|
|
| Pagina 36 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Europa League
Anderlecht neemt het op tegen ajax.
|
| 17 Dec 2010, 14:19 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Anderlecht neemt het op tegen ajax. De Clash der lage landen... Als ze dan winnen spelen ze tegen basel of spartak moskou.. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 17 Dec 2010, 14:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
zal een leuke wetstrijd zijn in brussel als in amsterdam
nu hopen dan ze geen zotte prijzen gaan vragen op ajax en op anderlecht zoals vorig jaar in ons eigen vak was het toen 40 euro op anderlecht heb denk ik 50 euro betaalt in tribune 3 bloc 3 maar ja ikhad liever iemand anders gezien dan anderlecht kans voor beide is 50/50 |
| 17 Dec 2010, 17:54 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
ajaxboy schreef: zal een leuke wetstrijd zijn in brussel als in amsterdam nu hopen dan ze geen zotte prijzen gaan vragen op ajax en op anderlecht zoals vorig jaar in ons eigen vak was het toen 40 euro op anderlecht heb denk ik 50 euro betaalt in tribune 3 bloc 3 maar ja ikhad liever iemand anders gezien dan anderlecht kans voor beide is 50/50 Allé jong, jullie hebben toch zoveel meer kwaliteit??? Stekelenburg, De Zeeuw, Vertonghen, Alderweireld, Vander Wiel, Luis Suarez, El Hamdaoui, Eriksen, Lodeiro (is die trouwens al fit?), Siem De Jong, ... Wij hebben Biglia, Lukaku, Legear en Juhasz. En als ze goesting hebben en alles zit mee ook Boussoufa en Mattias Suarez. _________________
|
| 17 Dec 2010, 19:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Nu heeft Anderlecht zoveel moeite gedaan om te overwinteren, met als resultaat 2 "vrienden"-matchen tegen Ajax.
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 17 Dec 2010, 20:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
Sven KSK Opwijk schreef: ajaxboy schreef: zal een leuke wetstrijd zijn in brussel als in amsterdam nu hopen dan ze geen zotte prijzen gaan vragen op ajax en op anderlecht zoals vorig jaar in ons eigen vak was het toen 40 euro op anderlecht heb denk ik 50 euro betaalt in tribune 3 bloc 3 maar ja ikhad liever iemand anders gezien dan anderlecht kans voor beide is 50/50 Allé jong, jullie hebben toch zoveel meer kwaliteit??? Stekelenburg, De Zeeuw, Vertonghen, Alderweireld, Vander Wiel, Luis Suarez, El Hamdaoui, Eriksen, Lodeiro (is die trouwens al fit?), Siem De Jong, ... Wij hebben Biglia, Lukaku, Legear en Juhasz. En als ze goesting hebben en alles zit mee ook Boussoufa en Mattias Suarez. maar die speelde vorig jaar ook al mee buiten El Hamdaoui en wat was 1-1 1-3 het wil niet zeggen dat je meer kwaliteit heb dat je altijd wint |
| 17 Dec 2010, 23:16 |
|
|
Freak
ajaxboy schreef: Sven KSK Opwijk schreef: ajaxboy schreef: zal een leuke wetstrijd zijn in brussel als in amsterdam nu hopen dan ze geen zotte prijzen gaan vragen op ajax en op anderlecht zoals vorig jaar in ons eigen vak was het toen 40 euro op anderlecht heb denk ik 50 euro betaalt in tribune 3 bloc 3 maar ja ikhad liever iemand anders gezien dan anderlecht kans voor beide is 50/50 Allé jong, jullie hebben toch zoveel meer kwaliteit??? Stekelenburg, De Zeeuw, Vertonghen, Alderweireld, Vander Wiel, Luis Suarez, El Hamdaoui, Eriksen, Lodeiro (is die trouwens al fit?), Siem De Jong, ... Wij hebben Biglia, Lukaku, Legear en Juhasz. En als ze goesting hebben en alles zit mee ook Boussoufa en Mattias Suarez. maar die speelde vorig jaar ook al mee buiten El Hamdaoui en wat was 1-1 1-3 het wil niet zeggen dat je meer kwaliteit heb dat je altijd wint ik ben toch niet wild van de hollandse competitie, en of het niveau er zoveel hoger ligt durf ik te betwijfelen. VVV, Willem II, Heracles zijn heus niet beter dan pakweg Westerlo, STVV en Zulte Waregem... |
| 17 Dec 2010, 23:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Maar Ajax, Twente en PSV zijn wél beter dan Club Brugge, RSCA en Standard !
