|
|
| Pagina 36 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
El Corredor schreef: Gruunwit schreef: Het is me hier al opgevallen dat er veel hier op 't forum een probleem hebben om het verschil tussen de Nederlandse ere- en eerstedivisie te kennen. Op amateurgebied is het in NL echter nog veel erger om het (niveau)verschil te kennen tussen o.a. Topklasse, Hoofdklasse en 1ste Klasse. Eerlijk gezegd heb ik er mij zelf ook nog niet in verdiept, terwijl ik dit seizoen toch wel van alle 3 de catogorieën een wedstrijd live heb bijgewoond. ik ken het ploegje Cuijk van Hansie Hansie ![]() Bedoel je hiermee Hans Kraaij jr ?!? ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 25 Dec 2012, 20:27 |
|
|
Freak
Gruunwit schreef: El Corredor schreef: Gruunwit schreef: Het is me hier al opgevallen dat er veel hier op 't forum een probleem hebben om het verschil tussen de Nederlandse ere- en eerstedivisie te kennen. Op amateurgebied is het in NL echter nog veel erger om het (niveau)verschil te kennen tussen o.a. Topklasse, Hoofdklasse en 1ste Klasse. Eerlijk gezegd heb ik er mij zelf ook nog niet in verdiept, terwijl ik dit seizoen toch wel van alle 3 de catogorieën een wedstrijd live heb bijgewoond. ik ken het ploegje Cuijk van Hansie Hansie ![]() Bedoel je hiermee Hans Kraaij jr ?!? ![]() The one and only Hans Kraaij jr. Doe je jasje effe uit... ![]() |
| 25 Dec 2012, 20:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
mijne maat gaat naar Donetsk-Dortmund en in het afkomen naar Kiev-Bordeaux
700km op boemeltrein tussen Kiev en Donetsk en +- -30 graden Gruunwit kan hier misschien wa inspiratie opdoen |
| 26 Dec 2012, 15:37 |
|
|
Nationale Ploeg
acrid schreef: mijne maat gaat naar Donetsk-Dortmund en in het afkomen naar Kiev-Bordeaux 700km op boemeltrein tussen Kiev en Donetsk en +- -30 graden Gruunwit kan hier misschien wa inspiratie opdoen Met den trein naar de voetbal. Ik ga jullie de details besparen. (ze zijn hier ook off-topic )_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 26 Dec 2012, 21:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: acrid schreef: mijne maat gaat naar Donetsk-Dortmund en in het afkomen naar Kiev-Bordeaux 700km op boemeltrein tussen Kiev en Donetsk en +- -30 graden Gruunwit kan hier misschien wa inspiratie opdoen Met den trein naar de voetbal. Ik ga jullie de details besparen. (ze zijn hier ook off-topic )In 1984 ging ik met de trein _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Dec 2012, 1:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Onderkroiper schreef: Gruunwit schreef: acrid schreef: mijne maat gaat naar Donetsk-Dortmund en in het afkomen naar Kiev-Bordeaux 700km op boemeltrein tussen Kiev en Donetsk en +- -30 graden Gruunwit kan hier misschien wa inspiratie opdoen Met den trein naar de voetbal. Ik ga jullie de details besparen. (ze zijn hier ook off-topic )In 1984 ging ik met de trein van de verniet ![]() _________________ MCMXIX |
| 27 Dec 2012, 2:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
69 schreef: Onderkroiper schreef: Gruunwit schreef: Met den trein naar de voetbal. Ik ga jullie de details besparen. (ze zijn hier ook off-topic )In 1984 ging ik met de trein van de verniet ![]() Wordt spoorwegbediende en dan krijg je ieder jaar een gratis ticket in de meeste Europese landen probleem is dat je géén verlof kan krijgen om zover te reizen Nu ik met pensioen ben heb ik tijd maar géén gratische tickets meer .... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Dec 2012, 13:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Onderkroiper schreef: 69 schreef: Onderkroiper schreef: In 1984 ging ik met de trein van de verniet ![]() Wordt spoorwegbediende en dan krijg je ieder jaar een gratis ticket in de meeste Europese landen probleem is dat je géén verlof kan krijgen om zover te reizen Nu ik met pensioen ben heb ik tijd maar géén gratische tickets meer .... Staken ? ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 27 Dec 2012, 17:30 |
|
|
borre31 schreef: Onderkroiper schreef: 69 schreef: van de verniet ![]() Wordt spoorwegbediende en dan krijg je ieder jaar een gratis ticket in de meeste Europese landen probleem is dat je géén verlof kan krijgen om zover te reizen Nu ik met pensioen ben heb ik tijd maar géén gratische tickets meer .... Staken ? ![]() Thuis heb ik géén stakingsrecht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Dec 2012, 20:48 |
|
|
Freak
|
| 03 Jan 2013, 17:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Racing Mechelen mag dit weekend niet meespelen, dan heb ik maar naar een alternatief gezocht.
Vanavond op de Franck Ribery-Tribune gezeten bij de bekerwedstrijd U.S. Boulogne C.O. - Toulouse, de uitslag was 0-1. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 06 Jan 2013, 0:24 |
|
|
forumlegende
@Chelseafan : TV-supporter of ga je regelmatig naar ginder?
|
| 08 Jan 2013, 21:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik had hem eigenlijk al een tijdje in potlood in mijn agenda staan, maar het is me niet gelukt om afgelopen zaterdag de Zeeuwse derby Hoek - Kloetinge bij te wonen. Ik gaf de voorkeur aan het NK veldrijden en dat viel moeilijk te combineren, omdat de locaties te ver uit elkaar lagen. Je moet je hier niet aan een groot stadion verwachten, maar het is zo'n wedstrijd die net iets meer heeft/leeft dan een doorsnee wedstrijd.
Daarom alleen al vind ik dat je even de moeite moet doen om het verslag/foto's/filmpje te lezen/bekijken. http://www.vvkloetinge.nl/index.php?opt ... &Itemid=45 _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 13 Jan 2013, 23:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
hahaaa dieje kerel zijn reactie op da filmken!!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Jan 2013, 14:06 |
|
|
Freak
|
| 24 Jan 2013, 9:53 |
|
| Pagina 36 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 48 Volgende |