|
|
| Pagina 374 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 372 373 374 375 376 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Eerste klasse
tympanum2 schreef: Ik vind dat sommigen toch heel rare redenen hebben om voor een ploeg te supporteren... ben van oilsjt, dus per definitie hangt er al een vijs los Meneer Rensenbrink, Swat Van der Elst, Gilles Van Binst, Ludo Coeck, Frank Vercauteren en anderen waren de andere reden ![]() _________________ geer'n bè |
| 19 Mar 2012, 17:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
tympanum2 schreef: Ik vind dat sommigen toch heel rare redenen hebben om voor een ploeg te supporteren... Goh ja, hoe gaan die dingen. Ge gaat als kleine man eens mee naar een match van Eendracht Aalst, ge blijft de resultaten volgen en als ge wa ouder wordt maakt ge ne keer of tien per jaar de verplaatsing van Vilvoorde naar Aalst om tweedeklassevoetbal te zien |
| 19 Mar 2012, 20:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Citeer: Lierse zwaaide de afgelopen maanden al tal van 'dure vogels' uit en vorige week raakte ook bekend dat Vandooren en Mathisen na dit seizoen afzwaaien. Maar daar blijft het wellicht niet bij. Deze 5 moeten inbinden of vertrekken. Lierse-CEO Jesse De Preter neemt in Sport/Voetbalmagazine geen blad voor de mond. “Ik heb sindsdien al 2 miljoen euro bespaard en ik hoop dat bedrag voor eind augustus te verdubbelen. Dan kunnen we beginnen aan het opdrijven van de inkomsten, want op dat vlak staan we nu nog nergens. Van de huidige spelers wegen Milos Maric en Kenny Thompson nog té zwaar op het budget.” Maar dat wil niet meteen zeggen dat het duo zomaar op de keien wordt gezet. "Ofwel maken we een nieuwe, langer lopende overeenkomst aan een lager loon, of we overwegen een voortijdig vertrek. Als we daar uitkomen, hebben we al op een dik half jaar net niet de helft van het bedrag gerealiseerd van wat ik pas op achttien maanden wilde besparen.” Naast Maric en Thompson is het vooral uitkijken wat er met de jongens uit de aanvalslinie zal gebeuren. Sonck, Huysegems en Flavio weten wat ze moeten doen. “Van het spitsentrio willen we één speler houden," aldus De Preter, "maar dan met een voor ons redelijk contract. Maandag heb ik Wesley Sonck een contractvoorstel gedaan, maar ik weet niet of hij die voorwaarden zelfs maar in overweging wil nemen.” Kenny Thompson grootverdiener? Daar moeten ze de sportief verantwoordelijke toch ook eens over aanspreken denk ik dan. |
| 20 Mar 2012, 14:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Van
holsbeeck in Het Nieuwsblad vandaag, Wasyl verdient geen straf zoals Witsel destijds. 3 wedstrijden zouden volstaan volgens hem, want Wasyl had niet de intentie om iemands been te breken zoals Witsel wel deed! Is da nu echt geen hypocriete bleitsmoel? Als Sas(dokter) naar Brugge ging, bleiten dat ze het niet "proper" speelden, om dan een week later te horen dat hij hetzelfde deed met een beloftevolle speler van Brussels(aldus Vermeersh). Nu dit weer, ik moest er al van braken als ik hem zag of hoorde, nu zeker._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Mar 2012, 17:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
DavidSeal schreef: Van holsbeeck in Het Nieuwsblad vandaag, Wasyl verdient geen straf zoals Witsel destijds. 3 wedstrijden zouden volstaan volgens hem, want Wasyl had niet de intentie om iemands been te breken zoals Witsel wel deed! Is da nu echt geen hypocriete bleitsmoel? Als Sas(dokter) naar Brugge ging, bleiten dat ze het niet "proper" speelden, om dan een week later te horen dat hij hetzelfde deed met een beloftevolle speler van Brussels(aldus Vermeersh). Nu dit weer, ik moest er al van braken als ik hem zag of hoorde, nu zeker.Ik dacht net hetzelfde toen ik het las. Wasilewski moet volgens mij toch minstens 6 speeldagen krijgen. Die klopt gewoon iemand bewust iemand vol in het gezicht. En zoals Peter van den Bempt het vermeldde in extra time : 'het hoofd is het meest kwetsbare deel van het lichaam, en hij gaat er met het hardste deel van zijn lichaam (de elleboog) naartoe'. Van Holsbeeck mag gerust vinden dat Witsel te weinig geschorst geweest is, dat is zijn goed recht. Maar het is nu niet ineens zo dat de schorsing van Witsel de maatstaf wordt voor alle nieuwe schorsingen. Van Holsbeeck moet er het geval Witsel trouwens niet bijsleuren ook. Dit staat hier helemaal los van. Ik gok op een straf van 4 of 5 speeldagen, wat ik te weinig zou vinden voor een dergelijke daad. |
