spreken he, Bomber. :wink:

FC DENDER EH (is al iets duidelijker). Die vervloekte V van Ver.... of V....(persoon) is toch weg.

22 Nov 2005, 11:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Pandoerke schreef:
Spees schreef:
poipeplekker schreef:

FC DENDER EH (is al iets duidelijker). Die vervloekte V van Ver.... of V....(persoon) is toch weg.

:zot:

Propere mannen hoor, in het begin van het seizoen staan springen en feesten omwille van de fusie en het geld van Vijverman en nu plots van den ene dag op den andere moet alles wat naar Atom verwijst direct weg, echt chique. Echt degoutant vind ik zoiets. Wat moeten die jongens van Atom nu wel denken hé?

22 Nov 2005, 11:40
Rode kaart
Rode kaart

Bartos schreef:
Pandoerke schreef:
Spees schreef:
poipeplekker schreef:

:zot:

Propere mannen hoor, in het begin van het seizoen staan springen en feesten omwille van de fusie en het geld van Vijverman en nu plots van den ene dag op den andere moet alles wat naar Atom verwijst direct weg, echt chique. Echt degoutant vind ik zoiets. Wat moeten die jongens van Atom nu wel denken hé?

Jullie mogen Stijlemans hebben, we zullen wij Vijverman wel behouden. Met diene Stijlemans is toch de rotte appel weg.

22 Nov 2005, 11:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 103