|
|
| Pagina 36 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Pandoerke schreef: Jullie mogen Stijlemans hebben, we zullen wij Vijverman wel behouden. Met diene Stijlemans is toch de rotte appel weg. Ge zegt daarjuist dat de V van Verbroedering en van Vijverman weg moet en nu wilt ge plots Vijverman behouden :huh: . |
| 22 Nov 2005, 11:52 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2005, 16:34 Berichten: 36 |
Bartos schreef: Pandoerke schreef: Jullie mogen Stijlemans hebben, we zullen wij Vijverman wel behouden. Met diene Stijlemans is toch de rotte appel weg. Ge zegt daarjuist dat de V van Verbroedering en van Vijverman weg moet en nu wilt ge plots Vijverman behouden .Excuseer me, het grote Vuil is weg. De centen mogen blijven. |
| 22 Nov 2005, 11:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Pandoerke schreef: Bartos schreef: Pandoerke schreef: Jullie mogen Stijlemans hebben, we zullen wij Vijverman wel behouden. Met diene Stijlemans is toch de rotte appel weg. Ge zegt daarjuist dat de V van Verbroedering en van Vijverman weg moet en nu wilt ge plots Vijverman behouden .Excuseer me, het grote Vuil is weg. De centen mogen blijven. Als het leven zo mooi moest zijn hé ... |
| 22 Nov 2005, 11:59 |
|
|
|
Kijk Bartos, ik vind het persoonlijk bijzonder jammer voor de oud-Atomsups, echt waar, maar 't zijn hun eigen mensen (lees: Stijlemans) die de fusie opgeblazen hebben. Wat ik vandaag in HNB las (en ik heb het inmiddels gelezen), da's pas degoutant. Kom mij niet vertellen dat ge ooit maar ene seconde met uw gedachten bij de fusieploeg gezeten hebt, als ge ondertussen u al aangeboden hebt op Aalst eh.
Meneerke kreeg z'n goesting niet in FCVDEH, is het gelijk een klein kind afgestapt en heeft in z'n val al de rest meegetrokken. En nu gaat hij hetzelfde proberen in Aalst.
Vijverman heeft gewoon blind vertrouwen gehad in Stijlemans, ten onrechte. Bijzonder naïf toch wel van zo'n zakenman. En sorry, als de volledige Atom-groep (dus ook Vijverman) zich wegtrekt, zie ik niet in waarom de naam en de kleuren hetzelfde zouden moeten blijven. |
| 22 Nov 2005, 12:04 |
|
|
|
Spees schreef: poipeplekker schreef: Aangezien de Atom-groep collectief ontslag genomen heeft, kan je nog moeilijk van een "fusieploegske" spreken he, Bomber. :wink: den EH is er nog altijd, dus nog steeds fusieploeg, NEH ![]() Maar toch niet meer Denderdinges. Binnenkort is het misschien Aalstdinges. :wink: |
| 22 Nov 2005, 12:07 |
|
|
poipeplekker schreef: Kijk Bartos, ik vind het persoonlijk bijzonder jammer voor de oud-Atomsups, echt waar, maar 't zijn hun eigen mensen (lees: Stijlemans) die de fusie opgeblazen hebben. Wat ik vandaag in HNB las (en ik heb het inmiddels gelezen), da's pas degoutant. Kom mij niet vertellen dat ge ooit maar ene seconde met uw gedachten bij de fusieploeg gezeten hebt, als ge ondertussen u al aangeboden hebt op Aalst eh. Meneerke kreeg z'n goesting niet in FCVDEH, is het gelijk een klein kind afgestapt en heeft in z'n val al de rest meegetrokken. En nu gaat hij hetzelfde proberen in Aalst. Vijverman heeft gewoon blind vertrouwen gehad in