de Dendertopic - Pagina 368 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 366 367 368 369 370 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: de Dendertopic
Jean schreef:
twiejken schreef:
Boris schreef:
Na het lezen van de reactie van zijn broer deze middag, loop ik der al ganse dag aan te peizen... echt verschrikkelijk voor vrienden en familie.

Spijtig dat het tot zulke drama's moet duren eer we beseffen hoe relatief die onnozele discussie's in deze topic wel zijn.

eindelijk hebben jullie het begrepen!!ik heb hier al heel lang niet meer gepost,maar als ik dit hier soms allemaal lees,van de twee kanten hoor,dan denk ik vaak : waar zijn jullie mee bezig,er is zoveel miserie in de wereld,zo dicht bij ons,en al bedoelen jullie het volgens sommigen wel"voor de grap",de meesten menen hier wel wat ze zeggen.Ik ben vrijdag in beervelde ook naar een begrafenis geweest van een vrouw van 50 jaar,ook zichzelf van het leven ontnomen....
sorry dak hier nog eens zomaar kom binnen vallen,maar mensen,rivaliteit is normaal,maar hou het proper,wat hier soms niet kan gezegd worden.

Wat heeft voetbalrivaliteit nu te maken met 't feit dat sommigen zelfmoord plegen?
Ik heb er ook al twee in mijn directe omgeving zo zien wegvallen, 24 en 31 jaar, en ja dat is zeer triest maar wat heeft dat met fanatiek zijn te maken???

Inderdaad :hmm:

19 Jul 2009, 20:33
Rode kaart
Rode kaart

misschien zult ge dat begrijpen als ge ooit volwassen bent,ik heb niet gezegd dat dat hetzelfde is,ik wou iets anders duidelijk maken,maar was vergeten dat het hier een kindercrèche is..gelukkig niet iedereen..

19 Jul 2009, 20:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
twiejken schreef:
misschien zult ge dat begrijpen als ge ooit volwassen bent,ik heb niet gezegd dat dat hetzelfde is,ik wou iets anders duidelijk maken,maar was vergeten dat het hier een kindercrèche is..gelukkig niet iedereen..

Als 50+er zie ik dat ook zo.
Ik heb dat graag dat er rivaliteit is tussen sommige clubs .
Een forum is in huidige moderne tijd een prachtig middel om elkaar in het harnas te jagen.
Eenmaal dat er kinderachtige praat verkocht wordt haak ik ook af. :hmm:
Het moet plezierig blijven en zeker ludiek. Vele prietpraat moet met een korreltje zout genomen worden.
Ooit beseffen we op een dag dag we allemaal in feite een "Nummer" zijn.
De ene nummer heeft al wat meer geluk dan de andere.

19 Jul 2009, 20:46
forumlegende

Leeftijd: 43
Mja, hetgeen met die jongen gebeurd is, da wenste niemand toe. Da overstijgt gewoon de rivaliteit die tussen beide clubs en hun supporters heerst.
Maar voor het overige mag en moet die rivaliteit aanwezig blijven, das gewoon een onderdeel van het voetbalspelleke, ieder voor zijn ploeg. Ik ken ook iemand die voor de fusieploeg is en tis toch zo plezant om hem te plagen als zijn ploeg (nu ja, samenraapsel van) het weer eens nie goe gedaan heeft.

19 Jul 2009, 21:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
twiejken schreef:

Tzijn hier dan toch kinderen met verstand, gij hebt hier al genoeg bewezen dat dat bij u in zeer beperkte mate aanwezig is...

Wat er met die jongen is gebeurd is verschrikkelijk, en iedereen betreurt hier dat en uit zijn medeleven. Voor wat moet ge daar dan ineens al die andere zaken gaan bij betrekken ? Ge moogt mij toch is uitleggen wat er verkeerd is aan wat 90 procent van het forum hier schrijft ? Mogen we daarom geen discussies meer hebben op een forum godbetert... Er gebeuren elke dag verschrikkelijke dingen hoor, maar als er daarom geen rivaliteit mag zijn tussen 2 voetbalclubs.

19 Jul 2009, 21:29
Nationale Ploeg

Alsof die twee zaken überhaupt iets met elkaar hebben te maken. :hmm:
Voetbal is voetbal, een mensenleven staat daar ver boven.

Sjneer, rust in vrede man.

20 Jul 2009, 12:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Inderdaad, RIP Sjneer... Sterkte aan familie, vrienden,...

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

20 Jul 2009, 12:48
Ancien

Leeftijd: 47
Wat ook erg is, is het feit dat de familie, in dit geval zijn ouders nog een gepeperde rekening mogen verwachten van de NMBS. Zij draaien op voor alle kosten: interventies, vertragingen, ...

21 Jul 2009, 18:11

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Familiale verzekering dekt dat ondertussen, tenzij ze nog kunnen aantonen dat die onder invloed ofzo was.
Soit, morbide om daar over te discussiëren op dit ogenblik. Maar de tijd dat die kosten op de nabestaanden verhaald werden is (gelukkig) zo goed als verleden tijd.

21 Jul 2009, 18:16
Nationale Ploeg

Het is even slikken als ik dit lees ....

Die sjneer leek me nogal zeker van zijn stuk, niet meteen op zijn mondje gevallen en alles behalve iemand die het moeilijk had. Ik kende hem ook van regelmatige verbale steekspelletjes op blauwzwartforum in de plaatselijke dender-topic.

Veel sterkte aan iedereen die'm kent. Familie, vrienden, iedereen .... onthoud het goeie!

23 Jul 2009, 14:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Er is ingebroken geweest in de kantine en bureaus van dender, maar er is niets ontvreemd. hoe dom kun je zijn als inbreker om daar iets van waarde te zoeken. :lol:

31 Jul 2009, 11:40
forumlegende

Héla, Dender is naar het schijnt één van de weinige clubs die vorig jaar winst hebben gemaakt.

31 Jul 2009, 11:41
Junior

Destorme en Smajic hebben reeds gescoord voor hun nieuwe clubs :p

Laatst gewijzigd door Pai op 01 Aug 2009, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

01 Aug 2009, 20:34

Leeftijd: 68
Pai schreef:
Destorme en Smajic hebben reeds gescoort voor hun nieuwe clubs :p

Men oigen doeng zjier as ek zo iet zie :nieje:

01 Aug 2009, 20:43
Junior

Ik heb het nochtans met een D geschreven hoor, kijk maar.

01 Aug 2009, 20:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 366 367 368 369 370 711