|
|
| Pagina 352 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 350 351 352 353 354 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bericht Re: de Dendertopic
waly 2 schreef: en nonkel marcel,sjneer,en de rest van denderbrol,WOR ZIDJE? Hier ben ik. En waar zit gij ne gansen dag? Voor uw pc'ken in de Dendertopic. En ja, ik was in Lier, weliswaar een half uur te laat wegens de verkiezingen: iets waar gij u geen zorgen moet over maken, want om opgeroepen te worden, moet je kunnen lezen en schrijven. Ach ja, denk dat het wel al een tijdje duidelijk was dat we zouden zakken. Moeskroen mag wat mij betreft gerust z'n licentie houden. Toch 2 jaar eerste, das toch meer dan dat we eigenlijk qua potentieel hebben. |
| 07 Jun 2009, 21:55 |
|
|
forumlegende |
nonkel marcel schreef: waly 2 schreef: en nonkel marcel,sjneer,en de rest van denderbrol,WOR ZIDJE? Hier ben ik. En waar zit gij ne gansen dag? Voor uw pc'ken in de Dendertopic. En ja, ik was in Lier, weliswaar een half uur te laat wegens de verkiezingen: iets waar gij u geen zorgen moet over maken, want om opgeroepen te worden, moet je kunnen lezen en schrijven. Ach ja, denk dat het wel al een tijdje duidelijk was dat we zouden zakken. Moeskroen mag wat mij betreft gerust z'n licentie houden. Toch 2 jaar eerste, das toch meer dan dat we eigenlijk qua potentieel hebben. dit is technisch gezien zelfs niet juist aangezien elke inwoner die officieel belg is boven de 18 kan opgeroepen worden _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 07 Jun 2009, 22:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Aléz, ik hoop van harte dat sommige fusiemannen hier nu gaan stoppen met hoog van de toren te blazen. 2 jaar vanachter gehangen in eerste klasse, eigenlijk nooit een deftige uitschieter gehad. Ze gaan weer naar de reeks waar ze thuishoren, en ik hoop voor hun dat ze met hun nieuw stadion e.d. hun niet te diep in de miserie hebben gewerkt
![]() |
| 07 Jun 2009, 22:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Gilles schreef: Jan schreef: El Corredor schreef: heeft die kerel geen ingeplante defibrilator in zijn lijf? of vergis ik mij met iemand anders? Dat is idd Van Loo. Inderdaad, er werden vorig seizoen -dacht ik- bij hem hartproblemen vastgesteld, maar mits inplanting van defibrillator zou hij terug kunnen topsporten. Blijkbaar een serieuze waarschuwing gekregen vanmiddag. Tja, dat dat ding op een dag zou afgaan, zeker in 't geval hij bleef verder voetballen op dat niveau, dat was wel een zekerheid. Op zich was dit dus eigenlijk al lang geen waarschuwing meer. Dat zullen ze hem wel uitgelegd hebben, toen ze dat toestel plaatsten. Zolang zo een toestel goed blijft werken, en dat wordt ook wel gecontroleerd, hoeft hij eigenlijk, bij dit soort hartproblemen, niet veel te vrezen. Ze zullen er ongetwijfeld wél een paar vette letters voor gebruiken in de gazet ... |
| 07 Jun 2009, 23:25 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Re: SPEELDAG 6 - 11/06/09 (20.30u) : FCV DENDER EH - ROESELARE
door apoplexia op 07 jun 2009, 23:12 Nuri schreef: Dat lost toch niets op. Precies alsof die zich dat gaan aantrekken. Het enige waar we ons aan mogen verwachten, is nen hoop ajuinen in het vak van Roeselare om ons uit te schijten. roep dan maar de flikken... die fucking ajuinen hebben ons vorige keer mateloos geirriteerd... als ze er nu weer zijn , denk ik dat er paar bij ons gaan beslissen om hen het bezoekersvak buiten te kloppen ! Dat zijn dan die goede en brave supporters van Dender |
| 07 Jun 2009, 23:42 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Apoplexia = supporter Roeselare. En neen, jullie laatste bezoekje is hen niet goed bevallen blijkbaar.