Stijlemans, ten onrechte. Bijzonder naïf toch wel van zo'n zakenman. En sorry, als de volledige Atom-groep (dus ook Vijverman) zich wegtrekt, zie ik niet in waarom de naam en de kleuren hetzelfde zouden moeten blijven. Ik had het eerder op een bepaalde persoon van wie ik dus weet dat hij euforisch was na het bekend maken van de fusie, maar die dus nu direct die V uit de naam wil . Eerst staan springen omdat het geld van Vijverman richting Denderleeuw komt om vervolgens nadat het fout loopt meteen alles wat met Atom te maken heeft af te stoten, ik heb het er toch moeilijk mee . |
| 22 Nov 2005, 12:16 |
|
|
Bartos schreef: poipeplekker schreef: Kijk Bartos, ik vind het persoonlijk bijzonder jammer voor de oud-Atomsups, echt waar, maar 't zijn hun eigen mensen (lees: Stijlemans) die de fusie opgeblazen hebben. Wat ik vandaag in HNB las (en ik heb het inmiddels gelezen), da's pas degoutant. Kom mij niet vertellen dat ge ooit maar ene seconde met uw gedachten bij de fusieploeg gezeten hebt, als ge ondertussen u al aangeboden hebt op Aalst eh. Meneerke kreeg z'n goesting niet in FCVDEH, is het gelijk een klein kind afgestapt en heeft in z'n val al de rest meegetrokken. En nu gaat hij hetzelfde proberen in Aalst. Vijverman heeft gewoon blind vertrouwen gehad in Stijlemans, ten onrechte. Bijzonder naïf toch wel van zo'n zakenman. En sorry, als de volledige Atom-groep (dus ook Vijverman) zich wegtrekt, zie ik niet in waarom de naam en de kleuren hetzelfde zouden moeten blijven. Ik had het eerder op een bepaalde persoon van wie ik dus weet dat hij euforisch was na het bekend maken van de fusie, maar die dus nu direct die V uit de naam wil . Eerst staan springen omdat het geld van Vijverman richting Denderleeuw komt om vervolgens nadat het fout loopt meteen alles wat met Atom te maken heeft af te stoten, ik heb het er toch moeilijk mee .Moeilijk of niet moeilijk, als hij met zen centen komt zal je het toch niet moeilijk hebben. Verbroedering Eendracht Aalst is in de maak. Eens zien of de mensen van Atom dat goan blijven pikken. Van de ene ploeg naar de andere gaan om toch maar zen goesting te krijgen. Eerst Denderhoutem, dan FC Denderleeuw en nu voor 80% zeker Aalst. Laatst gewijzigd door Pandoerke op 22 Nov 2005, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Nov 2005, 12:27 |
|
|
|
Na wat ik de laatste dagen gelezen heb, wil ik eerst nog eens zien of Vijverman éffectief zal vertrekken bij ons, want die krijgt serieus wat kritiek en ik denk dat die verder gezichtsverlies tov z'n achterban (en vooral z'n vader) wil vermijden. Uiteindelijk zit er van hem nog heel wat in de club en ik denk niet dat het zo eenvoudig is om daar van de ene op de andere dag een streep onder te trekken. De deur staat nog open voor hem. Ik zie nog een compromis uit de bus komen: Jan blijft, onze trainer moet vertrekken. Stijlemans had geen enkele inbreng in de club en is UITERAARD vertrokken. Er viel niets meer te ratten.
Ben eigenlijk eens benieuwd naar de reactie van Garré op het voorstel van Stijlemans... |
| 22 Nov 2005, 12:32 |
|
|
Freak
volgens mij bestaat denderleeuw niet meer .
