Eerste klasse - Pagina 383 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 381 382 383 384 385 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Eerste klasse
Anderlecht verdiende kampioen, maar die penalty...Krijgt Aalst zo een penalty tegen in gelijk welke match, we zouden ook zot worden.

06 Mei 2012, 21:25
Freak

Leeftijd: 45
Jules Destrooper schreef:
Anderlecht verdiende kampioen, maar die penalty...Krijgt Aalst zo een penalty tegen in gelijk welke match, we zouden ook zot worden.

ik had tegen Dender ook zo een gevoel, maar dan over het afroepen van de uitslagen... :D

06 Mei 2012, 21:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Der zoin der ier pecies veel die een kampioenschap op iejn match afrekenen.
Das na just etselfste as etgeen da Borkelmans verkondigde, as we ne kiejr wonnen woaren we nie gezakt, tja op et enje van een sezoen stojje miejstal nor woarde geklasseerd. Of dat da na Denjer es of Anderlecht .....
Moest er giejn play-offs zoin Anderlecht was al langer kampioen. ;-)

06 Mei 2012, 21:38
nieuw in de eerste ploeg

Dirk schreef:
Der zoin der ier pecies veel die een kampioenschap op iejn match afrekenen.
Das na just etselfste as etgeen da Borkelmans verkondigde, as we ne kiejr wonnen woaren we nie gezakt, tja op et enje van een sezoen stojje miejstal nor woarde geklasseerd. Of dat da na Denjer es of Anderlecht .....
Moest er giejn play-offs zoin Anderlecht was al langer kampioen. ;-)

Uiteraard, maar Club Brugge is zelfs niet zeker van die 2e plaats en Genk is ondertussen teruggekomen tot op 1 punt.
Of Anderlecht een verdiende of kleine kampioen is, daar moeten we zelfs niet over discussiëren: na de reguliere competitie stonden ze 1e, ze begonnen met 3 punten voorsprong aan de play-offs en het zijn er nu zelfs 7. Dan ben je gewoon verdiend kampioen.
Maar moest Dender vorige week zo een penalty gekregen hebben in de 94e minuut, dan zouden we ook zot en kwaad worden.

06 Mei 2012, 21:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Iendrachtzot schreef:
England4ever schreef:
Liever vice-kampioen dan corrupte kampioen !!! :fuck:

Ge zult het mss ook wel gelezen hebben op 1 van de Brugse FB-fora... :

Liever 2DE OP EIGEN KRACHT DAN KAMPIOEN DOOR HOGERE MACHT !!!! :-)

Ben in 1e ook voor club en twas afgrijselijk... van beide kanten, van de 'kampioen' nog erger dan (hopelijk) vice kampioen... -.- lang lever het Belgisch voetbal? :wadde:

Grootste zever die er bestaat. Ze zouden liever wat op Almebäck zijn kap zitten, hoe dom kan je zijn om zo'n debiele fout te maken in de 93ste minuut.

Als is de titel van RSCA er uiteraard één zonder veel glans. Met de kern die ze hadden moesten ze eigenlijk al weken kampioen zijn, zeker als je ziet hoe verschrikkelijk zwak de concurrentie is. Maar na hun uitschakeling tegen AZ hebben ze zelf geen deftige match meer gespeeld.

Volledig akkoord met Bram.. Hopelijk wordt er eens ferm aan de alarmbel getrokken, want het niveau is echt schrijnend. Al lijkt Lokeren me ook niet het ideale voorbeeld. Ik denk dat die qua loonmassa niet ver van de top 5 zullen staan hoor. Akkoord, ze hebben een mooi team met veel Belgen, maar de meeste spelers kan de gemiddelde eersteklasser (SVZW, KVM, ...) niet betalen. En van zodra de sigaar dood is, zal Lokeren dat ook in geen 100 jaar meer kunnen.

06 Mei 2012, 23:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
DA's een feit dat het Belgisch niveau onderling echt wel laag is...

En zolang den Iendracht bestaat is't goed voor mij! Want zonder Iendracht kan al 't voetbal me geen kl* meer schele... Laat het seizoen maar snel weer beginnen :p :EA:

07 Mei 2012, 9:19
forumlegende

Mijn grootvader zei altijd : "Aaah, den Anderlecht ei weer e penaltieke gat..."

07 Mei 2012, 11:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Jeroen schreef:
Iendrachtzot schreef:
England4ever schreef:
Liever vice-kampioen dan corrupte kampioen !!! :fuck:

Ge zult het mss ook wel gelezen hebben op 1 van de Brugse FB-fora... :

Liever 2DE OP EIGEN KRACHT DAN KAMPIOEN DOOR HOGERE MACHT !!!! :-)

Ben in 1e ook voor club en twas afgrijselijk... van beide kanten, van de 'kampioen' nog erger dan (hopelijk) vice kampioen... -.- lang lever het Belgisch voetbal? :wadde:

Grootste zever die er bestaat. Ze zouden liever wat op Almebäck zijn kap zitten, hoe dom kan je zijn om zo'n debiele fout te maken in de 93ste minuut.

