de Dendertopic - Pagina 364 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 362 363 364 365 366 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: de Dendertopic
waly 2 schreef:
ze hebben toch al 2 spelers uit 3e klasse gekocht,en de beste zijn weg,op naar een denderend seizoen.? :D

:lol:

22 Jun 2009, 17:33
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Tja, het verhaal Dender ziet er minder rooskleurig uit voor het ogenblik dan ons verhaal.

-Dender begint met weinig vertrouwen in hun trainingstaf. Als hier een slechte voorbereiding op volgt heb je een verhaal "Limpens/EA" van vorig seizoen.
-Bij Dender hebben ze blijkbaar schrik om supporters te verliezen aan ons. Waarom zouden ze anders hun thuismatchen op zaterdagavond spelen?
-Finacieel proberen ze ook het onderste uit de kan te halen door hun abbonementprijzen hoog te houden.

Ik heb zo ergens een voorgevoel dat Dender moet opletten volgend seizoen. Het zou wel eens kunnen dat we haasje over spelen. Al is dat natuurlijk koffiedik kijken. Er zijn zoveel factoren die invloed hebben op het resultaat....

Toch wens ik de Dendersups sterkte toe volgend jaar. Het seizoen na de degradatie is altijd moeilijk en zeker in de omstandigheden waarin ze zich nu bevinden. Maak er het beste van en laat ons hopen dat we binnenkort nog een derby mogen meemaken. Maar dan liefst in tweede.

22 Jun 2009, 23:44
Vaste Waarde

Prodialoog schreef:
Tja, het verhaal Dender ziet er minder rooskleurig uit voor het ogenblik dan ons verhaal.

-Dender begint met weinig vertrouwen in hun trainingstaf. Als hier een slechte voorbereiding op volgt heb je een verhaal "Limpens/EA" van vorig seizoen.
-Bij Dender hebben ze blijkbaar schrik om supporters te verliezen aan ons. Waarom zouden ze anders hun thuismatchen op zaterdagavond spelen? -Finacieel proberen ze ook het onderste uit de kan te halen door hun abbonementprijzen hoog te houden.

Ik heb zo ergens een voorgevoel dat Dender moet opletten volgend seizoen. Het zou wel eens kunnen dat we haasje over spelen. Al is dat natuurlijk koffiedik kijken. Er zijn zoveel factoren die invloed hebben op het resultaat....

Toch wens ik de Dendersups sterkte toe volgend jaar. Het seizoen na de degradatie is altijd moeilijk en zeker in de omstandigheden waarin ze zich nu bevinden. Maak er het beste van en laat ons hopen dat we binnenkort nog een derby mogen meemaken. Maar dan liefst in tweede.

en al hun centjes in hun nieuwe verlichting voor niks geinvesteerd hebben zeker? en het feit dat een veld s'avonds veel schoner lijkt dan dat het werkelijk is in da fel licht....
dat doet er mij aan denken dak mijne verse nest mollen binnenkort eens moet gaan uitzetten.... :D

23 Jun 2009, 0:10
Vaste Waarde

Ook Deflandre verlaat Dender, en tekent bij Lierse.

24 Jun 2009, 7:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Nieuwe spelers:

Yannick Marchand, ° 15 augustus 1988, komt over van Zulte Waregem.
Hij is een polyvalente speler met als voorkeurposities verdedigende middevelder en rechtsachter.
Zijn jeugdopleiding kreeg hij bij Zottegem, vanaf de U14 was hij aangesloten bij KAA Gent.
Vorig seizoen maakte hij deel uit van de kern van Zulte Waregem.

Essikal Achraf, ° 3 januari 1986 - 1m80 - 77kg, tekende een contract voor 2 jaar.
Hij komt over van SK Ronse en speelt zowel linksachter als linksmidden.
Voorheen trad hij aan bij Strombeek, La Louviere, KRC Genk en Union.

Keeper Peter Mollez, ° 23 september 1983 - 82kg - 1m85, tekende een contract voor 2 jaar.
Hij komt over van Kortrijk en speelde voorheen bij Ieper, Club, Cercle en KAA Gent.

Ben Van Den Brandt, ° 6 spetember 1985 - 1m83 - 75kg, komt over van FC Luik en heeft een contract voor 3 jaar.
Hij is een offensieve middenvelder die voorheen bij SK Londerzeel, KV Turnhout en laatst bij FC Luik speelde.
Hij stond in de belangstelling van verscheidene eersteklassers.

De 24-jarige Dries De Boodt, ° 9 januari 1985, tekende een contract voor twee seizoenen.
Vorig seizoen was hij de doelman van Dilbeek Sport.
Voorheen speelde hij bij Oud Heverlee Leuven, Tildonk en RSCA waar hij zijn jeugdopleiding kreeg.