|
| 07 Jun 2009, 23:49 |
|
|
Scholier
waly 2 schreef: en nonkel marcel,sjneer,en de rest van denderbrol,WOR ZIDJE? No fear, the sjneer is here! En kweni wie da hier gezegd heeft van ni te hoog van den toren te blazen: Zolang wij boven jullie staan zal ik het ni laten om het te doen, omgekeerd zou da ook het geval zijn. Ge zijt nog altijd maar 10e geworden in derde klasse e jonges, terwijl ge allemaal de kampioenstitel ambieerde. Nu bon, tweede klasse zal ons inderdaad misschien beter liggen, hopelijk geraken we financieel niet in de put. FC Till I Die |
| 07 Jun 2009, 23:59 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
sjneer_fcd schreef: FC Till I Die ..of tot ze nog een fusietje doen en van naam veranderen. |
| 08 Jun 2009, 0:05 |
|
|
Scholier
Hoe origineel!!!!!!!!!!
|
| 08 Jun 2009, 0:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Toch amusant, eigenlijk, hoe die paar Denderdwazen steeds naar hier moeten komen om 'ns iets te kunnen zeggen, aangezien hun eigen Forum maar één post haalt om de 14 dagen ...
Jullie mogen hier nu vandaag komen zeggen wat jullie willen over ons, over derde klasse, over het feit dat wij zogezegd Roeselaarse supporters irriteren -Omdat er ocharme ene West-Vlaming dat zegt ... Ze zijn vorige keer ook bij jullie kansloos komen verliezen, in volle degradatiestrijd dan nog wel; ge zou van minder geirriteerd raken. Ik denk niet dat er veel gevaar is dat er nu donderdag onder de West-Vlamingen veel irritatie zal zijn.- ... De pret zullen jullie hier deze keer niet bederven en ge kunt er tegelijk beter een emmerke onder zetten, want de frustratie druipt er wel heel erg af. Terug naar af, mannekes, opgeruimd staat netjes ... en zo kan ik nog wel een aantal uitdrukkingen bedenken die hier van toepassing zijn voor jullie zootje doorwinterde, hypocriete Eendracht-haters. Daar kunnen ze trouwens niet alleen in Aalst, maar ook, en misschien zelfs nog vooral, in eerste alleen maar heel blij om zijn ... |
| 08 Jun 2009, 0:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
eendrachter'80 schreef: Re: SPEELDAG 6 - 11/06/09 (20.30u) : FCV DENDER EH - ROESELARE door apoplexia op 07 jun 2009, 23:12 Nuri schreef: Dat lost toch niets op. Precies alsof die zich dat gaan aantrekken. Het enige waar we ons aan mogen verwachten, is nen hoop ajuinen in het vak van Roeselare om ons uit te schijten. roep dan maar de flikken... die fucking ajuinen hebben ons vorige keer mateloos geirriteerd... als ze er nu weer zijn , denk ik dat er paar bij ons gaan beslissen om hen het bezoekersvak buiten te kloppen ! Dat zijn dan die goede en brave supporters van Dender ik heb het gezien op antwerpen ne grote kweek achter het hek maar met een ei in hun broek dat de 3 bussen geen ruiten meer gingen hebben |
| 08 Jun 2009, 7:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
ik ken allesinds een paar familieleden ( die fiere eendrachtsupporters zijn!) maar nu ongelukkiglijk naast het kadaverstadion wonen die erg gelukkig gaan zijn dat ze volgend seizoen waarschijnlijk hun auto terug op t straat voor hun huis gaan kunnen parkeren tijdens een wedstrijd van fcd , zonder da ze daar een boete voor krijgen of weggesleept worden door toedoen van de toch wel "hardnekkig egoistische - het is voetbal dus gans de zone rond het stadion is van ons - mentaliteit van die denderkluchtstrontkutploeg !