Als is de titel van RSCA er uiteraard één zonder veel glans. Met de kern die ze hadden moesten ze eigenlijk al weken kampioen zijn, zeker als je ziet hoe verschrikkelijk zwak de concurrentie is. Maar na hun uitschakeling tegen AZ hebben ze zelf geen deftige match meer gespeeld.

Volledig akkoord met Bram.. Hopelijk wordt er eens ferm aan de alarmbel getrokken, want het niveau is echt schrijnend. Al lijkt Lokeren me ook niet het ideale voorbeeld. Ik denk dat die qua loonmassa niet ver van de top 5 zullen staan hoor. Akkoord, ze hebben een mooi team met veel Belgen, maar de meeste spelers kan de gemiddelde eersteklasser (SVZW, KVM, ...) niet betalen. En van zodra de sigaar dood is, zal Lokeren dat ook in geen 100 jaar meer kunnen.

Zou een fout gebeurd 5 a 6 keer per match en er word zelden een penalty voor gefloten.

Maarja, wie zoekt die vind zeker ;)

Mijn hart is wit en zwart !

07 Mei 2012, 11:40
Reserve

gewoon het niveau van de lijnrechters in deze play offs :stom:

die mannen krijgen van mij altijd het voordeel van de twijfel bij randgevallen maar soms meer dan een meter geen/wel buitenspel is der toch wa over...

07 Mei 2012, 12:04
Freak

Leeftijd: 42
Ik vind Anderlecht geen "kleine" kampioen hoor. Hun resultaten in de toppers (vooral in de reguliere competitie) waren zeer goed en ook Europees was het verre van slecht (1e ronde dan 18/18).

Anderlecht is meer dan verdiend kampioen en dit mag niet ontkracht worden door 2 mindere prestaties (Gent en Brugge).

Die penalty was idd de fout van Almeback. En anders werden ze gewoon volgende match kampioen ...

PS nee ik ben geen A'lecht supporter. Mij interesseert enkel onzen Iendracht (en Belgische ploegen in Europa)

07 Mei 2012, 12:17
Iendracht.be - beheer

Verbechio schreef:
Ik vind Anderlecht geen "kleine" kampioen hoor. Hun resultaten in de toppers (vooral in de reguliere competitie) waren zeer goed en ook Europees was het verre van slecht (1e ronde dan 18/18).

Anderlecht is meer dan verdiend kampioen en dit mag niet ontkracht worden door 2 mindere prestaties (Gent en Brugge).

Die penalty was idd de fout van Almeback. En anders werden ze gewoon volgende match kampioen ...

PS nee ik ben geen A'lecht supporter. Mij interesseert enkel onzen Iendracht (en Belgische ploegen in Europa)

Maar ik denk dat ge toch niet veel matchen effectief hebt gezien, en eerder voortgaat op de resultaten..

07 Mei 2012, 12:23
Freak

Leeftijd: 42
Jeroen schreef:
Verbechio schreef:

Maar ik denk dat ge toch niet veel matchen effectief hebt gezien, en eerder voortgaat op de resultaten..

just Europees en mss es een samenvatting op stadion :D (ik betaal ni voor da kutniveau van België :D) khad nochtans niet den indruk dant zo slecht was vant jaar

07 Mei 2012, 12:30
forumlegende

Bruggesupporters zijn blijters

07 Mei 2012, 12:33
Ancien

Leeftijd: 56
Jean schreef:

Gelukkig zijn die van Anderlecht zo niet hm?! :hmm:

07 Mei 2012, 17:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
DavidSeal schreef:
Jean schreef:

Gelukkig zijn die van Anderlecht zo niet hm?! :hmm:

nu dan toch niet, komaan zeg, 't is wel te zot de laatste dagen en weken... arbiters, lijnrechters, zelfs de hele voetbalbond zit mee in het complot, zeer waarschijnlijk de UEFA, Fifa en Obama ook nog :hmm:
't lijkt haast alsof ze gisteren een beslissende testwedstrijd gespeeld hebben en dat Brugge door die penalty de titel verspeelde. Natuurlijk allemaal zeer makkelijk om uw compleet gefaalde transferbeleid daardoor niet onder ogen te willen zien.

Eendrachters mogen dan misschien soms te kritisch zijn, maar ik heb wel de indruk dat er hier veel nuchterder naar de eigen ploeg kan gekeken worden dan bij de meeste "grote" clubs.

07 Mei 2012, 18:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 381 382 383 384 385 500