|
|
| Pagina 359 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 357 358 359 360 361 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Bericht Re: de Dendertopic
chunga schreef: geeroms schreef: Fillou schreef: Weinig volk, dat is een feit. Maar diegene die er waren, hebben er echt wel een leuke avond van gemaakt. Van bij het matchbegin was er een leuke sfeer in het stadion. Bijna niet te geloven, maar er is zo goed als continu gezongen. Chapeau. Alleen dat verbroederen met de tegenstander is een beetje onnozel. Liedjes zingen voor de tegenstander, sjaaltjes over het hekwerk gooien ... ik vind het een beetje ridicuul. Maar goed, op een dag als gisteren, jullie afscheid aan eerste, is alles waar jullie zich kunnen aan optrekken, positief zeker? ja, ik sluit liever de eindronde zo af, dan hoe die van antwerp het hebben afgesloten. Voetbal is en blijft een feest sylla en martinovic niet gespot in denderleeuw, kdenk dat ze in gent zaten. En twas donderdag, dus tzal zeker niet vroeg geweest zijn. |
| 12 Jun 2009, 11:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik vraag mij af wat ik hier misdaan heb. Ik heb hier als speler schitterende jaren beleefd, ik ben hier vier jaar lang speler geweest en heb de club naar tweede klasse helpen brengen", aldus Asselman. "Als trainer heb ik ook steeds mijn best gedaan, ik ben een echte clubman."
In ieder geval weet Asselman wel dat zijn zoontje nooit voor Dender zal gaan voetballen. "Moest hij ooit tegen een bal schotten zal het nooit bij FC zijn want de link zal toch steeds gelegd worden." Nu moet de club werken aan de uitbouw voor een ploeg in tweede klasse. "We moeten nu rustig bouwen aan een goed team om onze plaats in de hoogste voetbalklasse opnieuw in te nemen. Gemakkelijk zal niet zijn want die reeks oogt veel sterker dan vroeger”, besloot Asselman op de website van FC Dender. Klein kind ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Jun 2009, 15:41 |
|
|
Scholier
Inderdaad, kdenk dat meeste dender-supps daar wel mee akkoord gaan. Zijn zoontje er wat bij betrekken om ons een schuldgevoel aan te praten. Tzal ni pakken. ASSELMAN BOITE
![]() |
| 13 Jun 2009, 16:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
sjneer_fcd schreef: Inderdaad, kdenk dat meeste dender-supps daar wel mee akkoord gaan. Zijn zoontje er wat bij betrekken om ons een schuldgevoel aan te praten. Tzal ni pakken. ASSELMAN BOITE ![]() Gooi gans de fam Asselboys eens buiten,eerst bossie buiten pesten,dan degraderen en dan komen zeggen "ik weet niet wat ik misdaan heb" wa een baby face _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Jun 2009, 16:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Gooi gans de fam Asselboys eens buiten,eerst bossie buiten pesten,dan degraderen en dan komen zeggen "ik weet niet wat ik misdaan heb" wa een baby face Idd, Patrick Asselman, al een even grote blaas als zijn pa ![]() |
| 13 Jun 2009, 17:35 |
|
|
Scholier
Alé, we zijn het hier voor ne keer eens over iets.
Wel erbij zeggen dat ze hier beiden wel goede dingen gedaan hebben voor de club. Maar momenteel kunnen er alleen maar problemen van komen als we gans dieje clan binnen de club houden. |
| 13 Jun 2009, 17:36 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 09 Jun 2005, 22:34 Berichten: 153 Leeftijd: 47 Locatie: Ninof |
Waar is den tijd? Den ouwen Asselman buiten roepen op den Iendracht
En op den bus om de Koen te plagen Ik ben een fan, ik ben een fan van Asselman ![]() |
| 13 Jun 2009, 19:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Het kan mij nu eigenlijk geen reet schelen wie er trainer is van Dender en ik vind Asselman nu ook niet bepaald het sympathiekste gezicht van de Belgische sportwereld, maar zo ziet ge toch nog maar eens een typisch verschijnsel in het voetbal: iemand met een beetje "naam" à la Boskamp, mag zeggen en vooral doen wat hij wil, die gelooft iedereen. Hij veegt er eerst de helft van het seizoen vierkant zijn kloten aan, zorgt er dan wellicht zelf voor dat ze hem buiten gooien op het moment dat hij ziet dat het kalf eigenlijk verdronken is, dat hij goesting heeft om in de Spaanse zon te gaan liggen en misschien zelfs al een andere ploeg achter de hand heeft en schuift de schuld vervolgens openlijk in den andere, die er dan op zes matchen natuurlijk ook niks meer kan van maken, zijn schoenen. En de supporters? Die roepen dan "Asselman boiten!" Dender ligt er uit wegens een gebrek aan voetballende kwaliteit. Niet meer of niet minder. Was Boskamp of gelijk wie ook gebleven, het resultaat was hoogstwaarschijnlijk identiek hetzelfde geweest.