| 21 Mar 2012, 23:27 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 21 Mar 2012, 16:36 Berichten: 214 Leeftijd: 48 Locatie: Eppegem |
Ik moet zowiezo kotsen van die anderlechtmannen
![]() |
| 22 Mar 2012, 9:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DavidSeal schreef: Van holsbeeck in Het Nieuwsblad vandaag, Wasyl verdient geen straf zoals Witsel destijds. 3 wedstrijden zouden volstaan volgens hem, want Wasyl had niet de intentie om iemands been te breken zoals Witsel wel deed! Is da nu echt geen hypocriete bleitsmoel? Als Sas(dokter) naar Brugge ging, bleiten dat ze het niet "proper" speelden, om dan een week later te horen dat hij hetzelfde deed met een beloftevolle speler van Brussels(aldus Vermeersh). Nu dit weer, ik moest er al van braken als ik hem zag of hoorde, nu zeker.Anderlecht wordt alweer overbeschermd. Een mens moet al gaan hopen dat die boeren uit Bruhhe alsnog kampioen worden. Anderlecht, zum kotzen. |
| 23 Mar 2012, 10:10 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 21 Mar 2012, 16:36 Berichten: 214 Leeftijd: 48 Locatie: Eppegem |
Het kan best dat Brugge kampioen speelt,3punten is nix,ik hoop alvast dat niet de brusselaars kampioen spelen.
|
| 23 Mar 2012, 16:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Van mij mag het echt Brugge zijn die kampioen wordt. Dan ziet Anderlecht dat rechtstreeks CL-ticket ook nog aan zijn neus voorbij gaan. Als ze er in de voorronde dan nog uit liggen tegen een ploeg uit Azerbeidzjan is het helemaal compleet
|
| 23 Mar 2012, 20:12 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ze moeten die gast gewoon ontslaan! Na zijn blessure was hij weer op het goeie pad. Maar in Club Brugge - Anderlecht in het begin van het seizoen ging hij als een zot in op Ryan Donk, tegen Genk stampt hij De Bruyne bijna van het plein. Derde keer, 'goede' keer bij 'Wasyl'. Zelf schorsen, zwaar beboeten en nooit meer opstellen. Zum kotsen die kerel!
| 26 Mar 2012, 20:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Mathijssen niet langer trainer Beerschot
Jacky Mathijssen is niet langer trainer van Beerschot. De voetbalclub laat weten dat er in onderling overleg afscheid wordt genomen van elkaar. Assistent-trainer Wim De Corte neemt voorlopig over als interim-coach. |
| 26 Mar 2012, 21:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Job zal wel naar Koster gaan. Hangt al een hele tijd in de lucht.
|
| 26 Mar 2012, 23:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Juhasz over Wasyl:
Juhasz hoopt overigens dat de voetbalbond Wasilewski geen al te zware schorsing geeft. 'Ik hoop dat ze zien dat Marcin de bal wilde spelen en niet de speler. Hij is er trouwens van overtuigd dat hij zal spelen in de Play-offs.' ![]() |
| 29 Mar 2012, 12:58 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
bal???
hij mag nog efkes gedacht hebben dat hij handbal aan het spelen was maar dat spelen ze nog niet met de elleboog |
| 30 Mar 2012, 7:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
De Jean schreef: Juhasz over Wasyl: Juhasz hoopt overigens dat de voetbalbond Wasilewski geen al te zware schorsing geeft. 'Ik hoop dat ze zien dat Marcin de bal wilde spelen en niet de speler. Hij is er trouwens van overtuigd dat hij zal spelen in de Play-offs.' ![]() Is al even arrogant als Wasyl zelf. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Mar 2012, 9:47 |
|
| Pagina 374 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 372 373 374 375 376 … 500 Volgende |