Bovendien heb je grotere stadions, veel meer aantrekkelijke spelers. Nee, het niveau in Holland is duidelijk een stap hoger. Al gaan ze moeten oppassen, want blijkbaar veel clubs met financiele problemen. Ik ben wel akkoord dat het verschil niet meer zo groot is als vroeger, en in onderlinge duels zullen we ons wel kunnen weren, maar ik vind de eredivisie in zijn totaliteit toch van een hoger niveau dan onze eerste klasse. |
| 18 Dec 2010, 3:34 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Maar Ajax, Twente en PSV zijn wél beter dan Club Brugge, RSCA en Standard ! Bovendien heb je grotere stadions, veel meer aantrekkelijke spelers. Nee, het niveau in Holland is duidelijk een stap hoger. Al gaan ze moeten oppassen, want blijkbaar veel clubs met financiele problemen. Ik ben wel akkoord dat het verschil niet meer zo groot is als vroeger, en in onderlinge duels zullen we ons wel kunnen weren, maar ik vind de eredivisie in zijn totaliteit toch van een hoger niveau dan onze eerste klasse. wat die drie "grote" betreft, geef ik je zeker gelijk. Ik zie wekelijks één wedstrijd uit die Mickey Mouse competitie en ik vind het niveau niet beter dan hier in België. Als je ziet naar het huidige financiële kerkhof, dan denk ik dat het de komende jaren ook niet gaat verbeteren eerlijk gezegd. |
| 18 Dec 2010, 9:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
ajaxboy schreef: Sven KSK Opwijk schreef: ajaxboy schreef: zal een leuke wetstrijd zijn in brussel als in amsterdam nu hopen dan ze geen zotte prijzen gaan vragen op ajax en op anderlecht zoals vorig jaar in ons eigen vak was het toen 40 euro op anderlecht heb denk ik 50 euro betaalt in tribune 3 bloc 3 maar ja ikhad liever iemand anders gezien dan anderlecht kans voor beide is 50/50 Allé jong, jullie hebben toch zoveel meer kwaliteit??? Stekelenburg, De Zeeuw, Vertonghen, Alderweireld, Vander Wiel, Luis Suarez, El Hamdaoui, Eriksen, Lodeiro (is die trouwens al fit?), Siem De Jong, ... Wij hebben Biglia, Lukaku, Legear en Juhasz. En als ze goesting hebben en alles zit mee ook Boussoufa en Mattias Suarez. maar die speelde vorig jaar ook al mee buiten El Hamdaoui en wat was 1-1 1-3 het wil niet zeggen dat je meer kwaliteit heb dat je altijd wint De thuismatch, mja, daar hebben wij met heeeeel veel geluk een puntje kunnen meepikken. En de terugmatch, tja. Die Oleguer die toen meedeed heeft jullie dood gedaan. Twee goals puur zijn schuld. Jullie speelden toen dan ook met een B-elftal omdat jullie al geplaatst waren. _________________
|
| 18 Dec 2010, 11:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
In Holland is het vet ook van de soep! Maar, toch zou onze Gay4 of Gay5 ginder hèèl veel moeite hebben om de titel te pakken!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Dec 2010, 11:29 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Maar Ajax, Twente en PSV zijn wél beter dan Club Brugge, RSCA en Standard ! Bovendien heb je grotere stadions, veel meer aantrekkelijke spelers. Nee, het niveau in Holland is duidelijk een stap hoger. Al gaan ze moeten oppassen, want blijkbaar veel clubs met financiele problemen. Ik ben wel akkoord dat het verschil niet meer zo groot is als vroeger, en in onderlinge duels zullen we ons wel kunnen weren, maar ik vind de eredivisie in zijn totaliteit toch van een hoger niveau dan onze eerste klasse. wat die drie "grote" betreft, geef ik je zeker gelijk. Ik zie wekelijks één wedstrijd uit die Mickey Mouse competitie en ik vind het niveau niet beter dan hier in België. Als je ziet naar het huidige financiële kerkhof, dan denk ik dat het de komende jaren ook niet gaat verbeteren eerlijk gezegd. In dat opzicht was ik ook wel indertijd voorstander van zo een Benelux-competitie. Ze dachten hier het niveau op te trekken door 6 keer tegen elkaar te spelen me play-offs. Ik denk dat het niveau sneller zal stijgen met tegen Ajax en PSV te gaan shotten dan met - alle respect - STVV in goeie doen. |