Ngolok Evariste, ° 15 november 1988, onderschreef een contract voor twee seizoenen.
Hij is een defensieve middenvelder die vroeger bij RSCA en Union speelde.

Mathe-Luvagho Sylvain, ° 31 december 1985 - 74kg - 1m79, tekende een contract voor 2 seizoenen.
Hij speelt zowel rechtsachter als centrale verdediger en speelde bij Royal Boussu Dour Borinage en RAEC Bergen.
Het Aalsterse jeugdtalent Kenn Van Lijsebeth tekende een contract van 2 jaar bij FC. Hij is een 17-jarige (°16/07/1991) centrumspits.
Naast middenvelder Robbe Van Ruyskesvelde (Club) en Steven Schurmann (Willebroek-Meerhout) worden er zowel nog binnenlandse als buitenlandse pistes bewandeld!
Ieder compartiment zal nog met 2 extra spelers versterkt worden.

24 Jun 2009, 8:24
Vaste Waarde

Van het Denderforum gehaald.

Re: GERUCHTEN "IN - en UITGAANDE TRANSFERS"
door Dender-fan op 23 jun 2009, 23:37

Cee schreef:
Dender-fan schreef:
Cee schreef:
Ben enorm teleurgesteld dat Berthy & Deflandre vertrekken.

Gisteren in Denderhoutem was Deflandre training aant geven aan Aalst...
Dat vond ik al heel raar.
Wtf?

Da gaat hij ons toch ni lappen zeker

Daar hoorde ik dat dat voor zijn trainersdiploma was, maja moet dat daarvoor bij aalst?FCD Till I Die!
Dender-fan
Sympathisant

--------------------------------------------------------------------------------

door wimpie1956 op 23 jun 2009, 23:43

Dat kunnen ze in Aalst niet betalen, of zou moeten zijn dat hem voor 2 bierbonnekes en een pistolet gaat.

24 Jun 2009, 9:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
eendrachter'80 schreef:

Cee schreef:
Dender-fan schreef:
Cee schreef:

Wtf?

Daar hoorde ik dat dat voor zijn trainersdiploma was, maja moet dat daarvoor bij aalst?FCD Till I Die!
Dender-fan
Sympathisant

--------------------------------------------------------------------------------

Dat kunnen ze in Aalst niet betalen, of zou moeten zijn dat hem voor 2 bierbonnekes en een pistolet gaat.

Dit kwam hij leren op de training.

Het uitspreken van een S-klank met de tong tussen de voortanden wordt inderdaad 'lispelen' genoemd. Dat is wat anders dan 'slissen'. Dan wordt de tong te slap gehouden, en ontsnapt de lucht langs de kiezen in plaats van door het gleufje dat in de lengterichting van de tong loopt. Bij het maken van de S zijn een goede beheersing van de tongspieren en een juiste mondstand dus belangrijk.

Duimzuigen
Door het duimzuigen kan het gebeuren dat de mondstand verandert, waardoor er een grotere kans bestaat op lispelen of slissen.

Ook blijven de tongspieren slap, wanneer de tong door het duimzuigen niet langer aangezogen wordt tegen het gehemelte.

Slikken
Lispelen en slissen kunnen echter ook het gevolg zijn van een nog onvoldoende ontwikkeld vermogen tot slikken. Als baby's slikken, houden ze de kiezen nog niet precies op elkaar, en drukken ze de tong tegen de tanden, in plaats van tegen het gehemelte. Kinderen oefenen hun tongspieren door steeds beter hun tong te gebruiken bij het slikken (dat wil zeggen: de tong strak tegen het gehemelte aanduwen, én tegen de bovenrand van de voortanden en de kiezen).

Problemen met slikken herken je als kinderen veel kwijlen, moeite hebben met kauwen, of de tong tussen de tanden doorduwen bij het slikken.

Oefeningen
Er zijn twee soorten oefeningen die u kunt doen met Deflandre:

het verschil leren horen tussen een 'goed' en een 'verkeerd' gemaakte S.

oefeningetjes voor de tongspieren: 'tandenpoetsen' met de tong, met je tong je neus aantikken, slingeren met de tong van links naar rechts, en (snel) klakken met de tong.
Succes!

24 Jun 2009, 9:52
forumlegende

Leeftijd: 69
Bakkie schreef:
eendrachter'80 schreef:

Cee schreef:
Dender-fan schreef:
Cee schreef:

Wtf?

Dender-fan
Sympathisant

Dit kwam hij leren op de training.