da ze voor een deftig parkeerbeleid rond een voetbalstadion maar eens in de leer komen bij den iendracht . ik kan goed geloven da ze daar geen volk trekken , ge moogt nergens parkeren , welke aap heeft dat eigenlijk beslist dat de omwonenden alle recht op een parkeerplaats word ontnomen ?? ... ik hoop da het daar rap terug naar af is , want da werkt serieus op de zenuwen da ge daar in ddl op de dag van een match elke keer uwen auto ergens moet gaan opplooien en wegsteken en dat als ge in een straat woont waar wel geparkeerd mag worden ( OP DE VOORZIENE VAKKEN !!! )geen paalkes voor uw deur zet geraakt ge daar niet meer uit uw huis omda al die lelijke lompe kinkels er gewoon komen voorstaan ... ! laat daar allemaal uwen auto eens voor uw eigen deur staan zeg , is denderleeuw nu zo groot da ge uwen tractor moet pakken om naar da stadion te gaan , kom gewoon te voet , of verslijten jullie klompen op die manier te rap mischien?? by the way , dendersupporters hier op het forum , wilt ge ook aub uw kadaverlieken laten voor wat het is , da trekt nu toch echt op niks he zeg ... laat clubliekes uitvinden en zingen over aan ploegen met traditie die er verstand van hebben , de grootste wereldhit houdt het ook geen gans jaar uit in den top 10 hoor ! daartegen is iendracht veroit e lieken da ge binnen 50 jaar nog altijd hoort ... maar ja , als ge om de zoveel jaar fuseert en van naam veranderd is nie gemakkelijk om e vast clublied te maken he ... voila , de ergernis van 2 seizoenen dendertiranie tegenover alle omwonenden van die dikkenekkenploeg is er langs deze weg voor die mensen ook eens vanaf ![]() |
| 08 Jun 2009, 8:08 |
|
|
Ancien
Bericht Re:
nonkel marcel schreef: boris clitoris schreef: Zie ne keer wa dikke vrienden da wij nog gaan worden :grijns: In Hoiljtert zit veel goe volk, de jeti buiten beschouwing gelaten. :grijns: Bedankt, ik ben ook woonachtig te Haaltert. Maar wel Iendrachter in hart en nieren! Verder wens ik jullie alle succes toe in tweede klasse. Eendracht forever! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Jun 2009, 8:59 |
|
|
Freak
ikke nie kan de lees of sgreif,maar ikke wel veel plesier.konkel arcel.
|
| 08 Jun 2009, 9:01 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
supersossis schreef: ik ken allesinds een paar familieleden ( die fiere eendrachtsupporters zijn!) maar nu ongelukkiglijk naast het kadaverstadion wonen die erg gelukkig gaan zijn dat ze volgend seizoen waarschijnlijk hun auto terug op t straat voor hun huis gaan kunnen parkeren tijdens een wedstrijd van fcd , zonder da ze daar een boete voor krijgen of weggesleept worden door toedoen van de toch wel "hardnekkig egoistische - het is voetbal dus gans de zone rond het stadion is van ons - mentaliteit van die denderkluchtstrontkutploeg ! da ze voor een deftig parkeerbeleid rond een voetbalstadion maar eens in de leer komen bij den iendracht . ik kan goed geloven da ze daar geen volk trekken , ge moogt nergens parkeren , welke aap heeft dat eigenlijk beslist dat de omwonenden alle recht op een parkeerplaats word ontnomen ?? ... ik hoop da het daar rap terug naar af is , want da werkt serieus op de zenuwen da ge daar in ddl op de dag van een match elke keer uwen auto ergens moet gaan opplooien en wegsteken en dat als ge in een straat woont waar wel geparkeerd mag worden ( OP DE VOORZIENE VAKKEN !!! )geen paalkes voor uw deur zet geraakt ge daar niet meer uit uw huis omda al die lelijke lompe kinkels er gewoon komen voorstaan ... ! laat daar allemaal uwen auto eens voor uw eigen deur staan zeg , is denderleeuw nu zo groot da ge uwen tractor moet pakken om naar da stadion te gaan , kom gewoon te voet , of verslijten jullie klompen op die manier te rap mischien?? De club heeft daar niets aan te zeggen ze, dat zijn de regels van de Pro League als je in eerste klasse speelt... _________________
|
| 08 Jun 2009, 9:56 |
|
| Pagina 352 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 350 351 352 353 354 … 711 Volgende |