De haat-liefde-verhouding tussen Dender en familie Asselman is ook al een verhaal van heel vele jaren. Nu zitten ze weer in de haat-fase en binnen een paar jaar komt heel de clan zonder enige twijfel terug ... |
| 14 Jun 2009, 11:05 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re:
Iendracht02 schreef: Het kan mij nu eigenlijk geen reet schelen wie er trainer is van Dender en ik vind Asselman nu ook niet bepaald het sympathiekste gezicht van de Belgische sportwereld, maar zo ziet ge toch nog maar eens een typisch verschijnsel in het voetbal: iemand met een beetje "naam" à la Boskamp, mag zeggen en vooral doen wat hij wil, die gelooft iedereen. Hij veegt er eerst de helft van het seizoen vierkant zijn kloten aan, zorgt er dan wellicht zelf voor dat ze hem buiten gooien op het moment dat hij ziet dat het kalf eigenlijk verdronken is, dat hij goesting heeft om in de Spaanse zon te gaan liggen en misschien zelfs al een andere ploeg achter de hand heeft en schuift de schuld vervolgens openlijk in den andere, die er dan op zes matchen natuurlijk ook niks meer kan van maken, zijn schoenen. En de supporters? Die roepen dan "Asselman boiten!" Dender ligt er uit wegens een gebrek aan voetballende kwaliteit. Niet meer of niet minder. Was Boskamp of gelijk wie ook gebleven, het resultaat was hoogstwaarschijnlijk identiek hetzelfde geweest. De haat-liefde-verhouding tussen Dender en familie Asselman is ook al een verhaal van heel vele jaren. Nu zitten ze weer in de haat-fase en binnen een paar jaar komt heel de clan zonder enige twijfel terug ... Als Dender dan nog bestaat zeker. ![]() |
| 14 Jun 2009, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re:
Iendracht02 schreef: Het kan mij nu eigenlijk geen reet schelen wie er trainer is van Dender en ik vind Asselman nu ook niet bepaald het sympathiekste gezicht van de Belgische sportwereld, maar zo ziet ge toch nog maar eens een typisch verschijnsel in het voetbal: iemand met een beetje "naam" à la Boskamp, mag zeggen en vooral doen wat hij wil, die gelooft iedereen. Hij veegt er eerst de helft van het seizoen vierkant zijn kloten aan, zorgt er dan wellicht zelf voor dat ze hem buiten gooien op het moment dat hij ziet dat het kalf eigenlijk verdronken is, dat hij goesting heeft om in de Spaanse zon te gaan liggen en misschien zelfs al een andere ploeg achter de hand heeft en schuift de schuld vervolgens openlijk in den andere, die er dan op zes matchen natuurlijk ook niks meer kan van maken, zijn schoenen. En de supporters? Die roepen dan "Asselman boiten!" Dender ligt er uit wegens een gebrek aan voetballende kwaliteit. Niet meer of niet minder. Was Boskamp of gelijk wie ook gebleven, het resultaat was hoogstwaarschijnlijk identiek hetzelfde geweest. De haat-liefde-verhouding tussen Dender en familie Asselman is ook al een verhaal van heel vele jaren. Nu zitten ze weer in de haat-fase en binnen een paar jaar komt heel de clan zonder enige twijfel terug ... Inderdaad, ik geloof ook niet dat Boskamp de sympathieke kerel is die hij speelt voor de camera, lijkt me een serieuze opportunist. |
| 14 Jun 2009, 12:44 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Ronny van Geneugden ex trainer Genk in beeld bij Dender.
|
| 15 Jun 2009, 8:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
daaaaaan gaaaaaaan ze nooooog wat traaaaager voetbaaaaaaaalleeeen
_________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Jun 2009, 11:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
past goe bij Dender
kan hem ook nie af ![]() _________________ www.be-cycle.com |
| 15 Jun 2009, 12:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Het profiel van Dender is precies wel "azijnpissers" deze zomer. Misschien Jacky ook eens polsen ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jun 2009, 16:10 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
En bij Oilsjt "Back in time"
![]() _________________ FC Dender |
| 16 Jun 2009, 8:48 |
|
| Pagina 359 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 357 358 359 360 361 … 711 Volgende |