Rode Duivels - Pagina 37 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:
En dan moet ge achteraf nog 's op dieje Franky V.D.Elst luisteren. Enen die het nooit gemaakt heeft als trainer (wel geprobeerd uiteraard) en dan maar analyst geworden is.

Tja, als ge analyst wordt is het meestal omdat ge ofwel fin de carrière zijt (zoals Cruyff) of omdat iets anders niet lukt zeker (of allebei, zoals Gilles De Bilde, of is dat bij hem omdat hij te lui is om écht te werken, dat kan ook).
En wat de Rode Duivels betreft: ik snap niet zo goed dat die topic onder "voetbal" staat op dit forum, maar goed. 'k Was gisteren blij dat mijn kinderen aan de rust naar een film wilden beginnen kijken. Bij de Champions League wil ik al eens ruzie maken voor voetbal, maar nu had ik echt geen enkele behoefte...

14 Okt 2007, 12:03
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Twas precies écht slecht hé gisteren :grijns:. Tja t ist nie waard eigenlijk om uit te zenden op tv....

14 Okt 2007, 12:12
Ancien

Leeftijd: 65
Pas op, ik ga niet te erg klagen, ik denk dat ik op kop sta in de pronostiek (na één match weliswaar, maar toch...). Stom dat ik niet 0-0 gezet heb ipv 1-1, maar allez...

14 Okt 2007, 12:18
Vaste Waarde

ah...... hebben de belgen gespeeld gisteren? :slaap:

14 Okt 2007, 14:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Een vreselijke match en finland is goe bestolen door de referee. raar off-side geval op het einde en een geldige goal afgekeurd. Wat dienen Van Buyten in de ploeg komt doen is mij een raadsel, zet daar een ijzeren hekken en de Finnen gaan het moeilijker hebben dan tegen "Big Dan" :strike:

15 Okt 2007, 10:21
Vaste Waarde

kijkt iedereen ook zo uit naar de topper tegen Armenië? :dans:

15 Okt 2007, 18:55

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
CeltiC1919 schreef:

Ik ga het zeker opnemen en op dvd zetten,de dvd zal ik dan te koop aanbieden voor een schappelijk prijsken. :grijns:

15 Okt 2007, 19:06
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
CeltiC1919 schreef:

Ik ga het zeker opnemen en op dvd zetten,de dvd zal ik dan te koop aanbieden voor een schappelijk prijsken. :grijns:

In Armenië dan toch hoop ik?????? :mrgreen:

15 Okt 2007, 19:24

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
CeltiC1919 schreef:
Bakkie schreef:
CeltiC1919 schreef:

Als ik nog aan een Ticket op de zwarte markt geraak neem ik het daar live op,maar het zal moeilijk worden om nog aan een ticket te geraken,dat heb je nu eenmaal he met een TOP WEDSTRIJD. :hmm:

15 Okt 2007, 20:04

Bakkie schreef:
CeltiC1919 schreef:
Bakkie schreef:
CeltiC1919 schreef:

Als ik nog aan een Ticket op de zwarte markt geraak neem ik het daar live op,maar het zal moeilijk worden om nog aan een ticket te geraken,dat heb je nu eenmaal he met een TOP WEDSTRIJD. :hmm:

FLOP-wedstrijd zal beter zijn. Ik vraag me af, indien de Red Devils zouden verliezen, met welk excuus hij weer voor de dag zal komen.

17 Okt 2007, 15:24
nieuw in de eerste ploeg

Gelukkig is niet iedereen zo pessimist over onze eigen ploeg dan over de rode duivels, ni da ik speciaal fan ben maar ik zie die jonge mannen graag bezig... dat we ineens niet van brazilie gaan winnen das waar en ineens na die overwinning tegen de tsjeche gaan rekenen op kwalificatie zou erover geweest zijn. Ge ziet tenminste verbetering. Defour die een actie maakt, dembele die ALTIJD aanspeelbaar is, mirallas die snel en vinnig is (gistere een mindere match ma bon)..
Over gisteren kunde nu beginne kreften dat ze een uur slecht hebben gespeeld... ik zeg dat ze een uur goed den druk hebbe weerstaan van Armenië en dan bijna aan 75% hebben afgewerkt. En laat nu de hel maar losbarsten jongens, ik ben er klaar voor ... :boks:

18 Okt 2007, 9:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
El Falco schreef:
Gelukkig is niet iedereen zo pessimist over onze eigen ploeg dan over de rode duivels, ni da ik speciaal fan ben maar ik zie die jonge mannen graag bezig... dat we ineens niet van brazilie gaan winnen das waar en ineens na die overwinning tegen de tsjeche gaan rekenen op kwalificatie zou erover geweest zijn. Ge ziet tenminste verbetering. Defour die een actie maakt, dembele die ALTIJD aanspeelbaar is, mirallas die snel en vinnig is (gistere een mindere match ma bon)..
Over gisteren kunde nu beginne kreften dat ze een uur slecht hebben gespeeld... ik zeg dat ze een uur goed den druk hebbe weerstaan van Armenië en dan bijna aan 75% hebben afgewerkt. En laat nu de hel maar losbarsten jongens, ik ben er klaar voor ... :boks:

:zot:

18 Okt 2007, 12:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
De druk van ARMENIE weerstaan :strike:

18 Okt 2007, 13:24

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
als ik gisteren tot voor Kompany op dat veld kwam zag hoe de Rode Duivels vanachter probeerden uit te verdedigen dan moest ik toch wel eens serieus slikken ze. Op den Eendracht hebben ze spelers al voor veel minder met de grond gelijk gemaakt.... en dat gisteren was dan internationaal niveau.

En niet zeveren hé, als 15 minuten goed voetbal tegen Armenië al voldoende moeten zijn om terug optimistisch te worden....

18 Okt 2007, 15:16
nieuw in de eerste ploeg

waarom ni? een kwartier = 1/6 van een wedstrijd, bij mijn weten zijn de wedstrijden waar er 6/6 slecht werd gespeeld nog niet eens lang geleden :grijns:

18 Okt 2007, 17:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 242