Het uitspreken van een S-klank met de tong tussen de voortanden wordt inderdaad 'lispelen' genoemd. Dat is wat anders dan 'slissen'. Dan wordt de tong te slap gehouden, en ontsnapt de lucht langs de kiezen in plaats van door het gleufje dat in de lengterichting van de tong loopt. Bij het maken van de S zijn een goede beheersing van de tongspieren en een juiste mondstand dus belangrijk.

Duimzuigen
Door het duimzuigen kan het gebeuren dat de mondstand verandert, waardoor er een grotere kans bestaat op lispelen of slissen.

Ook blijven de tongspieren slap, wanneer de tong door het duimzuigen niet langer aangezogen wordt tegen het gehemelte.

Slikken
Lispelen en slissen kunnen echter ook het gevolg zijn van een nog onvoldoende ontwikkeld vermogen tot slikken. Als baby's slikken, houden ze de kiezen nog niet precies op elkaar, en drukken ze de tong tegen de tanden, in plaats van tegen het gehemelte. Kinderen oefenen hun tongspieren door steeds beter hun tong te gebruiken bij het slikken (dat wil zeggen: de tong strak tegen het gehemelte aanduwen, én tegen de bovenrand van de voortanden en de kiezen).

Problemen met slikken herken je als kinderen veel kwijlen, moeite hebben met kauwen, of de tong tussen de tanden doorduwen bij het slikken.

Oefeningen
Er zijn twee soorten oefeningen die u kunt doen met Deflandre:

het verschil leren horen tussen een 'goed' en een 'verkeerd' gemaakte S.

oefeningetjes voor de tongspieren: 'tandenpoetsen' met de tong, met je tong je neus aantikken, slingeren met de tong van links naar rechts, en (snel) klakken met de tong.
Succes!

:plat: :plat: :plat:

24 Jun 2009, 10:21
Ancien

eendrachter'80 schreef:

Cee schreef:
Dender-fan schreef:
Cee schreef:

Wtf?

Dender-fan
Sympathisant

Nog eens een bewijs dat het daar grote lichten zijn bij Dender...

Het zou wel schoon zijn, moest er een van die forumgangers op Denderhoutem passeren als al VDH zijn Pro-License leerlingen er zijn. Dat ze Deflandere, De Vlieger, Vermant, Hasi en Leonard zien op ons trainingsveld, zou dan wel eens groooooot transfernieuws worden in de geburen van het stinkkot...

24 Jun 2009, 11:04
Vaste Waarde

eendrachter'80 schreef:

Cee schreef:
Dender-fan schreef:
Cee schreef:

Wtf?

Dender-fan
Sympathisant

om te leren voetballen is het al wa laat voor hem maar ge kunt op geen enkele plaats betere dingen leren dan op den eendracht .... da weet toch iedereen zeker ...

hij zal gedacht hebben , als ik de leerstof om trainer te worden moet aanleren van ne pipo gelijk nen asselman .... k zou ook weten wa kiezen zenne :D

24 Jun 2009, 11:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Als ik de in- en uitgaande transfers bekijk, merk ik dat ze volledig op maat van tweede klasse zijn. Ik denk niet dat ze daar nog blaken van ambitie.

Ik denk dat ze ferm content zullen mogen zijn als ze de afbetalingsplannen van hun stadion rond zullen krijgen. De degradatie is op dat vlak een serieuze domper. TV-gelden van Jupiler-ligue zijn zeker niet te vergelijken met die van Exqi-ligue.

Maar soit, het is niet aan mij om hun rekening te maken, ik heb al werk genoeg met de mijne.

Laatst gewijzigd door elfahem op 24 Jun 2009, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.

24 Jun 2009, 11:52
Ancien

Leeftijd: 47
Kadaaaaaaaaaaavers, ...

Ze kunnen binnenkort hun naam alle eer aandoen! :D

24 Jun 2009, 12:03
Vaste Waarde

witzwet schreef:
Kadaaaaaaaaaaavers, ...

Ze kunnen binnenkort hun naam alle eer aandoen! :D

binnenkort krijgen ze er daar nog een kadaver of 70 bij uit da melkveebedrijf uit antwerpen... t zal daar weer goe rieken de volgende dagen ... :kots:

24 Jun 2009, 14:39
Vaste Waarde

VOETBAL 2DE KLASSE FCV DENDER Gerechtsdeurwaarder Christian Mellaerts nieuwe sterke man
van dender rekent op nieuwe fusie's (zie link) http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Ar ... tCode=9470

02 Jul 2009, 10:08
Nationale Ploeg

Allez hop, fusie hier, fusie daar...

02 Jul 2009, 11:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 362 363 364 365 366 711