ze spelen toch met het stamnummer van denderhoutem?De supporters van atom zouden moeten blij zijn. |
| 22 Nov 2005, 13:16 |
|
|
|
waly 2 schreef: volgens mij bestaat denderleeuw niet meer . ze spelen toch met het stamnummer van denderhoutem?De supporters van atom zouden moeten blij zijn. oh boy :lachen: :lachen: |
| 22 Nov 2005, 13:20 |
|
|
waly 2 schreef: volgens mij bestaat denderleeuw niet meer . ze spelen toch met het stamnummer van denderhoutem?De supporters van atom zouden moeten blij zijn. Dat maakt volgens mij niet uit, ze spelen gewoon met het stamnummer van FCV Dender EH. |
| 22 Nov 2005, 13:37 |
|
|
|
Bartos schreef: waly 2 schreef: volgens mij bestaat denderleeuw niet meer . ze spelen toch met het stamnummer van denderhoutem?De supporters van atom zouden moeten blij zijn. Dat maakt volgens mij niet uit, ze spelen gewoon met het stamnummer van FCV Dender EH. Denk ik ook, het stamnummer is niet meer in bezit van Denderhoutem eh. |
| 22 Nov 2005, 13:39 |
|
|
Pandoerke schreef: Moeilijk of niet moeilijk, als hij met zen centen komt zal je het toch niet moeilijk hebben. Verbroedering Eendracht Aalst is in de maak. Eens zien of de mensen van Atom dat goan blijven pikken. Van de ene ploeg naar de andere gaan om toch maar zen goesting te krijgen. Eerst Denderhoutem, dan FC Denderleeuw en nu voor 80% zeker Aalst. 1. Zonder Vijverman speelde Denderhoutem nu in derde of vierde provinciale, ik denk dat ze in Atom wel het één en ander pikken van de familie Vijverman. 2. Voor 80% zeker Aalst? Je haalt je info ook maar uit kranten en fora, ik zal het dus maar als een gok van jewelste beschouwen. 3. Met zijn centen erbij zouden we het misschien wel nog moeilijk hebben, maar toch iets minder moeilijk :grijns: . 4. Eerst staan springen als jullie zelf fusioneren en dan ons beginnen uitlachen met de naam Verbroedering (die hier nog bijlange niet staat zenne) :huh: . |
| 22 Nov 2005, 13:41 |
|
|
Bartos schreef: Pandoerke schreef: Moeilijk of niet moeilijk, als hij met zen centen komt zal je het toch niet moeilijk hebben. Verbroedering Eendracht Aalst is in de maak. Eens zien of de mensen van Atom dat goan blijven pikken. Van de ene ploeg naar de andere gaan om toch maar zen goesting te krijgen. Eerst Denderhoutem, dan FC Denderleeuw en nu voor 80% zeker Aalst. 1. Zonder Vijverman speelde Denderhoutem nu in derde of vierde provinciale, ik denk dat ze in Atom wel het één en ander pikken van de familie Vijverman. 2. Voor 80% zeker Aalst? Je haalt je info ook maar uit kranten en fora, ik zal het dus maar als een gok van jewelste beschouwen. 3. Met zijn centen erbij zouden we het misschien wel nog moeilijk hebben, maar toch iets minder moeilijk .4. Eerst staan springen als jullie zelf fusioneren en dan ons beginnen uitlachen met de naam Verbroedering (die hier nog bijlange niet staat zenne) .1)Gaan ze dat blijven pikken ? 2)Wat er in de krant staat is toch ook geen verzinsel. Er zal toch wel waarheid in schuilen, anders zullen ze dat toch niet publiceren 3)Iets minder moeilijk ?
4)Wie zegt dat alle FCD supporters achter die fusie stonden ? |
| 22 Nov 2005, 13:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Pandoerke schreef: Bartos schreef: Pandoerke schreef: Moeilijk of niet moeilijk, als hij met zen centen komt zal je het toch niet moeilijk hebben. Verbroedering Eendracht Aalst is in de maak. Eens zien of de mensen van Atom dat goan blijven pikken. Van de ene ploeg naar de andere gaan om toch maar zen goesting te krijgen. Eerst Denderhoutem, dan FC Denderleeuw en nu voor 80% zeker Aalst. 1. Zonder Vijverman speelde Denderhoutem nu in derde of vierde provinciale, ik denk dat ze in Atom wel het één en ander pikken van de familie Vijverman. 2. Voor 80% zeker Aalst? Je haalt je info ook maar uit kranten en fora, ik zal het dus maar als een gok van jewelste beschouwen. 3. Met zijn centen erbij zouden we het misschien wel nog moeilijk hebben, maar toch iets minder moeilijk .4. Eerst staan springen als jullie zelf fusioneren en dan ons beginnen uitlachen met de naam Verbroedering (die hier nog bijlange niet staat zenne) .1)Gaan ze dat blijven pikken ? 2)Wat er in de krant staat is toch ook geen verzinsel. Er zal toch wel waarheid in schuilen, anders zullen ze dat toch niet publiceren 3)Iets minder moeilijk ? 4)Wie zegt dat alle FCD supporters achter die fusie stonden ? Veel anti-fusie acties zijn er dan toch ni geweest. |
| 22 Nov 2005, 13:51 |
|
| Pagina 36 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 103 Volgende |