| 18 Dec 2010, 12:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
voorbijganger schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: Maar Ajax, Twente en PSV zijn wél beter dan Club Brugge, RSCA en Standard ! Bovendien heb je grotere stadions, veel meer aantrekkelijke spelers. Nee, het niveau in Holland is duidelijk een stap hoger. Al gaan ze moeten oppassen, want blijkbaar veel clubs met financiele problemen. Ik ben wel akkoord dat het verschil niet meer zo groot is als vroeger, en in onderlinge duels zullen we ons wel kunnen weren, maar ik vind de eredivisie in zijn totaliteit toch van een hoger niveau dan onze eerste klasse. wat die drie "grote" betreft, geef ik je zeker gelijk. Ik zie wekelijks één wedstrijd uit die Mickey Mouse competitie en ik vind het niveau niet beter dan hier in België. Als je ziet naar het huidige financiële kerkhof, dan denk ik dat het de komende jaren ook niet gaat verbeteren eerlijk gezegd. In dat opzicht was ik ook wel indertijd voorstander van zo een Benelux-competitie. Ze dachten hier het niveau op te trekken door 6 keer tegen elkaar te spelen me play-offs. Ik denk dat het niveau sneller zal stijgen met tegen Ajax en PSV te gaan shotten dan met - alle respect - STVV in goeie doen. En jij denkt dat de supporters altijd die verplaatsingen gaan maken? Dat is goed als ze Europees eens tegen elkaar moeten, maar voor een "gewone" competitie? Ik DENK van niet... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Dec 2010, 12:55 |
|
|
Vaste Waarde
DavidSeal schreef: En jij denkt dat de supporters altijd die verplaatsingen gaan maken? Dat is goed als ze Europees eens tegen elkaar moeten, maar voor een "gewone" competitie? Ik DENK van niet... Bwa waarom niet? Frankrijk is groter dan beide landen, idem voor Spanje en Duitsland. Daar zitten toch ook altijd supporters van beide ploegen? En Brussel-Eindhoven is een serieus pakske dichter dan pakweg Parijs-Marseille e. Akkoord, niet met 1000den.Maar das nu ook niet het geval é. |
| 18 Dec 2010, 13:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
voorbijganger schreef: DavidSeal schreef: En jij denkt dat de supporters altijd die verplaatsingen gaan maken? Dat is goed als ze Europees eens tegen elkaar moeten, maar voor een "gewone" competitie? Ik DENK van niet... Bwa waarom niet? Frankrijk is groter dan beide landen, idem voor Spanje en Duitsland. Daar zitten toch ook altijd supporters van beide ploegen? En Brussel-Eindhoven is een serieus pakske dichter dan pakweg Parijs-Marseille e. Akkoord, niet met 1000den.Maar das nu ook niet het geval é. Toch even relativeren. In de grote competities (genre Spanje, Engeland, Duitsland, Italië) spelen clubs die supporters hebben over het hele land en zelfs over de hele wereld. Als die hun favoriete club in de buurt komt gaan die proberen aan ene kaartje te geraken. Ik vrees echter dat er weinig Belgische ploegen zijn die op het moment supporters hebben in de buurt van pakweg Enschede waar Twente speelt. Vijfentwintig jaar gelden misschien, maar dat is denk ik nu wel over... En voor het overige brengen die ploegen nu ook niet de grote massa mee op verplaatsing. Zoals op een filmpje hier onlangs gepost te zien was zat het bezoekersvak ter gelegenheid van Liverpool-Ashton Villa verre van vol, en Birmingham ligt "maar" 160 kilometer van Liverpool... Als de affiches interessant zijn ga je misschien meer eigen supporters krijgen, maar dat geldt in de Benelux ook maar voor een beperkt aantal ploegen (Ajax, PSV, nu Twente omdat Preudhomme daar zit, Feyenoord als ze terug leren voetballen) maar wie loopt er warm voor pakweg Groningen? |
| 18 Dec 2010, 23:47 |
|
| Pagina 36 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 66 Volgende |